Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

andrei.belcic : E ca si cum as fi intrebat ce gust are COLA, iar tu mi-ai fi raspuns s-o gust si-am sa vad cum e ! Cand am ajutat un prieten la inlocuirea unui kit de lant la un KLE , am reusit, nu eu personal, sa rupem siguranta de la pinionul de atac. Inainte de asta, am tot incercat cu o cheie sa scoatem piulita de la pinionul fata, si am reusit abia dupa ce m-am dus cu mobra la o vulcanizare iar piulita aia a fost slabita cu scula folosita la montarea/demontarea rotilor. Pe langa asta, nici eu si nici el n-am verificat rulmentii de la roata spate, gandindu-ne ca e bine gresat totul si sa nu umblam. Dupa cateva luni a trebuit inlocuit un rulment de la roata. Deci intrebarea mea ii viza pe cei care au mai montat un kit de lant inchis cu demontare de bascula, in ideea de a-mi vorbi despre problemele/greselile de care au avut parte, in asa fel incat eu sa nu le repet. Nu toti au demontat mobre la viata lor, asa ca vor mai fi abordate teme care tie ti se par superficiale. Ideea e ca forumul e si pentru discutii legate problemele pe care le intampina un oarecare posesor de motocicleta, iar daca n-ai disponibilitatea sa ajuti e mai fair sa-ti vezi de treaba. Multumesc pt intelegere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ies usor, dar iti trebuie trusa de tubulare , poate nu este bine sa fortezi clichetul, eventual fugi pe la o vulcanizare sa le slabesti. De constati ceva grav , am eu(de dat) toate piesele cu revizia la zi(inclusiv telescop bun). Pariez pe boltul de jos, de la oase si pe bucsile metalice de la 2 articulatii :eek: . Probeaza inainte cursa in gol a basculei (montata pe cadru) cauzata de jocuri, confrunta cu manualul (joc maxim recomandat) si vezi unde este mai mare .


Ceva detalii mai sus la postul 2256 :)

http://www.660er.de/Tenere/reparatur_hilfe.htm

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yuk : problema la mine e faptul ca in timpul mersului se aude un scartait la bascula, desi am gresat bine pe la toate niplurile. Amortizorul lureaza f bine, se apasa ok si se ridica incet si fara vreun zgomot, dar in tmpul mersului, cand trec peste vreo denivelare se aude in scartait din zona basculei. Tocmai d-ai vreau s-o dau jos si sa verific rulmentii de pivotare. Dar nu stiu cum! In weekend ma duc acasa in Calarasi si mai ma uit o data la bascula, poate intuiesc cum dau jos axul.

Multumesc pt raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bascula are 2 axuri, este unul sub dopurile de cauciuc, cel care prinde oasele. Poti si fara sa dai pompa de frana jos de pe cadru dar te va incurca (este greu pt ca suruburile au loctite care cedeaza la cald) Eu am taiat(partial) si sarma de pe bascula ca sa nu mai dezamorsez frana, este tare si oricum tine furtunul de frana la locul lui daca sectionezi unde trebuie.

Daca nu ai jocuri gresezi toate articulatiile cu decalimetru .

 

Nu vobleaza la 150km/h ? +/- ajutorul vantului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da, vobleaza! dar de unde stii, m-ai vazut?

sunt oasele, din cauza jocului bascula are o cursa in gol, pe cursa aia telescopul nu lucreaza . Am demontat aripa inalta, am imprumutat o roata 21 ... voblajul era de la bascula, 2 articulatii de la oase aveau joc . Am inlocuit bucsile metalice si boltul de jos original yamaha

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut baieti.

As fi curios de o treaba, este cineva care stie cam cati km rezista o pereche de crampoane gen heidenau k74 pe asfalt, nu100% dar undeva spre 70-80% , banuiesc ca nu foarte multi merg cu crampoane din astea pe asfalt, dar as fi curios ...asa dupa voi cat credeti ca ar tine....? ...... nu neaparat cu xt , si cu alt moto....

am inteles, undeva pe la 5000km ... dar nu stiu sigur daca fata sau spatele.

