Moșu' Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Nu, pur si simplu dimensiunea lui ca angrenaj. Cati cm/mm/inch/degete de reptila are de-a latu si de-a grosu. Am masurat. Are in jur de 16 cm latime si grosimea ii de 4-5cm. Prinderile sunt cele cu rosu din imagine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Multam fain de tot pentru masuratorile detaliate. Pacat ca e prea mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Multam fain de tot pentru masuratorile detaliate. Pacat ca e prea mare E mare ca si radiatoru' e pe masura, e cat ala de Tico La ce vroiai sa-l pui, de curiozitate si daca nu e secret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian66 Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Salut, gasim ceva acte de yamaha ttr 600 an 97/2000, rosu? 0729019872 Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 (editat) Salut, gasim ceva acte de yamaha ttr 600 an 97/2000, rosu? 0729019872 Adi Bineinteles ca da. Fara dubii, gasesti o serie de acte, originale chiar, la proprietarul de la care a fost furata. Incearca la el. Sunt sigur ca te va ajuta. Editat Septembrie 5, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Stie cineva o sursa mai buna de discuri de frana decat: * X-Gear XG336R, produs in Grecia: 210 LEI * Kyoto Wavy: 51.38 euro ~ 215 LEI Vreau sa comand unul pe saptamana viitoare, al meu de pe spate este extrem de uzat, pe mijloc cred ca are sub 1mm pe centru si ditamai buza, ma si mir cum tine la franari mai serioase... Eu inclin spre discul Kyoto, ca as mai lua de la ei cateva piese si sa nu platesc mai multe transporturi. Alta intrebare: placutele de frana ii musai sa le schimb, daca pun discul nou? Am Ferodo Platinum de aprox 2000km, cu siguranta sunt uzate inegal, ma gandeam sa le polizez putin si sa mai uniformizez "burta" care sigur s-a format pe mijloc. Cu ocazia asta o sa curat cu alcool toata instalatia de franare, noroc cu tutorialul asta. Editat Septembrie 8, 2011 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Stie cineva o sursa mai buna de discuri de frana decat: * X-Gear XG336R, produs in Grecia: 210 LEI * Kyoto Wavy: 51.38 euro ~ 215 LEI Vreau sa comand unul pe saptamana viitoare, al meu de pe spate este extrem de uzat, pe mijloc cred ca are sub 1mm pe centru si ditamai buza, ma si mir cum tine la franari mai serioase... Eu inclin spre discul Kyoto, ca as mai lua de la ei cateva piese si sa nu platesc mai multe transporturi. Alta intrebare: placutele de frana ii musai sa le schimb, daca pun discul nou? Am Ferodo Platinum de aprox 2000km, cu siguranta sunt uzate inegal, ma gandeam sa le polizez putin si sa mai uniformizez "burta" care sigur s-a format pe mijloc. Cu ocazia asta o sa curat cu alcool toata instalatia de franare, noroc cu tutorialul asta. Alex, sincer, eu nu stiu preturi mai ok. Discul meu spate l-am schimbat acum 2 ani cu unul standard (nu dantelat), Kyoto, de la WeMoto, si este f. ok. A vazut ceva namoale, dar eu puneam mereu placute moi care sa se distruga ele primele. De la WeMoto poti sa iti comanzi singur - taxe transport destul de ok sau poti sa vorbesti cu Achimoto, el fiind dealer pe Romania. Cred ca stiai si tu asta, dar asa, just in case. Am mai aruncat eu un ochi si pe MotoBikeShop, dar nu au discuri acolo. La Polo este tiganie - nu stiu de ce am ramas eu setat ca parca am vazut discuri ieftine la ei. P.s. - Multumesc de pontul cu placutele de frana la Ciclop. Am fost astazi la ei si mi-am comandat Brembo. Mai aveau TRW (nu mi-au placut altadata), Nissin (numai spate) si Ferodo, dar am zis ca tura asta vreau sa incerc Brembo. Vis-a-vis de intrebarea ta, eu as pune un set nou. Asta doar fiindca sunt eu tipicar, nu fiindca as avea vreo motivatie tehnica, asa ca... Editat Septembrie 8, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Alex, sincer, eu nu stiu preturi mai ok. Discul meu spate l-am schimbat acum 2 ani cu unul standard (nu