30UFC Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Salut Dupa cum spune si titlul ma bate gandul sa sa inlocuiesc anvelopa spate la gs 500 f. Ia are stok 130/70/17 si as vrea sa ii pun 150/70/17 Ce castig ce pierd ? Va multumesc anticipat, asfalt curat si fara gropi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Nu castigi nimic, pierzi tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 (editat) Pentru ce ? Ca sa arate mai bine ? Daca nu schimbi si janta n-ai facut nimic bun, decat rau. Guma va sta rau pe janta, moto va fi instabila. Astampara-te ! Cand iti vei face poftele cu GS500, schimba moto. Editat Iunie 2, 2017 de PoliBuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrinicusor Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Am pus eu de 180 cu tot cu janta în loc de 150 , merge la fel,nu simt nici o diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Tu citesti de la dreapta la stanga? Una e cu tot cu janta, alta e doar anvelopa. Scrie romaneste mai sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
30UFC Postat Iunie 2, 2017 Autor Share Postat Iunie 2, 2017 Nici 140 nu merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 (editat) Eu am 180 in loc de 160 cu janta stock. Am vazut multi baieti cu er 6 cu aceeasi dimensiune. Multi zic ca nu se poate, ca nu e ok. Nu stiu ce sa zic, nu am incercat cu 160, insa momentan sunt f f multumit de ciclistica la mobra mea Editat Iunie 2, 2017 de Klaus Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Pai daca nu ai incercat 160, cat e in carte, si tu ai mers doar cu 180 pe mobra ta de unde stii care e diferenta ca sa compari? Pai nu stii. In caz de accident vezi ca te sare randul la despagubire daca te prinde cu anvelopa neconforma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 (editat) ... ca sa nu mai zic de ITP si ... Doamne fereste, abia asteapta astia de la asigurari motiv ca sa nu despagubeasca, vorba lui Paulica ! Editat Iunie 2, 2017 de PoliBuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 (editat) Nu am ce face momentan. Abia am luat mobra si e noua guma. Astept sa treaca sezonu' pt ca n am bani acum Editat Iunie 2, 2017 de Klaus Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 3, 2017 Share Postat Iunie 3, 2017 nu castigi mare lucru, daca vrei sa arate ca la motociclete ... nu o sa arate mult mai lata decat 130 pentru janta strange cauciucul, o sa se janteze greu sau deloc o sa se chinuie ala la vulcanizare ... daca reuseste bine daca nu mai incerci in alta parte sau pui camera. de pierdut ciclistica nu e cazul ca oricum nu exista si cum ziceam nu se schimba mult latimea fata de un cauciuc vechi si patratit va fi alta viata (nou,da?) pentru maestrii ciclismului ... de la 130 la 150 nu-i acelasi lucru cu 180-190 eventual 55>50 , capisci? problema majora e cu rar-militie .. dai de un militian mai citit si se uita la dimensiuni, iti ia talonul si te pune la cheltuieli/drumuri . (pe fatza merge 120/70/17 fara greturi in loc de 110 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 3, 2017 Share Postat Iunie 3, 2017 (editat) Eu zic asa: Pro - arata ceva mai bine dar nu cu mult ca se sugruma pe janta si devine mai ascutit si inalta si mobra de fund nitel, ce zicea si mahnitu'. - YOLO si SWAG; Cons - pret mai mare; - ciclistica diferita si nu prea, depinde cat de pilot esti ca sa te prinzi de diferenta; - greutate ceva mai mare, sesizabila din nou daca esti pilot talentat; posibil sa o sesizezi mai usor decat la diferenta la manevrabilitate sau poate ca nu; - probleme la ITP, Politie si RCA(in caz de buseala), nasoale in toate cazurile; - posibil sa iei 150 si sa te trezesti ca freaca ori de aparatoare ori de bascula sau ce mai e p-acolo; Acuma, tu pune-te stramb si judeca drept, mobra ta si banii tai in final. Editat Iunie 3, 2017 de paulynos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 (editat) Cum ti-au sugerat si cei de mai sus: Vrei anvelopa mai mare, ia-ti alta mobra si nu iti mai bate capul cu alte prostii de genul asta. CBF 500 are 160 pe spate(Nu stiu daca GS-u tau intra la categoria A2, in caz ca nu ai permis pentru A, dar in mod normal, CBF-ul nu cred ca intra la A2 fara limitare) Iar daca tu nu crezi ca e suficienta o anvelopa de 130, si crezi ca una mai mare e "mai buna" urmareste clipu-ul de mai jos: Tipul are un CB 500 cu anvelopa de 130 pe spate: Editat Iunie 4, 2017 de gabizxc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.