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare toata lumea , a venit vremea sa-mi desfac motorul , cu scopul de a schimba orice nu este bun , pana una alta am facut un clip la care v-as ruga sa va uitati cei care ati mai avut zgomote zornaieli si tzacaneli si le-ati remediat . astept parerea d-voastra referitoare la ce se aude la motorul meu , multumesc anticipat ! atasez link-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pariez pe scaunele supapelor... supape, piston, garnituri, lant ... fa-ti un calcul inainte !!!

 

PS- Am un angrenaj pt intrarea cablului de turometru in chiulasa, nu este de la motoru meu, nu l-am folosit ... este de dat

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

In dimineata asta mi-am facut ITP-ul la Tenere. Desi acum doi ani la RAR, cand o data cu ITP-ul i s-a facut si identificare etc (mobra am luat-o cu numere de Franta) si a fost doar o inspectie ochiometrica, verificandu-mi doar seria cadru/motor si frane, acum m-au pus sa aprind luminile/semnalele si surpriza: avariile ! I-am spus ca data trecuta nu mi s-a cerut sa aprind avaria si nici macar nu cred ca are. Ala de acolo mi-a zis ca nu se poate asa ceva, toate motocicletele au avarie iar daca nu functioneaza nu-mi pune stampila. Am dat telefon la o pila (superior al angajatului incapatanat) si pana la urma am trecut itp-ul si fara sa aprind avaria. Eu stau si acum si ma gandesc daca am sau nu lumini de avarie fara ca eu sa stiu. Singura varianta de "pornire" a avariei ar fi de la cheie. Contactul are mai multe pozitii, blocare ghidon etc si ma gandesc daca n-o fi pe acolo. Tenerele meu e ala cu doua faruri, fabr in '97. Al vostru are lumini de avarie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tenere-ul nu are si am trecut 2 ITP-uri fara sa ma intrebe de asa ceva. Mie mi-au verificat tot in afara de noxe: lumini, semnalizari, claxon, frane la stand + o tura de test, serii si au comentat de cauciucuri ca erau cramponate dar mi-au dat "stampila" pt. ca erau road legal. Cred ca individul vroia sa faca un ciubuc ori era extrem de prost/angajat pe pile. Sau toate deodata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Alex! Pai si eu am facut tot ce spui tu acolo, mai putin claxon si tura de test. Dar m-a intrebat de avarii si era tare insistent. La cauciucuri nici macar nu s-a uitat, proabil pt ca sunt noi, desi pe spate am 130/80 iar in talon scrie 120/90. Tipul e licentiat al F. de Transporturi de la Pol. Bucuresti. Probabil nu i s-a facut instructajul bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@dot977:Bine ca ai trecut. Partea buna este ca mai ai inca doi ani la dispozitie sa afli daca ai avarii sau nu. :)))))))

 

Ai grija cand mergi pe strada. Viata este un fenomen complex, ce implica multe aspecte.

 

In loc sa te certi cu un prost si un incompetent, bazandu-te pe dreptatea si stiinta ta, ai preferat sa suni o pila. :)))))Parca ar fi reclamele alea "MTV - Made in Romania".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

_Raul_ N-aveam timp in dimineata aia sa stau prea mult acolo si sa-i tin aluia o prolegomena despre specificatiile motocicletei mele. Sa stii ca interlocutorii siguri pe ei si inflexibili, de cele mai multe ori, sunt si cei mai obtuzi ! Inginerul ala cu cosuri pe fata lucreaza la RAR din octombrie, iar directorul de acolo ("pila " mea) mi-a spus ca trebuie sa-l inteleg pt ca e si copilu' la inceput...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si mecanicul si vanzatorul. precizez ca aveau un atelier in spate si a iesit unu plin de vaselina si l-am intrebat si pe el si a zis ca nu se pun decat la motoare cu ani de fabricatie mai indepartati ….:-??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pariez pe scaunele supapelor... supape, piston, garnituri, lant ... fa-ti un calcul inainte !!!

 

PS- Am un angrenaj pt intrarea cablului de turometru in chiulasa, nu este de la motoru meu, nu l-am folosit ... este de dat

pe ghiduri pun restul de bani ! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe ghiduri pun restul de bani ! :(

 

Cu chestia asta in cap mi-am desfacut si eu motorul si ghidurile erau in ordine. La aproape 140 mii km. Btw, mi-a zis mesterul care mi-a aranjat chiulasa ca la supapele de evacuare la rece trebuie sa aiba un mic joc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...