Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Tot nu am scos-o la capat cu acele rateuri din carburi / toba :laugh:

Motorul trage bine, porneste usor, dar in mers, sa zicem in treapta 5-a, cand las gazul, da un rateu scurt.

Sunt momente cand nu da rateu exact pe decelerare, ci cand accelerez din nou.

Motorul nu merge constant, liniar..ca si cum nu ar da scanteie constant/ uniform sau nu ar fi amestecul corect.

Filtrele sunt schimbate, carb curatat./ reglat (aici e cu semnul intrebarii ), bujia e noua, bateria noua, benzina schimbata toata...ce sa ii mai fac ?

Azi am pus surubul cu arc de la carb la 2.5 ture deschidere...niciun rezultat. Era pe 3 ture.

 

Apreciez orice indrumare. Merci

 

:)

 

 

 

 

 

1) fie tachetii sunt prea stransi-(optim ar fi 0.10 mm admisie,0.15 mm evacuare)

 

2) fie supapele nu inchid bine( trebuiesc refacute scaunele supapelor si eventual schimbate arcurile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fie reglaj carburator: amestec prea sarac. Fie scanteie (pauze) - scoate bujia si sprijin-o de un punct de masa. Da la demaror (sau pedala) si vizualizeaza scanteia. Si, bineinteles, culoarea bujiei dupa ce ai oprit motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in momentul care carbul secundar incepe sa deschida, carbul principal trebuie sa fie deschis 6mm ... ca sa verific asta eu ma uitam spre lumina ca sa vad exact cand deschide, iar ca sa masor cei 6 mm am folosit diametrul exterior al furtunelor (originale) de la carburator ... aia cu 2.5 ture stiu ca e aerul pentru jetul de relanti, care nu are nici o treaba cu rateurile tale... Apropos - cum se prezinta membranele? ... la 660 este si una mica pe lateral.

 

Legat de supape- la mine motorul mergea bine si cand nu mai era joc ... "deloc" dupa spusele mecanicului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari..

vand un stator aprindere de yamaha xt 600 din 93.. daca intereseaza pe careva

lasati pe pm sau pe mess: man_manu99 sau telefon: 0734269853

astept

numai bn..

Mesaj completat

salutari..

vand un stator aprindere de yamaha xt 600 din 93.. daca intereseaza pe careva

lasati pe pm sau pe mess: man_manu99 sau telefon: 0734269853

astept

numai bn..

 

Mesaj completat

salutari..

vand un stator aprindere de yamaha xt 600 din 93.. daca intereseaza pe careva

lasati pe pm sau pe mess: man_manu99 sau telefon: 0734269853

astept

numai bn..

Mesaj completat

 

 

nimeni.. nimic..??? :alcy: :laugh:

post-61309-1291227428_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut a treia oare carburile si9 se pare ca in mare parte am rezolvat problema. Nu mai da rateuri, porneste la rece foarte usor, in schimb suspectez ca totusi imi trage aer fals pe undeva.

Plus de asta, de la 110 km/ k, simtomele sunt cele ca si de lipsa de alimentare..cade in nas, tuseste'', nu trage, dar isi revine instant daca las din gaz.

Ce trebuie sa verific pt a scapa si de problema asta?

Am remontat tot sus, iar cu motorul pornit, am spreyat zona carburilor/ gaturilor de legatura dintre carb si chiuloasa , iar turatia motorului urca de la 1500 rpm inspre 1800-1900 rpm.

Acum eu suspectez gatul din drapta ca nu-mi inchide etans. Ma puteti indruma de unde sa imi cumpar respectivul gat ?

 

Mai am o nelamurire: daca amestecul e prea sarac, cum il imbogatesc ?

 

Merci !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut a treia oare carburile si9 se pare ca in mare parte am rezolvat problema. Nu mai da rateuri, porneste la rece foarte usor, in schimb suspectez ca totusi imi trage aer fals pe undeva.

Plus de asta, de la 110 km/ k, simtomele sunt cele ca si de lipsa de alimentare..cade in nas, tuseste'', nu trage, dar isi revine instant daca las din gaz.

