andrei belcic Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Parca primul model tubeless cu spite a fost Aprilia Caponord. Oricum jentile de la elefantii astia mari, chiar daca s-ar potrivi la diametru cu rotile XT 600/660, sigur sunt prea late. PS. E chiar asa important sa ai tubeless pe offroad? Exclusiv pt asfalt poti sa te orientezi la niste jenti turnate. 17" cu 17", bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Are cineva de vanzare oglinzi si / sau semnalizari fata de la XT600 2KF 1989 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Are cineva de vanzare oglinzi si / sau semnalizari fata de la XT600 2KF 1989 ? am eu un set de olginzi pt xt 600,originalele. PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 (editat) PS. E chiar asa important sa ai tubeless pe offroad? Exclusiv pt asfalt poti sa te orientezi la niste jenti turnate. 17" cu 17", bineinteles. da pentru ture pe asfalt imi doresc, probabil trebuie sa schimb mobra. Ma gandesc ca ar fi mai usor cu tubeless la un scenariu all inclusive: pana, teren inclinat, ploaie torentiala, noapte, bagaje » Post actualizat in 17 Oct 2014 08:56 Asa arata un XT 660X cu jante Marchesini de Aprilia Pegaso Strada: http://www.usedmotors4sale.co.uk/detail/Used-2004-Yamaha-xt660x/PlBpAEdPBdBeEEepXeXl.html » Post actualizat in 17 Oct 2014 15:02Intrebare pentru posesorii de XT660X:ce cod au rulmentii rotilor fata si spate?Sunt cumva 6203? arata bine, cred ca e cea mai simpla varianta. Acum mi-ai dat idei sa o fac SM . Pentru touring motorul e cam slabut, cred ca imi trebuie altceva si nu prea are rost sa o transform in ceea ce nu este. Momentan o sa-i fac un rk, schimb toti rulmentii si furtunele de frana. Legat de rulmenti uite ce am gasit pe xt660.com. Nu face diferenta intre modele RXZ deci ar fi la fel: Front & rear : 6203-2RS Sprocket carrier 6304-2RS and the steering head bearings is 32005JR and 32006JR si niste linkuri Front & rear : 6203-2RS http://www.bearingboys.co.uk/6203-2RS_SKF_Ball_Bearing-1889-p Sprocket carrier 6304-2RS http://www.bearingboys.co.uk/6304-2RS_SKF_Ball_Bearing-1930-p asta e rulmentul din capacul de la foaie, pot sa confirm ca e 6304, am schimbat triungiurile alea din cauciuc de seamana cu cele branza topita Editat Octombrie 27, 2014 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 da pentru ture pe asfalt imi doresc, probabil trebuie sa schimb mobra. Ma gandesc ca ar fi mai usor cu tubeless la un scenariu all inclusive: pana, teren inclinat, ploaie torentiala, noapte, bagaje Ce va fi mai usor daca faci pana? Sa mergi pe janta sau ce? Conceptul tubeless este pt a reduce greutatea rotilor si pt a fi mai putin spectaculoase exploziile de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Se dejanteaza greu, risti sa ciupesti camera la remontare. Timp si mai multe scule carate. La tubeless cu un snur ai rezolvat-o fara dat roata jos. Am mers si aproape pe janta, s-a chinuit in vulcanizare cu presa ca sa-l dea jos. Pe marginea drumului in pustiu nu cred ca reuseam cu levierele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Cu ce ai mers pe janta? TL sau TT? La care s-au chinuit mai mult cu presa? La TT sau la TL? Care se dezjanteaza mai greu? TT sau TL? Este un aspect pozitiv sau nu dezjantarea grea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 TL are peretii mai tari, se da mai greu jos. Avantajul e ca nu ajunge chiar pe janta. Cel tt se da mai usor jos dar se si lasa de tot. Deci avantaj TL si cand e folosit cu camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Cat de mult poate sa creasca consumul pe o Yamaha XT600 daca pun pe spate un pinion de 50T si pe fata ramane de 15? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) cand am pus 47 in loc de 45 nu am simtit nimic, teoretic numai daca mergi mult la turatia maxima creste consumul. Pt 50 iti trebuie si lant mai lung, consulta configuratorul! Ala mic lasa-l asa ! altfel se apropie lantul de bascula si iti dai seama ce se intampla. 