Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Update:

- Intre timp s-a rezolvat cu cilindrul si chiuloasa. Cilindrul a fost alezat si chiuloasa rectificata. Mesterul "de chiuloase" o zis ca nu are nimic daca supapele de pe evacuare au putin joc, asa trebuie sa fie.

- Luni sau marti incepe montajul, ocazie cu care carburatorul va fi facut bucatele, curatat si pus la loc pt ca face o figura de pe la inceputul lui 2011: in zona 1500-3000 ture motorul merge inegal si mai tuseste din cand in cand. Daca-l turez peste nu se mai simte.

- O sa trec de la JMC la Motul mineral, ulei cu care o sa fac rodajul. Intentionez sa raman la el.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut o experienta prea buna cu Motul mineral, l-am dat jos dupa 500 km, mi se auzea motorul parca aveam Ducati. Cel mai bun ulei mineral pe care l-am folosit pana acum a fost de la Motorex 20w50, special facut ptr monocilindrice, mai scump intr-adevar insa motorului i-a placut maxim. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut o experienta prea buna cu Motul mineral, l-am dat jos dupa 500 km, mi se auzea motorul parca aveam Ducati. Cel mai bun ulei mineral pe care l-am folosit pana acum a fost de la Motorex 20w50, special facut ptr monocilindrice, mai scump intr-adevar insa motorului i-a placut maxim. :cheers:

 

M-ai facut curios. Uleiul l-am cumparat deja, o sa-l pun totusi. Mai ales ca o sa-l tin 8-900km, dupa care iar fac un schimb. Daca chiar nu ma inteleg cu el o sa trec inapoi la JMC, ca am ars 10L fara probleme si magazinul ii langa mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci sterge ce scrie pe parbrizul motoretei.

Si, ia zi: Motorex-ul asta 20w50 cum sta la consum? Il papa?

 

Nu vreau sa sterg pentru ca am si eu ca tot omul Paris-Dakar-ul in cap :bounce: vezi doamne replica grafica, poser la terasa.

 

Revenind la chestii serioase, papa 300-350 ml la 3 mii km. Dezavantajul e ca atunci cand am facut 9 mii km intr-un sezon l-am schimbat de 3 ori si a costat un pic, insa il voi folosi in continuare, si asa am o capra batrana macar un ulei bun sa-i dau ca a fost tare cuminte in ultimii 20 mii km si nu m-a lasat niciodata in drum. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce are special, nu m-am documentat atat de departe, insa dupa ce am schimbat mai multe marci de ulei mineral si am ajuns la asta, motorul mi-a zis ca e bine asa :rolleyes: Mi-a zis din prima.

 

Legend20W50_1L.jpg

Editat de mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu acum am Motul 20w50 mineral,defapt,e primul meu schimb de ulei si nu pot sa fac comparatie.Tu ai testat motul mineral si a reiesit ca motorex e mai ok ?

 

 

Nu stiu ce are special, nu m-am documentat atat de departe, insa dupa ce am schimbat mai multe marci de ulei mineral si am ajuns la asta, motorul mi-a zis ca e bine asa :rolleyes: Mi-a zis din prima.

 

Legend20W50_1L.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de Motorex-ul asta:

High-quality mineral-oil-based engine oil for 4-stroke motorcycles with separate engine and gearbox lubrication

Ideal for high-capacity 2-cylinder engines

High thermal stability

Stable lubricating film

Good protection against wear

Specification: API SJ, SG/CF, ACEA A3/B3

 

Ce-am gasit in legatura cu API SJ:

SJ Technically obsolete. For 2001 and older automobile engines. An "Energy Conserving" motor oil (something good for late model cars, not most motorcycles). Note that this standard reduces the phosphorus contents of the motor oil, which is not necessarily a desirable reduction for most motorcycle engines. Check your motorcycle owner's manual specifically for recommendation of an SJ-rated motor oil before using it in your motorcycle, or stick to using SF/SG-rated, SH-rated or dual-rated (SH+SJ) motorcycle oils instead. Do not use unless an API SJ rating is specifically called for by your motorcycle manufacturer.

sursa

 

Ca idee, n-am nici o problema in a baga chiar si ulei auto in motor.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai mi-am adus motorul de la mecanic, nu m-am putut abtine sa nu fac un ocol de 50km :). Imi place cum se aude, cred ca schimbarea de sound ii de la lantul de distributie nou. Suna mult mai "curat", fara tacanituri. Acolo s-o intalnit cu noul Tenere al colegului de garaj :cheers:

 

405500_278001058929483_100001587732724_805774_1309307102_n.jpg

 

