foxbat Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 salutare, la lume. cu scuze ca intreb aici dar sunt cam "din scurt" yamaha xt 660 R, model 2007 ( cel cu noul ECU si cu sonda de O2 ). la cati km se face schimbul de ulei, cat ulei intra, motul 7100 este ok ? alte chestii de stiut pentu revizie ?merci fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 jocul supapelor la 20 000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 e diferenta mare intre modelul dupa 2007 si cele anterioare. n-as fi crezut. dupa cateva sute de km cu mobre inchiriate, dupa drive-test cu modelele 2004 ..2006,( unele chiar cu Power Commander ), modelul actual ( cu ECU model nou + sonda de O2 ) e destul de multe "peste". cam cot la cot cu cele cu PC dar parca si mai " smooth " un pic. cele vechi dar fara PC sunt ( mai ales acum cand am am calarit binisor varianta noua )sunt mai "smucite " si "neliniare". deh, nu s toate Honde:) una peste alta, top speed ceva peste 170 (si trage misto pana pe la 160 ) tot o chestie draguta este blocul optic. se bate cu surate mai "dotate", le-a iesiti astora de la Yamaha ceva bun. umple foarte bine atat pe faza mica cat si pe cea lunga. cu ce nu m-am lamurit ( neavand turometru) este plaja de turatie respectiv etajarea cutiei. parca un pic prea lunga a 4-a si a 5-a si scurte primele 3. dar ma rog, poate sunt subiectiv. la ce pret au pe piata cred ca e un motor reusit. ce mi a dat incredere este ca cele inchiriate erau sarite de 70.000 si asta in regimul destul de dur de inchiriere nu pareau deloc sa "sufere".cel putin pe partea de cutie si motor nu se simtea uzura. » Post actualizat in 07 Sep 2015 22:47 Sa mai anim si eu topicul. Mi-am servisat furca si pun cateva poze, poate vor fi de folos celor care vor sa se apuce singuri. Astfel la XT660R (2008 dar probabil si celelate sunt la fel) spre deosebire de XT urile vechi damper rod-ul nu se poate bloca folosind tija cu surub sau piulita. Exista si nu stiu ce scula yamaha, iar daca nu aveti nici compresor cu pistol de impact se poate folosi un lemn de brad ascutit la un capat (eu l-am luat din hornbach de la sectiunea cu diverse cozi de ciocan, topor). Capacele de sus le-am slabit putin inainte de a da jos telescoapele. Am pus ulei sintetic 10 w Castrol (tot din asta era in furca de doi ani - namol). Pentru a introduce simeringurile de ulei am folosit vechile simeringuri si o teava de pvc pentru instalatii. Simeringurile le-am gresat cu vaselina siliconica si le-am introdus peste un celofan. Un detaliu ce nu apare in cartea de servise Yamaha si nici pe tutorialul lui kev (prezinta la servisarea furcii doar demontarea) este montarea arcului conic - rebound spring, care se face asa Cu ocazia asta am gresat si rulmentii de jug care aratau bine. Sper ca am nimerit reglajul si nu mai trebuie sa umblu. Nu e chiar un tutorial, dar sper ca am punctat esentialul. E relativ mult de munca , poate altadata o sa fac un tutorial cap coada. » Post actualizat in 20 Jul 2015 15:50se pare ca pozele nu s-au incarcat bine, sa vedem acum fork 1.jpg fork 2.jpg fork 3.jpg vad ca esti Bucurestean. te bagi la un 660r 2008 sa ii faci furcile ? nu ca ar avea ceva dar daca tot la modeul2008 ai lucrat macar sa fie cu folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 nu am spatiu necesar, ce am facut a fost afara. Daca desfaci furca si cuzinetii sunt dusi va trebui sa-i schimbi si pe aia. Eu am improvizat cu introducerea simeringurilor de ulei. Nu am presa speciala (fork driver). Am taiat 1 cm dintr-un vechi simering SI am folosit o teava pvc de instalatii. Nu m-as risca pe mobrele altora in conditiile actuale, ar fi pacat de materiale simeringuri, ulei, eventual cuzineti. leg at de schimbul de ulei - folosesc 10w50 sintetic de preteaza pt tot sezonul. Am schimbat mereu si filtrul hiflo 145, kn 145, Mann mh67. Intra 2,6 vezi ca in manual e mentionat si 2,9 care e volumul total dar nu trebuie sa bagi atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 multumes c:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 update alte chestii: cati km are? Cum zicea yuk - un reglaj supape ca altele pt revizie. Eu l-am facut pe la 20-25k si erau in afara intervalului, deci de impunea. intradevar nu are turometru, pegaso aprox identic are. In schimb daca intrii in modul diagnoza (nu stiu pe dinafara, dar e o