Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Motorul era la mine cand i-am facut RK, au l-am mai tinut cca 1500 de km, apoi l-am vandut. Omu' zice ca a mers ok inca vreo 1000 km, ca mai apoi sa inceapa sa scoata fum alb. Deci nu la 2000 km dupa RK , cum crezusem initial.

Cine stie, l'o fi f*tut :laugh:

 

Cum i-ai facut rodajul? I-ai pus piston la cota urmatoare + ai alezat cilindrul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Verifica si membrana mica (coaster enreacher). Desi, pt turatii mari, membrana mare e raspunzatoare. S-a umblat si la amestec (au fost mutate talerele pe alte crestaturi ale acelor - jet needles)?

XT - racire pe aer. Mea culpa. Fumul alb s-ar putea sa fie de fapt abur. Cand arzi benzina rezulta CO2 si apa in principal. In contact cu frigul de afara vaporii de apa se condenseaza. In general, ar fi bine sa asteptam vremuri mai calduroase pt reglaje de carburatie.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, e cel cu racire doar pe aer. :rolleyes:

 

Zicezi voi ceva cu al doilea carburator...hmmm :-L

 

 

nu este al 2-lea carburator, ci un al 2-lea corp al unui singur carburator. Al 2-lea corp se deschide la un anumit vacum, din cate stiu. S-ar putea ca acesta sa fie problema, daca cineva si-a bagat nasul. Eu nu l-am desfacut niciodata p-al meu, cat am avut 660-ul. Cine stie, si-o fi bagat cineva nasucul.

 

cu compresia cum stam??

Editat de Achile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, e cel cu racire doar pe aer. :rolleyes:

 

Zicezi voi ceva cu al doilea carburator...hmmm :-L

carburatorul secundar se deschide in momentul in care cel principal e deschis 6mm, din ce zici tu eu cred ca nivelul este prea mic din cauza cuiului care nu isi face treaba . Ce culoare are bujia? nu da in nas pt ca se ineaca atunci cand e deschis la maxim? (negru pe exterior)

Pune acele la pozitia 3 din 5 , eventual pe cel secundoar coboara-l o pozitie

 

Curata-l foarte-foarte atent, toate canalele si asigura-te ca membrana este ok. Tin minte ca yuk patise ceva de genu' si a avut parte de ceva bataie de cap pana sa-l rezolve.

http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-XTZ660-XTZ-660-GENUINE-NOS-CARB-VENT-PIPE-/320839651281?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4ab3888fd1

ceva impuritate nazdravana a intrat prin filtrul/furtunul ala si s-a oprit intr-un jiglor de aer, posibil sa fi fost o bucatica de cauciuc rupta(de la stutz) chiar din furtunul ala de vacum... dar nu cred ca mobra lu' yzu sa aiba aceeasi belea

 

 

nu este al 2-lea carburator, ci un al 2-lea corp al unui singur carburator. Al 2-lea corp se deschide la un anumit vacum, din cate stiu. S-ar putea ca acesta sa fie problema, daca cineva si-a bagat nasul. Eu nu l-am desfacut niciodata p-al meu, cat am avut 660-ul. Cine stie, si-o fi bagat cineva nasucul.

 

cu compresia cum stam??

in manual zice asa "primary carb" la ala cu plutitor si "secondary carb" la ala mai simplu care e sincronizat cu cel principal... secundarul este mai mare pt ca alimenteaza 2 supape ... la xtz660.

Este banal !, are 3 reglaje : aerul la relanti, nivelul(cel mai greu) si sincronizarea carbului secundar(surubul de pe clapeta) care in moment ce incepe sa deschida (teuiti prin el la lumina) carbul principal tre' sa fie deschis exact 6mm la (xtz660) (eu bag acolo un furtun original de benzina care are diametrul exterior 6mm)

Cel mai greu este sa ai rabdare sa cureti si sa verifici ca totul este curat, mai face figuri furtunelul ala ff scurt care leaga cele 2 corpuri :rolleyes: de carburator

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Daca va intrebati cum arata un XTZ 660 facut scrambler...

 

Tot ceva in genul.

post-3763-0-65010900-1328483222_thumb.jpg post-3763-0-06833500-1328483224_thumb.jpgpost-3763-0-32542800-1328483225_thumb.jpgpost-3763-0-29604600-1328483226_thumb.jpgpost-3763-0-16485300-1328483228_thumb.jpgpost-3763-0-46184500-1328483229_thumb.jpg

 

Dar parca partea din fata de la a ta (aripa, farul, dar mai ales rezervorul) sunt mult mai misto.

