Sari la conținut

Pareri despre urmatoarea supermoto


yonustelystu1992
 Share

Postări Recomandate

Eu am exc 525 am și e dementiala

» Post actualizat in 31 May 2017 15:43

Asta pot sa zic ,că este supermoto

 

la ce interval de ore schimbi uleiul la 525 la mers in oras ? tinand cont ca traficul poate fii infernal chiar si pentru o motocicleta cateodata nu e un minus asta , nu se supraincalzeste ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il schimb la cca 15-20 de ore.Se încălzește dar intra ventilatorul că la orice moto.O singura data mi-a dat apa afara din cauza garniturii de la bușonul de la radiator.

» Post actualizat in 01 Jun 2017 20:26

Și durează 10 minute Maxim sa schimb uleiul.Schimb si filtrele o data la doua schimburi de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut și dr650 făcută sm de mine

Cumva l-ai si omologat cu rotile alea sau ai mers pe naspa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal, nu as cumpara pentru nimic in lume motociclete Husqvarna din era pre-Bmw.

 

Nici cele din epoca BMW nu-s ce trebuie - în primul rând din cauza lipsei pieselor. Doar că sunt mai noi decât cele din era Cagiva.

 

Dintre supermoto cu care am mers, mi a placut destul de mult honda fmx 650.

 

E mai grea și mai leșinată decât DR-ul de 650 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferența era doar la roata fata că în loc de 21 era 17,și am mers cu ea așa,și așa mă vândut mobra

Io stiu care era diferenta, eram curios daca ai oficializat modificarea au ba ... cam care ar fi sansele sa treci in CIV o asemenea modificare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, stiu ca sunt vanoase bine de tot, dar...

Rara/exotica, nu ieftina, nu foarte fiabila, rugineste repede pe la incheieturi, plastice deloc grozave. Asta am intalnit eu pe la cunoscuti.

Pentru mine e in categoria KTM 640. Faine, trag, rup... Mi le-as cumpara? Aahh? Nu?!

Mai bine mai pun un ban deoparte si iau modelele ulterioare care sunt un plus serios dpdv tehnic, al designului, calitatii finisajelor, etc

Exemplarul acela portocaliu, din Bucuresti, la 2000E mi se pare fantasy rau.

Exemplarul ala din Bucuresti portocaliu la 2000E am fost si l-am vazut, este MUCI...cerea 1600E ultimul pret dar nici 1300 nu facea, ca idee DOT la anvelope 2005 parca(mai devreme sigur nu), carenele abia se tineau si lantul praf, ruginita toata, sa nu mai zic de telescoape care plangeau si ele saracele....Se auzea bine toba si cam atat

» Post actualizat in 09 Jun 2017 12:44

intre timp am mai primit pareri despre husqvarna 610 si am intrebat si un baiat care sa zicem mananca moto pe paine (Sorin Zaharia - fost stunter baiatul, stiu ca se da si acum cu SM pe la curse) si cica sunt destul de stricacioase....oricum a renuntat la modelul acesta ca nu se incadreaza in A2, am vazut ceva cu raportul de putere fata de ce greutate are...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Exemplarul ala din Bucuresti portocaliu la 2000E am fost si l-am vazut, este MUCI...cerea 1600E ultimul pret dar nici 1300 nu facea, ca idee DOT la anvelope 2005 parca(mai devreme sigur nu), carenele abia se tineau si lantul praf, ruginita toata,

 

intre timp am mai primit pareri despre husqvarna 610 si am intrebat si un baiat care sa zicem mananca moto pe paine (Sorin Zaharia - fost stunter baiatul, stiu ca se da si acum cu SM pe la curse) si cica sunt destul de stricacioase....

Cam asta am zis si eu mai devreme - generic predispuse la ruginit si nu foarte fiabile.

» Post actualizat in 12 Jun 2017 08:56

Nici cele din epoca BMW nu-s ce trebuie - în primul rând din cauza lipsei pieselor. Doar că sunt mai noi decât cele din era Cagiva.

 

 

E mai grea și mai leșinată decât DR-ul de 650 :)

In perioada in care au fost preluati de Bmw au beneficiat de expunerea specifica marcii si acest lucru s-a observat si in numarul de vanzari din Romania.

Posesorii de H. luau atunci piese, cat se poate de prompt, de la Pop Florian de la Tg. Mures, daca imi amintesc corect. Sunt multi ani. Nu stiu daca se mai ocupa cu asa ceva.

» Post actualizat in 12 Jun 2017 08:59

Honda FMX:

+1 la capitolul putere.

Un Dominator in haine mai moderne/misto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Va salut dragi colegi!

 

Doresc sa renunt la vitezana pe oras si sa raman cu ea doar pe circuit si ma gandesc serios la un supermoto pentru oras.
Ceva micut, usoara, manevrabila, nu foarte multa putere (acum am copil si nu mai vreau sa rup soselele publice)

 

Intr-un buget aproximativ 3000 euro, am gasit urmatoarele modele:

Suzuki DRZ 400 SM
Suzuki DRZ 400 S
KTM 525 EXC
KTM Duke 640
KTM 690 SM-R
KTM LC4
KTM LC8 950
BMW X-Moto
Yamaha 660 XTX
Husqvarna SM610
KTM LC4 640 Prestige
Husqvarna SMR449

Motocicleta o voi folosi in principal pe oras dar si uneori pe circuite mici, Go-Kart (maxim 2-3 ori pe an).
Sunt de acord sa-i schimb uleiul mai des (1000 km) decat o faceam la supersport (5000 km).
Ma intereseaza in principal ceva fiabil, ieftin de intretinut, vreau sa imi fac treaba, nu sa stau cu ea prin service..

Astept cu interes parerile voastre!
Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...