Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

ba da, vobleaza! dar de unde stii, m-ai vazut?

sunt oasele, din cauza jocului bascula are o cursa in gol, pe cursa aia telescopul nu lucreaza . Am demontat aripa inalta, am imprumutat o roata 21 ... voblajul era de la bascula, 2 articulatii de la oase aveau joc . Am inlocuit bucsile metalice si boltul de jos original yamaha

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti.

As fi curios de o treaba, este cineva care stie cam cati km rezista o pereche de crampoane gen heidenau k74 pe asfalt, nu100% dar undeva spre 70-80% , banuiesc ca nu foarte multi merg cu crampoane din astea pe asfalt, dar as fi curios ...asa dupa voi cat credeti ca ar tine....? ...... nu neaparat cu xt , si cu alt moto....

am inteles, undeva pe la 5000km ... dar nu stiu sigur daca fata sau spatele.

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare toata lumea , a venit vremea sa-mi desfac motorul , cu scopul de a schimba orice nu este bun , pana una alta am facut un clip la care v-as ruga sa va uitati cei care ati mai avut zgomote zornaieli si tzacaneli si le-ati remediat . astept parerea d-voastra referitoare la ce se aude la motorul meu , multumesc anticipat ! atasez link-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pariez pe scaunele supapelor... supape, piston, garnituri, lant ... fa-ti un calcul inainte !!!

 

PS- Am un angrenaj pt intrarea cablului de turometru in chiulasa, nu este de la motoru meu, nu l-am folosit ... este de dat

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

In dimineata asta mi-am facut ITP-ul la Tenere. Desi acum doi ani la RAR, cand o data cu ITP-ul i s-a facut si identificare etc (mobra am luat-o cu numere de Franta) si a fost doar o inspectie ochiometrica, verificandu-mi doar seria cadru/motor si frane, acum m-au pus sa aprind luminile/semnalele si surpriza: avariile ! I-am spus ca data trecuta nu mi s-a cerut sa aprind avaria si nici macar nu cred ca are. Ala de acolo mi-a zis ca nu se poate asa ceva, toate motocicletele au avarie iar daca nu functioneaza nu-mi pune stampila. Am dat telefon la o pila (superior al angajatului incapatanat) si pana la urma am trecut itp-ul si fara sa aprind avaria. Eu stau si acum si ma gandesc daca am sau nu lumini de avarie fara ca eu sa stiu. Singura varianta de "pornire" a avariei ar fi de la cheie. Contactul are mai multe pozitii, blocare ghidon etc si ma gandesc daca n-o fi pe acolo. Tenerele meu e ala cu doua faruri, fabr in '97. Al vostru are lumini de avarie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tenere-ul nu are si am trecut 2 ITP-uri fara sa ma intrebe de asa ceva. Mie mi-au verificat tot in afara de noxe: lumini, semnalizari, claxon, frane la stand + o tura de test, serii si au comentat de cauciucuri ca erau cramponate dar mi-au dat "stampila" pt. ca erau road legal. Cred ca individul vroia sa faca un ciubuc ori era extrem de prost/angajat pe pile. Sau toate deodata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Alex! Pai si eu am facut tot ce spui tu acolo, mai putin claxon si tura de test. Dar m-a intrebat de avarii si era tare insistent. La cauciucuri nici macar nu s-a uitat, proabil pt ca sunt noi, desi pe spate am 130/80 iar in talon scrie 120/90. Tipul e licentiat al F. de Transporturi de la Pol. Bucuresti. Probabil nu i s-a facut instructajul bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@dot977:Bine ca ai trecut. Partea buna este ca mai ai inca doi ani la dispozitie sa afli daca ai avarii sau nu. :)))))))

 

Ai grija cand mergi pe strada. Viata este un fenomen complex, ce implica multe aspecte.

 

In loc sa te certi cu un prost si un incompetent, bazandu-te pe dreptatea si stiinta ta, ai preferat sa suni o pila. :)))))Parca ar fi reclamele alea "MTV - Made in Romania".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

_Raul_ N-aveam timp in dimineata aia sa stau prea mult acolo si sa-i tin aluia o prolegomena despre specificatiile motocicletei mele. Sa stii ca interlocutorii siguri pe ei si inflexibili, de cele mai multe ori, sunt si cei mai obtuzi ! Inginerul ala cu cosuri pe fata lucreaza la RAR din octombrie, iar directorul de acolo ("pila " mea) mi-a spus ca trebuie sa-l inteleg pt ca e si copilu' la inceput...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si mecanicul si vanzatorul. precizez ca aveau un atelier in spate si a iesit unu plin de vaselina si l-am intrebat si pe el si a zis ca nu se pun decat la motoare cu ani de fabricatie mai indepartati ….:-??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pariez pe scaunele supapelor... supape, piston, garnituri, lant ... fa-ti un calcul inainte !!!