dantelat), Kyoto, de la WeMoto si e ok. De la WeMoto poti sa iti comanzi singur - taxe transport ok sau poti sa vorbesti cu Achimoto, el fiind dealer pe Romania. Cred ca stiai si tu asta, dar asa, just in case. Am mai aruncat eu un ochi si pe MotoBikeShop, dar nu au discuri acolo. Atunci Kyoto ramane. MotoBikeShop sunt reselleri la MotoMike, cu ceva adaos si probleme la coordonarea comenzilor. Odata platita, nu prea tin minte sa te anunte cand ajung, trebuie sunati de 2-3 ori pe zi pana obtii un raspuns concret. Am patit-o cu ei, de atunci cumpar de la ei doar ulei si "chestii neurgente". Si asta doar ca am biroul langa ei si in pauza de masa mi-e usor sa dau o tura personal pana acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Atunci Kyoto ramane. MotoBikeShop sunt reselleri la MotoMike, cu ceva adaos si probleme la coordonarea comenzilor. Odata platita, nu prea tin minte sa te anunte cand ajung, trebuie sunati de 2-3 ori pe zi pana obtii un raspuns concret. Am patit-o cu ei, de atunci cumpar de la ei doar ulei si "chestii neurgente". Si asta doar ca am biroul langa ei si in pauza de masa mi-e usor sa dau o tura personal pana acolo... Din Timisoara, au cele mai ieftine preturi la ulei. Exemplu - motul 15W de furca, la toti, dar la toti, 50 de lei, la ei 44. La toata gama Repsol nu mai spun, fiindca ei au fost printre, sau chiar primii care i-au introdus pe piata. Nu o fi ea o marca grozava, dar ca idee. Legat de sumele de bani - stiu ca nu pare mult, dar la ce lista de cheltuieli am acum cu reconstructia... se aduna bine. @Alex sau oricare alt cititor: Stiti pe cineva care a folosit ulei Motorex in motor la Tenere sau XT-uri din astea din generatia alor noastre? Din ce am incercat pana acum, 20W40 mineral sau 20W50 semisintetic, Procycle, Castrol si Valvoline, cel mai mult mi-a placut ultimul. Este si mereu pe stoc la cel mai ok distribuitor din TM al produsului acesta, dar parca as incerca si altceva, asa, mai mult de curiozitate. Motulul cum este? Este chiar asa "the shit" cum zic toti? Desi eu zau daca inteleg preturile practicate de ei. In conditiile in care schim uleiul la max 5000 de km, parca nu ma incanta preturile lor. Din cautarile si achizitiile de zilele acestea: Oglinzi Yamaha universale, ieftine la Polo zilele astea - 5 Euro bucata: http://www.polo-moto...salspiegel.html Le gasiti, cu adaos de 6% (diferenta de tva intre DE si RO), la MyMoto - reprezentanti Polo in Ro. * Nu stiu cum este la alte modele dar la Tenere 3AJ, doar filtrele de ulei Champion vin la cutie cu tot cu garnitura de cauciuc pentru capacul de pe blocul motor. Just in case. Hiflo, care vad ca au invadat piata dupa valul provocat de Man acum ceva timp, nu au garnitura. Editat Septembrie 8, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Din Timisoara, au cele mai ieftine preturi la ulei. Exemplu - motul 15W de furca, la toti, dar la toti, 50 de lei, la ei 44. La toata gama Repsol nu mai spun, fiindca ei au fost printre, sau chiar primii care i-au introdus pe piata. Nu o fi ea o marca grozava, dar ca idee. Legat de sumele de bani - stiu ca nu pare mult, dar la ce lista de cheltuieli am acum cu reconstructia... se aduna bine. La uleiuri stau bine de tot cu preturile. Ce cumpar eu de obicei, gasesc si la Ciclop, cu card de reducere de -10% tot pe acolo ajung. @Alex sau oricare alt cititor: Stiti pe cineva care a folosit ulei Motorex in motor la Tenere sau XT-uri din astea din generatia alor noastre? Din ce am incercat pana acum, 20W40 mineral sau 20W50 semisintetic, Procycle, Castrol si Valvoline, cel mai mult mi-a placut ultimul. Este si mereu pe stoc la cel mai ok distribuitor din TM al produsului acesta, dar parca as schimb asa, mai mult de curiozitate. Motulul cum e? Este chiar asa "the shit" cum zic toti? Desi eu zau daca inteleg preturile practicate de ei. In conditiile in care schim uleiul la max 5000 de km, parca nu ma incanta preturile lor. Motorex