Ce trebuie sa verific pt a scapa si de problema asta?

Am remontat tot sus, iar cu motorul pornit, am spreyat zona carburilor/ gaturilor de legatura dintre carb si chiuloasa , iar turatia motorului urca de la 1500 rpm inspre 1800-1900 rpm.

Acum eu suspectez gatul din drapta ca nu-mi inchide etans. Ma puteti indruma de unde sa imi cumpar respectivul gat ?

 

Mai am o nelamurire: daca amestecul e prea sarac, cum il imbogatesc ?

 

Merci !

 

Uite aici stuturile de admisie. Vezi totusi, poate nu sunt duse, n-ai strans bine colierul sau ceva de genu'. Am patit-o.

 

In legatura cu amestecul sarac, inainte sa desfaci carburatoarele mai verifica ceva: contactele instalatiei electrice, in mare partea de aprindere. De la CDI pana la bujie. Am patit si asa ceva, intreruperi la turatii mari. Era un contact imperfect intre bujie-bobina de inductie care se manifesta doar cand vibra tare motocicleta. Daca nu este electrica problema, atunci sigur ii de la carburatie. Verifica, in ordinea asta:

1. Al 2-lea carburator sa deschida corespunzator (la XTZ in manual se da o diferenta de 6mm, banuiesc ca si la XT ii la fel).

2. Pune cuiele de reglaj pe pozitia de la mijloc (daca nu sunt asa)

3. Verifica nivelul si regleaza-l daca-i cazul.

 

O sa ai de munca pana ii dai de cap, sfatul meu este sa faci cate o operatiune deodata. Nu umbli la nivel si la cuie deodata. Reglezi nivelul, faci o tura cu reglajul nou si in functie de rezultat continui.

In principiu, daca nivelul ii ajustat corect nu prea ai treaba la turatii mari. Daca nu o rezolvi asa, pot fi multe mai multe probleme: ceva traseu infundat partial, membrana de vacuum obosita/ciupita, erori de montaj.

Mesaj completat

LE: dupa fiecare operatiune la carburatoare, baga o tura mai sustinuta, in oras intr-o zona mai libera sau in afara localitatii. Astepti sa se raceasca motorul (1-2 ore), scoti bujia si in functie de culoare iti dai seama cum sta treaba. Albicioasa - amestec sarac, neagra - amestec prea bogat, cafenie - amestec corect. Eu pana sa ma prind care-i treaba cu carburatoarele, cred ca le-am desfacut de 20 ori. Cu teste intre. O sa ai de munca :).

 

BTW, asta ai citit? Pe mine m-a ajutat foarte mult.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut a treia oare carburile si9 se pare ca in mare parte am rezolvat problema. Nu mai da rateuri, porneste la rece foarte usor, in schimb suspectez ca totusi imi trage aer fals pe undeva.

Plus de asta, de la 110 km/ k, simtomele sunt cele ca si de lipsa de alimentare..cade in nas, tuseste'', nu trage, dar isi revine instant daca las din gaz.

Ce trebuie sa verific pt a scapa si de problema asta?Am remontat tot sus, iar cu motorul pornit, am spreyat zona carburilor/ gaturilor de legatura dintre carb si chiuloasa , iar turatia motorului urca de la 1500 rpm inspre 1800-1900 rpm.

Acum eu suspectez gatul din drapta ca nu-mi inchide etans. Ma puteti indruma de unde sa imi cumpar respectivul gat ?

 

Mai am o nelamurire: daca amestecul e prea sarac, cum il imbogatesc ?

 

Merci !

eu am reusit dupa 8 incercari (3 mesteru' si 5 baiatu') ... dar ultima data baiatu' :D

 

inainte sa dai 250 lei pe ele poate e indicat cat sa le dai jos sa vezi daca au o defectiunse vizibila(la mine inelul metalic de dinspre chiulasa nu mai era vulcanizat pe jumatate din circumferinta), daca oringurile sunt ok, iar daca gaturile au carapaturi poate e bine sa le umpli cu silicon si apoi sa le incarci cu banda de izolat ... asta te-ar scuti de reglaje sau costuri inutile . Deasemena airboxul si tubulatura pt admisia aerului trebuie sa fie etanse, iar filtrul sa fie standard , eventual sa fie nou daca tot vrei un reglaj ok.

