yuk Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) ba da, vobleaza! dar de unde stii, m-ai vazut? sunt oasele, din cauza jocului bascula are o cursa in gol, pe cursa aia telescopul nu lucreaza . Am demontat aripa inalta, am imprumutat o roata 21 ... voblajul era de la bascula, 2 articulatii de la oase aveau joc . Am inlocuit bucsile metalice si boltul de jos original yamaha Editat Februarie 8, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Salut baieti. As fi curios de o treaba, este cineva care stie cam cati km rezista o pereche de crampoane gen heidenau k74 pe asfalt, nu100% dar undeva spre 70-80% , banuiesc ca nu foarte multi merg cu crampoane din astea pe asfalt, dar as fi curios ...asa dupa voi cat credeti ca ar tine....? ...... nu neaparat cu xt , si cu alt moto.... am inteles, undeva pe la 5000km ... dar nu stiu sigur daca fata sau spatele. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 salutare toata lumea , a venit vremea sa-mi desfac motorul , cu scopul de a schimba orice nu este bun , pana una alta am facut un clip la care v-as ruga sa va uitati cei care ati mai avut zgomote zornaieli si tzacaneli si le-ati remediat . astept parerea d-voastra referitoare la ce se aude la motorul meu , multumesc anticipat ! atasez link-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 (editat) pariez pe scaunele supapelor... supape, piston, garnituri, lant ... fa-ti un calcul inainte !!! PS- Am un angrenaj pt intrarea cablului de turometru in chiulasa, nu este de la motoru meu, nu l-am folosit ... este de dat Editat Februarie 25, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=5e0qO_jr1No am gasit una de canta la fel , incerc sa incep sa desfac maine , cum ajung la o concluzie va anunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Salut! In dimineata asta mi-am facut ITP-ul la Tenere. Desi acum doi ani la RAR, cand o data cu ITP-ul i s-a facut si identificare etc (mobra am luat-o cu numere de Franta) si a fost doar o inspectie ochiometrica, verificandu-mi doar seria cadru/motor si frane, acum m-au pus sa aprind luminile/semnalele si surpriza: avariile ! I-am spus ca data trecuta nu mi s-a cerut sa aprind avaria si nici macar nu cred ca are. Ala de acolo mi-a zis ca nu se poate asa ceva, toate motocicletele au avarie iar daca nu functioneaza nu-mi pune stampila. Am dat telefon la o pila (superior al angajatului incapatanat) si pana la urma am trecut itp-ul si fara sa aprind avaria. Eu stau si acum si ma gandesc daca am sau nu lumini de avarie fara ca eu sa stiu. Singura varianta de "pornire" a avariei ar fi de la cheie. Contactul are mai multe pozitii, blocare ghidon etc si ma gandesc daca n-o fi pe acolo. Tenerele meu e ala cu doua faruri, fabr in '97. Al vostru are lumini de avarie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Tenere-ul nu are si am trecut 2 ITP-uri fara sa ma intrebe de asa ceva. Mie mi-au verificat tot in afara de noxe: lumini, semnalizari, claxon, frane la stand + o tura de test, serii si au comentat de cauciucuri ca erau cramponate dar mi-au dat "stampila" pt. ca erau road legal. Cred ca individul vroia sa faca un ciubuc ori era extrem de prost/angajat pe pile. Sau toate deodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Salut, Alex! Pai si eu am facut tot ce spui tu acolo, mai putin claxon si tura de test. Dar m-a intrebat de avarii si era tare insistent. La cauciucuri nici macar nu s-a uitat, proabil pt ca sunt noi, desi pe spate am 130/80 iar in talon scrie 120/90. Tipul e licentiat al F. de Transporturi de la Pol. Bucuresti. Probabil nu i s-a facut instructajul bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mary_bobitza Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 salutare baieti! pt ca tot se apropie primavara cu