Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Parca primul model tubeless cu spite a fost Aprilia Caponord. Oricum jentile de la elefantii astia mari, chiar daca s-ar potrivi la diametru cu rotile XT 600/660, sigur sunt prea late.

 

PS. E chiar asa important sa ai tubeless pe offroad? Exclusiv pt asfalt poti sa te orientezi la niste jenti turnate. 17" cu 17", bineinteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

PS. E chiar asa important sa ai tubeless pe offroad? Exclusiv pt asfalt poti sa te orientezi la niste jenti turnate. 17" cu 17", bineinteles.

da pentru ture pe asfalt imi doresc, probabil trebuie sa schimb mobra. Ma gandesc ca ar fi mai usor cu tubeless la un scenariu all inclusive: pana, teren inclinat, ploaie torentiala, noapte, bagaje :)

» Post actualizat in 17 Oct 2014 08:56

Asa arata un XT 660X cu jante Marchesini de Aprilia Pegaso Strada:

http://www.usedmotors4sale.co.uk/detail/Used-2004-Yamaha-xt660x/PlBpAEdPBdBeEEepXeXl.html


» Post actualizat in 17 Oct 2014 15:02

Intrebare pentru posesorii de XT660X:ce cod au rulmentii rotilor fata si spate?Sunt cumva 6203?

 

arata bine, cred ca e cea mai simpla varianta. Acum mi-ai dat idei sa o fac SM :). Pentru touring motorul e cam slabut, cred ca imi trebuie altceva si nu prea are rost sa o transform in ceea ce nu este. Momentan o sa-i fac un rk, schimb toti rulmentii si furtunele de frana.

 

Legat de rulmenti uite ce am gasit pe xt660.com. Nu face diferenta intre modele RXZ deci ar fi la fel:

 

Front & rear : 6203-2RS

Sprocket carrier 6304-2RS

and the steering head bearings is 32005JR and 32006JR

si niste linkuri

Front & rear : 6203-2RS http://www.bearingboys.co.uk/6203-2RS_SKF_Ball_Bearing-1889-p

 

Sprocket carrier 6304-2RS http://www.bearingboys.co.uk/6304-2RS_SKF_Ball_Bearing-1930-p

asta e rulmentul din capacul de la foaie, pot sa confirm ca e 6304, am schimbat triungiurile alea din cauciuc de seamana cu cele branza topita

Editat de lostheaven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

da pentru ture pe asfalt imi doresc, probabil trebuie sa schimb mobra. Ma gandesc ca ar fi mai usor cu tubeless la un scenariu all inclusive: pana, teren inclinat, ploaie torentiala, noapte, bagaje :)

Ce va fi mai usor daca faci pana? Sa mergi pe janta sau ce?

Conceptul tubeless este pt a reduce greutatea rotilor si pt a fi mai putin spectaculoase exploziile de cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce ai mers pe janta? TL sau TT? La care s-au chinuit mai mult cu presa? La TT sau la TL? Care se dezjanteaza mai greu? TT sau TL? Este un aspect pozitiv sau nu dezjantarea grea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am pus 47 in loc de 45 nu am simtit nimic, teoretic numai daca mergi mult la turatia maxima creste consumul. Pt 50 iti trebuie si lant mai lung, consulta configuratorul! Ala mic lasa-l asa ! altfel se apropie lantul de bascula si iti dai seama ce se intampla. 47 merge cu lantul standard, este ok intinzatorul , dar nu poti sa dai lantul jos numai daca scoti axul

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Yuk


» Post actualizat in 04 Nov 2014 09:34

Salutare.Am o mare pb la motorul meu(Yamaha ttr 600 din 98).Nu mai are scanteie in bujie.am verificat aprinderea,cititorul si functioneaza.ce ar mai fi de verificat?

 

am avut si eu asa o problema,verifica firele ce merg la bobina sa nu fie corodate la mufe sau rupte pe undeva si sa faca masa cu cadrul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand scut motor pentru XT660 Z 08-12 , aluminiu grosime 4,5 mm , vopsit electrostatic negru , produs in Portugalia .

Se livreaza impreuna cu 4 suruburi de prindere vopsite in aceeasi culoare. Pret 100 Euro .

Predare personala in Bucuresti sau livrare cu Fan Curier

Relatii tel. 0749 550 821 .

post-59520-0-22333200-1415097536_thumb.jpg

post-59520-0-27218900-1415097561_thumb.jpg

post-59520-0-21776000-1415097571_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Yuk

» Post actualizat in 04 Nov 2014 09:34

 

am avut si eu asa o problema,verifica firele ce merg la bobina sa nu fie corodate la mufe sau rupte pe undeva si sa faca masa cu cadrul

Am verificat,tot nu merge.Maine imi aduce un prieten un CDI sa verific daca al meu e ars.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut Baieti , as avea 2 intrebari daca ma puteti voi lamurii, va multumesc.

 

La al meu tenere din 92' , in oras am consum cam 7-8 , schimbat viteze la 3500-pana-n 4500 ture, rar peste 5000 vi se pare mult ? Il folosesc zi de zi , porniri la rece si lasat sa se incalzeasca cam 5 minute pana aproape de jumatea indicatorului de incalzire, asta de vreo 4 ori/zi ,( mers la scoala/antrenamente) distante mici in general - 5-10 km.

I-am pus un carton la radiator, pe jumatate din radiator, si sta incalzit mai bine ca inainte .

 

Cand il lasati sa se incalzeasca, galeria vi de inroseste si voua ? am mai avut un enduro mai micut, si nu pateam la fel, plus am prieteni cu vitezane si nu fac la fel ... :mellow:

Mi-ar prinde bine o parere doua de la voi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Baieti , as avea 2 intrebari daca ma puteti voi lamurii, va multumesc.

 

La al meu tenere din 92' , in oras am consum cam 7-8 , schimbat viteze la 3500-pana-n 4500 ture, rar peste 5000 vi se pare mult ? Il folosesc zi de zi , porniri la rece si lasat sa se incalzeasca cam 5 minute pana aproape de jumatea indicatorului de incalzire, asta de vreo 4 ori/zi ,( mers la scoala/antrenamente) distante mici in general - 5-10 km.

I-am pus un carton la radiator, pe jumatate din radiator, si sta incalzit mai bine ca inainte .

 

Cand il lasati sa se incalzeasca, galeria vi de inroseste si voua ? am mai avut un enduro mai micut, si nu pateam la fel, plus am prieteni cu vitezane si nu fac la fel ... :mellow:

Mi-ar prinde bine o parere doua de la voi....

Lasal mai putin sa se incalzeasca,ajunge 1-2 minute,si nu o sa se mai inroseasca galeria de evacuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine se incalzeste in mers. Niciodata nu las motoarele la relanti pt a le incalzi.

Ce antrenamente?

 

Putin tot trebuie sa-l las la incalzit, ca altfel scade prea mult relantiul si se opreste... o sa incerc sa-l las mai putin.

Mersi @ Andrei si @Marius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relantiul nu scade pt ca, desigur, vei folosi socul. Ca d-aia s-a inventat socul.

Mie imi consuma 5l/100km. Oras, serpentine, offroad. Doar la drum lung imi crestea consumul (si de benzina, si de ulei) daca depaseam 100km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...