combinarie de butoane, contact si kill switch) iti afiseaza digital turatia si poti regla asa. Mege sa reglezi si fara la cum de aude motorul. sa o stapanesti sanatos ca de folosit cu placere e subinteles la genul asta de mobra. vezi kitul de lant sa fie bun, se poate rupe la ce cuplu are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 :)thx. sa fie de bine . km - 5600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 (editat) la 20500 km s-a rupt lantul regina, pt ca a sarit de pe foaie, cred tousi ca din cauza tampoanelor din butuc. Tenereul are turometru, nu prea intereseaza, nu ajunge pe banda rosie 184 kmh pe ceas, dar este important pt reglarea relantiului 1350-1400, are tendinta sa scada, manualul prevede reglaj in fiecare an Editat Septembrie 8, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 la mine s-a rupt did-ul original, la peste 30k, cred ca a prins o piatra ceva ca erau SI 2 dinti pe foaie rupti, sau poate erau afectati de lant. Oricum era obosit - metal fatique. damperele din roata spate se uzeaza inediat ce le schimbi. Am pus al treilea set. la 5600 e ca noua ulei, filtru de aer, reglat turatia si lantul, lichid frana si antigel daca sunt prea vechi scuze de greseli scriu fara sa vad tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 la mine s-a rupt did-ul original, la peste 30k, cred ca a prins o piatra ceva ca erau SI 2 dinti pe foaie rupti, sau poate erau afectati de lant. Oricum era obosit - metal fatique. regina. prost. mare minune ca a tinut 30k. damperele din roata spate se uzeaza inediat ce le schimbi. Am pus al treilea set. nu se schimba. se invelesc / completeaza cu camera. rezista mai mult dupa aia decat noi. rulmentul de la jug trebuie uns ca din fabrica vine uscat. » Post actualizat in 08 Sep 2015 11:06 la 20500 km s-a rupt lantul regina, pt ca a sarit de pe foaie, cred tousi ca din cauza tampoanelor din butuc. nu de la tampoane, de prost ce e... Tenereul are turometru, nu prea intereseaza, nu ajunge pe banda rosie 184 kmh pe ceas, dar este important pt reglarea relantiului 1350-1400, are tendinta sa scada, manualul prevede reglaj in fiecare an cred ca si r-ul are un mod de diagnoza unde afiseaza turatia pe bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Cum..ajung acolo?turometru..cineva? » Post actualizat in 08 Sep 2015 18:13 Misto.264 km.si s a aprins becu'de la benzin.fac plinul si..10.6litri.mistoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 La XT 660 R si X care are acelasi display se poate afisa turometrul in modul diagnoza. Confirm ca la mine merge pentru XT 660 R 2008, dar am reglat si fara. Se procedeaza in halu urmator: 1) cheia in contact pe OFF 2) butonul rosu Kill switch pe OFF 3) butoanele ovale SELECT SI RESET apasate simultan si mentinandu-le apasate se pune cheia pe ON 4) se mentin apasate butoanele SELECT SI RESET pana se afiseaza pe display DIAG, apoi se elibereaza cele doua butoane 5) se apasa butonul SELECT ( cel de sus) pana apare Co in loc de DIAG 6) se apasa simultan SELECT si RESET (un fel de enter) care activeaza selectia: pe display apare C1 si un zero = turometrul digital (motorul este oprit deci turatie zero) De aici e simplu, pornesti motorul 7) butonul rosu kill switch pe ON si pornesti motorul E afisaj digital si fluctueaza, urmareste primele doua cifre Se recomanda 1300-1500 rot /min, dupa ce te obisnuiesti cu motorul si iti vei da seama daca toarce cum trebuie. Surubul de reglaj e pe stanga langa cablurile de aceleratie, reglajul se face ca la sensul acelor de ceasornic - mai inainte sau mai inapoi. Filtrul de aer trebuie sa fie schimbat sau curatat si motorul incalzit in prealabil. 8) Dupa reglaj opresti motorul din cheie - OFF. Modul diagnoza nu va mai fi afisat la urmatoarea pornire. @ Fox sa confirmi daca merge sau mai trebuie adaugat ceva la etape. Asa o sa gasesc si eu info cand o sa-mi trebuiasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Oki.multa. frumos.maine revin dupa ce testez.respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 nu se schimba. se invelesc / completeaza cu camera. rezista mai mult dupa aia decat noi. nu de la tampoane, de prost ce e... erau invelite , dar cred ca s-au deranjat alea si s-a descentrat foaia, acum am noi... vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 revin cu un update la tutorialul de mai