Bebiku Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 (editat) Salut! Am un R6 2000 care a inceput sa mearga in 3 pistoane. I-am dat carburatoarele jos sa le curat si am observat ca supapele de la un cilndru sunt mereu deschise. Daca ii dau la automat se muta pe alt cilindru dar mereu sunt deschise. Mai am sanse sa le reglez la service sau ii pun alt motor? Diferenta e destul de mare. 5mm poate mai mult . Ma gandesc ca a am stricat si altele pe acolo. Motorul asa l-am cumparat. Era clar ca e ceva defect la el dar m-am gandit ca poate ii dau de cap. Multumesc! Editat Iunie 1, 2017 de Bebiku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 Posibil supapele sunt strambe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 Nu incerc sa iti explic teoria functionarii motoarelor in 4 timpi dar iti sugerez sa vizionezi videoclipul de mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iunie 1, 2017 Autor Share Postat Iunie 1, 2017 Mai are rost sa ii masor compresia cu problema asta? Cred ca o sa am niste valori de ma doare capu. Voiam sa stiu daca e si cilindru fisurat fara sa il desfac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 (editat) Test compresie Editat Iunie 1, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 (editat) Cilindru fisurat??? Editat Iunie 1, 2017 de andutzu_85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 La mobrele alea se practica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 Mai are rost sa ii masor compresia cu problema asta? Cred ca o sa am niste valori de ma doare capu. Voiam sa stiu daca e si cilindru fisurat fara sa il desfac. poate doar cu un test de compresie....cam aproape tot ce inseamna r6 pana in 2003 ....observ ca incepe sa le sune ceasul....nu esti singurul cu problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iunie 1, 2017 Autor Share Postat Iunie 1, 2017 Am mai avut una aum 3 ani crapata si am schimbat motorul. Nu m am invatat minte si am luat alta. Revin cu update dupa test compresie si electric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Pe toti pe care ii cunosc cu minunatul R6 au avut probleme la motor sau la cutie, nu a scapat nici unul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 proaste rau r6 astea niste gunoaie practic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Singurul lucru bun la model este care are frane bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Are pe naiba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Tu poate ai mers cu una care avea frane de gs ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Daca tie alea ti se par frane inseamna ca a ta n are frane deloc. Ahahah! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 (editat) Pe toti pe care ii cunosc cu minunatul R6 au avut probleme la motor sau la cutie, nu a scapat nici unul ! Eu am avut unul timp de 6 ani pana acum 3 ani si nu am avut probleme nici la motor nici la cutie. Il cunosc pe noul proprietar si de 3 ani de cand e la el motorul e tot ok. Dar motocicleta a fost intretinuta ca la carte tot timpul si cand am cumparato eu avea 20.000 reali. Editat Iunie 2, 2017 de NeoZealot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iunie 2, 2017 Autor Share Postat Iunie 2, 2017 Bujiile sunt negre. Am sa atasez poze. Compresia am verificato la rece dar nu am reductie de 10 si a prins doar 1/4 din filet. Am testat asa... 1-105 2-110 3-105 4-80. Am curatat bujiile si le-am uscat putin sa vad daca da scanteie dar nimic. Am incercat la fiecare bobina si nimic. Cand dau la automat se aude un click de la releu de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 (editat) Eu nu mai inteleg ... Ai zis asa: Am un r6 care A INCEPUT sa mearga in 3 (deci mergea in 4) Dupaia zici ca ai curatat bujiile dar nu scanteiaza niciuna ... cum vine asta? Mergea sau nu mergea in 3 sau 4? E normal sa faca click releul ... altfel n-ar fi releu. Compresia trebuie testata cu reductia de marimea bujiei, altfel e degeaba. Editat Iunie 2, 2017 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iunie 2, 2017 Autor Share Postat Iunie 2, 2017 Nu sunt mecanic am fost doar ucenic la un baiat din Bucuresti i am uitat numele. Stiu doar ca a murit la putin timp dupa ce am plecat eu. A cazut masina pe el. Am fost prost si nu am verificat bujia cu bobinele puse. Era doar una pusa. L am pornit pana la urma si merg asa pana crapa de tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 nu te faci ucenic si la alexen? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iunie 2, 2017 Autor Share Postat Iunie 2, 2017 nu te faci ucenic si la alexen? Te las pe tine daca tot te pricepi la becuri. Mai jos avem pacientul pe jumatate decedat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Iunie 3, 2017 Share Postat Iunie 3, 2017 Daca nu da scantei la bujii...ia-o sistematic,verifica intai fise,bobine,cdi Acu vreo 2 saptamani am ramas si eu in mers fara pistoanele 1si 4 Am luat pe rand,am schimbat bujii,verificat bobine,fise,cdi(toate bune)...ce sa fie oare??? Apoi a venit un electrician si s-a fus din prima la problema-firul de masa care venea la una din bobine intrerupt pe traseu(inlocuit firul,dat la automat....sfert) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.