 

PS- Am un angrenaj pt intrarea cablului de turometru in chiulasa, nu este de la motoru meu, nu l-am folosit ... este de dat

pe ghiduri pun restul de bani ! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe ghiduri pun restul de bani ! :(

 

Cu chestia asta in cap mi-am desfacut si eu motorul si ghidurile erau in ordine. La aproape 140 mii km. Btw, mi-a zis mesterul care mi-a aranjat chiulasa ca la supapele de evacuare la rece trebuie sa aiba un mic joc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am lasat chiulasa si simiringurile la mester la atelier , imi va zice el daca sunt naspa ghidurile , dar nu cred :) motocicleta mea este buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

vreau sa iau o motocicleta si optez intre yamaha xtz 660 si honda dominator.

va rog sa-mi o parere in legatura cu saua la tenere. am auzit ca nu e confortabila si dupa nici o jumate de ora te doare "partea dorsala". este adevarat?

pe dominator m-am dat, si mi se pare confortabila saua.

iar ca si consum in afara orasului la viteze pana in 100 de km/h cum este?

la greutate am vazut mai multe date: ba 170 de kg, ba altii spun de 205 kg. care este greutatea reala la un tenere din 91-96?

va multumesc

o zi buna tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are rezervor de 20l. Diferenta de greutate e data de rezervor. XTZ are 178kg gol si 200kg plin.

Saua e la fel de comoda sau incomoda ca toate modelele de mobre enduro-touring cu sei drepte din perioada anilor 80-90. Eu, cu pasager, dupa vreo 8 ore incepe sa-mi amorteasca bucile.

Consumul e cam 5l/100km. Doar pe autostrada, turat, motorul incepe sa consume mai mult.

Singurul lucru negativ pe care il gasesc acestui model de mobra (XTZ 660) este consumul excesiv de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

vreau sa iau o motocicleta si optez intre yamaha xtz 660 si honda dominator.

va rog sa-mi o parere in legatura cu saua la tenere. am auzit ca nu e confortabila si dupa nici o jumate de ora te doare "partea dorsala". este adevarat?

pe dominator m-am dat, si mi se pare confortabila saua.

iar ca si consum in afara orasului la viteze pana in 100 de km/h cum este?

la greutate am vazut mai multe date: ba 170 de kg, ba altii spun de 205 kg. care este greutatea reala la un tenere din 91-96?

va multumesc

o zi buna tuturor

 

M-am dat cu ambele, chiar vroiam sa-mi iau un Dominator. Cam astea ar fi diferentele din punctul meu de vedere:

- Dominatorul consuma mai putina benzina. Am mers intr-o tura mixta (on/off-road) 1:1 cu un Domi, alimentam tot timpul impreuna si intotdeauna cu Tenere-ul scoteam consumuri mai mari cu 1-2L /100.

- Tenere-ul trage mai bine, are suspensiile mai bune si e mai inalt.

- Dominatorul ii o idee mai usor si se simte mai usor pe offroad.

- Saua de pe Domi ii mai comoda chiar si pt. pasager. Saua de Tenere, chiar daca pare mai mare mi s-a parut foarte incomoda (asta dupa 30.000 km pe Tenere...). Dar asta depinde si de "configuratia osoasa" a riderului si a pasagerului.

- Pozitia pe Tenere ii "mai enduro", dar asta depinde de inaltimea rider-ului.

- Cu un Tenere in mintile lui, daca nu il alergi mult peste 100km/h si nu mergi agresiv ai sanse sa scoti consumuri intre 4.5-5L /100. Cu Domi-ul o idee mai putin.

 

Singurul lucru negativ pe care il gasesc acestui model de mobra (XTZ 660) este consumul excesiv de ulei.

 

Cam toate Tenere-urile care le-am vazut consumau ulei. Eu am rezolvat problema la al meu dar cu costuri foarte mari si dupa ~20mii km iar a inceput sa "ciupeasca" din ulei. Undeva la 300-500ml intre schimburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da! saua si consumul de ulei ! si "greu" de verificat uleiul pt ca se verifica la cald si radiatorul este prea mare pt zona temperata motiv pentru care trebuie obturat partial primavara-toamna . Saua tenereului se poate rezolva, dar confortul de la dominator, nu! Dominatorul pare mai scurt Instalatia de racire este fara moarte. Daca nu iti place Tenere, cumpara un XR600 !

Daca tenereul scoate fum la relanti , nu il cumpara!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pentru raspunsuri.

eu credeam ca dominatorul consuma mai mult, din ce am citit si auzit, nu prea zicea lumea de consumuri sun 5.5%. eu oricum nu cred ca m-as duce prea mult peste 100 la ora.

stiam ca la dominator este boala de consum de ulei, tocmai din cauza racirii pe aer. deci si tenere are o astfel de problema.

si zici ca instalatia de racire e "fara moarte"? e suficienta racirea cu ulei in cadru?

m-am uitat acum la xr600, dar mie imi trebuie ceva cu care sa pot merge si distante de 100 de km pe asfalt, apoi sa ies prin padure si pe forestiere. xr-ul mi se pare mult prea de coclau pentru ce vreau eu.

 

 

Saua tenereului se poate rezolva, dar confortul de la dominator, nu!

aici nu am inteles exact, te referi ca dominatorul e confortabil, sau ca daca ai un dominator, nu poti cumpara confortul?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...