Sari la conținut

Honda NC 700 SA


XaeL
 Share

Postări Recomandate

XeaL ce user ai pe youtube

» Post actualizat in 30 May 2017 10:52

Hai ca am vazut filmarea

 

O intrebare: era drum cu sens unic ? Sau erau 2 benzi?, nu imi dau seama

» Post actualizat in 30 May 2017 10:54

Adica , era posibil ca din sens opus sa vina alta masina?

E pe transbucegi boss, la piatra arsa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 172
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sens dublu, vizibilitate cam deloc, eram primul. putea veni ceva din fata. de asta am luat larg curba.

ca trebuia sa o iau mai incet, asta am stabilit deja.

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar eram curios cata lume o sa se bucure cand o sa se intample chestia asta :))).. Desi imi pare rau.. Am trecut si eu si multi prin chestia asta,chiar daca eram mult mai tanar si mult mai naiv.. Stai citesti,te uiti pe net si zici hai ma cat de greu poate sa fie,dar motociclismul e unu din multele lucruri din viata pe care il poti invata doar din experienta.. Si atunci cand zici ca esti zmeu,bong,patesti fix ce ai patit tu,eu,altii,deoarece creieru nostru e facut sa functioneze conservator,si va raspunde de fiecare data la fel cand il pui in aceeasi situatie,asta pana cand il inveti sa faca altceva. Primu instinct cand vezi ca ai intrat prea tare in curba e sa franezi,dupa ce ai luat 1 milion de curbe poti sa analizezi si alternativa si sa iti infranezi instinctu asta si sa te concentrezi pe curba,nu pe balustrada.

 

Intr adevar ai cazut din cauza nisipului,dar asta doar pentru ca daca nu era acolo,cu siguranta te oprea balustrada.. Daca o vezi ca pe o rusine si nu renunti la orgoliu,macar sa fii un pic mai umil si sa accepti ca mai ai lucruri noi de aflat,nu vei invata nimic din asta.

 

Numa'bine!


» Post actualizat in 30 May 2017 11:26

LE: Acum am vazut explicatia ta.. Nu ai luat curba larg ca ai vrut sa iei curba larg..Ai inceput sa franezi cu mult inainte de curba si asta te a scos larg..ma rog,poate ca trebuia sa citesc postu tauinainte sa il postez pe al meu :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te chinui.....noi suntem doar muritori de rand... :P

Tu, clar :P

» Post actualizat in 30 May 2017 12:19

@hypno. De ce zici ca franarea dinainte de curba m-a scos larg?nu imi dau seama de legatura dintre cele doua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pentru ca asta face franarea,indreapta moto. Dar am si zis eu gresit ,pentru ca e unghiul filmat cam aiurea,dar se vede un semn rutier de curba cand tu inca franai,si dupa cazatura se vede mai clar (poti aprecia mai bine de unde a inceput curba) ca inca erai pe frane in curba , nu numai inainte. :P


» Post actualizat in 30 May 2017 12:57

Off: e deschis Transbucegi pana la Piatra,fara zapada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se numeste trail braking,dar dupa cum ziceai si tu,e la cu totul alt nivel de experienta si clar nu pe strada..


» Post actualizat in 30 May 2017 13:12

In restu de 99% din cazuri,cand spui frana te referi la faptul ca incetinesti si asta o sa te scoata de pe trasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-a scos larg fiindca ai tinut-o vertical fiind pe frine.

Poate daca o inclinai mai tare cind ai vazut ca se stringe curba scapai fara tavaleala; dar acolo aveai pietris parca ... caz in care doar o frinare mult mai puternica inainte de pietris ti-ar fi permis sa iei curba "urit", fara stil, dar pe doo roate; sau complet o alta trasa, aia de "curse" exterior-interior-exterior, care prezinta insa ceva pericol pe strada la virajele la stinga.

Una peste alta, norocos intr-adevar ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off: era deschis pana la Piatra Arsa si cand am fost eu, data se vede pe filmare. era putina zapada sus, dupa Dichiu, aproape de Piatra Arsa, cam pe jumatate de sens. portiuni scurte, oricum. ma uit acasa dupa filme, le am pe HDD cred.

on: am inteles ideea cu franarea.

si cu psihicul. aici as avea o paranteza legat de frustrarea pe care o aveam cu conditiile de drum (si care a avut un efect paradoxal - m-am enervat si am dat mai tare decat era cazul prin nisipurile alea). in fine, orice zic in plus o sa fie interpretat ca scuza, alint, negarea realitatii ;)

o sa imi aleg alte trasee pe viitor, mai largi si mai bine asfaltate (gen Siriu, Lepsa), mai pun mana pe un film pe youtube, etc... si poate nu o mai dau pe jos

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-a scos larg fiindca ai tinut-o vertical fiind pe frine.

Pai pentru ca scrie pe internet sa nu franezi in curba si uite ce se intampla. Practica ne omoara. Motociclismul nu se invata pe forum, dar nici nu-i recomandat sa-l inveti prin parapeti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pentru ca scrie pe internet sa nu franezi in curba si uite ce se intampla. Practica ne omoara. Motociclismul nu se invata pe forum, dar nici nu-i recomandat sa-l inveti prin parapeti.

Sa stii ca si eu am patit la fel, nu franam in curba pentru ca stiam ca nu ai cum sa franezi in curba.

Prima data cand am franat m-a indreptat instant si iar m-am speriat.

Pana cand am inceput sa franez aplecat si am vazut ca poti sa pastrezi si trasa.

