yuk Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 (editat) Am si instalatia de franare fara maneta 100 lei, dar butucul trebuie verificat pt ca discul sa pice in acelasi plan cu... etrierul : ) . Nu am disc. Editat Ianuarie 19, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Salut ! am si eu o intrebare , am luat TT-ul vara trecuta si sincer…..abea am invatat cate ceva despre el, am fost mai ocupat sa-l calaresc decat sa mesteresc la el(din fericire nici nu a fost nevoie).Acum ca numar zilele pana vine caldura , incerc sa fac o lista cu ce-i trebuie "iubitei". ce ulei ar trebui sa-i pun si cati litri incap ? de precizat ca tt-ul meu este supermoto si merg mai "agresiv" cu el, nu la modu' bataie de joc dar totusi…pe asflat cu rotile alea e alta treaba.Altceva ce ar trebui precizat este ca m-am mutat in Bucuresti, motorul e la cateva sute de km departare la iernat , insa vara trecuta am venit cu el de vreo 2 ori si traficul mi-a facut mari probleme.Motorul parca se incingea excesiv , de aici trag concluzia ca voi sta toata vara in Bucuresti cu el si are nevoie de un ulei pe masura.Stiu ca el ca si motor cu racire pe aer este probabil gandit sa functioneze la temperaturi ceva mai ridicate…totusi vreau un ulei pe masura, sa protejeze motorul in caz de forja si temperaturi ridicate.Va multumesc! PS: voi aveti probleme cu temperatura? care sunt riscurile? ce probleme se ivesc il caz ca il incing? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Pt stat vara, la 50 grade, in traficul din Bucuresti, radiatorul + ventilatorul ie sfinte. Ca semne de supraincins, intai se va muta cursa ambreiajului spre ghidon (se dilata placile metalice si tija nu mai ajunge sa le impinga), apoi o sa pierzi putere (se dilata si restul pieselor din motor si creste frecarea). Apoi stai doua ore sa se raceasca. Daca torni apa pe motor vei risca sa-i creezi fisuri. Cu timpul se va uza prematur motorul si va incepe sa haleasca benzina si mai ales ulei iar puterea i se va injumatati. Asa sunt toate XT-urile grecilor. TT-ul e pt Baja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 (editat) Salut ! am si eu o intrebare , am luat TT-ul vara trecuta si sincer…..abea am invatat cate ceva despre el, am fost mai ocupat sa-l calaresc decat sa mesteresc la el(din fericire nici nu a fost nevoie).Acum ca numar zilele pana vine caldura , incerc sa fac o lista cu ce-i trebuie "iubitei". ce ulei ar trebui sa-i pun si cati litri incap ? de precizat ca tt-ul meu este supermoto si merg mai "agresiv" cu el, nu la modu' bataie de joc dar totusi…pe asflat cu rotile alea e alta treaba.Altceva ce ar trebui precizat este ca m-am mutat in Bucuresti, motorul e la cateva sute de km departare la iernat , insa vara trecuta am venit cu el de vreo 2 ori si traficul mi-a facut mari probleme.Motorul parca se incingea excesiv , de aici trag concluzia ca voi sta toata vara in Bucuresti cu el si are nevoie de un ulei pe masura.Stiu ca el ca si motor cu racire pe aer este probabil gandit sa functioneze la temperaturi ceva mai ridicate…totusi vreau un ulei pe masura, sa protejeze motorul in caz de forja si temperaturi ridicate.Va multumesc! PS: voi aveti probleme cu temperatura? care sunt riscurile? ce probleme se ivesc il caz ca il incing? pune-i radiator de ulei daca nu are ! si 20W50 Editat Ianuarie 20, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Pt stat vara, la 50 grade, in traficul din Bucuresti, radiatorul + ventilatorul ie sfinte. Ca semne de supraincins, intai se va muta cursa ambreiajului spre ghidon (se dilata placile metalice si tija nu mai ajunge sa le impinga), apoi o sa pierzi putere (se dilata si restul pieselor din motor si creste frecarea). Apoi stai doua ore sa se raceasca. Daca torni apa pe motor vei risca sa-i creezi fisuri. Cu timpul se va uza prematur motorul si va incepe sa haleasca benzina si mai ales ulei iar puterea i se va injumatati. Asa sunt toate XT-urile grecilor. TT-ul