Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are cineva amortizoare (bucse din cauciuc/absorbante soc) pentru pinionul spate de XT 600 de vanzare? Mie imi trebuie pentru un Tenere 1VJ, dar am inteles ca sunt identice la toate XT-urile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot atat is si la XT, dar cum mobru meu are nevoie de mai multe piese+consumabile, as prefera sa iau tampoanele alea sh si diferenta de bani sa o bag in ce consider eu mai important (un ulei mai bun si alte cele). Daca nu am de ales si nu gasesc alternative, evident ca voi lua tampoane noi pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! Am dat bookmark si in caz ca nu scap "mai usor" o sa iau noi.

 

*"mai usor"=din dezmembrari, daca are cineva si daca is cat de cat ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tenerica mea e cu tambur pe spate, disc are numai pe fata deocamdata. Tampoanele de la a ta ar fi compatibile insa...dar din pacate nu prea mai vad nicio alta piesa compatibila in afara de tampoane. Multumesc oricum..eventual, daca te gandesti la un pret lasa-mi un PM si vedem cum facem. Din ce vad in poza, par mai intregi decat ale mele. La mine cam joaca pinionul fata de roata din cauza uzurii tampoanelor si e f deranjant, mai ales la mersul in ture joase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a avut cineva vreodata probleme cu robinetul de la rezervor ? In sensul ca am mutat de pe pozitia on pe pozitia off si a inceput sa curga benzina prin robinet ca si cum a cedat ceva in interior, sa fi fost vreo garnitura pe acolo care a cedat din cauza frigului sau ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vorba despre un xt 600 luat din bucuresti week asta pentru un prieten , tipul cica o tinea mereu pe on , cand am urcat-o in tir am dat pe off sa fiu eu sigur si poc a inceput sa curga benzinoiu, pe off curgea si pe on nu , zici ca s-au inversat rolurile , o sa desfac si in functie de ce gasesc si ce hotaraste prietenul meu iau legatura cu tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da era o treaba daca se inversau in sensul bun adica sa curba din robinet spre carb dar curge exact printre indicatoru de on off rez si robinet , tasneste prin fanta respectiva , toate se rezolva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea nasoala e ca nu poti sa-ti croiesti garnitura din orice cauciuc, gen camera veche. Trebuie cauciuc rezistent la benzina, asa ca ramane variant cu achizitionarea setului original de garnituri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea nasoala e ca nu poti sa-ti croiesti garnitura din orice cauciuc, gen camera veche. Trebuie cauciuc rezistent la benzina, asa ca ramane variant cu achizitionarea setului original de garnituri.

daca ai avea cauciuc, ai putea face asta?

http://www.louis.de/_10dc0ab18dc1bb1885bdabaa9893db88a8/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10007950&typ_id=3YF

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu, dar se poate incerca. Iexista o sansa sa-ti iasa. Dar sa te chinui sa croiesti ceva si apoi sa constati ca benzina ti-a topit cauciucul, chiar nu merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Scriu post-ul asta pt ca am nevoie de incurajari. De cateva saptamani, discutand cu divesi prieteni motoristi, mi se sugereaza sa-mi vand XTZ-ul pt ca, vezi Doamne, a trecut vremea "aventurierilor", mobrele noastre nu mai sunt trendy etc. Problema e ca eu nu am de gand sa-mi vand motocicleta, pt ca merge foarte bine, arata foarte bine, nici eu si nici prieteni mai experimentati intr-ale motociclismului nu i-au gasit vreun cusur, eu ma simt bine calare pe ea, inca ma atrage, deci nu inteleg de ce trebuie s-o vand din motiv ca se "demodeaza". Daca mi-ar fi spus doar unul, ma rog, ma gandeam ca e doar o chestiune de gusturi si nu trebuie sa-l iau in seama, dar mai toti cunoscutii mei isi vand aventurierele, fie ele transalp , tenere sau africane. Si voi resimtiti problema asta a "modei" asa apasator, sau eu sunt mai sugestibil?