 

Nu sunt mecanic, dar din ce am vazut in carburatorul ala, exceptand jetul de relanti, singurul reglaj pt amestec poate fi facut de la siguranta/le de pe acele de dozaj care la mine au 5 pozitii... totusi pt o alta pozitie decat cea de la mijoc (3 din 5) nu vad justificare decat daca carbul este foarte uzat, adica este ovalizat orificiul prin care acul de dozaj culiseaza, marindu-i sectiunea acestuiea si atunci este necesara compensarea (micsorarea) debitului... "acul" fiind conic compenseaza cumva dereglarea . Daca trage aer fals pe undeva degaba reglezi acolo pt ca fisura cu aer fals se va mari si problema va reveni si oricum e putin probabil sa nimeresti optimul.

Mai bagi sub subarul carbului principal un furtunel de 6mm si reglezi/verifici/sincronizezi (cu surubelnita :) ) carbul secundar astfel incat ala sa fie punctul in care incepe sa-si deschida clapeta... privind prin el spre o sursa lumioasa .

Undeva pe lateral unul dintre carburi are un capacel cu 2 surubele sub care este o mica membrana ... daca cauti pe goagal "coasting enricher" vei sti ce rost are si de ce este ff important ca jigloarele alea sa fei desfundate ... de acolo printr-o fuctionare corecta se obtine automat un amestec corect . Carbul secundar la mine are un sistem care difera construciv de carbul principal , dar are celasi rol... probabil la xt aia e singura diferenta fata de xtz care are 3 supape de admisie.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de sfaturi.

Stiu ca era mai simplu sa duc mobra-n service sa-si bata capu' altii cu ea, dar m-am incapatanat s-o repar eu.

Deci, am demontat tiriboanta a 4-a oara luna asta si ....am rezolvat-o ! In sensul bun :D

 

Deci:

- gatul de la carbul principal era defect, asa cum am banuit. Era rupt si imi tragea aer fals

-nivelul la plutitoare era dereglat...imi inchidea mult prea repede

-pe surubul de la air screw era mizerie (???) si ma inducea in eroare pozitia maxima de strangere. Trebuia fortat putin ca sa mai mearga inca 2 ture, apoi incepeam numaratoarea desfiltarii surubului. In concluzie era destrans NU la 2.5 ture ci 4.5 ture. Nu stiu asta in ce masura influenta mersul motorului la ture inalte.

-apa in benzina din belsug. Rezolvarea: golit complet rezervorul si pus si 50 ml alcool sanitar la un plin de benzen. Rezlultat: nu mai da niciun rateu..nici la rece.

 

Ce am facut:

-cuiul de dozaj era aproape la minim...l-am pus la jumate.

-carbul principal: chiar cand incape sub clapeta un furtunel de supraplin de cca 6 mm, doar atunci deschide carbul secundar.

-curatat, spalat cu ceva solvent (nu retin cum ii zice) apoi suflat cu aer

-pus la cca 25 mm plutitorul. Citisem ca tre 26-27..eu nu am reusit sa il pun la inaltimea asta (sau adancime, cum vreti ).

-inlocuit garnitura de la vasul plutitorului

 

Merge XT-ul cum nu credam ca o sa mai mearga degraba.

 

In concluzie: Va multumesc pentru sfaturi si indrumari.

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ti-a iesit. Asa se invata :).

 

-pus la cca 25 mm plutitorul. Citisem ca tre 26-27..eu nu am reusit sa il pun la inaltimea asta (sau adancime, cum vreti ).

 

In legatura cu inaltimea plutitorului, peste cativa zeci de km verifica bujia, s-ar putea ca amestecul sa fie o idee prea sarac. Inconvenientul major la amestecul sarac este ca se incalzeste mai tare si mai repede motorul. Pe frigul asta n-ai treaba dar la vara sa n-ai probleme (uzuri accentuate) din cauza asta, mai ales ca este un motor racit pe aer. Pt siguranta ta, verifica bujia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ti-a iesit. Asa se invata :D.

