Sari la conținut

anvelopa mai mare pe spate gs 500 f


Postări Recomandate

Pentru ce ? Ca sa arate mai bine ? Daca nu schimbi si janta n-ai facut nimic bun, decat rau. Guma va sta rau pe janta, moto va fi instabila. Astampara-te ! Cand iti vei face poftele cu GS500, schimba moto.

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 180 in loc de 160

cu janta stock. Am vazut multi baieti cu er 6 cu aceeasi dimensiune. Multi zic ca nu se poate, ca nu e ok. Nu stiu ce sa zic, nu am incercat cu 160, insa momentan sunt f f multumit de ciclistica la mobra mea

Editat de Klaus Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca nu ai incercat 160, cat e in carte, si tu ai mers doar cu 180 pe mobra ta de unde stii care e diferenta ca sa compari? Pai nu stii.

In caz de accident vezi ca te sare randul la despagubire daca te prinde cu anvelopa neconforma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ca sa nu mai zic de ITP si ... Doamne fereste, abia asteapta astia de la asigurari motiv ca sa nu despagubeasca, vorba lui Paulica !

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu castigi mare lucru, daca vrei sa arate ca la motociclete ... nu o sa arate mult mai lata decat 130 pentru janta strange cauciucul, o sa se janteze greu sau deloc o sa se chinuie ala la vulcanizare ... daca reuseste bine daca nu mai incerci in alta parte sau pui camera.

 

de pierdut ciclistica nu e cazul ca oricum nu exista si cum ziceam nu se schimba mult latimea

 

fata de un cauciuc vechi si patratit va fi alta viata (nou,da?)

 

 

pentru maestrii ciclismului ... de la 130 la 150 nu-i acelasi lucru cu 180-190 eventual 55>50 , capisci?

 

problema majora e cu rar-militie .. dai de un militian mai citit si se uita la dimensiuni, iti ia talonul si te pune la cheltuieli/drumuri .

 

(pe fatza merge 120/70/17 fara greturi in loc de 110 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic asa:

 

Pro

 

- arata ceva mai bine dar nu cu mult ca se sugruma pe janta si devine mai ascutit si inalta si mobra de fund nitel, ce zicea si mahnitu'.

- YOLO si SWAG;

 

Cons

 

- pret mai mare;

- ciclistica diferita si nu prea, depinde cat de pilot esti ca sa te prinzi de diferenta;

- greutate ceva mai mare, sesizabila din nou daca esti pilot talentat; posibil sa o sesizezi mai usor decat la diferenta la manevrabilitate sau poate ca nu;

- probleme la ITP, Politie si RCA(in caz de buseala), nasoale in toate cazurile;

- posibil sa iei 150 si sa te trezesti ca freaca ori de aparatoare ori de bascula sau ce mai e p-acolo;

 

Acuma, tu pune-te stramb si judeca drept, mobra ta si banii tai in final.

 

Captain-Planet-and-the-Planeteers-Poster

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ti-au sugerat si cei de mai sus: Vrei anvelopa mai mare, ia-ti alta mobra si nu iti mai bate capul cu alte prostii de genul asta.

CBF 500 are 160 pe spate(Nu stiu daca GS-u tau intra la categoria A2, in caz ca nu ai permis pentru A, dar in mod normal, CBF-ul nu cred ca intra la A2 fara limitare)

 

Iar daca tu nu crezi ca e suficienta o anvelopa de 130, si crezi ca una mai mare e "mai buna" urmareste clipu-ul de mai jos:

Tipul are un CB 500 cu anvelopa de 130 pe spate:

Editat de gabizxc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...