Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare...cand se comuta rezervorul de benzina pe pozitia OFF? Dupa fiecare oprire....daca nu o pornesc o perioada de timp ( cat )? Ma gandesc ca daca-l folosesc in fiecare zi o sa crape repede... Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma intrebati de ce pentru ca nu am stat sa analizez fenomenul, dar am aplicat recomandarea lui Tiberiu Troia care zicea cam asa pe blogul lui: "Daca acel comutator on/off este montat pe circuitul de alimentare atunci nu degeaba este acolo. Folositi-l ori de cate ori opriti mobra". Inainte de a aplica aceasta recomandare, mobra mea pleca cu galci, bolborosea la cateva chei (uneori 4-5) si pana la urma pornea. De cand am inchis robinetul porneste la prima, maxim a doua cheie (daca e mai rece afara). Asa ca eu il folosesc, atat in stationare la serv, cat si peste noapte acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Daca acel comutator on/off este montat pe circuitul de alimentare atunci nu degeaba este acolo. Folositi-l ori de cate ori opriti mobra...

 

Este util cand se demonteza rezervorul. Daca plutitorul si cuiul pontou functioneaza corect nu prea vad de ce ar trebui inchis robinetul cand motocicleta sta mai putin de cateva zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu nu l-am pus pe OFF nici cand am tinut-o 4 luni la iernat.

eu numai dupa ce intr-o primavara am gasit rezervorul gol. Nu pica nimic din scut se evapora.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu numai dupa ce intr-o primavara am gasit rezervorul gol. Nu pica nimic din scut se evapora.

 

M-am gandit si eu la treaba asta dar am gasit rezervorul fix cum l-am lasat.

 

---

 

Cei care aveti XTZ-ul cu 2 faruri (94-99 parca) am gasit o idee foarte buna pentru modificare: https://picasaweb.google.com/108651862641483365846/Lampy

Cu farurile originale nu vedeam aproape nimic. Desi imi placea look-ul oldschool cu farurile alea rotunde cu lumina galbena am pus faruri noi.

 

Am pus-o in practica anul trecut in toamna si dupa 1500km totul este ok.

In prima faza am modificat instalatia electrica si am pus 2 relee de lumini, legate direct la baterie (trecute printr-o siguranta). Pentru control am folosit instalatia existenta pe motocicleta. Pentru pozitionarea releelor am dat 2 gauri in tabla din spatele regulatorului de tensiune, sub bord, in partea dreapta. De la ele am montat 2 mufe H4 ceramice, de la magazinul auto.

 

Farul l-am demontat complet si am incercat sa demontez sticla de pe oglinda originala. Cand am vazut ce greu merge si cat costa un far original, am accelerat procesul prin "spargere controlata" :) Dupa am taiat (cam ciobaneste) cu un flex din oglinda originala cat sa ramana numai prinderile. Oglinda am matuit-o cu jmirghel si i-am dat cateva gauri pentru ca lipiciul sa faca priza mai buna. Am cumparat de la Louis doua faruri cu sticla clara care are fix diametrul farului original.

 

Screen_Shot_2016_03_15_at_17_10_37.png

 

Spatele farurilor noi l-am dat cu jmirghel mai fin, cat sa curat vopseaua si l-am degresat. Am folosit 2 tuburi de Poxipol (70ml, cate unul pentru fiecare far) sa le lipesc in oglinzile originale. Le-am lasat 24 de ore sa se intareasca epoxi-ul cum trebuie si le-am montat.

Am pus un kit de xenon auto cu 2 bixenoane de 35W in loc de halogene. A doua oara as pune un kit moto, cu balast slim. Mi-a luat ceva sa le gasesc o pozitie convenabila sub rezervor.

 

Rezultatul: arata bine si lumineaza si mai bine. Chiar nu mai am nici o problema sa plec la drum noaptea.

 

12088199_992482860814629_857391003539854

 

A fost o gramada de munca si mi-a luat ceva timp. N-as mai face conversia a 2-a oara. In schimb as cumpara un kit gata facut de la Kedo.

 

391.jpg

post-60128-0-10118600-1458054300_thumb.jpg

post-60128-0-20788300-1458054302_thumb.jpg

post-60128-0-61766800-1458054304_thumb.jpg

post-60128-0-81603100-1458054306_thumb.jpg

post-60128-0-22451500-1458054309_thumb.jpg

post-60128-0-25632000-1458054311_thumb.jpg

post-60128-0-30188000-1458054313_thumb.jpg

post-60128-0-74053500-1458054322_thumb.jpg

post-60128-0-32248300-1458054325_thumb.jpg

post-60128-0-63334000-1458054327_thumb.jpg

post-60128-0-67527300-1458054329_thumb.jpg

post-60128-0-16779800-1458054332_thumb.jpg

post-60128-0-38628800-1458054334_thumb.jpg

post-60128-0-53716100-1458054336_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o rugaminte la voi. Am intrat in posesia unui rezervor acerbis XT 600 sh si as vrea sa stiu parerea voastra, respectiv daca se potriveste cu XT 600 DJ02 din 2002. Rezervorul l-am luat pe incredere, asigurat fiind de vanzator ca se potriveste. Mobra este deocamdata la garaj si nu o pot scoate mai devreme de 1 aprilie ca sa fac o proba, macar la rece. Am facut cateva poze din diferite unghiuri in speranta ca cineva recunoaste modelul.