 

 

 

In legatura cu inaltimea plutitorului, peste cativa zeci de km verifica bujia, s-ar putea ca amestecul sa fie o idee prea sarac. Inconvenientul major la amestecul sarac este ca se incalzeste mai tare si mai repede motorul. Pe frigul asta n-ai treaba dar la vara sa n-ai probleme (uzuri accentuate) din cauza asta, mai ales ca este un motor racit pe aer. Pt siguranta ta, verifica bujia.

cu carbul pe motor poti vedea nivelul cu un furtun transparent, dar sa nu fie tinut in mana, iar in zona de nivel cred ca e bne sa fie o incinta mai mare in care sa se stablizeze nivelul... 6-8mm sub imbinarea dintre carb si pahar ... e tot una cu 25-27 mm rasturnat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu carbul pe motor poti vedea nivelul cu un furtun transparent, dar sa nu fie tinut in mana, iar in zona de nivel cred ca e bne sa fie o incinta mai mare in care sa se stablizeze nivelul... 6-8mm sub imbinarea dintre carb si pahar ... e tot una cu 25-27 mm rasturnat :)

 

La XT ii chiar usor sa faci operatia asta. Ai acces la gaura de drenaj si partea stanga a carburatoarelor nu-i dupa rezervor.

Cum poti verifica: cumpara un filtru de benzina "de dacie", mai gros. Taie-l pe jumatate, scoate ce-i in el si conecteaza-l la stutul de drenaj cu un furtun (nu prea lung). Tine filtrul de benzina in lateralul carburatorului si desfa surubul de drenaj. Benzina trebuie sa fie cu 6-8mm mai jos decat linia rosie din imagine.

Motocicleta trebuie sa fie dreapta si pornita cand masori nivelul, preferabil sa ai pe cineva langa tine care s-o tina dreapta si sa se ocupe de pornire-oprire.

 

385656carb.jpg

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe modelul intalnit la multe topicuri de pe acest forum il lansez si eu pe acesta, pentru ca noi, posesorii de Yamaha XT, XTZ Tenere 600/660 si Super Tenere, sa ne cunoastem iar informatiile de aici sa ne fie de ajutor.

Ideea mi-a venit dupa ce am desfacut motorul meu – Tenere 3AJ, i-am vazut plusurile si minusurile, dar, mai ales, am facut anumite greseli pe care sper ca cei care vor citi acest topic sa nu le repete.

Eu nu pot, deci, scrie decat despre Yamaha XT600Z Tenere 3AJ (perioada fabricatie 1988-1990) dar acesta este 90 % identic cu Tenere-le 1 VJ (fabricatie 1986-1988) – mici diferente la carenaj, bord, frana spate, decompresor si pornire la pedala(la 1 VJ). De asemenea compartimentul motor este aproape identic cu cel al XT-urilor de 600 corespondente ca perioada de fabricatie.

 

So, sa incep eu :

 

- Pentru a mea am 2 manuale de reparatii (unul francez si unul portughez) si 2 manuale de intretinere curenta (unul in engleza si altul in germana – care are multe cote importante) si mai multe tutoriale ilustrate (curatarea carburatoarelor, schimbul uleiului la furca fata, etc…) salvate de pe SITE-ul POSESORILOR DE XT/XTZ BRAZILIA(poate cel mai bun in domeniu, dupa parerea mea). Manualele sunt atatea fiindca nici unul nu e suficient de bun si trebuie sa jonglezi in permanenta intre ele pentru a pune o informatie 100 % la capat. Nu mai stiu de pe unde le-am luat pe fiecare in parte, pentru a putea pune link-urile, dar cine are nevoie de oricare dintre ele poate sa mi le ceara oricand. Adresa de messenger o gasiti la profil.

 

- Sa vorbim acum despre motorul de Tenere 3AJ.