 

Practica e mama invatarii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

^^ tocmai de-aia am zis ca mai bine te duci intr-un loc unde inveti si dupa aia vii cu bagajul de reflexe mai conturat un pic. Una e cand iti testezi limitele pe serpentine (ceea ce e total gresit si latra forumurile de 15 ani) si alta e cand mergi de 3 ori mai tare in locul unde exersezi, si apoi vii pe serpentine si mergi 50%, relaxat, si in caz ca te surprinde ceva ai loc de unde sa dai de la tine.


Pentru ca, o chestie pe care nu o zice nimeni e ca tot tipul vor exista curbe care sa te surprinda, indiferent de experienta, ca mereu sunt drumuri noi sau vrei sa mergi pe trasee noi. Dar parca altfel e cand te surprinde si stii ce sa faci la nivel de reflex si treci prin ea no problem.

Na fiecare cum considera :)

Editat de LimpTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca si eu am patit la fel, [...] Pana cand am inceput sa franez aplecat si am vazut ca poti sa pastrezi si trasa.

 

Practica e mama invatarii

1. ce ziceai cu zeii apexului?

2. cand mai iesim cu mobrele poate imi tii si mie un crash course . pana acum nu am vazut niciun sfat de la tine :-L

» Post actualizat in 30 May 2017 13:58

^^ tocmai de-aia am zis ca mai bine te duci intr-un loc unde inveti si dupa aia vii cu bagajul de reflexe mai conturat un pic.

 

 

sugestii? preturi? distanta fata de Bucuresti?

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

sugestii? preturi? distanta fata de Bucuresti?

AMCkart - 20 lei intrare. Mult mai ieftin ca furca si combinezonul.

Nu exista carte sau sfat care sa te invete reflexul. Poti doar sa-i faci suprascriere cu curbe repetate de 1000 de ori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@ Limp TA

 

Il inviti la pista ca sa-ti livreze o pizza sau ce?

Pana nu schimba drujba nu are nici un sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Da ,posibil ...dar cand il vad ca sta numai cu piciorul sub schimbator pentru ca la 5500 loveste limitarea ...nu prea vad rostul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,posibil ...dar cand il vad ca sta numai cu piciorul sub schimbator pentru ca la 5500 loveste limitarea ...nu prea vad rostul.

N-ai nevoie sa schimbi mai mult de a 2-a pe kartodrom. Si e oricum mult mai tehnic. Ideea e sa inveti curbe nu blana in linie dreapta 1km pe Adancata. Curbe inveti repetand curbe, iar AMCkartul are toate tipurile de curbe. Se tineau cursuri odata acolo.

 

Da ma, dar tu stii bataie.

"U funny, i like you" :))

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Lasa ma ca nu mai zic nimic.

Ca asa-i in tenis, eu am fost in spatele lui si daca incerc sa spun ceva sunt sigur ca se gaseste unu care stie mai bine ca mine ce s-a intamplat.

 

@GoodKat

 

Esti total pe langa la faza asta.

Am folosit la circuit un motor despre care mi s-a spus ca este depasit si catastrofal asa ca am idee despre ce inseamna sa mergi impotriva curentului pe linia respectiva.

» Post actualizat in 30 May 2017 14:38

Se viseaza frumos ca motoarele alea de 500 au pedale stoc si ating de pamant la fel de rapid ca motoreta lui Xael.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ma ca nu mai zic nimic.

Ca asa-i in tenis, eu am fost in spatele lui si daca incerc sa spun ceva sunt sigur ca se gaseste unu care stie mai bine ca mine ce s-a intamplat.

S-a intamplat. I-am zis ca astea il intaresc. N-are nimic. Face furca si poate se duce sa repete curbe intr-ul loc safe, ca sa nu le mai repete prin nisip. Pun pariu ca ii pare mai rau de motoreta decat de cazatura lui. Si din punctul asta e momentul sa te gandesti daca vrei sa mai repeti experienta. Daca nu, bagi practice in teren safe. Simplu, ce-o dam atat in poluare fonica.

Eu iti garantez ca daca intra cu NC-ul pe kartodrom, dupa ce iese de acolo o sa zica - frate, unde am trait pana acum, ca nu stiu sa iau curbele aici. Si abia din momentul ala incepe procesul de invatare. Crede-ma, asa a fost toata lumea, chiar dinainte sa inceapa RoSBK-ul :D

 

Bottm line e ca: Ai conditii. Depinde de tine.

Editat de LimpTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Get my point?

 

Si nu vorbeam in a te duce pe circuit cu Honda Shadow ca sa scoti timpi buni ci sa inveti sa abordezi corect virajele.

Cum rahat inveti sa abordezi corect virajele cu un motor care nu iti permite sa te apleci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Ma refeream la faptul ca la Amkart ni faci absolut nimic decat sa sari dintr-o curba in alta .Pentru un incepator este extrem de solicitant si riscul de cazaturi cu un motoret care isi tareste pedalele non stop ,este mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream la faptul ca la Amkart ni faci absolut nimic decat sa sari dintr-o curba in alta .Pentru un incepator este extrem de solicitant si riscul de cazaturi cu un motoret care isi tareste pedalele non stop ,este mare.

Nimic mai fals.

Dar uite daca vrei facem altfel. Vii tu cu sportiva pe AMC, eu vin cu autobuzul(care la fel isi taraste pedalele pe jos), si sarim dintr-o curba in alta. Daca scot timp mai bun ca tine te tii de capul lui sa viseze kartodromul? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...