pasi repezi vreau sa va intreb ce tip de ulei bagati voi la motoare. anul trecut eu am pus 20w50 cepsa, dar anul asta ma gandesc sa pun 10w50 tot cepsa... ce credeti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Eu am fost multumit de Motul 3000 (mineral, 20W50) pe fostul meu Tenere racit cu apa. Din cate am auzit merge bine si pe XT-urile racite cu aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 eu am luat acum 2 zile un 7100 motul 20w 50 , nu mi-au recomandat mineral sub nici o forma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AfXv237 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Am nevoie de 3 inele/palete/sau cum se numesc de la ambreiaj. Are cineva de dat/vanzare chiar daca nu sunt in stare buna. Le duc la ferodat. Ale mele s-au rupt. La astea ma refer: http://img.jcwstatics.com/is/image/Autos/GRP-ebccl38423_is?$JCW_MAIN$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Iti dau eu un set gratis daca iti platesti curierul. Lasa-mi datele pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 @dot977:Bine ca ai trecut. Partea buna este ca mai ai inca doi ani la dispozitie sa afli daca ai avarii sau nu. )))))) Ai grija cand mergi pe strada. Viata este un fenomen complex, ce implica multe aspecte. In loc sa te certi cu un prost si un incompetent, bazandu-te pe dreptatea si stiinta ta, ai preferat sa suni o pila. ))))Parca ar fi reclamele alea "MTV - Made in Romania". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 _Raul_ N-aveam timp in dimineata aia sa stau prea mult acolo si sa-i tin aluia o prolegomena despre specificatiile motocicletei mele. Sa stii ca interlocutorii siguri pe ei si inflexibili, de cele mai multe ori, sunt si cei mai obtuzi ! Inginerul ala cu cosuri pe fata lucreaza la RAR din octombrie, iar directorul de acolo ("pila " mea) mi-a spus ca trebuie sa-l inteleg pt ca e si copilu' la inceput... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mary_bobitza Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 eu am luat acum 2 zile un 7100 motul 20w 50 , nu mi-au recomandat mineral sub nici o forma mersi de reply!!! dar cine nu ti-a recomandat mineral??.. mecanicul??.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 da si mecanicul si vanzatorul. precizez ca aveau un atelier in spate si a iesit unu plin de vaselina si l-am intrebat si pe el si a zis ca nu se pun decat la motoare cu ani de fabricatie mai indepartati ….:-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 pariez pe scaunele supapelor... supape, piston, garnituri, lant ... fa-ti un calcul inainte !!! PS- Am un angrenaj pt intrarea cablului de turometru in chiulasa, nu este de la motoru meu, nu l-am folosit ... este de dat pe ghiduri pun restul de bani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 pe ghiduri pun restul de bani ! Cu chestia asta in cap mi-am desfacut si eu motorul si ghidurile erau in ordine. La aproape 140 mii km. Btw, mi-a zis mesterul care mi-a aranjat chiulasa ca la supapele de evacuare la rece trebuie sa aiba un mic joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 azi am lasat chiulasa si simiringurile la mester la atelier , imi va zice el daca sunt naspa ghidurile , dar nu cred motocicleta mea este buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 salut vreau sa iau o motocicleta si optez intre yamaha xtz 660 si honda dominator. va rog sa-mi o parere in legatura cu saua la tenere. am auzit ca nu e confortabila si dupa nici o jumate de ora te doare "partea dorsala". este adevarat? pe dominator m-am dat, si mi se pare confortabila saua. iar ca si consum in afara orasului la viteze pana in 100 de km/h cum este? la greutate am vazut mai multe date: ba 170 de kg, ba altii spun de 205 kg. care este greutatea reala la un tenere din 