Ciprian Gabriel Butacu Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Salutare, sunt detinator a unui KTM EXC 525 din 2005 cu urmatoarea problema, initial imi pornea greu la rece, la aproximativ a 7-a pedala, dupa ce se incalzea pornea perfect, atat la electromotor cat si la prima pedala. Din cate mi s-a spus parea sa fie din cauza jocului de la supape, l-am deschis, am cautat PMS si am reglat supapele initial la 0.10, dupa acest reglaj nu mai reusesc sa dau nici la kickstart-er dar nici electromotorul nu are putere sa invarta compresia fiind prea mare, l-am deschis si l-am reglat la 0.15, exact aceeasi problema. Este posibil ca reglajul sa fie facut la un punct gresit sau am omis ceva? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 n-am KTM, da' zice lumea joc 0.12, reglat prin strangere pana atinge usor surubul de reglare in supapa si desfacut 1/6 tura. Cam bizar pentru mine ca are aceeasi valoare la admisie si evacuare. Motorul trebuie pus la punct mort superior (PMS) la momentul scanteii; ca sa fiu sigur eu scot bujia si sondez usor cu o tija ca sa detectez pozitia pistonului, culbutorii trebuie sa fie toti pe liber(toate supapele inchise), la trecerea prin PMS-ul fara scanteie culbutorii de evacuare se elibereaza, cei de admisie deschid supape. http://www.ktmforum.co.uk/technical-how-tos/18616-valves-adjustment-rfs-exc-smr-mxc-00-07-sx-00-06-a.html Adjust the inlet valves, valve clearance is 0.12mm which is 0.005 “ or 5 thou. But you don’t need a feeler gauge! Loosen the locknut and gently tighten the adjuster until you feel the slight resistance of it touching the valve. Now back it off 1/6th turn by lining up the nut with the slot in the adjuster then turn it back one flat. Then tighten the locknut without allowing the adjuster to turn. The locking nuts need to be tight.Then tie the radiators back tightly with a rope to gain access to the exhaust adjusters. Don’t damage the fins of the radiator by bashing them against the head. I put a piece of cardboard against the left radiator where it presses against the water pump housing. Adjust the exhaust valves to 0.12mm as above. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Tare asta, sa te folosesti de pasul filetului ca sa masori 0.12 As pune totusi o lera, ii vro 15 lei setul pe luis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Gabriel Butacu Postat Martie 12, 2017 Autor Share Postat Martie 12, 2017 Am folosit lera, pistonul l-am verificat sa fie cel mai sus iar supapele sa fie toate închise, voi mai încerca weekendul viitor. Pana atunci mai aștept păreri, ca să fiu sigur de pms as putea verifica la volanta nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MNSdaniel Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Din scurta mea experienta de mecanic cu al meu DR'u am procedat in felul urmator: - am invartit arborele cotit pana ce am gasit semnul/linia de pe el, am dat bujia jos si am verificat cu o surubelnita pozitia pistonului daca se afla in punctul mort exterior (intre timpii 2 si 3) si atunci am reglat jocul la supape - pentru supapa de admisie am folosit lera de 0.1mm, iar pentru evacuare 0.15mm (ar fi bine sa gaseti jocul specific pentru motorul tau) poate ar trebui putin mai mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Gabriel Butacu Postat Martie 12, 2017 Autor Share Postat Martie 12, 2017 În carte scrie 0.10-0.15 la ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MNSdaniel Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 dar dupa ce incerci sa pornesti se uda bujia cu benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Vezi că 525 are un șurub de blocare ambielaj,este pe partea dreaptă aproape sub motor.Se desface șurubul de scoate șaibă și se infileteaza la loc ușor că sa nimerești locașul de pe arbore.Cand ai nimerit locașul atunci ești sigur că e la pms.Vezi că găsești manualul pe net și explică ei cum sa faci cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Arunca o privire la carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Gabriel Butacu Postat Martie 13, 2017 Autor Share Postat Martie 13, 2017 Nu am verificat dacă se uda bujia... Momentan nu mai sunt lângă motor și nu pot verifica. Ce legătură are carburatia cu compresia? Pana sa ii modific jocul la supape mergea normal starterul. » Post actualizat in 17 Mar 2017 17:40 Arunca o privire la carburatie. Am reglat jocul, dupa cum pare este ok, compresia e normala, la pedala se da normal, electromotorul invarte normal dar totusi nu vrea sa porneasca, am curatat carburatorul, bujia da scantei dar degeaba... la primul contact daduse sa porneasca dar doar atat... nimic mai mult... bateria e moarta iar la pedala am dat destul... Un sfat? ce ar mai trebui sa verific? » Post actualizat in 22 Mar 2017 12:26 Am rezolvat carburatorul dar acum iar este compresia mare încât fără decompresor nu învârte nici electromotorul. Îmi poate spune cineva ce legătură are? Menționez ca nu pornea din cauza acelei clapete care se deschide la accelerație, se deplasase de pe locașul ei și nu am verificat când l-am închis. Acum ca am pus-o la loc, acea compresie păcătoasă a reapărut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.