andrei belcic Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Relantiul nu scade pt ca, desigur, vei folosi socul. Ca d-aia s-a inventat socul. Mie imi consuma 5l/100km. Oras, serpentine, offroad. Doar la drum lung imi crestea consumul (si de benzina, si de ulei) daca depaseam 100km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 (editat) Putin tot trebuie sa-l las la incalzit, ca altfel scade prea mult relantiul si se opreste... o sa incerc sa-l las mai putin. socul trebuie sa functioneze si sa se simta in functionare clickul 1/2, adica tras la maxim pana inchizi garajul si iti pui casca, apoi mergi cu socul 1/2 pana la primul sau al 2lea semafor Editat Noiembrie 24, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 socul trebuie sa functioneze si sa se simta in functionare clickul 1/2, adica tras la maxim pana inchizi garajul si iti pui casca, apoi mergi cu socul 1/2 pana la primul sau al 2lea semafor Mda, doar ca la mine nu mai sta socul asa, am improvizat eu ceva ca sa pot bloca socul la 2/3 , si-l tin in 2000 ture pana e ok, apoi plec, n-am mers niciodata cu socul pus, poate-l uit si apar alte probleme... plus ca alt soc n-am gasit de cumparat, si m-am obisnuit cu asta... asta e. Mersi de sfaturi. Multa sanatate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 socul trebuie sa functioneze si sa se simta in functionare clickul 1/2, adica tras la maxim pana inchizi garajul si iti pui casca, apoi mergi cu socul 1/2 pana la primul sau al 2lea semafor Daca nu ai semafor!!!! ai de plm........ ce ma fac!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Te intorci de unde ai plecat, bagi la loc socul si reiei procedura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 (editat) Mda, doar ca la mine nu mai sta socul asa, am improvizat eu ceva ca sa pot bloca socul la 2/3 , si-l tin in 2000 ture pana e ok, apoi plec, n-am mers niciodata cu socul pus, poate-l uit si apar alte probleme... plus ca alt soc n-am gasit de cumparat, si m-am obisnuit cu asta... asta e. Mersi de sfaturi. Multa sanatate ! desfiletezi piulita de plastic de sus, acolo trebuie sa fie perpendicular in arculet care impinge o biluta de otel pe cele 3 trepte de semiblocare a tijei... daca nu exista cauti si le pui la loc si vei avea cele 3 pozitii . Socul este numai si numai pe jetul de relantiu, nu este clapeta de aer, social are de a face numai cu relantiul, daca il uiti iti moare motorul numai cand este la relanti ca se ineaca la cald. Carburatorul este partial vacumatic, constant velocity, nu are clapeta de soc pe admisie, deci nu se intampla nimic grav daca il uiti 1/2» Post actualizat in 26 Nov 2014 08:30 Daca nu ai semafor!!!! ai de plm........ ce ma fac!!!! iti imaginezi ca Oravita este un mare municipiu Editat Noiembrie 26, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Ba e total vacumatic. Tot ce se misca prin el este provocat de vacuumul creat de piston in cilindru. Butoiasul actionat de cablul de soc are rol de clapeta in circuitul de relanti. Deschide aerul prin traseul de soc. Aerul trage benzina. "Problema" mersului cu socul actionat este ca amestecul format prin jiclorul de relanti este foarte bogat, bun pt functionarea rece a motorului dar neadecvat atunci cand motorul este cald. Motorul se va ineca. Soc vine din englezescul choke - a se ineca. Plus teoria cu spalatul uleiului de pe cilindru de catre benzina prea multa din amestec. Apropos, un motor 4T care porneste fara soc, rece fiind, denota faptul ca are carburatia dereglata. Si motoarele pe injectie au "soc". Dar este automat si electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Cu pare de rau: /index.php?/topic/720763-dezmembrez-yamaha-tt600s-4gv/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jlan Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Salutari, Caut o evacuare aftermarket pt xt660z (2009). Ma oprisem la Leo Vince insa nu reusesc sa gasesc produsul (nou) de vanzare. Detine cineva asa ceva? Aveti alte sfaturi/recomandari? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Nu mai este pe motomike.eu, sa fi atent ca toba+ filtru necesita powercommander . Filtru separat sau toba separat este ok fara alte modificari. Daca te intereseaza numai putere poti incerca inainte filtru, eu am BMC si se simte (179kmh pe ceas) comparativ cu ala de hartie. Daca te intereseaza tobe second, posibil sa gasesti de saptamana viitoare in Cluj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Nu vrea nimeni o furca ceva mai buna pentru xt? Sau un motor de schimb si niste rapoarte mai vanoase in cutie? Sau ceva dintr-un tt 600? /index.php?