n-am folosit, am auzit ca semisinteticul ii ars foarte repede de monocilindre. Mentionez ca informatia ii din auzite, nu bag mana in foc... Ce-am folosit pana acum: Primul Tenere: * Procycle semisintetic 5W40, l-am tinut putin si l-am pus pt ca am facut cateva iesiri la temperaturi joase. * Repsol semimisintetic 15W50, nu tin minte sa ma fi deranjat cu ceva. * Motul 15W50 semisintetic (5100), dupa ce l-am pus am zis ca nu mai pun altceva. Cel mai mult mi-a placut cum se simte cutia de viteze. Al 2-lea Tenere: * Repsol sintetic 10W40, pus pe 1 decembrie pt post de ulei proaspat pt iarna pt ca tocmai luasem motorul si uleiul din el avea ~2 ani (dupa stikerul de la service-ul care facuse ultima revizie). L-am tinut doar vreo 700km. L-a ars la greu, am completat cu aproape 1L. * Motul 10W40 semisintetic (5100). Aceeasi impresie, parca era alt motor, cutia mergea extrem de precis si s-a redus considerabil cloncanitul. Problema era ca-l ardea si pa asta la greu, 1L la 600Km, dar ii vina motorului nu a uleiului. * JMC 20W50 mineral. In primele sute de km se simte aproape ca si Motulul, asta il arde ~1L la 1000km. Am facut vreo 4000Km cu ulei din asta (da, am completat 4L!) si sunt multumit la cat costa (~25 lei/1L si ~90 lei/4L). Sunt la al 2-lea bidon de 4L. Primul l-am luat pt schimb, am completat pana s-a terminat, am mai luat 1L, s-a ars si ala apoi am mai luat unul de 4L din care mai am vreo 2L. Saptamana viitoare vreau sa schimb simeringurile de supape, care asteapta de vreo 3 luni la mine pe birou. Daca tot il duc la mecanic sa-l desfaca, schimb si lantul de distributie. Pt simeringuri trebuie data chiuloasa jos => garnitura de chiuloasa noua. Dupa asta sper sa nu mai consume asa mult ulei si trec inapoi pe Motul 5100 (15W50 vara si 10W40 iarna). Editat Septembrie 8, 2011 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Multumesc de lamuriri, Alex! Poate o sa incerc si eu Motul. Mai toti imi zic ca e ok 5100-le semisintetic. La mine treaba a stat asa - Procycle 20w40 mineral - pornea greu mai in fiecare dimineata din cauza ca e ulei gros. In multe dimineti am injurat, am urcat dupa cabluri de curent, i-am dat c. de la masina, etc. Ulei f. ok, dar doar daca o pornesti dupa ce a stat in soare sau o tii in garaj, nu afara (chiar si in noptile de vara, findca eu ma dau doar din apr pana in oct). Castrol 20W50 semisintetic - Cloncanea, uruia. Sa nu mai aud de el. Am luat 4L si l-am schimbat la nici 3000 de km ca sa scap mai repede de el. Imi placea ca era un rose turbat la culoare . Valvoline 20W50 semisintetic - F. multumit de el. Porneste usor, merge bine, nu cloncane... Toate marcile si modelele astea de mai sus au cost intre 18 si 22 de lei per litru. Eu bag 2 L la un schimb + 10-15-mai nou 20 lei filtrul, asa ca de-asta parca nu mi se arata la Motul si preturile lor. O sa mai studiez problema. Probabil o sa merg pe mana voastra, fiindca si asa nu o sa mai bag motorul prea mult in off dupa ce il termin. Teoretic si schimburi de ulei mai rare. Dar parca imi e greu sa ma si gandesc la schimburi rare. Cand mai duceam Tenerele la un raliu, o sapt. de EnduroMania, din astea, schimbam uleiul si la 1000 de km... P.s. - Ce vremuri ! Ma dadeam cu mobra atunci. Acum doar reconditionez la ea. Nasol moment. La mine motorul manca/arunca ulei in cutia filtrului doar cand s-a dus bine de tot pistonul. In rest, pana sa apara buba asta, nu am avut problema asta niciodata cu ea. Uneori nici mie nu imi venea sa cred, stiind ca e mono si racit cu ulei. Editat Septembrie 8, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 La mine motorul manca/arunca ulei in cutia filtrului doar cand s-a dus bine de tot pistonul. In rest, pana sa apara buba asta, nu am avut problema asta niciodata cu ea. Uneori nici mie nu imi venea sa cred, stiind ca e mono si racit cu ulei. De asta am tot vrut sa-mi iau XT, dar n-am gasit niciunul in stare buna si la pret realist prin vestul tarii. Chiar vazusem zilele trecute doua 3AJ-uri pe la ~5-600e, unul in Hunedoara si unul pe la Brasov. De erau astea de vanzare cand imi cautam eu, le luam pe amandoua si dupa faceam si eu un rebuild . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 La modelul XTZ, racit cu lichid, eu am redus considerabil consumul de ulei purtand cartoane la radiator si monitorizand temperatura pe termometrul din bord. Port cartoane chiar pe canicula, in functie de viteza motoretei, bineinteles. Am ajuns la solutia asta dupa ce o perioada am mers numai in oras, motorul fiind tot timpul incins. Spre surprinderea mea consumul de ulei a fost foarte mic. Cum am inceput sa scot mobra in afara orasului a inceput iar sa pape ulei. Am citit o explicatie cum ca modelele XT600Z din anii 80' racite pe aer aveau probleme cu racirea. Cand au conceput modelul XTZ cu racire pe lichid au pus un radiator generos. Dar au cazut in extrema cealalta. Motorul functioneaza tot timpul la temperaturi mult prea mici, pistonul nu se dilata suficient si, in consecinta, consuma ulei. Pana sa descopar smecheria cu cartoanele am dat vina pe uzura motorului. Asa ca am schimbat segmentii si simeringurile supapelor. Dupa operatiune mobra tragea la fel si consuma la fel de mult ulei. alex_xt, eu zic sa nu schimbi simeringurile de supape doar pe motiv de consum de ulei. Pastreaza-le pt momentul cand intradevar vei avea motiv sa umbli la motor. La fel si lantul distributiei. Ma indoiesc ca e uzat. Dar, daca tot il schimbi, inlocuieste si patinele si pinioanele lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 (editat) alex_xt, eu zic sa nu schimbi simeringurile de supape doar pe motiv de consum de ulei. Pastreaza-le pt momentul cand intradevar vei avea motiv sa umbli la motor. La fel si lantul distributiei. Ma indoiesc ca e uzat. Dar, daca tot il schimbi, inlocuieste si patinele si pinioanele lui. Am incercat si eu jmecheria cu cartonul pe radiator. Mai sus cand am zis de consumul de ulei, era cu carton care acoperea 2/3 din radiator. In ultimul timp l-am dat jos, dar m-am dat doar pe off. De pe la inceputul verii tot aman operatia ca tot am avut sa ma plimb. Le-as schimba totusi ca-i deranjant consumul asta de ulei, vreau sa plec si eu in concediu 2-3mii km si trebe sa iau jumate de topcase numa' ulei . Daca ajung dupa, cu Motul 5100 15W50 la un consum de 100-300ml la 1000Km, sunt multumut. Lantul de distributie il schimb pentru ca oricum trebuie desfacut pana la el si din ce mi-a zis mecanicul, se cam aude un inceput de huruit. Editat Septembrie 9, 2011 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Neaparat sa schimbi si patinele lantului de distributie si, eventual, si pinioanele lui. Ca la transmisia finala unde se recomanda schimbarea intregului kit de lant. Eu urmaresc ca termometrul din bord sa aiba acul la jumatate. Pentru asta las descoperit radiatorul o fanta cam de 2cm. Adica acoperit 2/3 e cam putin. Te pregatesc sa nu fi dezamagit cand vei schimba simeringurile supapelor si vei constata acelasi consum mare de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 (editat) Neaparat sa schimbi si patinele lantului de distributie si, eventual, si pinioanele lui. Ca la transmisia finala unde se recomanda schimbarea intregului kit de lant. Eu urmaresc ca termometrul din bord sa aiba acul la jumatate. Pentru asta las descoperit radiatorul o fanta cam de 2cm. Adica acoperit 2/3 e cam putin. Te pregatesc sa nu fi dezamagit cand vei schimba simeringurile supapelor si vei constata acelasi consum mare de ulei. Intai il duc sa-l desfaca si in functie de ce gaseste prin el, iau decizia daca sa schimb altceva in afara de garnituri si simeringuri de supape. Primul Tenere desi era extrem de obosit, avea simeringurile la supape tocmai schimbate inainte sa ajunga la mine si nu ardea ulei in halul asta. In ture de 700-800km pe asfalt, fara carton la radiator consuma 