Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut

Stie careva daca se poate regla inaltimea la un XT660R din 2005? si cum?

 

Multumesc.

"oasele", sunt cele doua platbande laterale, se scot usor, incearca cu unele mai scurte cu 10 mm inalta cam 50mm la codita . Presupun ca mai lungi cu 10 mm coboara cam la fel. Fa-ti o proba cu platbanda si vezi daca iti convine. Face DanCata din inox.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut. As vrea sa stiu de la un posesor de XT600 cum se comporta mobra dupa viteza de 115-120 km/h. Eu am avut parte de voblaj pronuntat cand am depasit viteza asta. Am incercat de mai multe ori, fie pe autostrada, fie in zone in care am putut sa ating viteza asta (drumuri interjudetene, nationale...) si comportamentul este acelasi. Daca asa face la mai multi posesori (cu toate ca mi se pare suspect) atunci imi iau gandul si ma obisnuiesc cu ideea. Daca nu, atunci trebuie sa fac investigatii asupra fierului si sa vad ce determina voblajul dupa aceasta viteza. Spun ca mi se pare suspect pentru ca viteza asta o ating si cu Trickerul de 250 si nu are un astfel de simptom.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am dus Tenerele de la profil la viteza maxima constructiva, adică 145 kmh. Ai o problema acolo. XT-ul duce și mai mult decât Tenerele meu. Ori gumele sunt de vina (neasezate corect pe janta, presiunea, uzura, profilul - daca sunt on/off, vechimea înaintată, etc) ori trebuie centrata roata/spitele (eu făceam asta o data pe sezon I vremurile bune, când mergeam mult pe off).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dus Tenerele de la profil la viteza maxima constructiva, adică 145 kmh. Ai o problema acolo. XT-ul duce și mai mult decât Tenerele meu. Ori gumele sunt de vina (neasezate corect pe janta, presiunea, uzura, profilul - daca sunt on/off, vechimea înaintată, etc) ori trebuie centrata roata/spitele (eu făceam asta o data pe sezon I vremurile bune, când mergeam mult pe off).

Gumele si camerele sunt noi. Nu cred ca am facut 1000 Km cu ele. Sunt duale, preponderent on road, TKC 70. Au fost montate la un service de renume din Buc si sunt asezate corect pe janta. Intr-adevar, nu am verificat spitele, dar roata a fost centrata. Voi verifica si spitele... Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. As vrea sa stiu de la un posesor de XT600 cum se comporta mobra dupa viteza de 115-120 km/h. Eu am avut parte de voblaj pronuntat cand am depasit viteza asta. Am incercat de mai multe ori, fie pe autostrada, fie in zone in care am putut sa ating viteza asta (drumuri interjudetene, nationale...) si comportamentul este acelasi. Daca asa face la mai multi posesori (cu toate ca mi se pare suspect) atunci imi iau gandul si ma obisnuiesc cu ideea. Daca nu, atunci trebuie sa fac investigatii asupra fierului si sa vad ce determina voblajul dupa aceasta viteza. Spun ca mi se pare suspect pentru ca viteza asta o ating si cu Trickerul de 250 si nu are un astfel de simptom.

 

Multumesc.

dai roata spate jos, pui mainuile pe capetele basculei, ridici in sus si in jos, jocul trebuie sa fie zero sau ff mic. Daca ai joc vobleaza, pt ca exista o cursa in gol pana sa preia amortizorul/arcul. Gasesti rulmenti si semeringuri la bucata. Rulmentii ii scoti usor in menghina impingand o tubulara de 16. Rulmentii rotilor ii probezi "cu degetul" :). Rulmentii rotilor ii poti desface cu un cater fara sa strici etansarea, pune vaselina chiar daca ai cumparat noi. Rulmentii etansi care merg la turatii mari nu se umplu total cu vaselina, dar la roti nu ai turatie mare, in schimb ai apa :)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dai roata spate jos, pui mainuile pe capetele basculei, ridici in sus si in jos, jocul trebuie sa fie zero sau ff mic. Daca ai joc vobleaza, pt ca exista o cursa in gol pana sa preia amortizorul/arcul. Gasesti rulmenti si semeringuri la bucata. Rulmentii ii scoti usor in menghina impingand o tubulara de 16. Rulmentii rotilor ii probezi "cu degetul" :). Rulmentii rotilor ii poti desface cu un cater fara sa strici etansarea, pune vaselina chiar daca ai cumparat noi. Rulmentii etansi care merg la turatii mari nu se umplu total cu vaselina, dar la roti nu ai turatie mare, in schimb ai apa :)

Retinut. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunosti vreun baiat priceput sa faca operatiunea de centrare? (reglaj spite). Ms.

