sharky_boy Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Salutare! Vin si eu cu o intrebare pentru cunoscatori...Pentru a adapta un piston de trabant la Mz ES250 este necesar un distantier pus sub cilindru, pentru ca pistonul sa nu loveasca in chiuloasa si pentru ca ferestrele cilindrului sa fie astupate complet atunci cand trebuie. Stim ca pistonul de trabant este mai inalt peste segmenti cu cativa mm fata de pistonul de mz si este si mai scurt la fusta in dreptul boltului. (cota 4 mz es 250 = cota 0 trabant) Intrebarea este cat de gros trebuie facut acest distantier? Este cineva care a facut aceasta operatiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ventomoto Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Cred ca este muuuult mai simplu sa se puna piesa care trebuie . http://www.ebay.de/itm/Kolben-68-98-MZ-TS250-ES250-ETS250-fur-Simson-TS-250-ES-250-ETS-250-/291448840365?hash=item43dbb460ad:g:Kx4AAOSwImRYLWvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Eu am facut la un scuter de 49. Din cauza ca pistonul era mai lung cu cca 2 mm decat trebuia, am facut o garnitura din clingherit si am pus o inaintea cilindrului. Scuterul a functionat bine o perioada dupa care iar trebuia pus set nou. Eu am facut totul la ochi, nu cote, nu masuratori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Ianuarie 21, 2019 Share Postat Ianuarie 21, 2019 Am folosit eu piston de Trabant . Singura modificare a fost sa scurtez capul pistonului in strung , la distanta bosaj-cap piston identica cu pistonul original. Problema este ca bosajul are diametrul mai mare decit boltul original de MZ , prin urmare : boltul de Trabant nu vine pe biela de MZ , boltul de MZ este mic pentru pistonul de Trabant . Eu am facut niste bucse care incastrau boltul in piston , dar asta era cind nu exista internet , anunturi si nu se gaseau piese. Subscriu la ideea ca trebuie pus piston original . Salutari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat August 7, 2019 Share Postat August 7, 2019 Salutare, Am facut in 2001 si eu modificarea descrisa de Relufarcas, am mers cu motorul trei ani fara probleme. La momentul respectiv era prohibitva piata pentru piese de MZ modelul Es. In final s-a dovedit a fi o modificare reusita, mergea de rupea motocicleta, atentie la cota de prelucrare a bucsilor, la prima tentativa am crapat un umar de piston cand am presat boltul in bucsa respectiva facuta de bronz. Personal recomand daca este posibil sa se mearga pe original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.