2-300ml. Prima data cand am plecat doar cu 500ml dupa mine, TM-Sighisoara si inapoi, am avut ceva emotii ca nu ajunge uleiul, dar m-am intors cu vreo 200ml in sticla... Uleiul a fost Repsol 15W50 semisintetic. Nu prea imi place cum se simte motorul cu Repsol, de asta nu mai vreau sa pun. Dar dupa logica mea, cu uleiul de acum (JMC 20W50 mineral) ar trebui sa consume chiar mai putin. Editat Septembrie 9, 2011 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 (editat) Faza tare astazi la Ciclop, cand cumparam ulei de telescoape. In ultimele zile am tot vazut cosmarul ala de Castrol Actevo 20W50, pe diverse site-uri, la preturi numai in jur de 40-45 ron/L. Nu imi venea sa cred. Acum 1 an era 20 de ron si eu il uram de moarte. Si intreb si la Ciclop. Raspunsul vanzatorului - "Avem oferta la el acum, dar nu mai avem decat la bidon de 4L! 161 de lei!" Aaahh, nu e tare faza asta? Merge asa bine tactica snobismului in marketing/vanzari? Editat Septembrie 9, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 (editat) Bineinteles ca da. Fara dubii, gasesti o serie de acte, originale chiar, la proprietarul de la care a fost furata. Incearca la el. Sunt sigur ca te va ajuta. Din Timisoara, au cele mai ieftine preturi la ulei. Exemplu - motul 15W de furca, la toti, dar la toti, 50 de lei, la ei 44. La toata gama Repsol nu mai spun, fiindca ei au fost printre, sau chiar primii care i-au introdus pe piata. Nu o fi ea o marca grozava, dar ca idee. Legat de sumele de bani - stiu ca nu pare mult, dar la ce lista de cheltuieli am acum cu reconstructia... se aduna bine. @Alex sau oricare alt cititor: Stiti pe cineva care a folosit ulei Motorex in motor la Tenere sau XT-uri din astea din generatia alor noastre? Din ce am incercat pana acum, 20W40 mineral sau 20W50 semisintetic, Procycle, Castrol si Valvoline, cel mai mult mi-a placut ultimul. Este si mereu pe stoc la cel mai ok distribuitor din TM al produsului acesta, dar parca as incerca si altceva, asa, mai mult de curiozitate. Motulul cum este? Este chiar asa "the shit" cum zic toti? Desi eu zau daca inteleg preturile practicate de ei. In conditiile in care schim uleiul la max 5000 de km, parca nu ma incanta preturile lor. Din cautarile si achizitiile de zilele acestea: Oglinzi Yamaha universale, ieftine la Polo zilele astea - 5 Euro bucata: http://www.polo-moto...salspiegel.html Le gasiti, cu adaos de 6% (diferenta de tva intre DE si RO), la MyMoto - reprezentanti Polo in Ro. * Nu stiu cum este la alte modele dar la Tenere 3AJ, doar filtrele de ulei Champion vin la cutie cu tot cu garnitura de cauciuc pentru capacul de pe blocul motor. Just in case. Hiflo, care vad ca au invadat piata dupa valul provocat de Man acum ceva timp, nu au garnitura. full sintetic se consuma cam 2,5 litrii / 4000 km (mers agresiv) dar motorul are un sunet "sanatos", am renuntat pt ca e prea scump , pun mobil 1 semi la semi-pretz La modelul XTZ, racit cu lichid, eu am redus considerabil consumul de ulei purtand cartoane la radiator si monitorizand temperatura pe termometrul din bord. Port cartoane chiar pe canicula, in functie de viteza motoretei, bineinteles. Am ajuns la solutia asta dupa ce o perioada am mers numai in oras, motorul fiind tot timpul incins. Spre surprinderea mea consumul de ulei a fost foarte mic. Cum am inceput sa scot mobra in afara orasului a inceput iar sa pape ulei. Am citit o explicatie cum ca modelele XT600Z din anii 80' racite pe aer aveau probleme cu racirea. Cand au conceput modelul XTZ cu racire pe lichid au pus un radiator generos. Dar au cazut in extrema cealalta. Motorul functioneaza tot timpul la temperaturi mult prea mici, pistonul nu se dilata suficient si, in consecinta, consuma ulei. Pana sa descopar smecheria cu cartoanele am dat vina pe uzura motorului. Asa ca am schimbat segmentii si simeringurile supapelor. Dupa operatiune mobra tragea la fel si consuma la fel de mult ulei. alex_xt, eu zic