Moșu' Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 (editat) Update: - Intre timp s-a rezolvat cu cilindrul si chiuloasa. Cilindrul a fost alezat si chiuloasa rectificata. Mesterul "de chiuloase" o zis ca nu are nimic daca supapele de pe evacuare au putin joc, asa trebuie sa fie. - Luni sau marti incepe montajul, ocazie cu care carburatorul va fi facut bucatele, curatat si pus la loc pt ca face o figura de pe la inceputul lui 2011: in zona 1500-3000 ture motorul merge inegal si mai tuseste din cand in cand. Daca-l turez peste nu se mai simte. - O sa trec de la JMC la Motul mineral, ulei cu care o sa fac rodajul. Intentionez sa raman la el. Editat Ianuarie 14, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Nu am avut o experienta prea buna cu Motul mineral, l-am dat jos dupa 500 km, mi se auzea motorul parca aveam Ducati. Cel mai bun ulei mineral pe care l-am folosit pana acum a fost de la Motorex 20w50, special facut ptr monocilindrice, mai scump intr-adevar insa motorului i-a placut maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Pai atunci sterge ce scrie pe parbrizul motoretei. Si, ia zi: Motorex-ul asta 20w50 cum sta la consum? Il papa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Nu am avut o experienta prea buna cu Motul mineral, l-am dat jos dupa 500 km, mi se auzea motorul parca aveam Ducati. Cel mai bun ulei mineral pe care l-am folosit pana acum a fost de la Motorex 20w50, special facut ptr monocilindrice, mai scump intr-adevar insa motorului i-a placut maxim. M-ai facut curios. Uleiul l-am cumparat deja, o sa-l pun totusi. Mai ales ca o sa-l tin 8-900km, dupa care iar fac un schimb. Daca chiar nu ma inteleg cu el o sa trec inapoi la JMC, ca am ars 10L fara probleme si magazinul ii langa mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Pai atunci sterge ce scrie pe parbrizul motoretei. Si, ia zi: Motorex-ul asta 20w50 cum sta la consum? Il papa? Nu vreau sa sterg pentru ca am si eu ca tot omul Paris-Dakar-ul in cap vezi doamne replica grafica, poser la terasa. Revenind la chestii serioase, papa 300-350 ml la 3 mii km. Dezavantajul e ca atunci cand am facut 9 mii km intr-un sezon l-am schimbat de 3 ori si a costat un pic, insa il voi folosi in continuare, si asa am o capra batrana macar un ulei bun sa-i dau ca a fost tare cuminte in ultimii 20 mii km si nu m-a lasat niciodata in drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Da care e motorexul ala specific pentru monocilindrice ? Motorex Legend ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 (editat) Nu stiu ce are special, nu m-am documentat atat de departe, insa dupa ce am schimbat mai multe marci de ulei mineral si am ajuns la asta, motorul mi-a zis ca e bine asa Mi-a zis din prima. Editat Ianuarie 14, 2012 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Eu acum am Motul 20w50 mineral,defapt,e primul meu schimb de ulei si nu pot sa fac comparatie.Tu ai testat motul mineral si a reiesit ca motorex e mai ok ? Nu stiu ce are special, nu m-am documentat atat de departe, insa dupa ce am schimbat mai multe marci de ulei mineral si am ajuns la asta, motorul mi-a zis ca e bine asa Mi-a zis din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 (editat) Apropo de Motorex-ul asta: High-quality mineral-oil-based engine oil for 4-stroke motorcycles with separate engine and gearbox lubrication Ideal for high-capacity 2-cylinder engines High thermal stability Stable lubricating film Good protection against wear Specification: API SJ, SG/CF, ACEA A3/B3 Ce-am gasit in legatura cu API SJ: SJ Technically obsolete. For 2001 and older automobile engines. An "Energy Conserving" motor oil (something good for late model cars, not most motorcycles). Note that this standard reduces the phosphorus contents of the motor oil, which is not necessarily a desirable reduction for most motorcycle engines. Check your motorcycle owner's manual specifically for recommendation of an SJ-rated motor oil before using it in your motorcycle, or stick to using SF/SG-rated, SH-rated or dual-rated (SH+SJ) motorcycle oils instead. Do not use unless an API SJ rating is specifically called for by your motorcycle manufacturer. sursa Ca idee, n-am nici o problema in a baga chiar si ulei auto in motor. Editat Ianuarie 15, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Observ specificatiile insa nu am avut probleme cu ambreiajul deloc. Am ajuns la asta dupa Castrol 10w40, Motul 3000, Repsol 15w50, si aici raman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Tocmai mi-am adus motorul de la mecanic, nu m-am putut abtine sa nu fac un ocol de 50km . Imi place cum se aude, cred ca schimbarea de sound ii de la lantul de distributie nou. Suna mult mai "curat", fara tacanituri. Acolo s-o intalnit cu noul Tenere al colegului de garaj Vrea cineva sa schimbe ghidonul original cu unul de aluminiu, profil ~ de super moto? In prima faza mi-a placut asta mai mult, am avut vreo 2 ghidoane originale care le-am vandut . Sau vinde cineva unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