 

De centrat e simplu: daca janta are abatere spre stanga, insurubezi niplul pe spita ce vine din dreapta, in dreptul abaterii. Si invers. Insurubatul trebuie sa fie minim, cate un sfert de tura. Apoi mai invarti roata, sa vezi ce-ai obtinut. Eventual combinat cu desurubatul niplului pe spita ce vine de pe aceeasi parte cu abaterea.

De echilibrat, nu stiu cine pune plumbi la mobre, pt ca eu imi schimb des cauciucurile si echilibratul m-ar ruina financiar....

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu am pus niciodată plumbi pe rotile de la Tenere, fiindcă am mers în majoritatea timpului cu roti de on/off, 50/50. Centrarea mi-o făcea un nene la un atelier de biciclete. Operațiunea în sine nu pare rocket science. Ce sunt cu adevărat consumatoare de timp și nervi sunt degriparea spitelor și a piulitelor, plus confecționarea în regie proprie a unei chei de spițe bune.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De centrat e simplu: daca janta are abatere spre stanga, insurubezi niplul pe spita ce vine din dreapta, in dreptul abaterii. Si invers. Insurubatul trebuie sa fie minim, cate un sfert de tura. Apoi mai invarti roata, sa vezi ce-ai obtinut. Eventual combinat cu desurubatul niplului pe spita ce vine de pe aceeasi parte cu abaterea.

De echilibrat, nu stiu cine pune plumbi la mobre, pt ca eu imi schimb des cauciucurile si echilibratul m-ar ruina financiar....

cu mentiunea , ca dupa operatiune orice spita lovita cu o, sa zicem, cheie fixa de 8mm, sa sune "cristalin", asta asa dupa ureche :) , pentru ca manualul da un cuplu de strangere.

 

Plumbi pe spita erau cu 12 lei pe anvelopemoto.eu (cumparati numai de 20 si de 30 gr, mai mici sunt inutili), simplu! pui axul pe doua caramizi (exista si suport special pentru) si invarti de roata , se va opri facand 2-3 curse fata-spate cu greutatea dezechilibrata, jos bineinteles, iar "operatorul" monteaza plumbul diametral opus (adica sus). Asta in conditiile in care rulmentii lucreaza bine si semeringurile nu "agata" axul. Se fac 2-3 incercari, insemnand de prima data spita unde ar trebui montat plumbul.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut o sticla lampa spate de pozitie-frana pentru un tenere din 1994.

Oare are careva dintre voi de vanzare una?

 

Mersi.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi,inca nu am ajuns la olx.

Am postat aici prima data.Urmeaza sa caut pe olx.


» Post actualizat in 20 Sep 2016 15:52

Nu-l mai are,s-a vandut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare teneristi,

De vre-o cateva luni imi fac de cap cu un Tenere 660, 3YF, imprumutat de cineva ca sa capăt experiență pe 2 roți și aș vrea sa returnez favorul facand cateva retușuri.

Imi poate recomanda cineva un mecanic bun de Tenere in Buzau sau Bucuresti(sau pe drumul dintre) sa îi fac o revizie completă, mai ales ca motorul a fost trantit mai de mult și posesorul l-a reparat la buget mic daca ma intelegeti.

Momentan țin motoru la Buzau si ma plimb doar in weekend (sunt incepator si lucrez in Bucuresti).

Sau daca ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi si sa ma suporte cu cateva raspunsuri la unele intrebari banale pe care eu inca nu le știu :).

Va multumesc de înțelegere și aștept orice sfat, aici sau prin pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Poate sa imi raspunda si mie cineva daca a facut o conversie xt 600 --> supermoto? Se merita? E mult de lucru cu adaptatu rotilor? Mi se pare foarte ieftina si am auzit ca motoru de xt 600 e foarte fiabil,mai ales modelu 3tb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa imi raspunda si mie cineva daca a facut o conversie xt 600 --> supermoto? Se merita? E mult de lucru cu adaptatu rotilor? Mi se pare foarte ieftina si am auzit ca motoru de xt 600 e foarte fiabil,mai ales modelu 3tb.

gasesti cu 2000-2300 euro xt660x 2004+

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda,ideea era ca gasesti modelu din '95 foarte ieftin,mai pui ceva bani pt roti/furca si ar iesi o motocicleta pe care o poate conduce si fratemiu cu A2

35kw

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...