 

 

 

Multumesc.

post-64940-0-55244900-1458127886_thumb.jpg

post-64940-0-83557500-1458127892_thumb.jpg

post-64940-0-42160600-1458127900_thumb.jpg

post-64940-0-63278000-1458127911_thumb.jpg

post-64940-0-88104800-1458127928_thumb.jpg

post-64940-0-81942900-1458127960_thumb.jpg

post-64940-0-94181300-1458127969_thumb.jpg

post-64940-0-41043800-1458127976_thumb.jpg

post-64940-0-74098600-1458127982_thumb.jpg

post-64940-0-84282400-1458127992_thumb.jpg

post-64940-0-29056000-1458127999_thumb.jpg

post-64940-0-15878900-1458128056_thumb.jpg

post-64940-0-56643000-1458128073_thumb.jpg

post-64940-0-36682800-1458128080_thumb.jpg

Editat de R4DIKL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea este ca acest rezervor va fi pus ocazional, doar cand voi face touring. Altfel, pentru deplasari curente voi folosi rezervorul original. O sa ziceti ca sunt dus cu capul, ca as putea sa-l las montat pe cel mare, dar cel original arata impecabil si tin si la partea estetica :D

 

 

Am impresia ca arata ca rezervorul care l-am vazut pe multe XT-uri din 91-94. Dar nu cunosc toate detaliile, poate se potriveste si pe modelul urmator. Si daca nu se potriveste sigur gasesti pe cineva sa-l adapteze.

 

Multumesc pentru parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti inerc sa ajut un prieten sa porneasca un 3yf tenere 660 si ne a scos peri albi.

 

a topit releu de incarcare si de atunci nu a vrut sa se mai tureze peste 2500 -- am crezut ca e cdi ul...

Acum cu CDI sh nu vrea sa dea scanteie si pace. Stiu ca e cdi ul ok ca l am probat....bobina merge....instalatia electrica la fel. totul pare ok dar nu merge! Nu da scanteie

Pe pick up coil (senzorul de pozitie motor) daca ii trec eu prin fata un metal ceva mai da din cand in cand scanteie -- dar pus pe motocicleta -- nimic

 

Ceva idei?

Stiti de unde pot lua un pick up coil sa fac niste teste...sau sa cumpar direct dc nu e f scump

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti pe net parametrii ce trebuiesc masurati ca sa sti daca senzorul de la rotor este bun. Gasesti si pt fisa , pt fisa+pipa. Nu prea inteleg daca nu porneste cum il turezi 2500 rpm. Banii mei ii pun pe carburatie, cred ca a tras parf pe furtunul ala gros si scurt cu filtru metalic care sta liber intre carb si sea prins cu o clema de cadru.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-


» Post actualizat in 01 Apr 2016 20:14

Salut! Am o intrebare. De curand am refacut cilindru,piston cota noua,tat ceas. Dar,la rece scoate fum alb timp de 1 min pana se incalzeste. Am mai citit una alta,unii zic ca e de la ulei (Cepsa 10w40 am eu) altii zic ca e de la amestec. Cei care au mai avut asa problema,s-a rezolvat,cumva?

Editat de murano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Intrebasem aici in postarile anteriorare daca se poate pune motor de Tenere 1VJ pe cadru de 2KF dar nimeni nu a stiut exact......

 

azi am finalizat treaba, raspunsul este DA, merge pus motor cu pornire electrica pe 2KF! Motorul s-a potrivit la fix la prinderi, instalatia electrica a ramas cea veche de la 2KF inclusiv CDI, a trebuit sa adaptez doar firele, a trebuit sa pun releul de incarcare de pe Tenere deoarece magnetoul de 1VJ are 2 faze pe incarcare iar 2KF are doar una... A mai trebuit deasemenea sa modific furtunul de ulei care vine sub electromotor deoarece cel de la 2KF este drept iar cel de la 1VJ este la 90gr ca sa intre pe sub electromotor, am preluat releul de pornire, porneste si cu bateria de 5A de pe 2KF dar daca ar fi nevoie sa invarta mai mult timp s-ar descarca foarte repede. Am preluat si radiatorul de ulei, cu mici adaptari l-am montat....motorul functioneaza impecabil.

 

12994582_1097583460308897_29805421060417

 

12670370_1098400223560554_67496350667325

* In poza Nu erau puse,oglinzile, cauciucul fata stradal si scutul motor.

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este 4MY1 1994-1995, probabil inmatricultat mai tarziu, exceptand carenele si turometrul, totul este 3YF

Exceptand carenajul, daca ai vre-un dubiu pt service, gasesti raspunsul aici

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...