Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Salut baieti,am nevoie de ajutor. Doresc sa dau jos motorul de pe cadru dar s-a ivit o problema! Boltul care tine motorul si bascula este intepenit! Am batut azi la el de m am saturat,ce naiba ii mai pot face sa il deblochez?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pui roata la loc, sprijini bine, pui o piesa de bronz sau un lemn esenta tare si dai cu un baros... deci nu direct in ax. Schimbi si pozitia axului 180 grade daca il poti rasuci, eventual dai si cu un spray degripant. PS- ax si bolturi/camasi interioare am eu de vanzare

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai probabil o sa imi trebuiasca prin interior ceva,deci apelez la tine! nu se misca boltul deloc,deci nu prea il pot invarti.

asa se intambla probabil cand se gripeaza rulmentii, probabil a frecat pe ax (daca are si grad ala preia ce dai tu cu ciocanul), a mancat galvanul, a ruginit si s-au "sudat" bucsile metalice pe ax. Am si garniturile de cauciuc+capace metalice, deci numai rulmenti la bucata iti trebuie sunt 22x28x ... nu mai stiu lunginea 20,25 sau 30 .Rulmentii sunt colivii cu camasa exterioara, iar pe interior acele vin bucsile de otel care protejeaza axul . Bascula sta pe 2 rulmenti si 2 bucsi de poliamida, la bmw sunt 4 rulmenti, dar daca se sparg 2 pe o parte jocul devine maxim, yamaha a considerat ca defectarea unui rulment va fi preluata de bucsa de poliamida, iar solutia este identica si la xt660z 2008+ dar fara gresoare :(

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice 10W40 mineral sau semisintetic schimbat la fiecare 4000km si filtru la fiecare 8000 . Mineral va consuma mai putin. Daca consuma 1 litru / 4000 km este ok, asa "face" toate. Nivelul pe joja se verifica numai cu uleiul cald, rulat in cutia de viteze, fara sa infiletezi joja. Scrie-mi un mesaj privat cu adresa de emai daca vrei sa iti trimit manualul de reparatie. Jocul supapelor trebuie reglat la intervale relativ mici .

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salut baieti,tocmai am desfacut azi oasele de la bascula si am descoperit ca am un rulment varza! Am luat dimensiunile de pe el dar nu il gasesc in cataloage,are cineva de vanzare oasele in stare buna sau o varianta de unde as putea cumpara rulmentul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca ii gasesti pe toti la magazin de rulmenti , in cel mai rau CHINA la magazin de rulmenti . Scrie dimensiunea : interior x exterior x lungime sau codul inscriptionat pe ei

skf sau http://www.adix.ro/ro/ sau etc


» Post actualizat in 12 Feb 2015 14:03

KTM are ceva rulmenti pe care nu ii gasesti in cataloage, dar daca tu ai 2 rulmenti de 18 mm pe care nu-i gasesti , vei gasi de 15 si de 20 mm cum este cazul bucsilor de cu poliamida INA sau SKF

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

As vrea sa cumpar un xt660r dar vad ca sunt foarte putine la vanzare. Asa putine exemplare sunt in RO?

Motorul as vrea sa-l folosesc in regim mixt adica asfalt si forestiere . La ce ar trebui sa fiu atent in special cand cumpar acest model?

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

As vrea sa cumpar un xt660r dar vad ca sunt foarte putine la vanzare. Asa putine exemplare sunt in RO?

Motorul as vrea sa-l folosesc in regim mixt adica asfalt si forestiere . La ce ar trebui sa fiu atent in special cand cumpar acest model?

 

Multam

 

la greutatea mult prea mare pentru off-road :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are garda la sol foarte mica din cauza evacuarilor, iar solutia de mutare a galeriei + scut te duce la pretul unui tenere, la cluj este un tenere albastru 34kkm . Nu cred ca poti urca pe scari cu un xt cu evacuari standard. Nu mai vorbim de protectia la vant. Apropos- de urcat pante, cu tenere am urcat dalele de beton de pe digul hidrocentralei, cred ca au cam 30 grade, iar cand ajungi sus, garda la sol conteaza.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos tenerele din Cluj, dar sare mult din bugetul meu. Vroiam o motoreta care sa ma duca pana la munte pe DN-uri la o viteza de 120 si de acolo sa urc pe drumuri forestiere, iar seara sa ma intoarca acasa, intr-un buget de max 2500 euro. De preferat ar fi sa aiba si motor pe injectie.

 

Am cautat mai multe modele: f650gs ; pegaso ; kle ; xt 660 r ; freewind dar yamaha din linkul de mai sus mi-a facut cu ochiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul chiar are vana, are cuplu de jos, greutatea conteaza cand o ridici de jos. Zilele astea m-a intrebat cineva de galerii de tenere vechi, vrea sa le monteze pe xt660r ca sa nu le mai aiba pe sub motor si sa isi puna o singura toba. Asa poti monta si scutul de tenere. Sau varianta brand new. Pt supermoto sunt ok chiar da bine, dar pentru R nu inteleg de ce nu au pus direct galerie pe sus si o singura toba.

» Post actualizat in 03 Mar 2015 16:58

 

Frumos tenerele din Cluj, dar sare mult din bugetul meu....intr-un buget de max 2500 euro..

te-mprumuti si nu te rogi de nime' :) Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

De unde si cam la ce pret as putea gasi un powercommander pentru un XT660Z din 2011? Stiu ca la un moment dat exista o "chestie" numita Kev mod, dar vad ca a cam disparut inlcusiv de pe ebay. Am montat un filtru DNA, ma gandeam sa-mi montez si o toba sport, dar mi-e teama sa nu-i "crap" motorul. Defapt astept sa-mi explice cineva si ce face exact acel power commander? Cum influenteaza puterea, daca scade sau nu vibratiile, consumul, etc?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate explicatiile sunt pe xt660.com. filtrul +tobe iti vor saraci prea mult amestecul si de aia este power commander. Cred ca gasesti pc pe off-the-road.de . Tobele separat sau filtrul separat sunt ok . Poate este bine sa pui numai filtru prima data si sa vezi daca este suficient. Deasemenea pe siteul dnaairfilters gasesti explicatii, dar xt660.com colaboreaza cu ei

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, imi poate spune cineva , oare schimbatorul de viteze de pe xt, xtz , se potriveste pe tt 600 ? are un prieten un tt 600 de prin 94-98 ... si a rupt schimbatorul, vrem sa luam altul, dar second, .... piese de tt cam greu de gasit,de aceea as vrea sa stiu daca se potriveste de pe alte modele... la fel m-ar interesa si butonul de pornire....

Mersi mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...