Preturi intalnite de mine :

La KEDO Germania (www.kedo.de) :

* set complet vibrochen cu biela = 200 euro (slava Domnului ca nu a fost nevoie)

* set complet piston, segmenti, bolt si sigurante bolt = 150 euro (idem)

* bolt = 25 euro (asta trebuie)

* cablu turometru (al meu a pocnit la demontare – era copt) = 9,5 euro (si asta)

La LOUIS Germania, oferta destul de bunaOferta Louis 3AJ. Mentionez ce am avut eu nevoie, si anume :

* garnituri pentru capacul filtrului de ulei (mucificate ale mele) – 1,5 Euro (garnitura + 3 o-ring-uri)

* pipa de bujii (coapta si asta. Se rupsese in doua filetul de prindere pe cablu, din interiorul ei si turbam ca nu stiam de ce nu porneste motorul, desi baterie era) – 4,8 Euro

* cheie reglaj supape – 5 Euro

 

Am facut un fisier cu toate cotele motorului, luate de prin t`spe mii de manuale asa ca le voi uploada aici, ca sa nu mai cautati si voi.

ATENTIE, cotele sunt valabile doar pentru Yamaha Tenere 1 VJ si 3AJ. In ordine alfabetica :

 

AMBREIAJUL:

 

* COTE ARCURI AMBREIAJ post-3763-1186940374_thumb.jpg

* COTE DISCURI AMBREIAJ post-3763-1186940400_thumb.jpg

* COTE TIJA IMPINGATOARE AMBREIAJ post-3763-1186940414_thumb.jpg

 

AXA CU CAME:

 

* COTE AXA CU CAME post-3763-1186940480_thumb.jpg post-3763-1186940497_thumb.jpg

 

BIELA:

 

* COTE BIELA post-3763-1186940535_thumb.jpg post-3763-1186940544_thumb.jpg

 

CILINDRUL:

 

* COTE CILINDRU post-3763-1186940600_thumb.jpg post-3763-1186940610_thumb.jpg

 

PISTON :

 

* COTE PISTON post-3763-1186940674_thumb.jpg

* DISTANTA INTRE PISTON SI CILINDRU post-3763-1186940688_thumb.jpg

 

SEGMENTII:

 

* COTE SEGMENTI post-3763-1186940802_thumb.jpg post-3763-1186940855_thumb.jpg

 

SUPAPELE :

 

* COTE SUPAPE :

 

COTE ARCURI SUPAPE post-3763-1186940993_thumb.jpg post-3763-1186941003_thumb.jpg

COTE CANAL SUPAPE post-3763-1186941034_thumb.jpg

COTE SUPAPE :

Diametru tija supapa = 6,9 - 7 mm post-3763-1186941054_thumb.jpg post-3763-1186941062_thumb.jpg

 

POMPA DE ULEI :

 

* COTE POMPA DE ULEI post-3763-1186941140_thumb.jpg

 

Motocicleta mea a fost cumparata din Germania si adusa in Romania la inceputul lunii august.

Avea probleme la pornire, in sensul ca bateria invartea electromotorul dar undeva nu exista scanteie. La bujie se ajunge destul de greu - trebuie date jos saua (se da jos din 2 suruburi amplasate deasupra rotii, in interiorul aripii spate) si rezervorul. Pentru imbinarea pipei cu cablul ce vine de la bobina de inductie, ca la orice pipa, exista in interior un filet. Care la mine era corodat si s-a rupt imediat ce mi-am bagat nasul pe acolo. Odata remediata problema si pornita scotea niste cloncanituri puternice in motor. Am schimbat uleiul si 90 % identic.

Banuind ca exista uzura intre vibrochen si biela (nu era sunet de supape dereglate sau de joc in bolt) am dat jos motorul si am trecut la deschiderea lui. Aici vreau sa va impartasesc cateva lucruri, pentru a nu face aceleasi greseli.

Partea de sus, pana la blocul motor propriu-zis, este simplu de demontat.

Fiindca, in anumite etape ale demontarii (de exemplu, la capacul chiuloasei) exista foarte multe suruburi inbus am folosit o bucata de carton pe care am asezat suruburile pastrand aranjamentul. Ceva de genul (o poza de pe net)

post-3763-1186942939_thumb.jpg.