47 merge cu lantul standard, este ok intinzatorul , dar nu poti sa dai lantul jos numai daca scoti axul Editat Noiembrie 4, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Salutare.Am o mare pb la motorul meu(Yamaha ttr 600 din 98).Nu mai are scanteie in bujie.am verificat aprinderea,cititorul si functioneaza.ce ar mai fi de verificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 4800 Eur, 0722585975 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Mersi Yuk » Post actualizat in 04 Nov 2014 09:34Salutare.Am o mare pb la motorul meu(Yamaha ttr 600 din 98).Nu mai are scanteie in bujie.am verificat aprinderea,cititorul si functioneaza.ce ar mai fi de verificat? am avut si eu asa o problema,verifica firele ce merg la bobina sa nu fie corodate la mufe sau rupte pe undeva si sa faca masa cu cadrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Ms.Merg sa verific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Vand scut motor pentru XT660 Z 08-12 , aluminiu grosime 4,5 mm , vopsit electrostatic negru , produs in Portugalia . Se livreaza impreuna cu 4 suruburi de prindere vopsite in aceeasi culoare. Pret 100 Euro . Predare personala in Bucuresti sau livrare cu Fan Curier Relatii tel. 0749 550 821 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Mersi Yuk » Post actualizat in 04 Nov 2014 09:34 am avut si eu asa o problema,verifica firele ce merg la bobina sa nu fie corodate la mufe sau rupte pe undeva si sa faca masa cu cadrul Am verificat,tot nu merge.Maine imi aduce un prieten un CDI sa verific daca al meu e ars. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Am verificat,tot nu merge.Maine imi aduce un prieten un CDI sa verific daca al meu e ars. ce model/motor/ an? Posibil sa am eu pe stock. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 (editat) Editat Noiembrie 17, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Salut Baieti , as avea 2 intrebari daca ma puteti voi lamurii, va multumesc. La al meu tenere din 92' , in oras am consum cam 7-8 , schimbat viteze la 3500-pana-n 4500 ture, rar peste 5000 vi se pare mult ? Il folosesc zi de zi , porniri la rece si lasat sa se incalzeasca cam 5 minute pana aproape de jumatea indicatorului de incalzire, asta de vreo 4 ori/zi ,( mers la scoala/antrenamente) distante mici in general - 5-10 km. I-am pus un carton la radiator, pe jumatate din radiator, si sta incalzit mai bine ca inainte . Cand il lasati sa se incalzeasca, galeria vi de inroseste si voua ? am mai avut un enduro mai micut, si nu pateam la fel, plus am prieteni cu vitezane si nu fac la fel ... Mi-ar prinde bine o parere doua de la voi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Cel mai bine se incalzeste in mers. Niciodata nu las motoarele la relanti pt a le incalzi. Ce antrenamente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baDani Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Am zis ca imi incerc si eu norocul pe aici , Vinde cineva un XT 660 de prin 2004 incoace la un pret bun ? Am cam studiat piata dar sper ca poate mai gasesc ceva sau recomandari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Salut Baieti , as avea 2 intrebari daca ma puteti voi lamurii, va multumesc. La al meu tenere din 92' , in oras am consum cam 7-8 , schimbat viteze la 3500-pana-n 4500 ture, rar peste 5000 vi se pare mult ? Il folosesc zi de zi , porniri la rece si lasat sa se incalzeasca cam 5 minute pana aproape de jumatea indicatorului de incalzire, asta de vreo 4 ori/zi ,( mers la scoala/antrenamente) distante mici in general - 5-10 km. I-am pus un carton la radiator, pe jumatate din radiator, si sta incalzit mai bine ca inainte . Cand il lasati sa se incalzeasca, galeria vi de inroseste si voua ? am mai avut un enduro mai micut, si nu pateam la fel, plus am prieteni cu vitezane si nu fac la fel ... Mi-ar prinde bine o parere doua de la voi.... Lasal mai putin sa se incalzeasca,ajunge 1-2 minute,si nu o sa se mai inroseasca galeria de evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Cel mai bine se incalzeste in mers. Niciodata nu las motoarele la relanti pt a le incalzi. Ce antrenamente? Putin tot trebuie sa-l las la incalzit, ca altfel scade prea mult relantiul si se opreste... o sa incerc sa-l las mai putin. Mersi @ Andrei si @Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Relantiul nu scade pt ca, desigur, vei folosi socul. Ca d-aia s-a inventat socul. Mie imi consuma 5l/100km. Oras, serpentine, offroad. Doar la drum lung imi crestea consumul (si de benzina, si de ulei) daca depaseam 100km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.