Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asteapta vreo 2-3 min, nu masura in secunda 2 dupa ce opresti motorul. Cu joja scoasa si motorul pornit, uleiul ar trebui sa sara pe afara, nu doar sa urce. Mi-e ca ai prea putin oloi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am lasat pornit mai mult anumit sa vad daca urca pana mi se urca pe umeri , si nu , a urcat pana la un punct si atat , e prea putin timp de cand am pus uleiul , deci nu are cum sa fie prea putin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu masor niciodata cantitatea de ulei sau nu torn niciodata o cantitate masurata de ulei. Eu doar masor nivelul. Daca trebuie sa bag 2l, 3l, 4l, 5l ca sa obtin nivelul corect, asta e! Nu imi bat capul cu ce cantitate a intrat. LCA, poate ai bagat cat spune in manual ca ar trebui sa intre la schimbul facut cu filtru. Cantitatea respectiva e orientativa. Tot la manual spune sa masori ulterior nivelul.

PS Dac, totusi, scapi o cantitate prea mare de ulei, nu e o tragedie, cum umbla vorba. Ca pocnesc simeringuri sau mai stiu eu ce... O sa-ti dea uleiul afara din motor prin epuratorul de gaze in cutia filtrului de aer. Singurul neajuns e poate sa-ti distruga filtrul de aer daca uleiul aruncat e prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu ma intelege gresit da prin Bucuresti e problema cu maidanezii si mi-e frica sa nu trag unu in carburator…..lasand la o parte mistourile slabe doar ca sa aratam ca suntem "destepti" : "K&N off-road replacement air filters are ideal for extended use in dirty and dusty off-road riding and provide clean carburetion even at high altitude. Generally, no jet changes are required with just a K&N filter element. K&N replacement air filters are washable and reusable and provide high air-flow with excellent filtration."

 

Bun acum am 2 variante : 1. sa cred o firma cu renume mondial si vasta experienta in domeniu sau 2. sa zic doar ca e vrajeala,marketing sa-si vanda marfa si sa cred "teoria adyfikus" daca imi permiti sa o denumesc asa si sunt indreptatit sa o fac deoarece esti primul din partea caruia o ascult si nu te ironizez sau alte chestii.Ai si tu dreptatea ta si pe foaie s-ar putea sa fie asa cum zici tu acum sa lasam si pe altii sa vedem ce au de zis !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu masor niciodata cantitatea de ulei sau nu torn niciodata o cantitate masurata de ulei. Eu doar masor nivelul. Daca trebuie sa bag 2l, 3l, 4l, 5l ca sa obtin nivelul corect, asta e! Nu imi bat capul cu ce cantitate a intrat. LCA, poate ai bagat cat spune in manual ca ar trebui sa intre la schimbul facut cu filtru. Cantitatea respectiva e orientativa. Tot la manual spune sa masori ulterior nivelul.

PS Dac, totusi, scapi o cantitate prea mare de ulei, nu e o tragedie, cum umbla vorba. Ca pocnesc simeringuri sau mai stiu eu ce... O sa-ti dea uleiul afara din motor prin epuratorul de gaze in cutia filtrului de aer. Singurul neajuns e poate sa-ti distruga filtrul de aer daca uleiul aruncat e prea mult.

am pus 2.8 sau ceva de genul , am sa mai pun ceva sa fie bine . referitor la ulei in plus asa e cum zici , la xt -ul anterior cand l-am luat avea mult peste nivel si se aduna ulei in airbox

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu te-am avertizat doar.Daca esti tu destept...ce sa zic. De ce nu fac contract firmele de motociclete cu K&N sa vina direct din fabrica cu filtrele astea??!!

Pentru ca sunt vrajeli care te ajuta pe moment cu cativa cai in plus..si pe termen lung termina motorul.

 

Fa ce vrei.

nu ma frate, o sa-l cred pe desteptul de tine….

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se stie ca filtrele de aer sport permit trecerea aerului mai lejer ---> intra particule de praf mai mari. Ce e asa greu? Trebuie sa fi batut in cap sa nu intelegi asta. :kick:



nu ma frate, o sa-l cred pe desteptul de tine….

 

 

nu ma frate, o sa-l cred pe desteptul de tine….

stai jos

Editat de ionas_gpz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"K&N off-road replacement air filters are ideal for extended use in dirty and dusty off-road riding and provide clean carburetion even at high altitude. Generally, no jet changes are required with just a K&N filter element. K&N replacement air filters are washable and reusable and provide high air-flow with excellent filtration."

 

Normal.Ce vrei sa zica in descriere? NU MONTATI CA NU E OK?

De marketing ai auzit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am si zis . bha nimic nu poti intreba pe forumu asta si sa ti se raspunda frumos. fiecare sa epateze care mai de care mai destept…..ce aveti ma de demonstrat ca oricum nu te cunosc si mi se rupe ca stii tu nu stiu ce chestie.normal ca nu stiu deasta si intreb da asta nu ma face batut in cap cum zice ionas_gpz sau prost incat sa cred ca pe acolo or sa intre particule mai mari decat un fir de praf…ce adunatura de mizerabil bleah…mi-e scarba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se recoamnda pt enduro. Lasa filtrul vechi si curata-l cat mai des.Filtrul sport lasa mai mult aer sa treaca..insa intra mizerie la greu..si cu timpul belesti motorul..scade compresia etc.

BMC se lauda cu 7 microni comparativ cu 10 microni cat este cel standard de hartie

 

asa dupa parerea ta,ce rol are filtrul sport? :) cum functioneaza?

bumbac + ulei ... la mine creste puterea cu 4%

 

Se stie ca filtrele de aer sport permit trecerea aerului mai lejer ---> intra particule de praf mai mari. Ce e asa greu? Trebuie sa fi batut in cap sa nu intelegi asta. :kick:

 

 

 

stai jos

nu-i chiar asa!, in general romanul vorbeste de cifra octanica la benzina, chiar daca in viata lui nu a auzit de raport de compresie/comprimare.

Pe http://www.xt660.com/site/ inginerul de la DNA filtes explica ce si cum... turbioane... "minuni" ...debit corelat cu hartile de injectie... totul cu argumente, mai greu de acceptat daca nu esti inginer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMC se lauda cu 7 microni comparativ cu 10 microni cat este cel standard de hartie

 

bumbac + ulei ... la mine creste puterea cu 4%

 

nu-i chiar asa!, in general romanul vorbeste de cifra octanica la benzina, chiar daca in viata lui nu a auzit de raport de compresie/comprimare.

Pe http://www.xt660.com/site/ inginerul de la DNA filtes explica ce si cum... turbioane... "minuni" ...debit corelat cu hartile de injectie... totul cu argumente, mai greu de acceptat daca nu esti inginer

marketing :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus 2.8 sau ceva de genul , am sa mai pun ceva sa fie bine . referitor la ulei in plus asa e cum zici , la xt -ul anterior cand l-am luat avea mult peste nivel si se aduna ulei in airbox

Pai si eu am zis ca acolo ajunge uleiul. Daca e extraordinar de mult, ajunge si la filtrul de aer. Pana atunci baga ulei in motor pana citesti corect pe joja. Nu te mai lua dupa cantitati de ulei specificate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...