woodman Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Salut.Azi am incercat la xt meu sa montez o alta galerie de evacuare cu care ocazie am luat si 2 garnituri care vin intre galerie si motor .Oricat m-am chinuit nu prea mi-a iesit montajul (de cate ori incercam sa le montez cele 2 garnituri cadeau intr-o parte ) si nu le-am putut centra.Orice sfat ai bine venit!M-ar interesa de asemenea modul de strangere a galerei de evacuare dupa ce se monteaza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Galeria de evacuare sau teava de esapament (coturile)? Galeria de evacuare e in chiulasa, precum si galeria de admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
woodman Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 M-am referit la galerie de evacuare cea cu doua coturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 nu pot fi lipite putin cu silicon sau vaselina ? superglue ce ar avea? dupa ce isi face treaba se arde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 (editat) Din pacate, pe Louis se vand niste prostii pe post de garnituri pentru evacuare. In poza articolului apar poze diferite. Atat cea buna cat si cea total nepotrivita. De primit, o primesti acasa pe cea care nu este buna deloc. Este o saiba monstruos de groasa (~ 3-4 mm). Cele bune au cam 1 - 1.5 mm grosime, arata ca in poza de mai jos si eu nu le-am gasit decat in setul complet de garnituri: Dar, chiar si asa, si cu ultimele te vei chinui ceva timp pana sa fixezi definitiv toba. Eu am renuntat la accesoriul asta acum vreo 3 ani. Tu stii daca vrei sa iti bati capul sau nu. La mine nu pierdea si nici nu pierde gaze/presiune pe acolo. Editat Ianuarie 30, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Deci este vorba despre garniturile dintre teava de esapament (coturile) si galeria de evacuare (chiulasa, motor). La mine sunt niste gauri adanci in chiulasa, in care intra coturile. Garniturile au diametrul exterior exact cat diametrul interior al gaurilor respective. Asa ca se centreaza perfect. Chinuiala la mine e cu potrivirea coturilor in gaurile respective, incurcat fiind si de cadrul motoretei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 (editat) Ca sa fim siguri ca vorbim de acelasi lucru. Aici ai probleme cu centrarea? Cu piesa asta? @AlexXT: Te ajut eu cu ghidonul. Am eu unul gata sablat, vopsit, etc si nu ma deranjeaza un schimb. Ne auzim maine pe telefoane si ne vedem pana in (maxim) 18.30? Da un tzar maine si stabilim ce si cum. Editat Ianuarie 30, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 @AlexXT: Te ajut eu cu ghidonul. Am eu unul gata sablat, vopsit, etc si nu ma deranjeaza un schimb. Ne auzim maine pe telefoane si ne vedem pana in (maxim) 18.30? Da un tzar maine si stabilim ce si cum. Multam' dar am montat deja unul de Africana, de care sunt multumit. Daca il vrei pe al meu, facem schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
woodman Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Ca sa fim siguri ca vorbim de acelasi lucru. Aici ai probleme cu centrarea? Cu piesa asta? @AlexXT: Te ajut eu cu ghidonul. Am eu unul gata sablat, vopsit, etc si nu ma deranjeaza un schimb. Ne auzim maine pe telefoane si ne vedem pana in (maxim) 18.30? Da un tzar maine si stabilim ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 O poza cu galeria de evacuare. Se vede piciorul supapei (stanga). Se observa ca garnitura (cea rosie, de cupru) ie centrata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
woodman Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Da Raul,ai exact ce ai in poze.Am reusit pana la urma sa le montez lipind garniturile de galerie cu Loctite.M-ar interesa cum va reglati voi ambreajul.La manerul manetei de ambreaj treaba ai simpla dar la capatul cablului de ambreaj dinspre motor trebuie trebuie sa fie un mic joc??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Multam' dar am montat deja unul de Africana, de care sunt multumit. Daca il vrei pe al meu, facem schimb. De unde ai luat ghidounul? si cu cat? Ma bate gandul sa pun pe V-Strom. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 De unde ai luat ghidounul? si cu cat? Ma bate gandul sa pun pe V-Strom. Merci! De la cstelia, zicea ca mai are unul sau doua. Da-i un mesaj si va intelegeti. Da Raul,ai exact ce ai in poze.Am reusit pana la urma sa le montez lipind garniturile de galerie cu Loctite.M-ar interesa cum va reglati voi ambreajul.La manerul manetei de ambreaj treaba ai simpla dar la capatul cablului de ambreaj dinspre motor trebuie trebuie sa fie un mic joc??? Din ce tin minte ca am citit in manualul tehnic, nu zice nimic de joc acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 M-ar interesa cum va reglati voi ambreajul.La manerul manetei de ambreaj treaba ai simpla dar la capatul cablului de ambreaj dinspre motor trebuie trebuie sa fie un mic joc??? Nu trebuie sa fie joc acolo, joc este numai la acceleratie (ca sa nu influenteze relantiul atunci cand invarti ghidonul si camasa face figuri. Cand strangi la maxim important este sa simti ca "agata" cand cuplezi treapta 1, dar dupa aia mobra sa nu aiba tendinta sa plece, in caz contrar nu cred sa-i placa electromotorului cand pornesti in viteza si debreat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.