foxbat Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 link ?multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 cod kappa KN359, cod givi TN359 Nu pot pune link de pe tel dar gasesti dupa codurile astea si oferte si documentatia comuna. Daca e givi mai calitativ ca exexutie nu stiu. Cred ca l-am luat acum 3-4 ani si united nu mai aducea Givi, motiv pentru care am luat kapa de la importator in Ro prin yamaha. Acum nu sriu cine ce mai aduce in Ro. Ai oricum ebay la dispozitie. Sory nu merge sa pun link, am rescris mesajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danimalu Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Am de gand sa imi schimb kitul de piston+segmenti la cusca mea! Vreau sa trec la cota urmatoare,in present sunt pe standard. Imi puteti recomanda un kit ce se merita cumparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Dezmembrez XTZ 660 Tenere /index.php?/topic/731938-dezmembrez-yamaha-xtz660-tenere-xtz-660/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Am de gand sa imi schimb kitul de piston+segmenti la cusca mea! Vreau sa trec la cota urmatoare,in present sunt pe standard. Imi puteti recomanda un kit ce se merita cumparat? Wosnner sau Wiseco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Am de gand sa imi schimb kitul de piston+segmenti la cusca mea! Vreau sa trec la cota urmatoare,in present sunt pe standard. Imi puteti recomanda un kit ce se merita cumparat? Yamaha original. Aprox. 180 euro kitul piston-bolt-segmenti-sigurante bolt. Cota 1 la 95.5 (in manuale este trecuta ca si cota 2 de reparatie; iar cea de la 96 ca si cota 4). Nu mai stiu Wosner, dar Wiseco parca sa zic ca sunt pistoane pentru tuning, mai usoare, fuste mai scurte, etc. Vezi si tu ce si cum inainte de a cheltui. Mai exista varianta low cost - TKRJ, o firma japoneză ce operează mai mult pe Asia si A. de Sud. Undeva la 65 euro cu taxe incluse. Cauta ninotecnoshop (sau ceva de genul acesta) pe Ebay. Este un grec ce vinde pistoanele astea. Daca o mai fi. Era acum vreo 5 ani. Trăgând linie: - Eu as merge pe originale Yamaha - La alezatul cilindrului sa duci cu tine, pe langa paginile cu cotele din manual, si pistonul cu segmentii. De fapt, orice atelier serios ar trebui sa nu iti faca alezarea fara pistonul si segmentii noi. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Am o problema ce imi mananca zilele cu 2kf-ul meu, poate are cineva vre-un sfat....din senin motorul a inceput sa dea rateuri grave de tot cand il turez peste 4000rpm... bun, am curatat carburatorul si reglat ca la carte, problema persista, am pus alt carburator de pe un tenere si surpriza e ca merge bine doar ca nu sta corect la relantiu, consuma mult si surubul de reglaj aer nu are efect orice i-as face, l-am curatat si reglat si pe aceasta ca la carte, problema persista, ok, pun carburatorul de pe 2kf pe tenere (cel care da rateuri) si surpriza este ca pe tenere nu da rateuri deloc... merge perfect.... am dat iara ambele carburatoare jos, curatat complet si verificat/comparat pana la cele mai mici detalii... ambele sunt reglate identic dar nu merg la fel... CE SA MAI FAC ?! nu stiu ce mai are...nu e prima oara cand umblu la un carburator...am cunostinte cat sa nu mor prost insa problema asta e prea de tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) Gaturile de cauciuc dintre carburator si chiulasa crapate. Trage aer fals. Editat Octombrie 7, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) Gaturile de cauciuc dintre carburator si chiulasa crapate. Trage aer fals. M-am gandit si la asta, dar nu inteleg de ce cu celalalt carburator merge bine dar nu are efect surubul de amestec.... adica la urma urmei daca e de la gaturi de ce nu merge la fel (de prost) cu ambele carburatoare ? Editat Octombrie 7, 2015 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Membrane crapate. Coaster enreacher. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 membranele sunt ambele ok. la fel si cele din coasting enricher, carburatoarele au fost desfacute bucati pana la ultima piesa si inspectate, comparate, sunt perfect identice si curate, trasee neinfundate,.... 2 zile le-am curatat, analizat si reglat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 (editat) membranele sunt ambele ok. la fel si cele din coasting enricher, carburatoarele au fost desfacute bucati pana la ultima piesa si inspectate, comparate, sunt perfect identice si curate, trasee neinfundate,.... 