andrei belcic Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 hopaaa )) a inceput sa creasca nivelul uleiului acolo in baie , Poate ai vrut sa zici: "acolo in cadru" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 sunt sigur ca ai inteles la ce ma refer , avand acelasi motor , acolo in "baia cadrului " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Asteapta vreo 2-3 min, nu masura in secunda 2 dupa ce opresti motorul. Cu joja scoasa si motorul pornit, uleiul ar trebui sa sara pe afara, nu doar sa urce. Mi-e ca ai prea putin oloi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 subscriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Daca are cineva o pompa de benzina de tenere 600 lasati mi va rog un mesaj pe PM. As avea nevoie de asa ceva. Sar mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 l-am lasat pornit mai mult anumit sa vad daca urca pana mi se urca pe umeri , si nu , a urcat pana la un punct si atat , e prea putin timp de cand am pus uleiul , deci nu are cum sa fie prea putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Simplu: ai pus prea putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Scoate-l si masoara-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Eu nu masor niciodata cantitatea de ulei sau nu torn niciodata o cantitate masurata de ulei. Eu doar masor nivelul. Daca trebuie sa bag 2l, 3l, 4l, 5l ca sa obtin nivelul corect, asta e! Nu imi bat capul cu ce cantitate a intrat. LCA, poate ai bagat cat spune in manual ca ar trebui sa intre la schimbul facut cu filtru. Cantitatea respectiva e orientativa. Tot la manual spune sa masori ulterior nivelul. PS Dac, totusi, scapi o cantitate prea mare de ulei, nu e o tragedie, cum umbla vorba. Ca pocnesc simeringuri sau mai stiu eu ce... O sa-ti dea uleiul afara din motor prin epuratorul de gaze in cutia filtrului de aer. Singurul neajuns e poate sa-ti distruga filtrul de aer daca uleiul aruncat e prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 vreau sa pun un filtru sport pe tt-ul meu din 97:-? dar nu am idee ce filtru merge , cei de la k&n din cate am vazut si cautat nu au pentru modelul acesta.. aveti idee? foloseste cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 a mea e supermoto, si plus ca vorbim de niste firme de renume nu filtre chinezesti…asta cu mai mult aer si gunoaie si etc…nu o cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 sa asigure un debit de are marit da nu cu gunoaie in el cum spui tu…DOOOH ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 pai nu ma intelege gresit da prin Bucuresti e problema cu maidanezii si mi-e frica sa nu trag unu in carburator…..lasand la o parte mistourile slabe doar ca sa aratam ca suntem "destepti" : "K&N off-road replacement air filters are ideal for extended use in dirty and dusty off-road riding and provide clean carburetion even at high altitude. Generally, no jet changes are required with just a K&N filter element. K&N replacement air filters are washable and reusable and provide high air-flow with excellent filtration." Bun acum am 2 variante : 1. sa cred o firma cu renume mondial si vasta experienta in domeniu sau 2. sa zic doar ca e vrajeala,marketing sa-si vanda marfa si sa cred "teoria adyfikus" daca imi permiti sa o denumesc asa si sunt indreptatit sa o fac deoarece esti primul din partea caruia o ascult si nu te ironizez sau alte chestii.Ai si tu dreptatea ta si pe foaie s-ar putea sa fie asa cum zici tu acum sa lasam si pe altii sa vedem ce au de zis ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Eu nu masor niciodata cantitatea de ulei sau nu torn niciodata o cantitate masurata de ulei. Eu doar masor nivelul. Daca trebuie sa bag 2l, 3l, 4l, 5l ca sa obtin nivelul corect, asta e! Nu imi bat capul cu ce cantitate a intrat. LCA, poate ai bagat cat spune in manual ca ar trebui sa intre la schimbul facut cu filtru. Cantitatea respectiva e orientativa. Tot la manual spune sa masori ulterior nivelul. PS Dac, totusi, scapi o cantitate prea mare de ulei, nu e o tragedie, cum umbla vorba. Ca pocnesc simeringuri sau mai stiu eu ce... O sa-ti dea uleiul afara din motor prin epuratorul de gaze in cutia filtrului de aer. Singurul neajuns e poate sa-ti distruga filtrul de aer daca uleiul aruncat e prea mult. am pus 2.8 sau ceva de genul , am sa mai pun ceva sa fie bine . referitor la ulei in plus asa e cum zici , la xt -ul anterior cand l-am luat avea mult peste nivel si se aduna ulei in airbox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Eu te-am avertizat doar.Daca esti tu destept...ce sa zic. De ce nu fac contract firmele de motociclete cu K&N sa vina direct din fabrica cu filtrele astea??!! Pentru ca sunt vrajeli care te ajuta pe moment cu cativa cai in plus..si pe termen lung termina motorul. Fa ce vrei. nu ma frate, o sa-l cred pe desteptul de tine…. