Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

sa inteleg ca pinioanele sunt devina ? am totul stock pe el, inclusiv toba.

 

poate. depinde care e raportul in final la ce compari.

 

 

e probabil sa fie limitat motorul meu desi urca in toate turele... am vazut pe wikipedia asta:

 

MY 87-89 2NF XT 600 limited to 20 kW (27 hp)

 

 

oricum, parca 40-43 max scoate…

 

mie dr-ul de 650 si xt-ul de 600 nu mi s-au parut ff diferite…

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Puterea declarata se poate verifica dupa seria mobrei. O idee iti poti face daca intri pe motomike. Selectezi modelul tau si iti va apara o lista cu toti anii de productie si cu serile de motor si puterea aferente. Interesant e ca pe astfel de site poti afla orientativ si puterea la mobre din gama WR, EXC, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este limitat, atunci sunt jigloarele +/- gaturile de admisie. Cauti in cele 3 marimi de jiglor principal si marimea relantiului la xt de 40 cali, apoi verifici sa vezi ce scrie pe duzele din carburator. Gaturile de admisie mai au inscriptionat pe ele codul original yamaha. Deci mai ai nevoie de un catalog cu coduri. Gasesti online...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am identificat tipul motorului. Mai exact este 2NF...varianta limitata la 26cai putere. Am tot cautat pe google informatii despre aceasta limitare insa nu gasesc nicaieri nimic relevant despre ce ar trebui sa fac sa il delimitez. Nu are nimeni 2NF care l-a adus la puterea sa initiala de 44 - 46 cp ?

 

LE:

Sigur nu e devina toba stock ? Am vazut un clip pe youtube unde arata ca modifica ceva la tevile de vin la cilindru....

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi pe oemmotorparts, la modelul tau, ce variante de componente ai la carburator, axa cu came, etc si identifici care e varianta limitata si cu ce ai putea sa inlocuiesti. Ma indoiesc ca e din toba. Desi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot timpul m-a enervat verificatul uleiului la mine , dar culmea acuma cand nu mai mananca ulei , il "ascunde " :)) , si azi fac o tura o incing bine porneste si elicopterul , dau sa verific uleiul , iar nu atinge joja , ia sa-i dau o cheie cu joja scoasa , pornesc , hopaaa :))) a inceput sa creasca nivelul uleiului acolo in baie , am oprit am pus joja , era exact unde trebuie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asteapta vreo 2-3 min, nu masura in secunda 2 dupa ce opresti motorul. Cu joja scoasa si motorul pornit, uleiul ar trebui sa sara pe afara, nu doar sa urce. Mi-e ca ai prea putin oloi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am lasat pornit mai mult anumit sa vad daca urca pana mi se urca pe umeri , si nu , a urcat pana la un punct si atat , e prea putin timp de cand am pus uleiul , deci nu are cum sa fie prea putin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu masor niciodata cantitatea de ulei sau nu torn niciodata o cantitate masurata de ulei. Eu doar masor nivelul. Daca trebuie sa bag 2l, 3l, 4l, 5l ca sa obtin nivelul corect, asta e! Nu imi bat capul cu ce cantitate a intrat. LCA, poate ai bagat cat spune in manual ca ar trebui sa intre la schimbul facut cu filtru. Cantitatea respectiva e orientativa. Tot la manual spune sa masori ulterior nivelul.

PS Dac, totusi, scapi o cantitate prea mare de ulei, nu e o tragedie, cum umbla vorba. Ca pocnesc simeringuri sau mai stiu eu ce... O sa-ti dea uleiul afara din motor prin epuratorul de gaze in cutia filtrului de aer. Singurul neajuns e poate sa-ti distruga filtrul de aer daca uleiul aruncat e prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa pun un filtru sport pe tt-ul meu din 97:-? dar nu am idee ce filtru merge , cei de la k&n din cate am vazut si cautat nu au pentru modelul acesta.. aveti idee? foloseste cineva?

 

nu se recoamnda pt enduro. Lasa filtrul vechi si curata-l cat mai des.Filtrul sport lasa mai mult aer sa treaca..insa intra mizerie la greu..si cu timpul belesti motorul..scade compresia etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea e supermoto, si plus ca vorbim de niste firme de renume nu filtre chinezesti…asta cu mai mult aer si gunoaie si etc…nu o cred :-L

 

asa dupa parerea ta,ce rol are filtrul sport? :) cum functioneaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa asigure un debit de are marit da nu cu gunoaie in el cum spui tu…DOOOH !

gunoaie nu ma refer la peturi si pungi de nylon.

 

Ci la mult mai mult praf,si microparticule de praf,care cu timpul F#T compresia. Intelegi tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu ma intelege gresit da prin Bucuresti e problema cu maidanezii si mi-e frica sa nu trag unu in carburator…..lasand la o parte mistourile slabe doar ca sa aratam ca suntem "destepti" : "K&N off-road replacement air filters are ideal for extended use in dirty and dusty off-road riding and provide clean carburetion even at high altitude. Generally, no jet changes are required with just a K&N filter element. K&N replacement air filters are washable and reusable and provide high air-flow with excellent filtration."

 

Bun acum am 2 variante : 1. sa cred o firma cu renume mondial si vasta experienta in domeniu sau 2. sa zic doar ca e vrajeala,marketing sa-si vanda marfa si sa cred "teoria adyfikus" daca imi permiti sa o denumesc asa si sunt indreptatit sa o fac deoarece esti primul din partea caruia o ascult si nu te ironizez sau alte chestii.Ai si tu dreptatea ta si pe foaie s-ar putea sa fie asa cum zici tu acum sa lasam si pe altii sa vedem ce au de zis !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu ma intelege gresit da prin Bucuresti e problema cu maidanezii si mi-e frica sa nu trag unu in carburator…..lasand la o parte mistourile slabe doar ca sa aratam ca suntem "destepti" : "K&N off-road replacement air filters are ideal for extended use in dirty and dusty off-road riding and provide clean carburetion even at high altitude. Generally, no jet changes are required with just a K&N filter element. K&N replacement air filters are washable and reusable and provide high air-flow with excellent filtration."

 

Bun acum am 2 variante : 1. sa cred o firma cu renume mondial si vasta experienta in domeniu sau 2. sa zic doar ca e vrajeala,marketing sa-si vanda marfa si sa cred "teoria adyfikus" daca imi permiti sa o denumesc asa si sunt indreptatit sa o fac deoarece esti primul din partea caruia o ascult si nu te ironizez sau alte chestii.Ai si tu dreptatea ta si pe foaie s-ar putea sa fie asa cum zici tu acum sa lasam si pe altii sa vedem ce au de zis !

 

Eu te-am avertizat doar.Daca esti tu destept...ce sa zic. De ce nu fac contract firmele de motociclete cu K&N sa vina direct din fabrica cu filtrele astea??!!

Pentru ca sunt vrajeli care te ajuta pe moment cu cativa cai in plus..si pe termen lung termina motorul.

 

Fa ce vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...