Am lucrat impreuna cu un prieten la acest motor dar mi-ar fi fost util (si, deci, recomand) un suport pentru motor. Costa 50 euro la Kedo. Uitati-l aici :post-3763-1186943384_thumb.jpg. Ne-ar fi scutit de multe injuraturi.

Am trecut la desfacerea capacului ambreiajului. Aici sunt 4 variante: cheie ambreiaje Louis - 25 euro, asta de la Kedopost-3763-1186944232.jpg - 18 Euro, una de constructie proprie din discuri uzate de ambreiaj (gasita pe site-ul teneristilor francezi) post-3763-1186944400.jpg sau, cel mai si cel mai simplu, folositi pistol pneumatic cu percutie (nu stiu daca asta este denumirea corecta), in genul celor folosite la vulcanizari pentru desfacut prezoane.

Salutare, am de vanzare un ambielaj, 50 euro si un CDI de XT 600 modelul 3 TB la 90 de euro. 0722675842

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o intrebare cu privire la cheia de bujii. Eu am o Yamaha Tenere XTZ660, model 3YF si nu reusesc sa desfac bujia fara sa dau jos rezervorul. Am incercat si cu cheie de bujii dreapta, si cu cheie de bujii articulata. Daca stie cineva ce fel de cheie de bujii se poate folosi fara sa dau jos rezervorul, as aprecia daca mi-ar spune si mie.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o intrebare cu privire la cheia de bujii. Eu am o Yamaha Tenere XTZ660, model 3YF si nu reusesc sa desfac bujia fara sa dau jos rezervorul. Am incercat si cu cheie de bujii dreapta, si cu cheie de bujii articulata. Daca stie cineva ce fel de cheie de bujii se poate folosi fara sa dau jos rezervorul, as aprecia daca mi-ar spune si mie.

Multumesc.

 

Poti, dar este greu. Trebuie dejte de ginecolog si multa rabdare. Eu am o cheie de bujie home-made, facuta din una de 18 lunga, taiata si in partea superioara are sudat un mic L sa o pot roti usor. Cu cheia asta am reusit fara sa dau rezervorul jos. Ceva de genul celei din poza, dar taiata pe la jumatate. Mi-am mai luat zilele trecute, alta cheie, din Louis. Asta-i. Pare destul de jmechera si suficient de lunga, inca n-am folosit-o. O sa-i fac niste poze in ~1 ora, cand ajung acasa.

Mesaj completat

Am reusit sa fac fotografiile. In partea superioara trebuie o cheie de 20-21 (nu stiu exact, ca mai mare de 19 n-am acasa).

 

img4108s.th.jpg img4112e.th.jpg img4114h.th.jpg img4116b.th.jpg img4117u.th.jpg

 

Mesaj completat

Trebuie sa-mi schimb si garniturile de la robinetul de benzina. Pe OFF mai pisa putina si ii destul de deranjant cand dau rezervorul jos. Care a mai facut operatia asta? Trebuie sa fiu atent la ceva anume, ii vreo procedura mai complicata? Intreb ca n-am mai desfacut niciodata vreun robinet, doar l-am dat jos de pe rezervor. Am kit-ul de reparatie din poza.

 

img4118o.th.jpg

post-60128-1292941190_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu doar ca trebuie sa te asiguri ca garnitura inlocuitoare sa nu fie atacata de benzina. Daca face parte dintr-un kit special nu ar trebui sa fie probleme.

 

 

 

 

Mesaj completat

Salutare,

 

Am si eu o intrebare cu privire la cheia de bujii. Eu am o Yamaha Tenere XTZ660, model 3YF si nu reusesc sa desfac bujia fara sa dau jos rezervorul. Am incercat si cu cheie de bujii dreapta, si cu cheie de bujii articulata. Daca stie cineva ce fel de cheie de bujii se poate folosi fara sa dau jos rezervorul, as aprecia daca mi-ar spune si mie.

Multumesc.