sus. Mi-am reglat si eu ralantiul in seara asta si avand camera am zis sa pun si un filmulet sa "revergorez" canalul youtube pe care nu l-am mai acesat si nici gmailul, intrucat folosesc windows phone. Supriza cu niste clipuri de la un concert - sterse si ceva balarii copyright school. Bine ca le-au sters ei ca oricum "e multe rebuturi" pe youtube. /offtopic>. Daca merge si nu dispare canalu, acesta ar fi filmuletul (acolo am pus instructiunile doar in engleza) https://www.youtube.com/watch?v=HGECORLwI8k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 exact. mi ai luat " fata" deci nu l mai pun si eu . vad ceva interesant insa - crash bar-ul tau. vreau si io' multumesc inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 cu placere. Crash barul e kappa identic cu givi. Si eu l-am luat dupa design, in comparatie cu Hepco sau swmotech. Singura problema e ca un surub de la filtrul de ulei nu se mai poate extrage, dar nu incurca la schimbarea filtrului, nici la curatarea capacului sau schimbarea oringului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 link ?multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 cod kappa KN359, cod givi TN359 Nu pot pune link de pe tel dar gasesti dupa codurile astea si oferte si documentatia comuna. Daca e givi mai calitativ ca exexutie nu stiu. Cred ca l-am luat acum 3-4 ani si united nu mai aducea Givi, motiv pentru care am luat kapa de la importator in Ro prin yamaha. Acum nu sriu cine ce mai aduce in Ro. Ai oricum ebay la dispozitie. Sory nu merge sa pun link, am rescris mesajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danimalu Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Am de gand sa imi schimb kitul de piston+segmenti la cusca mea! Vreau sa trec la cota urmatoare,in present sunt pe standard. Imi puteti recomanda un kit ce se merita cumparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Dezmembrez XTZ 660 Tenere /index.php?/topic/731938-dezmembrez-yamaha-xtz660-tenere-xtz-660/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Am de gand sa imi schimb kitul de piston+segmenti la cusca mea! Vreau sa trec la cota urmatoare,in present sunt pe standard. Imi puteti recomanda un kit ce se merita cumparat? Wosnner sau Wiseco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Am de gand sa imi schimb kitul de piston+segmenti la cusca mea! Vreau sa trec la cota urmatoare,in present sunt pe standard. Imi puteti recomanda un kit ce se merita cumparat? Yamaha original. Aprox. 180 euro kitul piston-bolt-segmenti-sigurante bolt. Cota 1 la 95.5 (in manuale este trecuta ca si cota 2 de reparatie; iar cea de la 96 ca si cota 4). Nu mai stiu Wosner, dar Wiseco parca sa zic ca sunt pistoane pentru tuning, mai usoare, fuste mai scurte, etc. Vezi si tu ce si cum inainte de a cheltui. Mai exista varianta low cost - TKRJ, o firma japoneză ce operează mai mult pe Asia si A. de Sud. Undeva la 65 euro cu taxe incluse. Cauta ninotecnoshop (sau ceva de genul acesta) pe Ebay. Este un grec ce vinde pistoanele astea. Daca o mai fi. Era acum vreo 5 ani. Trăgând linie: - Eu as merge pe originale Yamaha - La alezatul cilindrului sa duci cu tine, pe langa paginile cu cotele din manual, si pistonul cu segmentii. De fapt, orice atelier serios ar trebui sa nu iti faca alezarea fara pistonul si segmentii noi. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Am o problema ce imi mananca zilele cu 2kf-ul meu, poate are cineva vre-un sfat....din senin motorul a inceput sa dea rateuri grave de tot cand il turez peste 4000rpm... bun, am curatat carburatorul si reglat ca la carte, problema persista, am pus alt carburator de pe un tenere si surpriza e ca merge bine doar ca nu sta corect la relantiu, consuma mult si surubul de reglaj aer nu are efect orice i-as face, l-am curatat si reglat si pe aceasta ca la carte, problema persista, ok, pun carburatorul de pe 2kf pe tenere (cel care da rateuri) si surpriza este ca pe tenere nu da rateuri deloc... merge perfect.... am dat iara ambele carburatoare jos, curatat complet si verificat/comparat pana la cele mai mici detalii... ambele sunt reglate identic dar nu merg la fel... CE SA MAI FAC ?! nu stiu ce mai are...nu e prima oara cand umblu la un carburator...am cunostinte cat sa nu mor prost insa problema asta e prea de tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.