ioio_viola Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 ceau de cateva zile becul de N se aprinde doar dimineata la pornire. Dupa ce schimb cateva trepte de viteza si revin in N nu se mai aprinde. Prima oara am zis ca e ars becul, dar acum cred ca e un contact ceva pe undeva. ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 E senzorul de NEUTRAL de vina. Ai putea sa cureti mufa sau sa vezi daca actuatorul (senzorul) nu ramane blocat. La mobra mea ... e destul de gretos de ajung la senzorul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Cu spray de curatat frane si o periuta de dinti veche ar trebui sa cureti uleiul si mizeria si ce mai e pe senzorul ala, la transalp e la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Poate spui si despre ce moto este vorba,sa stim ce sistem are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Eu am patit asa la cb500. Am schimbat kitul de lant in service si am venit acasa. Totul ok. Dimineata nu se mai aprindea becul. Nici nu am eeusit sa o pornesc. An deschis busonul de la ulei si a inceput sa curga ulei cu benzina. Apoi becul a inceput sa se aprinda. Evident ca nu am mai incercat sa o pornesc. Am dys-o in service si Alex a schimbat cuiele pontou. Nu stiu de ce nu mai mergea becul de neutru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Fara suparare, dar e amuzant modul cum ai pus tu problema. E ceva de genul, m-am dus la piata sa iau mere dar m-am oprit la taraba cu pere, cand am ajuns acasa avem nuci in sacosa cand de fapt nici nu stiu de ce ma dusesem la piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 (editat) Stii ca am scris aiurea. Am crezut initial ca atunci cand mi-a schimbat kitul a atins vreun fir. Am dat vina pe senzor, pe bec... Insa problema a apărut se pare de la nivelul ridicat al amestecului benzina ulei. De ce? Habar nu am. Ps de fapt seara vaxusem treaba cu becul si l-am schimbat. Editat Aprilie 4, 2017 de sebibv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 ... Mie imi plac cerealele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Stii ca am scris aiurea. Am crezut initial ca atunci cand mi-a schimbat kitul a atins vreun fir. Am dat vina pe senzor, pe bec... Insa problema a apărut se pare de la nivelul ridicat al amestecului benzina ulei. De ce? Habar nu am. Ps de fapt seara vaxusem treaba cu becul si l-am schimbat. vezi ca ti-a luat mecanicul 2 timpi de la motor, mergi si cere-i inapoi. eu asa as face in locul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Eu am incercat sa il ajut pe initiator, asa, dupa puterile mele, insa voi....? @paul: daca o facea, eram mare smecher...aveam o moto care mergea cu ulei + ceva benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Salut, Problema se poate rezolva prin demontarea senzorului(Gear Position Switch din foto 2) si curatarea ploturilor de contact(foto 3), dar defectiuni pot fi si de natura electrica pe circuitul care se inchide dupa contactul cu cheie( foto 1, linia orange). Demonteaza senzorul si-l cureti in prima etapa cu sprayn de contacte electrice, iar daca contactele sunt uzate se schimba GPS. De asemenea, verifica contactul sigurantei fuzibile si circuitul diodei D1 daca problema persista. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Aprilie 4, 2017 Autor Share Postat Aprilie 4, 2017 Ms mult. Aia am cautat si eu in manual, dar nu am gasit. Ps: E vb de suzuki bandit din profil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Ms mult. Aia am cautat si eu in manual, dar nu am gasit. Ps: E vb de suzuki bandit din profil. Spor la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Ms mult. Aia am cautat si eu in manual, dar nu am gasit. Ps: E vb de suzuki bandit din profil. De ce este asa de greu sa spui de la inceput despre ce moto este vorda? 600? 1200,1250????Fabricant an si model. De ce insist atat de mult? Pentru ca pe un banal neutru pe bord,asa cum se crede,sistemele sunt destul de diferite in functie de fabricant, model si an. Si la fel pozitia unde este amplasat. Ce ai primit in poza este un model de senzor vechi pe care suzuki l-a schimbat. La fel de bine senzorul poate fi montat in.exterior sub capacul de la pinion,sau in interiorul motorului in spatele oalei de abreiaj.. si asa se complica lucrurile in vederea reparatiei. Modelul vechi netru se aprinde doar printr-un contact electric inchis,cele de generatie noua,prin.semnal de rezistenta trimis la ECU, si Ecu "spune" bordului in ce treapta esti si o afiseaza.. Deci asa cum vezi lucrurile nu sunt asa simple pentru un banal neutru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Aprilie 5, 2017 Autor Share Postat Aprilie 5, 2017 scuze aseara am scris de pe telefon si credem ca e specificat modelul in profil. E vorba de Suzuki Bandit GSF650S din 2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Se strica senzorul ala, stiu pe cineva care a avut probleme la imbinarea dintre contacte si firele care ies din el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.