TimeStreamer Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 a mai pus cineva motor de 1VJ pe cadru de 2KF ? Se potriveste la prinderi ? Am un tenere 1VJ care sta degeaba si vreau sa pun motorul pe cadrul de 2KF pt a avea pornire electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) Pt ca nu prea am timp sa rasfoiesc tot topicul, pun o intrebare aici. Are cineva suporti laterali de vanzare? pt cutii, de la o Tenere din 2009. Sau ceva scheme cu masurile aferente ca sa pot face o pereche. multumesc. http://hds.heavyduties.ro/yamaha/xt660z/xt660zr.html asta daca nu ai cutiile yamaha, daca le ai gasesti suporti yamaha » Post actualizat in 29 Feb 2016 13:19 a mai pus cineva motor de 1VJ pe cadru de 2KF ? Se potriveste la prinderi ? Am un tenere 1VJ care sta degeaba si vreau sa pun motorul pe cadrul de 2KF pt a avea pornire electrica. pai nu scrie codul pe carter ? Editat Februarie 29, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 » Post actualizat in 29 Feb 2016 13:19 pai nu scrie codul pe carter ? cum adica ? eu am intrebat daca se potriveste la prinderi motorul 1VJ pe cadrul de la 2KF.... la ochi pare sa fie la fel doar ca are capacul din stanga mai lat din cauza pornirii electrice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) Pe carteru de xt scrie acelasi cod ca si pe cel de tenereu 600? ori lipseste unul dintre motoare? Yamaha nu a fabricat piese identice cu coduri diferite. De exemplu capacul de la filtrul de este identic pe toate de 600/660 din 1980-2015 Editat Februarie 29, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) am vazut ca scrie pe tenere scrie 1VJ si ceva numere si pe XT`ul celalalt 2KF si ceva numere....practic vreau sa mut motorul de pe tenere pe cadrul de la XT simplu pt ca doar pe el am acte ok pe tenere nu, pot face schimbul de motor pt ca in acte la serie motor nu e trecut nimic.... am zis sa intreb aici ca probabil cineva a mai facut asta si stie exact daca merge sau nu.. sa nu ma apuc sa le desfac pe ambele degeaba........ Editat Februarie 29, 2016 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) Pe cadru sau pe cutia de viteze? Editat Februarie 29, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 (editat) Pe cadru sau pe cutia de viteze? La tenere XT 600Z: cadru: 1VJxxxxx, motor: 1VJxxxxx la XT600N: cadru: 2NFxxxx, motor 2NFxxxx (am inteles ca 2NF este varianta pt nemti si e exact 2KF cu limitari de putere din fabrica) Editat Martie 2, 2016 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Salut. Voi cum ati rezolvat problema cu side rack? Am navigat pe cateva siteuri si mi s-a facut pielea ca de gaina. Cele doua rackuri pentru side case costa vreo 200 de euro iar intregul kit (side+top) de suporturi costa 260 de euro. Costurile astea sunt fara cutii, doar fiarele de sustinere... Face cineva home made aceste rackuri pentru side case? » Post actualizat in 03 Mar 2016 12:08http://www.moto24.co.uk/hepco-becker-pannier-rack-yamaha-xt-600-z-tenere-1986-1987.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Baieti am nevie de ajutor. Azi dimineata cand am vrut sa pornesc XT-ul la rece,nu a mai vrut sa dea nici un semn de viata. Dat jos bujie,era uda,pus la loc. Dat cheie..a mers jumatate de minut..s-a inecat! Si de atunci,dau de doua ori la automat se uda,scot pun la loc..la fel face! Dat jos carburator,verificat guse,aer fals nicaieri..dat 2 ture jumate,6 ture..nimic. Idei ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 (editat) Scanteie buna ai? Editat Martie 5, 2016 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 (editat) Da,eu cred ca e ok,la modul ca na,este cotinua.Pana azi a mers tot uns..de dimineata,s-a transformat. » Post actualizat in 05 Mar 2016 16:45De dimineata am schimbat cablurile de la acceleratie..o posibila problema,cred!» Post actualizat in 06 Mar 2016 20:05Rezolvat.Reglajul de la acceleratie. Editat Martie 5, 2016 de murano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Revin cu rugamintea postata mai sus. Voi cum ati rezolvat problema cu side rack? Am navigat pe cateva siteuri si mi s-a facut pielea ca de gaina. Cele doua rackuri pentru side case costa vreo 200 de euro iar intregul kit (side+top) de suporturi costa 260 de euro. Costurile astea sunt fara cutii, doar fiarele de sustinere... Face cineva home made aceste rackuri pentru side case? » Post actualizat in 03 Mar 2016 12:08 http://www.moto24.co...-1986-1987.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Eu, la fosta Tenere, am scos banul. Hepco&Becker. Intre timp au mai aparut autohtoni gen heavyduties. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Tot catre Heavyduties cred ca ma indrept si eu. Oricum, sunt rezonabili la pret fata de oricare alt producator... Multumesc pentru informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSSnake Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Salutare...cand se comuta rezervorul de benzina pe pozitia OFF? Dupa fiecare oprire....daca nu o pornesc o perioada de timp ( cat )? Ma gandesc ca daca-l folosesc in fiecare zi o sa crape repede... Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Eu nu l-am pus pe OFF nici cand am tinut-o 4 luni la iernat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Nu ma intrebati de ce pentru ca nu am stat sa analizez fenomenul, dar am aplicat recomandarea lui Tiberiu Troia care zicea cam asa pe blogul lui: "Daca acel comutator on/off este montat pe circuitul de alimentare atunci nu degeaba este acolo. Folositi-l ori de cate ori opriti mobra". Inainte de a aplica aceasta recomandare, mobra mea pleca cu galci, bolborosea la cateva chei (uneori 4-5) si pana la urma pornea. De cand am inchis robinetul porneste la prima, maxim a doua cheie (daca e mai rece afara). Asa ca eu il folosesc, atat in stationare la serv, cat si peste noapte acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 ...Daca acel comutator on/off este montat pe circuitul de alimentare atunci nu degeaba este acolo. Folositi-l ori de cate ori opriti mobra... Este util cand se demonteza rezervorul. Daca plutitorul si cuiul pontou functioneaza corect nu prea vad de ce ar trebui inchis robinetul cand motocicleta sta mai putin de cateva zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Eu nu l-am pus pe OFF nici cand am tinut-o 4 luni la iernat. eu numai dupa ce intr-o primavara am gasit rezervorul gol. Nu pica nimic din scut se evapora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 eu numai dupa ce intr-o primavara am gasit rezervorul gol. Nu pica nimic din scut se evapora. M-am gandit si eu la treaba asta dar am gasit rezervorul fix cum l-am lasat. --- Cei care aveti XTZ-ul cu 2 faruri (94-99 parca) am gasit o idee foarte buna pentru modificare: https://picasaweb.google.com/108651862641483365846/Lampy Cu farurile originale nu vedeam aproape nimic. Desi imi placea look-ul oldschool cu farurile alea rotunde cu lumina galbena am pus faruri noi. Am pus-o in practica anul trecut in toamna si dupa 1500km totul este ok. In prima faza am modificat instalatia electrica si am pus 2 relee de lumini, legate direct la baterie (trecute printr-o siguranta). Pentru control am folosit instalatia existenta pe motocicleta. Pentru pozitionarea releelor am dat 2 gauri in tabla din spatele regulatorului de tensiune, sub bord, in partea dreapta. De la ele am montat 2 mufe H4 ceramice, de la magazinul auto. Farul l-am demontat complet si am incercat sa demontez sticla de pe oglinda originala. Cand am vazut ce greu merge si cat costa un far original, am accelerat procesul prin "spargere controlata" Dupa am taiat (cam ciobaneste) cu un flex din oglinda originala cat sa ramana numai prinderile. Oglinda am matuit-o cu jmirghel si i-am dat cateva gauri pentru ca lipiciul sa faca priza mai buna. Am cumparat de la Louis doua faruri cu sticla clara care are fix diametrul farului original. Spatele farurilor noi l-am dat cu jmirghel mai fin, cat sa curat vopseaua si l-am degresat. Am folosit 2 tuburi de Poxipol (70ml, cate unul pentru fiecare far) sa le lipesc in oglinzile originale. Le-am lasat 24 de ore sa se intareasca epoxi-ul cum trebuie si le-am montat. Am pus un kit de xenon auto cu 2 bixenoane de 35W in loc de halogene. A doua oara as pune un kit moto, cu balast slim. Mi-a luat ceva sa le gasesc o pozitie convenabila sub rezervor. Rezultatul: arata bine si lumineaza si mai bine. Chiar nu mai am nici o problema sa plec la drum noaptea. A fost o gramada de munca si mi-a luat ceva timp. N-as mai face conversia a 2-a oara. In schimb as cumpara un kit gata facut de la Kedo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 (editat) Revin cu o rugaminte la voi. Am intrat in posesia unui rezervor acerbis XT 600 sh si as vrea sa stiu parerea voastra, respectiv daca se potriveste cu XT 600 DJ02 din 2002. Rezervorul l-am luat pe incredere, asigurat fiind de vanzator ca se potriveste. Mobra este deocamdata la garaj si nu o pot scoate mai devreme de 1 aprilie ca sa fac o proba, macar la rece. Am facut cateva poze din diferite unghiuri in speranta ca cineva recunoaste modelul. Multumesc. Editat Martie 16, 2016 de R4DIKL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Am impresia ca arata ca rezervorul care l-am vazut pe multe XT-uri din 91-94. Dar nu cunosc toate detaliile, poate se potriveste si pe modelul urmator. Si daca nu se potriveste sigur gasesti pe cineva sa-l adapteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Ideea este ca acest rezervor va fi pus ocazional, doar cand voi face touring. Altfel, pentru deplasari curente voi folosi rezervorul original. O sa ziceti ca sunt dus cu capul, ca as putea sa-l las montat pe cel mare, dar cel original arata impecabil si tin si la partea estetica Am impresia ca arata ca rezervorul care l-am vazut pe multe XT-uri din 91-94. Dar nu cunosc toate detaliile, poate se potriveste si pe modelul urmator. Si daca nu se potriveste sigur gasesti pe cineva sa-l adapteze. Multumesc pentru parere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSSnake Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Pe XTZ 660 Tenere modelul 3yf am acumulator de 8 Ah - CBTX9-BS. Intrebare: pot sa oun unul de 10 Ah? Face fata alternatorul? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 Poti sa pui si de 1000Ah. Curentul este dat de consumatori. Valoarea trecuta pe baterii reprezinta valoarea maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.