91-96? va multumesc o zi buna tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Are rezervor de 20l. Diferenta de greutate e data de rezervor. XTZ are 178kg gol si 200kg plin. Saua e la fel de comoda sau incomoda ca toate modelele de mobre enduro-touring cu sei drepte din perioada anilor 80-90. Eu, cu pasager, dupa vreo 8 ore incepe sa-mi amorteasca bucile. Consumul e cam 5l/100km. Doar pe autostrada, turat, motorul incepe sa consume mai mult. Singurul lucru negativ pe care il gasesc acestui model de mobra (XTZ 660) este consumul excesiv de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 salut vreau sa iau o motocicleta si optez intre yamaha xtz 660 si honda dominator. va rog sa-mi o parere in legatura cu saua la tenere. am auzit ca nu e confortabila si dupa nici o jumate de ora te doare "partea dorsala". este adevarat? pe dominator m-am dat, si mi se pare confortabila saua. iar ca si consum in afara orasului la viteze pana in 100 de km/h cum este? la greutate am vazut mai multe date: ba 170 de kg, ba altii spun de 205 kg. care este greutatea reala la un tenere din 91-96? va multumesc o zi buna tuturor M-am dat cu ambele, chiar vroiam sa-mi iau un Dominator. Cam astea ar fi diferentele din punctul meu de vedere: - Dominatorul consuma mai putina benzina. Am mers intr-o tura mixta (on/off-road) 1:1 cu un Domi, alimentam tot timpul impreuna si intotdeauna cu Tenere-ul scoteam consumuri mai mari cu 1-2L /100. - Tenere-ul trage mai bine, are suspensiile mai bune si e mai inalt. - Dominatorul ii o idee mai usor si se simte mai usor pe offroad. - Saua de pe Domi ii mai comoda chiar si pt. pasager. Saua de Tenere, chiar daca pare mai mare mi s-a parut foarte incomoda (asta dupa 30.000 km pe Tenere...). Dar asta depinde si de "configuratia osoasa" a riderului si a pasagerului. - Pozitia pe Tenere ii "mai enduro", dar asta depinde de inaltimea rider-ului. - Cu un Tenere in mintile lui, daca nu il alergi mult peste 100km/h si nu mergi agresiv ai sanse sa scoti consumuri intre 4.5-5L /100. Cu Domi-ul o idee mai putin. Singurul lucru negativ pe care il gasesc acestui model de mobra (XTZ 660) este consumul excesiv de ulei. Cam toate Tenere-urile care le-am vazut consumau ulei. Eu am rezolvat problema la al meu dar cu costuri foarte mari si dupa ~20mii km iar a inceput sa "ciupeasca" din ulei. Undeva la 300-500ml intre schimburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Da! saua si consumul de ulei ! si "greu" de verificat uleiul pt ca se verifica la cald si radiatorul este prea mare pt zona temperata motiv pentru care trebuie obturat partial primavara-toamna . Saua tenereului se poate rezolva, dar confortul de la dominator, nu! Dominatorul pare mai scurt Instalatia de racire este fara moarte. Daca nu iti place Tenere, cumpara un XR600 ! Daca tenereul scoate fum la relanti , nu il cumpara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 va multumesc pentru raspunsuri. eu credeam ca dominatorul consuma mai mult, din ce am citit si auzit, nu prea zicea lumea de consumuri sun 5.5%. eu oricum nu cred ca m-as duce prea mult peste 100 la ora. stiam ca la dominator este boala de consum de ulei, tocmai din cauza racirii pe aer. deci si tenere are o astfel de problema. si zici ca instalatia de racire e "fara moarte"? e suficienta racirea cu ulei in cadru? m-am uitat acum la xr600, dar mie imi trebuie ceva cu care sa pot merge si distante de 100 de km pe asfalt, apoi sa ies prin padure si pe forestiere. xr-ul mi se pare mult prea de coclau pentru ce vreau eu. Saua tenereului se poate rezolva, dar confortul de la dominator, nu! aici nu am inteles exact, te referi ca dominatorul e confortabil, sau ca daca ai un dominator, nu poti cumpara confortul? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.