Rezervorul de GS 400 este piesa :peace:.

 

P.s - Later edit: Alex, tu ai vazut cat cere tipul ala pe XTZ :crack:? Omefege :laugh:

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ceva in genul.

post-3763-0-65010900-1328483222_thumb.jpg post-3763-0-06833500-1328483224_thumb.jpgpost-3763-0-32542800-1328483225_thumb.jpgpost-3763-0-29604600-1328483226_thumb.jpgpost-3763-0-16485300-1328483228_thumb.jpgpost-3763-0-46184500-1328483229_thumb.jpg

 

Dar parca partea din fata de la a ta (aripa, farul, dar mai ales rezervorul) sunt mult mai misto.

Rezervorul de GS 400 este piesa :peace:.

 

P.s - Later edit: Alex, tu ai vazut cat cere tipul ala pe XTZ :crack:? Omefege :laugh:

 

XT-ul de 600 il vazusem pe BikeExif. Astea aircooled, de 500/550 si 600 chiar se preteaza la asa ceva. Chiar ma bate gandul la o jucarie, facuta dintr-un 2KF (ca sunt mai comune) sau un SR 250.

 

Despre pret, omul zice ca are intre 0 si 4999km... de 6500 iei 2 XT660Z-uri din 2008, daca te tiganesti la bani :crack:.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma ajutati si pe mine, va rog, cu cateva informatii.

Ce plusuri si minusuri ar avea Yamaha XT660R?

Multumesc anticipat

 

Depinde ce vrei sa faci cu ea... nu prea exceleaza la nimic si nici all rounder nu e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plus: e Yamaha

Minus: nu e Honda

:D

:))) yamaha daca trece prin baltoace e dauna totala,intra noroi cu tot cu mormoloci direct in camera de ardere.

Editat de LCA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am achizitionat de curand un XT600 3TB, din '92, pornire doar la kick si vreau sa ii fac un schimb de ulei. Inainte de ultimul schimb a avut Motorex si cica era ok, apoi i s-a pus un ulei ordinar cu care, dupa pornirea la rece scoate un fum nasol timp de 15-20 de secunde, dupa care se incalzeste si merge f ok (dupa incalzire nu mai scoate fum deloc). Motorasul merge foarte bine si mobra e destul de intretinuta, dar ii trebuie urgent un schimb de ulei.

 

So...ce tip de ulei imi recomandati? Precizez ca in bord are 39k km (banuiesc ca sunt reali) si am inteles ca anul trecut a primit set motor nou, dar pentru asta nu pot baga mana in foc :).

Mersi anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si e grea, are putere mica, piesele sunt scumpe si se defecteaza des.

 

Salutare! Am achizitionat de curand un XT600 3TB, din '92, pornire doar la kick si vreau sa ii fac un schimb de ulei. Inainte de ultimul schimb a avut Motorex si cica era ok, apoi i s-a pus un ulei ordinar cu care, dupa pornirea la rece scoate un fum nasol timp de 15-20 de secunde, dupa care se incalzeste si merge f ok (dupa incalzire nu mai scoate fum deloc). Motorasul merge foarte bine si mobra e destul de intretinuta, dar ii trebuie urgent un schimb de ulei.

 

So...ce tip de ulei imi recomandati? Precizez ca in bord are 39k km (banuiesc ca sunt reali) si am inteles ca anul trecut a primit set motor nou, dar pentru asta nu pot baga mana in foc :).

Mersi anticipat!

 

Toate motoarele scot fum pe frigul asta, pana se incalzesc. Ulei pune-i de moto: Motul, Yacco, Motorex, Putoline, etc. Merge orice: mineral, semi, sintetic. Vascozitate mai mica iarna si mai mare vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am achizitionat de curand un XT600 3TB, din '92, pornire doar la kick si vreau sa ii fac un schimb de ulei. Inainte de ultimul schimb a avut Motorex si cica era ok, apoi i s-a pus un ulei ordinar cu care, dupa pornirea la rece scoate un fum nasol timp de 15-20 de secunde, dupa care se incalzeste si merge f ok (dupa incalzire nu mai scoate fum deloc). Motorasul merge foarte bine si mobra e destul de intretinuta, dar ii trebuie urgent un schimb de ulei.