 

Eu am cheia originala din trusa de scule a mobrei. E o tubulara tiganeasca. Daca nu ai asa ceva, va trebui sa-ti manufacturezi una.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

@ alex - xt: eu am desfacut robinetul la al meu. E simplu si usor. In afara de cele 2 suruburi pe care le desfaci nu mai este altceva. Garnitura se inlocuieste usor. Ai grija, totusi, la pozitia garniturii ( te uiti la cea pe care vrei sa o inlocuiesti). Eu nu am facut asta si am montat-o invers. Robinetul nu mi-a mai inchis. Singurul lucru la care am avut grija a fost sa curat in interior robinetul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu doar ca trebuie sa te asiguri ca garnitura inlocuitoare sa nu fie atacata de benzina. Daca face parte dintr-un kit special nu ar trebui sa fie probleme.

 

Ii un kit de reparatie Saito, trebuie sa reziste la benzina.

 

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

@ alex - xt: eu am desfacut robinetul la al meu. E simplu si usor. In afara de cele 2 suruburi pe care le desfaci nu mai este altceva. Garnitura se inlocuieste usor. Ai grija, totusi, la pozitia garniturii ( te uiti la cea pe care vrei sa o inlocuiesti). Eu nu am facut asta si am montat-o invers. Robinetul nu mi-a mai inchis. Singurul lucru la care am avut grija a fost sa curat in interior robinetul.

 

Multam' de raspunsuri. Nimic complicat :rolleyes:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o intrebare cu privire la cheia de bujii. Eu am o Yamaha Tenere XTZ660, model 3YF si nu reusesc sa desfac bujia fara sa dau jos rezervorul. Am incercat si cu cheie de bujii dreapta, si cu cheie de bujii articulata. Daca stie cineva ce fel de cheie de bujii se poate folosi fara sa dau jos rezervorul, as aprecia daca mi-ar spune si mie.

Multumesc.

eu am sudat pe o tubulara, o piulita de 17 (parca si o prelungire de teava) astfel incat daca tubulata sta pe bujia infiletata in chiulasa, piulita sudata este cativa mm sub nivelul superior al chiulasei , daca e mai lunga loveste cadrul , daca e prea scurta la piulita de 17 nu mai ajunge inelara cotita :rolleyes: ... inelara de 17 este dintr-o cheie 17-19 pe care am taiat-o cu flexu pe la jumate... incape in cutia de scule... accesul mai usor pare pe partea dreapta cu rezervorul montat :rolleyes:

Daca ai destele groase, daca bujia e calda sau daca tubulara nu are garnitura de aia speciala care "agata" bujia, atunci o poti prinde/scoate cu un furtunel

 

OFF-Cand am dus motoru la Spidi nu a putut cu cheia lui ... si tipul ala chiar are scule, dar s-a descurcat smecheru' pt ca a gasit o bujie sub sa si asa s-a prins ca in cutia de scule trebuie sa am si cheia :D

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am sudat pe o tubulara, o piulita de 17 (parca si o prelungire de teava) astfel incat daca tubulata sta pe bujia infiletata in chiulasa, piulita sudata este cativa mm sub nivelul superior al chiulasei , daca e mai lunga loveste cadrul , daca e prea scurta la piulita de 17 nu mai ajunge inelara cotita :rolleyes: ... inelara de 17 este dintr-o cheie 17-19 pe care am taiat-o cu flexu pe la jumate... incape in cutia de scule... accesul mai usor pare pe partea dreapta cu rezervorul montat :rolleyes:

Daca ai destele groase, daca bujia e calda sau daca tubulara nu are garnitura de aia speciala care "agata" bujia, atunci o poti prinde/scoate cu un furtunel

 

OFF-Cand am dus motoru la Spidi nu a putut cu cheia lui ... si tipul ala chiar are scule, dar s-a descurcat smecheru' pt ca a gasit o bujie sub sa si asa s-a prins ca in cutia de scule trebuie sa am si cheia :D

 

Multumesc de informatie. Am sa incerc sa-mi fac si eu o inventie. Din pacate, eu nu am primit nici o scula cand am cumparat motorul, altfel poate era diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...