2 zile le-am curatat, analizat si reglat.... la carburatorul care face probleme verifica traseul pe care presiunea atmosferica barboteaza in benzina, la tenere este un furtun de vacum care are un filtru metalic, ajunge la membrana (Carburatorul secundar), iar sub membrana este un canal de aer ce duce jos in benzina , are o piesa de calibrare si un cot la 90grade, daca acolo este o impuritate nu poti fi sigur decat daca te uiti ff atent cu o lanterna , sufli pe acolo, te descurci. Motorul nu trage (nu imi aduc aminte de rateuri) daca acolo este o scama oricat de mica. Nu stiu daca sistemul asta este si pe xt, dar pe tenere este defapt "coasting enricher" pe carburatorul secundar, acelasi efect ca si la carbul principal, dar alta solutie constructiva. Rateurile sunt in general de la lipsa de etansare admisie si evacuare. » Post actualizat in 09 Oct 2015 08:22 M-am gandit si la asta, dar nu inteleg de ce cu celalalt carburator merge bine dar nu are efect surubul de amestec.... adica la urma urmei daca e de la gaturi de ce nu merge la fel (de prost) cu ambele carburatoare ? surubul de amestec intervine numai pe jetul de relanti , jetul de relanti este total separat de jetul de mers in sarcina. Pui surubul de relanti 2,5ture (verifica cat scrie in manual) apoi daca este cazul reglezi cursa clapetei de acceleratie la 1350 rotatii/min la cald. Si verifica si ele 2 garnituri de pe pistonasul de soc. Editat Octombrie 9, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 (editat) Carburatoarele sunt identice, ce-i drept nu au acel furtun gros de vacum, sunt fara....are un orificiu mic sub membrana ce duce in benzina si mai are acul care culiseaza pe jiglor jos... atat, mai este un model care sus deasupra membranei are un cot metalic cu un furtun gros... dar eu nu am acel model.. deci se exclude problema asta. E posibil sa fie crapate gaturile de admisie la cat am tot dat jos carburatoarele... o sa le schimb. Ideea e ca, cu carburatorul lui vechi imi da rateuri oribile in toba peste 4k rpm, la ture mici merge perfect, porneste usor, sta perfect la relantiu. Cu carburatorul de rezerva pe care il am (de pe un tenere 1vj) imi porneste usor, merge bine si la ture mici si peste 4k RPM fara rateuri, problema intervine ca NU STA LA RELANTIU indiferent cat as regla surubul de amestec (chiar si daca strang surubul amestec de tot motorul continua sa mearga ca si cum n-am modificat nimic, normal era sa se opreasca), se aude motorul parca nu merge rotund la relantiu, dupa ce il turez putin relantiul creste o perioada apoi scade iara si merge rau pana se opreste, nu il pot stabiliza deloc, in schimb daca turez peste 2k RPM merge extrem de bine....aa si am observat ca are un consum demential de mare de benzina cu acest carburator..banuiesc ca asta se intampla deoarece nu imi merge surubul de amestec si nu sta la relantiu corect. Nu imi dau seama ce are... chiar sunt identice, sunt reglate la fel, ca in manual, nu au lipsuri sau crapaturi, jigloare identice, repet ca nu e primul carburator pe care il curat si reglez, am mai facut la multe motoare si a fost ok... in schimb astea de pe XT pur si simplu mi-au mancat zilele si noptile. Am modelul din poza.... fara acel cot... Editat Octombrie 11, 2015 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 probabil ala de tenere trage aer din cauza uzurii clapetei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danimalu Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 Yamaha original. Aprox. 180 euro kitul piston-bolt-segmenti-sigurante bolt. Cota 1 la 95.5 (in manuale este trecuta ca si cota 2 de reparatie; iar cea de la 96 ca si cota 4). Nu mai stiu Wosner, dar Wiseco parca sa zic ca sunt pistoane pentru tuning, mai usoare, fuste mai scurte, etc. Vezi si tu ce si cum inainte de a cheltui. Mai exista varianta low cost - TKRJ, o firma japoneză ce operează mai mult pe Asia si A. de Sud. Undeva la 65 euro cu taxe incluse. Cauta ninotecnoshop (sau ceva de genul acesta) pe Ebay. Este un grec ce vinde pistoanele astea. Daca o mai fi. Era acum vreo 5 ani. Trăgând linie: - Eu as merge pe originale Yamaha - La alezatul cilindrului sa duci cu tine, pe langa paginile cu cotele din manual, si pistonul cu segmentii. De fapt, orice atelier serios ar trebui sa nu iti faca alezarea fara pistonul si segmentii noi. Spor! Voi da comanda de kit original de la Yamaha pana la urma,mersi de sfat! » Post actualizat in 13 Oct 2015 07:53 Am o problema ce imi mananca zilele cu 2kf-ul meu, poate are cineva vre-un sfat....din senin motorul a inceput sa dea rateuri grave de tot cand il turez peste 4000rpm... bun, am curatat carburatorul si reglat ca la carte, problema persista, am pus alt carburator de pe un tenere si surpriza e ca merge bine doar ca nu sta corect la relantiu, consuma mult si surubul de reglaj aer nu are efect orice i-as face, l-am curatat si reglat si pe aceasta ca la carte, problema persista, ok, pun carburatorul de pe 2kf pe tenere (cel care da rateuri) si surpriza este ca pe tenere nu da rateuri deloc... merge perfect.... am dat iara ambele carburatoare jos, curatat complet si verificat/comparat pana la cele mai mici detalii... ambele sunt reglate