 

So...ce tip de ulei imi recomandati? Precizez ca in bord are 39k km (banuiesc ca sunt reali) si am inteles ca anul trecut a primit set motor nou, dar pentru asta nu pot baga mana in foc :).

Mersi anticipat!

eu am avut xt 600 3tb dar varianta E-electric start tot din 92' si cumparat chiar din campulung moldovenesc.iti recomand 15w50 semisintetic.crede-ma am incercat multe variante,alege tu mobil 1, motorex ,repsol ,motul sau ce-o mai fi.stii sa verifici corect nivelul de ulei?

 

andrei belcic: la temperaturile din radauti 15-18 ziua 27-31 noaptea m-am bucurat sa aud ca macar a pornit legata de bateria de la masina,putea sa scoata si balonase de sapun pe toba. Apropo am pus E 09 p spate,astept sa vad cum se comporta prin paduri.

post-54162-0-78919400-1328812642_thumb.jpg

post-54162-0-34448900-1328812747_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am achizitionat de curand un XT600 3TB, din '92, pornire doar la kick si vreau sa ii fac un schimb de ulei. Inainte de ultimul schimb a avut Motorex si cica era ok, apoi i s-a pus un ulei ordinar cu care, dupa pornirea la rece scoate un fum nasol timp de 15-20 de secunde, dupa care se incalzeste si merge f ok (dupa incalzire nu mai scoate fum deloc). Motorasul merge foarte bine si mobra e destul de intretinuta, dar ii trebuie urgent un schimb de ulei. So...ce tip de ulei imi recomandati? Precizez ca in bord are 39k km (banuiesc ca sunt reali) si am inteles ca anul trecut a primit set motor nou, dar pentru asta nu pot baga mana in foc :).

 

Vezi ca gasesti pe manualedereparatie.info manual pentru ea, inclusiv tipurile de ulei in functie de vreme.

Ca idee generala - sintetic iarna, semi (sau chiar si mineral) restul anului.

Pui niste poze cu ea?

 

am pus E 09 p spate,astept sa vad cum se comporta prin paduri.

 

Se comporta impecabil de misto in padure.

Doar pe asfalt ud (spalari de strazi dimineata in TM) era sa il iau eu pe un tip la costum + diplomat cu mine pe motor, dar te obisnuiesti si cu asta.

Le-ai luat de la Bucuresti de la reprezentanta lor (nu mai stiu numele) sau? Zi-mi si mie sursa si pretul.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se comporta impecabil de misto in padure.

Doar pe asfalt ud (spalari de strazi dimineata in TM) era sa il iau eu pe un tip la costum + diplomat cu mine pe motor, dar te obisnuiesti si cu asta.

Le-ai luat de la Bucuresti de la reprezentanta lor (nu mai stiu numele) sau? Zi-mi si mie sursa si pretul.

 

M-am gandit mult la Mitas E09 si motivul pentru care nu-mi iau ii comportamentul pe ud. Acum oscilez intre Karoo T si K60 pe spate, Karoo T pe fata. Daca Metzler-ul ar tine peste 10 mii si s-ar fabrica 120/90-17 ar fi prima alegere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit mult la Mitas E09 si motivul pentru care nu-mi iau ii comportamentul pe ud. Acum oscilez intre Karoo T si K60 pe spate, Karoo T pe fata. Daca Metzler-ul ar tine peste 10 mii si s-ar fabrica 120/90-17 ar fi prima alegere...

 

Ia-ti Karoo simplu 130/80/17. Fata-spate. (fata 90/90/21, bineinteles).