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 (editat) Se stie ca filtrele de aer sport permit trecerea aerului mai lejer ---> intra particule de praf mai mari. Ce e asa greu? Trebuie sa fi batut in cap sa nu intelegi asta. nu ma frate, o sa-l cred pe desteptul de tine…. nu ma frate, o sa-l cred pe desteptul de tine…. stai jos Editat Aprilie 13, 2014 de ionas_gpz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 asa , mai multe pareri , hai ca poate inteleg pana la sfarsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 "K&N off-road replacement air filters are ideal for extended use in dirty and dusty off-road riding and provide clean carburetion even at high altitude. Generally, no jet changes are required with just a K&N filter element. K&N replacement air filters are washable and reusable and provide high air-flow with excellent filtration." Normal.Ce vrei sa zica in descriere? NU MONTATI CA NU E OK? De marketing ai auzit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 da am si zis . bha nimic nu poti intreba pe forumu asta si sa ti se raspunda frumos. fiecare sa epateze care mai de care mai destept…..ce aveti ma de demonstrat ca oricum nu te cunosc si mi se rupe ca stii tu nu stiu ce chestie.normal ca nu stiu deasta si intreb da asta nu ma face batut in cap cum zice ionas_gpz sau prost incat sa cred ca pe acolo or sa intre particule mai mari decat un fir de praf…ce adunatura de mizerabil bleah…mi-e scarba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Am o pereche de genti supermoto pt Yamaha tt 600 97 le dau la schimb pe genti enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Am o pereche de genti supermoto pt Yamaha tt 600 97 le dau la schimb pe genti enduro ma intereseaza pe mine.da un pm cu daterle de contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 nu se recoamnda pt enduro. Lasa filtrul vechi si curata-l cat mai des.Filtrul sport lasa mai mult aer sa treaca..insa intra mizerie la greu..si cu timpul belesti motorul..scade compresia etc. BMC se lauda cu 7 microni comparativ cu 10 microni cat este cel standard de hartie asa dupa parerea ta,ce rol are filtrul sport? cum functioneaza? bumbac + ulei ... la mine creste puterea cu 4% Se stie ca filtrele de aer sport permit trecerea aerului mai lejer ---> intra particule de praf mai mari. Ce e asa greu? Trebuie sa fi batut in cap sa nu intelegi asta. stai jos nu-i chiar asa!, in general romanul vorbeste de cifra octanica la benzina, chiar daca in viata lui nu a auzit de raport de compresie/comprimare. Pe http://www.xt660.com/site/ inginerul de la DNA filtes explica ce si cum... turbioane... "minuni" ...debit corelat cu hartile de injectie... totul cu argumente, mai greu de acceptat daca nu esti inginer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 BMC se lauda cu 7 microni comparativ cu 10 microni cat este cel standard de hartie bumbac + ulei ... la mine creste puterea cu 4% nu-i chiar asa!, in general romanul vorbeste de cifra octanica la benzina, chiar daca in viata lui nu a auzit de raport de compresie/comprimare. Pe http://www.xt660.com/site/ inginerul de la DNA filtes explica ce si cum... turbioane... "minuni" ...debit corelat cu hartile de injectie... totul cu argumente, mai greu de acceptat daca nu esti inginer marketing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 gata ! vand filtru sport BMC pt xt660z folosit 2000 km, la juma' de pret !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 am pus 2.8 sau ceva de genul , am sa mai pun ceva sa fie bine . referitor la ulei in plus asa e cum zici , la xt -ul anterior cand l-am luat avea mult peste nivel si se aduna ulei in airbox Pai si eu am zis ca acolo ajunge uleiul. Daca e extraordinar de mult, ajunge si la filtrul de aer. Pana atunci baga ulei in motor pana citesti corect pe joja. Nu te mai lua dupa cantitati de ulei specificate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.