/topic/720763-dezmembrez-yamaha-tt600s-4gv/&do=findComment&comment=3880703 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 De vanzare stator Yamaha XT 3TB Dat jos de pe un xt din 91. Telefon: 0755012789 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 salutare. stie cineva de unde pot face rost de cateva stickere cu Yamaha, m-ar interesa sa fie bune, sa nu se decojeasca ? si as vrea si logoul de pe partea stanga-dreapta cu tot ce e si pe tankul de benzina, plus alte stickere cu Yamaha, sub far, deasupra stopului , pe sa....si daca ati vrea sa-mi spune-ti de unde sa iau anumite piese pentru al meu xtz 660 ... ce site recomandati, daca nu puteti sa-mi puneti aici, vi-as multumi daca mi-ati da un mesaj pe privat, as avea nevoie de un cablu de soc, un cablu de ambreiaj , un filtru de aer... plus altele. Mersi mult. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 romimoto, motomike, oemmotorparts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 romimoto, motomike, oemmotorparts Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 am eu cablul de ambreaj, OEM 40 lei+curier (original yamaha). Cablul de soc poti sa il repari daca nu s-a rupt inima, probabil ai pierdut bila de sus(este o bilutza mica mica si un arculetz, in canalul peste care se infileteaza piulita de plastic) si nu mai ai cele 3 clickuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 Cablul de soc o sa incerc sa-l fac, nu ma deranjeaza asa cum e , dar cand vine caldura probabil o sa-l fac, cablu de ambreiaj ma intereseaza pentru un prieten cu un xt 600 de prin 90-92, nici el nu stie din ce an e, oare s-ar potrivi ? Mersi Yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 (editat) Nu se potriveste. xt600, xtz660, xt660z, fiecare cu cablul lui, ca l-as fi pastrat . La fiecare reper de pe motomike ai o fereastra unde iti arata la care "vehicule" se mai potriveste. Sau compari codurile OEM, dar este mai greu pt ca iti trebuiesc ambele cataloage. Editat Ianuarie 13, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Salut baieti,am nevoie de ajutor. Doresc sa dau jos motorul de pe cadru dar s-a ivit o problema! Boltul care tine motorul si bascula este intepenit! Am batut azi la el de m am saturat,ce naiba ii mai pot face sa il deblochez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 (editat) Pui roata la loc, sprijini bine, pui o piesa de bronz sau un lemn esenta tare si dai cu un baros... deci nu direct in ax. Schimbi si pozitia axului 180 grade daca il poti rasuci, eventual dai si cu un spray degripant. PS- ax si bolturi/camasi interioare am eu de vanzare Editat Ianuarie 14, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 pai probabil o sa imi trebuiasca prin interior ceva,deci apelez la tine! nu se misca boltul deloc,deci nu prea il pot invarti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 (editat) pai probabil o sa imi trebuiasca prin interior ceva,deci apelez la tine! nu se misca boltul deloc,deci nu prea il pot invarti. asa se intambla probabil cand se gripeaza rulmentii, probabil a frecat pe ax (daca are si grad ala preia ce dai tu cu ciocanul), a mancat galvanul, a ruginit si s-au "sudat" bucsile metalice pe ax. Am si garniturile de cauciuc+capace metalice, deci numai rulmenti la bucata iti trebuie sunt 22x28x ... nu mai stiu lunginea 20,25 sau 30 .Rulmentii sunt colivii cu camasa exterioara, iar pe interior acele vin bucsile de otel care protejeaza axul . Bascula sta pe 2 rulmenti si 2 bucsi de poliamida, la bmw sunt 4 rulmenti, dar daca se sparg 2 pe o parte jocul devine maxim, yamaha a considerat ca defectarea unui rulment va fi preluata de bucsa de poliamida, iar solutia este identica si la xt660z 2008+ dar fara gresoare Editat Ianuarie 14, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neculau Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 salut, am cumparat recent un xtz 660 tenere din 1997 si va rog sa imi recomandati un ulei de calitate pentru ea.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Cred ca tu de fapt vrei o recomandare pentru indicele de vascozitate, pentru ca marcile bune de ulei le cunosti deja, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 (editat) orice 10W40 mineral sau semisintetic schimbat la fiecare 4000km si filtru la fiecare 8000 . Mineral va consuma mai putin. Daca consuma 1 litru / 4000 km este ok, asa "face" toate. Nivelul pe joja se verifica numai cu uleiul cald, rulat in cutia de viteze, fara sa infiletezi joja. Scrie-mi un mesaj privat cu adresa de emai daca vrei sa iti trimit manualul de reparatie. Jocul supapelor trebuie reglat la intervale relativ mici . Editat Ianuarie 15, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.