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se uzeaza foarte repede. Dar are aderenta si in offroad e No.1. De cand au ridicat preturile cei de la Mitas, am trecut pe Karoo. N-am decat vreo 1000 km cu el si se prezinta bine. Mai exista Michelin T63 Desert. Dar e mult mai scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult de raspunsuri, poze nu prea am, insa am sa incerc sa atasez una. Am luat-o duminica din jud. Alba si am dus-o la Cluj, am bagat-o in garsoniera (stau la parter-slava domnului) si luni am venit acasa (campulung mold). Saptamana viitoare urmeaza sa merg inapoi la Cj si sa o mai pun la punct ca mai are cateva chichitze (rulment roata spate, pana fata...etc). Manual de reparatie am primit de la precedentul proprietar, e in engleza si f fain structurat...pana si eu il inteleg, dar am apelat la forum in privinta uleiului pt ca am considerat ca tipurile de ulei mentionate in manual poate se potrivesc mai bine cu un motor mai putin uzat ca al meu+ca de atunci de cand s-a scris manualul s-au mai schimbat lucrurile, au aparut noi tipuri de ulei s.a.m.d. Am sa ii pun, cred, un ulei pt. anotimpul calduros ca iarna nu ma dau cu ea si prefer sa faca fata la regimul in care o voi utiliza eu (deal+oras)...mi-ati sugerat cateva firme, am sa incerc sa le caut:)

 

@LCA, nu te cunosc, dar am un prieten care a dat un XT mai demult in Radauti la schimb cu un CBR F2 (parca), daca aia-i mobra, at sa stii ca ti-am purtat pica mult timp ca tare-mi placea XT-ul ala :)) si daca nu e ala, probabil ca stiu oricum XT-ul cu pricina pt ca nu misca nimic in Campulung fara sa stiu eu :))

Despre verificarea nivelului de ulei citisem mai demult ca se lasa pornita ceva timp la relanti, dupa care se verifica joja..ma mai documentez eu si cum sa il schimb corect inainte sa ma apuc.

post-11456-0-71317300-1328863192_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Despre verificarea nivelului de ulei citisem mai demult ca se lasa pornita ceva timp la relanti, dupa care se verifica joja..ma mai documentez eu si cum sa il schimb corect inainte sa ma apuc.

 

Nu pe loc. O pornesti, o lasi 10-20 de sec sa se incalzeasca si mergi minim 500 de m. trebuie neaparat sa mearga in sarcina inainte de evrificarea uleiului.

Sa o stapanesti cu placere! F. faina. Sa aveti parte de multe drumuri frumoase impreuna :)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se uzeaza pe asfalt? Eu merg destul de mult si pe asfalt, cateodata cu pasager si multe bagaje.

 

Se consuma mult mai repede fata de o anvelopa enduro touring pentru sosea , si mai este si problema aderentei .

 

Pe uscat pe asfalt mai ai aderenta , bine inteles conteaza si stilul de mers , dar pe ploaie sau pe temperaturi scazute , e cam nasoal aderenta .

 

Pe OFF cum zicea si colegul mai sus , SUPERBE !!!

 

Unde pot sa gasesc plasticul ce se pune pe bascula pentru lant si rola pe care se invarte mersi . yamaha xt 600

 

Il poti gasi la noi ,atat rolele cat si ghidajul lantului pe bascula --- daca ne spui modelul si anul de fabricatie , iti putem oferta originala -- aftermarket sau tuning .

 

 

 

@Aragon:

Mergi in piata, cumpara calup de plastic din acela brut, alb (nu imi vine deloc denumirea acum), mergi la un atelier ce are strung si freza si fa-ti acolo ambele piese.

Eu asa am facut cu rolele si asa am sa fac si cu protectia de bascula cand ii va veni randul.

 

Materialul precizat de tine se numeste MORGOIL , si este foarte rezistent la frecare , daca mai este si uns e si mai bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pe loc. O pornesti, o lasi 10-20 de sec sa se incalzeasca si mergi minim 500 de m. trebuie neaparat sa mearga in sarcina inainte de evrificarea uleiului.

Sa o stapanesti cu placere! F. faina. Sa aveti parte de multe drumuri frumoase impreuna :)!

 

Ok, mersi fain, am luat la cunostinta. Oricum am sa mai scriu aici noutatile, atata sper ca dupa schimbul uleiului sa nu mai scoata fum ca momentan, dupa pornire (la 2-3 secunde dupa pornire) incepe sa scoata un fum ff gros, zici ca-i RABA/SAVIEM si dupa ce se incalzeste putin inceteaza si scoate numai abur cu miros de benzina arsa (fara urma de ulei ars/nears)...sper sa fie uleiul de vina si sper sa scap de problema asta punandu-i un ulei mai bun. Probabil ca problema fumului a alungat multi clienti, dar eu am simtit ceva special cand am atins-o prima data si n-am putut sa las atata impediment sa stea in calea fericirii noastre :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...