identic dar nu merg la fel... CE SA MAI FAC ?! nu stiu ce mai are...nu e prima oara cand umblu la un carburator...am cunostinte cat sa nu mor prost insa problema asta e prea de tot... Aceasi problema am avut o si eu,era un fir care imi facea figuri la CDI,am dat jos,spray de contacte,curatat,lipit firul cu problema..si ca nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 Salutare! Aveti idee daca pe vreunul din modelele XT/TT/XTZ Tenere/Supertenere au fost montate carburatoare TEIKEI modelul E27PV2A cu difuzoare de 27mm? Exista pe undeva vreo baza de date pentru echivalente carburatoare? Am o Gilera RC600 care porneste foarte greu la rece, concluzia mecanicului fiind ca problema e din carburiciuri si din amintirile lui par a fi ceva similar cu cele montate de Yamaha pe modelele enumerate mai sus. Vazind poza de mai sus (cea taiata cu X rosu) par a fi similare carburatoarele; eu am nevoie sa schimb internele (in caz extrem schimb carburatoarele cu totul ca sa scap de o grija). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 (editat) confirm ca Gilera RC 600 este echipata cu carburatoare de XT / Tenere. Are un prieten si sunt identice cu cele de pe XT.merge perfect. Editat Octombrie 13, 2015 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Multumesc. Rog posesori de XT/Tenere sa incerce sa vada pe ce anume model Yamaha si din ce an de productie s-au montat Teikei E27PV2A (codul carburiciului e embosat pe carburatorul din stinga, scris orizontal), ca sa pot face o comanda de piese, daca caut dupa Gilera imi da nimic, daca caut dupa Yamaha imi da cel putin 3 modele si nu prea stiu ce sa aleg. » Post actualizat in 14 Oct 2015 09:13confirm ca Gilera RC 600 este echipata cu carburatoare de XT / Tenere. Are un prieten si sunt identice cu cele de pe XT.merge perfect. Ce model de Gilera si din ce an are amicul tau si ce model de XT si din ce an ai tu? RC 600 a fost produsa in 2 variante majore, fiecare cu cite 2 subvariante, dupa anul de productie. Varianta RC600 (doua faruri cu grila de protectie in fata) a avut doua subvariante, cea din '89 si cea din '90-'91. Cea din '89 (ca a mea) are carburiciuri E27PV2A. Varianta RC600C (carena frontala care imbraca individual fiecare far) supranumita Cobra, cu subvariantele '91-'92 si '93-'94. Cea din '93-'94 a fost doata cu E30PV2A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Am si eu un carb pt 660. Unde scrie modelul ca m,am uitat si nu am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Ar trebui sa fie scris pe bazinul carburatorului din stinga, undeva in preajma scrisului "made in japan". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 660-ul are un carburator asemanator ca forma dar in manual zice ca este Teikei Y26PV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Multumesc. Rog posesori de XT/Tenere sa incerce sa vada pe ce anume model Yamaha si din ce an de productie s-au montat Teikei E27PV2A (codul carburiciului e embosat pe carburatorul din stinga, scris orizontal), ca sa pot face o comanda de piese, daca caut dupa Gilera imi da nimic, daca caut dupa Yamaha imi da cel putin 3 modele si nu prea stiu ce sa aleg. » Post actualizat in 14 Oct 2015 09:13 Ce model de Gilera si din ce an are amicul tau si ce model de XT si din ce an ai tu? RC 600 a fost produsa in 2 variante majore, fiecare cu cite 2 subvariante, dupa anul de productie. Varianta RC600 (doua faruri cu grila de protectie in fata) a avut doua subvariante, cea din '89 si cea din '90-'91. Cea din '89 (ca a mea) are carburiciuri E27PV2A. Varianta RC600C (carena frontala care imbraca individual fiecare far) supranumita Cobra, cu subvariantele '91-'92 si '93-'94. Cea din '93-'94 a fost doata cu E30PV2A. Este RC 600 bi4 ca si cea din poza, nu cunosc anul... insa stiu ca are carburi fix ca pe XT 600 2KF '89 \ Tenere 1VJ '89 sunt cele cu "27" in serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Iti multumesc, mesajul tau mi-a fost de foarte mare ajutor. Iti urez sa-ti rezolvi problema XT-ului tau cit mai repede si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 (editat) Vazind poza de mai sus (cea taiata cu X rosu) par a fi similare carburatoarele; eu am nevoie sa schimb internele (in caz extrem schimb carburatoarele cu totul ca sa scap de o grija). ala barat cu X (Mikuni constant velocity) este de pe monocilindrul cu 5 supape 3yf montat numai '91-'97 tenere660 racit cu apa, pe Raptor si cateva MZuri, are duza de relanti #48 si carbul secundar are duza #130 (poate fi montat 120 sau 140) pt 2 supape (comunica in chiulasa admisia secundarului cu principalul) , iar principalul nu mai stiu ce duza are dar mai mica decat secundarul » Post actualizat in 15 Oct 2015 19:35 Am modelul din poza.... fara acel cot... Editat Octombrie 15, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.