Sari la conținut

Yamaha XJ750 Maxim '83


DKW
 Share

Postări Recomandate

dupa inginerii de la RAR ar fi singurul Maxim X de 750 inmatriculat in Romania...

Cu siguranta nu este, dar din motive de lene, in loc de XJ750, multe or fi trecute XF Sau XJ700 sau stiu eu ce. Asa am avut si eu un RC15 si ei trecusera in loc de VF750F, 750C. Cu tot cu caucioacele din baza de date. Deci pe 'sport' ar fi trebuit sa am caucioace de cioaper. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-as fi lipsit, banii aia as fi preferat sa-i bag in gaz.


» Post actualizat in 25 Aug 2018 12:59

Ca sa fie tacamul complet, a trebuit sa ma cert cu cei de la RAR, au trecut motocicleta ca fiind violet cu gri, ca asa au vazut ei cu ochii lor, nu cum scrie in carte... Dupa cateva contre a ramas doar violet in carte. Acum astept eliberarea actelor de la drpciv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Intre timp s-au definitivat hartoagele, i-am schimbat zemurile, placutele de frana, servisat furca, i-am schimbat ghidonul si am bagat cateva ture prin oras. Cand l-am scos la primul drum lung m-a lasat pe A1, a inceput sa se balbaie in mers ca intr-un final sa se opreasca motorul,  n-a mai vrut sa porneasca nici cu slujbe. Deoarece trebuia sa ajung la Sibiu l-am legat de parapet, pe margine, si mi-am vazut de drum ( l-a recuperat un prieten a 2-a zi).  Motorul aa ajuns la mecanic, puricat din roata in roata, totul ok, mai putin franele. Azi l-am luat de la mecanic si bineinteles ca iar s-a oprit motorul in mers. De data asta a pornit i am ajuns acasa fara lumini. Concluzia zilei, trebuie sa iau instalatia electrica la verificat, sa schimb ambreiajul, bateria si pompa de frana.  Iar pentru Midnight in continuare vanez piese.

''No brakes, no clutch, no lights, but still running.''

maximu'.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, george05 said:

Tare mecanicul ala de a verificat-o din roata in roata si a dat ok-ul, ca mai apoi sa trebuiasca schimbate "cablaje, ambreiaj, baterie si pompa de frana". 😁

Omu' mi-a zis ca are bubele astea, dar io batman-batman, cu speranta ca nu e dracul chiar atat de negru. Confirmarea a venit din mers. 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
14 hours ago, Titishor said:

Ai mers pe principiul "ce se poate intampla"? :))

Fix asa! 😂

Intre timp am gasit buba din electrica, Trebuie sa schimb farul cu totul si sa refac toate conexiunile de acolo. Iar cu ambreiajul se pare ca nu prea-i place Repsol 10W-40 Premium Mineral,  are o usoara patinare pana cupleaza ferm. In primavara o sa trec la alt ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Cam asa suna babeta, fix sunet de ciopar 🤣

https://www.youtube.com/watch?v=Ux0DIrj8pkc&feature=youtu.be

Ar fi mers un sunet mai pe joase, dar nu vreau sa schimb evacuarile. 

Ah, si sa-i pun si comenzi avansate (de  Viroaga), la drum lung este cam obositoare pozitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, stiu ca nu esti la prima motocicleta, dar motorul ala suna a 3 cilindri din 4... Pune mana pe galerii cand o pornesti si vezi daca una se incalzeste mai greu.

Motoarele astea nu suna deloc a ciopar.

Sau poate distorsioneaza microfonul camerei, dar nu prea cred...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe evacuarea din stanga nu mai are bucsa de etansare dintre galerie si toba, plus o tiganie facuta la tobe de fostul proprietar, si care i-a alterat sunetul, motiv pentru care vreau sa-i pun tobe nemodificate.

Asta este cam singura chestie enervanta la motocicleta, ca stiu cum trebuie sa se auda cu tobe stock, dar...

2 hours ago, TETEA. said:

Man, stiu ca nu esti la prima motocicleta, dar motorul ala suna a 3 cilindri din 4... Pune mana pe galerii cand o pornesti si vezi daca una se incalzeste mai greu.

Am facut si verificarea asta, initial am crezut si eu ca merge anapoda, dar nu, se incing toate galeriile uniform.

 

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Azi am scos Maxim X-ul din hibernare, cu ocazia asta am constatat ca bateria e cam moarta, la fel si cea de pe Midnight, baterii Varta cu intretinere. Le foloseam alternativ pe Maxim, ambele au crapat peste iarna... Asa ca am modificat nitel suportul bateriei si l-am pricopsit cu un LandPort ramas de la un GS caruia i-am schimbat bateria degeaba. Tot cu aceeasi ocazie am mai constatat ca o galerie de evacuare este cam varza pe interior,  tampoanele de la masca radiatorului s-au dezintegrat, si trebuie sa schimb gaturile de admisie dintre carburatoare si airbox. Zilele astea sa-i curat si alternatorul, eventual sa-i schimb si carbunii, cam fluctueaza incarcarea la relanti. In rest, a pornit bine, am miscat-o nitel si restul pare a fi in parametri.

Iar pentru Midnight in continuare vanez piese.

IMG_20200422_182537200.jpg

IMG_20200422_182527984_HDR.jpg

IMG_20200422_190424953.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...