sa nu schimbi simeringurile de supape doar pe motiv de consum de ulei. Pastreaza-le pt momentul cand intradevar vei avea motiv sa umbli la motor. La fel si lantul distributiei. Ma indoiesc ca e uzat. Dar, daca tot il schimbi, inlocuieste si patinele si pinioanele lui. hai ca m-ai convins! ma gandesc sa pun o bucata de carton cat inaltimea radiatorului si lata de vreo 10 cm ... primavara-toamna oricum obturez 2/3 din radiator si las liber la ventilator Editat Septembrie 10, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 ... Btw, am montat crash-bar-ul. Inca n-am apucat sa sudez si bucatile "extra", dar il duc la sudor saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 hai ca m-ai convins! ma gandesc sa pun o bucata de carton cat inaltimea radiatorului si lata de vreo 10 cm ... primavara-toamna oricum obturez 2/3 din radiator si las liber la ventilator Obturezi cat vrei din radiator. Important este sa urmaresti termometrul din bord. Acul sa nu fie niciodat la minim. Ideal este sa fie la jumate sau un pic peste. Vei simti si motorul cum trage mai puternic. Probabil d-aia spune lumea ca Tenere sunt puturoase: merge (lumea) cu ele reci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Obturezi cat vrei din radiator. Important este sa urmaresti termometrul din bord. Acul sa nu fie niciodat la minim. Ideal este sa fie la jumate sau un pic peste. Vei simti si motorul cum trage mai puternic. Probabil d-aia spune lumea ca Tenere sunt puturoase: merge (lumea) cu ele reci. Al tau cat ulei consuma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Pai fara cartoane consuma cam 1000-1500ml de ulei la mia de km, in functie de firma si modelul (vascozitate) de ulei. Cu acul de temp la jumate consuma cam 200-300ml de ulei. In consecinta, la ture mai lungi pot sa plec cu un bidonas de ulei cu mine. Nu cu un butoi intreg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 (editat) Btw, am montat crash-bar-ul. Inca n-am apucat sa sudez si bucatile "extra", dar il duc la sudor saptamana viitoare. sper sa sti ca tre' desfacuta borna bateriei daca ti le puncteaza pe motor (eu deculez si TCIul) si pus protectie spre carene, oricum trebuie demontate si "incarcate" cu sudura . Daca atinge cadrul si intra in rezonalta da-i cu ciocanu' pt 2-3 mm . al meu are platbandele mai subtiri dar le-am mai intarit acum (se indoiau), iar bara de legatura era de 16 mm acum am si io de 21mm ... daca poti cantarestele, asa de curiozitate, cred ca au 2-3kg Editat Septembrie 13, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 sper sa sti ca tre' desfacuta borna bateriei daca ti le puncteaza pe motor (eu deculez si TCIul) si pus protectie spre carene, oricum trebuie demontate si "incarcate" cu sudura . Daca atinge cadrul si intra in rezonalta da-i cu ciocanu' pt 2-3 mm . al meu are platbandele mai subtiri dar le-am mai intarit acum (se indoiau), iar bara de legatura era de 16 mm acum am si io de 21mm Astazi merg cu ele la sudat. Le dau jos si merg cu ele demontate, nu ma risc sa le sudeze pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 (editat) Obturezi cat vrei din radiator. Important este sa urmaresti termometrul din bord. Acul sa nu fie niciodat la minim. Ideal este sa fie la jumate sau un pic peste. Vei simti si motorul cum trage mai puternic. Probabil d-aia spune lumea ca Tenere sunt puturoase: merge (lumea) cu ele reci. oare de ce nu au rezolvat problema (la ani de fabricatie mai noi ) cu un alt termostat? ar fi posibil? Astazi merg cu ele la sudat. Le dau jos si merg cu ele demontate, nu ma risc sa le sudeze pe motor. Le pui pe pardosea astfel incat cele 2 coturi la 90 grade sa stea in acelasi plan , deci le sudeaza prima data pe interior. Vezi ca un spay de grund + 1 spray de vopsea pot costa tot cam cat vopsirea electrostatica, daca nu incalzeste cuptorul numai pt tevile tale Editat Septembrie 13, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.