e pt Baja. da din pacate nu am radiator, cam asta ar fi neajunsul ei.la partea cu uzura prematura…am ramas uimit sa vad totusi cateva tt-uri cu multi km in bord pentru un monocilindru, sper sa fie asa. pune-i radiator de ulei daca nu are ! si 20W50 te referi al vreo improvizatie ? sau se potriveste vreunul? la improvizatie ma gandeam si eu, sa-i pun un radiator pe laterala cilindrului sau doua mai mici pe ambele parti si o termocupla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 avem un noi un TT-r in radauti , are baiatul un radiator de ulei montat pe aripa din fata , arata ciudat , dar nu stiu , as a luat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 da acum m-am uitat si eu pe net , si am vazut niste radiatoare mititele pozitionate vertical, paralel cu cilindrul …dar se pare ca ai nevoie de niste modificari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Am eu toate conductele de la xtz660, pune poze cu locul unde ar merge radiatorul... honda dominator mai are... pe dreapta cred... nu toate, este" optional". Cei care sertizeaza furtune au scule pt etansare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Exista kit complet la Kedo: http://kedo.com/ssl/php/art_detail.php?PHPSESSID=20415d5066b0726068e1db4e632e868c&f_page=ArtDetail&f_param=50581 Dar probabil o poti rezolva mult mai ieftin cu un radiator de ulei care se nimereste la dimensiuni si furtune seritizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Stie careva un xtz 660 dezmembrat as aveavnevoie de plasticul din jurul bor dului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 /index.php?/topic/702653-dezmembrez-yamaha-xtz660-1991/&do=findComment&comment=3553846 incearca aici, iar daca nu gasesti da-i o cautare pe mercador, am vazut azi unu la dezmembrat( este unul negru)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Intrebare la ttr 600 se poate pune electric starter de xt cumva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 (editat) electromotor -100 lei + taxe http://kedo.com/ - potriveste cel de tenere Application: TT600E/RE, XT600E, MT03, SZR660, XTZ660, XT660R/X'04-, XT660Z'08- am si releu de pornire -30 lei http://kedo.com/ TT600E, XT600Z(1VJ/3AJ), XT600E-'98, XTZ660, XTZ750 Editat Ianuarie 24, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AfXv237 Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 P.S: yuk , mersi de linku' cu filtrul sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Poate orice ageamiu intr-ale tehnicii sa demonteze bascula de la un XTZ660 ? Kit de lant am mai schimbat, de fapt am ajutat, dar la un Transalp, insa acolo a fost fara demontare de bascula. La XTZ cum se procedeaza cu bascula ? Exista niste scule dedicate pentru operatiunea asta? Axul ala cum se scoate? Are vreun arc tensionat pe-acolo ? Trebuie umblat si la vreun surub de la amortizorul spate, sau n-are nicio treba cu demontatul basculei ? Rulmentii aia care ajuta la pivotarea basculei se pot inlocui fara ustensile adecvate? Toata treaba asta o pot face singur? Saru' mana de raspuns ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Nu trebuie scule specializate. Se poate face de un singur om care a mai tinut vreodata o surubelnita in mana sau care a mai citit vreodata un manual de reparatie sau a mai vazut vreo microfisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 andrei.belcic : E ca si cum as fi intrebat ce gust are COLA, iar tu mi-ai fi raspuns s-o gust si-am sa vad cum e ! Cand am ajutat un prieten la inlocuirea unui kit de lant la un KLE , am reusit, nu eu personal, sa rupem siguranta de la pinionul de atac. Inainte de asta, am tot incercat cu o cheie sa scoatem piulita de la pinionul fata, si am reusit abia dupa ce m-am dus cu mobra la o vulcanizare iar piulita aia a fost slabita cu scula folosita la montarea/demontarea rotilor. Pe langa asta, nici eu si nici el n-am verificat rulmentii de la roata spate, gandindu-ne ca e bine gresat