Daca v-ati vinde XTZ-ul sau XT-ul, pt ce altceva "la moda" ati opta (pana in 3000 euro)? Dar pe bune, eu chiar simt ca nu vreau sa ma despart de Tenerele meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Scriu post-ul asta pt ca am nevoie de incurajari. De cateva saptamani, discutand cu divesi prieteni motoristi, mi se sugereaza sa-mi vand XTZ-ul pt ca, vezi Doamne, a trecut vremea "aventurierilor", mobrele noastre nu mai sunt trendy etc. Problema e ca eu nu am de gand sa-mi vand motocicleta, pt ca merge foarte bine, arata foarte bine, nici eu si nici prieteni mai experimentati intr-ale motociclismului nu i-au gasit vreun cusur, eu ma simt bine calare pe ea, inca ma atrage, deci nu inteleg de ce trebuie s-o vand din motiv ca se "demodeaza". Daca mi-ar fi spus doar unul, ma rog, ma gandeam ca e doar o chestiune de gusturi si nu trebuie sa-l iau in seama, dar mai toti cunoscutii mei isi vand aventurierele, fie ele transalp , tenere sau africane. Si voi resimtiti problema asta a "modei" asa apasator, sau eu sunt mai sugestibil?

Daca v-ati vinde XTZ-ul sau XT-ul, pt ce altceva "la moda" ati opta (pana in 3000 euro)? Dar pe bune, eu chiar simt ca nu vreau sa ma despart de Tenerele meu.

 

Tocmai ce mi-am vandut XTZ-ul. Nu pentru ca nu eram "la moda" cu el, ci pentru ca nu mai am cand sa-l folosesc. Daca isi face treaba in continuare is nu te incurca cu nimic nu vad de ce l-ai vinde (probabil in pierdere) si dupa sa-ti cumperi alt motor cu care faci aceeasi chestie. Cel mai mare avantaj al Tenere-ului e ca-i ieftin. Cu o mobra de 3000+ EUR ai curaj sa faci ce faci si cu Tenere-ul? De ce sa-ti introduci o "restrictie" in ecuatie de dragul modei? Daca functioneaza, te simti bine pe el si te duce pe unde vrei, de ce sa-l schimbi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si eu sunt intr-o mare dilema in momentul de fata , doar ca altceva nu-mi permit in viitorul apropiat , desi tenerica mea are nevoie de kit lant, kit ambreaj si distributie si naiba stie ce mai gasesc prin motor , probabil am s-o repar si am sa mai merg o perioada pe ea pentru ca ma inteleg bine cu ea , ma duce ma aduce , am facut si drumuri lungi am facut si prostii grozave prin padure si vorba lui alex e ieftina , deci asculta-ti inima :)) tu parca ai model de doppel ca al meu , am vazut ca si andrei belcic vinde ochioasa , raman singur?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt surprins alex sa aud ca ti-ai vandut mobra. si eu am fost anul asta aglomerat si n-am avut timp decat de iesiri in weekend, dar nu m-am gandit s-o dau. sta cuminte in garaj si nu cere de mancare. n-am mai vorbit cu tine de ceva timp, dar sa te desparti de mobra era ultimul lucru la care sa ma gandesc. pana acum numa' incurajari...

sa ai bafta in ceea ce ti-ai propus sa faci in viitor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este cineva interesat sa cumpere un filtru de aer k&n (cod YA-6090), compatibil cu XTZ660(fabr intre 93-99) si XT600(fabr intre 90-99) ? pret 150 lei, cutia e completa, asa cum am cumparat-o.

iata link-ul cu informatiile producatorului : http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=ya-6090

iar mai jos poza cu filtrul pe care vreau sa-l vand . gradul de uzura al filtrului nu exista, fiind folosit aprx 300 km (de fapt, mult mai putin, dar am zis mai multi km, ca sa nu fiu considerat mincinos). l-am cumparat in ideea ca va veni si o toba sport, care sa-l puna in valoare, insa lucrul asta nu s-a mai intamplat. nu-l recomand celor care au toba originala, pt ca schimbarile sunt insesizabile, poate doar un sunet mai infundat.

eu l-am luat cu 230 lei-pastrez factura, la care s-a mai adaugat si un spray de filtru motul (indispensabil la un filtru sport), la vreo 50 lei. spray-ul nu-l dau in pretul de 150 lei, pt ca e plin, am dat doar doua fasuri atunci cand am cumparat filtrul . mentionez ca filtrul inca nu l-am spalat/curatat. l-am dat jos si l-am pus in cutie, iar acum l-am gasit pe un raft si n-are rost sa-l mai tin, pt ca nu intentionez sa-i mai schimb evacuarea. in cutie se afla si hartia cu instructiunile de montaj/folosire.

daca e cineva interesat, sa-mi trimita pm. nu scad pretul, pt ca e ca nou. poate doar transportul prin posta sa-l trec in dreptul meu, nimic altceva.

post-66404-0-00000200-1387015425_thumb.jpg

Editat de dot977
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...