Vrea cineva sa schimbe ghidonul original cu unul de aluminiu, profil ~ de super moto? In prima faza mi-a placut asta mai mult, am avut vreo 2 ghidoane originale care le-am vandut :baldy:. Sau vinde cineva unul?

post-60128-0-95168600-1327153655_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.Azi am incercat la xt meu sa montez o alta galerie de evacuare cu care ocazie am luat si 2 garnituri care vin intre galerie si motor .Oricat m-am chinuit nu prea mi-a iesit montajul (de cate ori incercam sa le montez cele 2 garnituri cadeau intr-o parte ) si nu le-am putut centra.Orice sfat ai bine venit!M-ar interesa de asemenea modul de strangere a galerei de evacuare dupa ce se monteaza ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Din pacate, pe Louis se vand niste prostii pe post de garnituri pentru evacuare. In poza articolului apar poze diferite. Atat cea buna cat si cea total nepotrivita.

De primit, o primesti acasa pe cea care nu este buna deloc. Este o saiba monstruos de groasa (~ 3-4 mm).

post-3763-0-34485400-1327950599_thumb.jpg

 

Cele bune au cam 1 - 1.5 mm grosime, arata ca in poza de mai jos si eu nu le-am gasit decat in setul complet de garnituri:

post-3763-0-17496800-1327950600_thumb.jpg

 

Dar, chiar si asa, si cu ultimele te vei chinui ceva timp pana sa fixezi definitiv toba.

Eu am renuntat la accesoriul asta acum vreo 3 ani. Tu stii daca vrei sa iti bati capul sau nu. La mine nu pierdea si nici nu pierde gaze/presiune pe acolo.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci este vorba despre garniturile dintre teava de esapament (coturile) si galeria de evacuare (chiulasa, motor). La mine sunt niste gauri adanci in chiulasa, in care intra coturile. Garniturile au diametrul exterior exact cat diametrul interior al gaurilor respective. Asa ca se centreaza perfect. Chinuiala la mine e cu potrivirea coturilor in gaurile respective, incurcat fiind si de cadrul motoretei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ca sa fim siguri ca vorbim de acelasi lucru.

 

Aici ai probleme cu centrarea?

post-3763-0-02001600-1327954257_thumb.jpg

 

Cu piesa asta?

post-3763-0-85658100-1327954274_thumb.jpg

 

 

@AlexXT:

Te ajut eu cu ghidonul. Am eu unul gata sablat, vopsit, etc si nu ma deranjeaza un schimb. Ne auzim maine pe telefoane si ne vedem pana in (maxim) 18.30? Da un tzar maine si stabilim ce si cum.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@AlexXT:

Te ajut eu cu ghidonul. Am eu unul gata sablat, vopsit, etc si nu ma deranjeaza un schimb. Ne auzim maine pe telefoane si ne vedem pana in (maxim) 18.30? Da un tzar maine si stabilim ce si cum.

 

Multam' dar am montat deja unul de Africana, de care sunt multumit. Daca il vrei pe al meu, facem schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa fim siguri ca vorbim de acelasi lucru.

 

Aici ai probleme cu centrarea?

post-3763-0-02001600-1327954257_thumb.jpg

 

Cu piesa asta?

post-3763-0-85658100-1327954274_thumb.jpg

 

 

@AlexXT:

Te ajut eu cu ghidonul. Am eu unul gata sablat, vopsit, etc si nu ma deranjeaza un schimb. Ne auzim maine pe telefoane si ne vedem pana in (maxim) 18.30? Da un tzar maine si stabilim ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Raul,ai exact ce ai in poze.Am reusit pana la urma sa le montez lipind garniturile de galerie cu Loctite.M-ar interesa cum va reglati voi ambreajul.La manerul manetei de ambreaj treaba ai simpla dar la capatul cablului de ambreaj dinspre motor trebuie trebuie sa fie un mic joc???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde ai luat ghidounul? si cu cat?

Ma bate gandul sa pun pe V-Strom.

Merci! :cheers:

 

De la cstelia, zicea ca mai are unul sau doua. Da-i un mesaj si va intelegeti.

 

Da Raul,ai exact ce ai in poze.Am reusit pana la urma sa le montez lipind garniturile de galerie cu Loctite.M-ar interesa cum va reglati voi ambreajul.La manerul manetei de ambreaj treaba ai simpla dar la capatul cablului de ambreaj dinspre motor trebuie trebuie sa fie un mic joc???

 

Din ce tin minte ca am citit in manualul tehnic, nu zice nimic de joc acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...