totul si sa nu umblam. Dupa cateva luni a trebuit inlocuit un rulment de la roata. Deci intrebarea mea ii viza pe cei care au mai montat un kit de lant inchis cu demontare de bascula, in ideea de a-mi vorbi despre problemele/greselile de care au avut parte, in asa fel incat eu sa nu le repet. Nu toti au demontat mobre la viata lor, asa ca vor mai fi abordate teme care tie ti se par superficiale. Ideea e ca forumul e si pentru discutii legate problemele pe care le intampina un oarecare posesor de motocicleta, iar daca n-ai disponibilitatea sa ajuti e mai fair sa-ti vezi de treaba. Multumesc pt intelegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 (editat) ies usor, dar iti trebuie trusa de tubulare , poate nu este bine sa fortezi clichetul, eventual fugi pe la o vulcanizare sa le slabesti. De constati ceva grav , am eu(de dat) toate piesele cu revizia la zi(inclusiv telescop bun). Pariez pe boltul de jos, de la oase si pe bucsile metalice de la 2 articulatii . Probeaza inainte cursa in gol a basculei (montata pe cadru) cauzata de jocuri, confrunta cu manualul (joc maxim recomandat) si vezi unde este mai mare . Ceva detalii mai sus la postul 2256 http://www.660er.de/Tenere/reparatur_hilfe.htm Editat Februarie 7, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Yuk : problema la mine e faptul ca in timpul mersului se aude un scartait la bascula, desi am gresat bine pe la toate niplurile. Amortizorul lureaza f bine, se apasa ok si se ridica incet si fara vreun zgomot, dar in tmpul mersului, cand trec peste vreo denivelare se aude in scartait din zona basculei. Tocmai d-ai vreau s-o dau jos si sa verific rulmentii de pivotare. Dar nu stiu cum! In weekend ma duc acasa in Calarasi si mai ma uit o data la bascula, poate intuiesc cum dau jos axul. Multumesc pt raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 bascula are 2 axuri, este unul sub dopurile de cauciuc, cel care prinde oasele. Poti si fara sa dai pompa de frana jos de pe cadru dar te va incurca (este greu pt ca suruburile au loctite care cedeaza la cald) Eu am taiat(partial) si sarma de pe bascula ca sa nu mai dezamorsez frana, este tare si oricum tine furtunul de frana la locul lui daca sectionezi unde trebuie. Daca nu ai jocuri gresezi toate articulatiile cu decalimetru . Nu vobleaza la 150km/h ? +/- ajutorul vantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 ba da, vobleaza! dar de unde stii, m-ai vazut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_zx6r Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Dezmembrez yamaha xt 600e din 2002. http://www.motocicli...a-xt-600-e2002/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) ba da, vobleaza! dar de unde stii, m-ai vazut? sunt oasele, din cauza jocului bascula are o cursa in gol, pe cursa aia telescopul nu lucreaza . Am demontat aripa inalta, am imprumutat o roata 21 ... voblajul era de la bascula, 2 articulatii de la oase aveau joc . Am inlocuit bucsile metalice si boltul de jos original yamaha Editat Februarie 8, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Salut baieti. As fi curios de o treaba, este cineva care stie cam cati km rezista o pereche de crampoane gen heidenau k74 pe asfalt, nu100% dar undeva spre 70-80% , banuiesc ca nu foarte multi merg cu crampoane din astea pe asfalt, dar as fi curios ...asa dupa voi cat credeti ca ar tine....? ...... nu neaparat cu xt , si cu alt moto.... am inteles, undeva pe la 5000km ... dar nu stiu sigur daca fata sau spatele. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 salutare toata lumea , a venit vremea sa-mi desfac motorul , cu scopul de a schimba orice nu este bun , pana una alta am facut un clip la care v-as ruga sa va uitati cei care ati mai avut zgomote zornaieli si tzacaneli si le-ati remediat . astept parerea d-voastra referitoare la ce se aude la motorul meu , multumesc anticipat ! atasez link-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.