Sari la conținut

Probleme schimbare viteze gpz 500 s 1995


Postări Recomandate

Salut tuturor membrilor ce vor citi aceasta postare. Am cumparat un kawasaki gpz 500 s din 1995 si nu functioneaza cutia de viteze cum ar trebui. Deci: intra in treapta 1 si iese pe neutral dar pentru a trece in treptele superioare trebuie sa misc lateral (stanga -dreapta) fortand uneori jocul, schimbatorul de viteze pentru a intra in treptele superioare. Nu am schimbat treptele cu motorul pornit sau in mers intrucat nu am permis categoria A si nici nu este inmatriculata. Uneori cand face mofturi daca rotesc roata spate, cand e pe liber, intra mai usor in treapta 1 si a 2 a. Imi doresc nespus ca problema sa fie data de cablul ambreiaj sau ambreiaj si ma gandesc cu groaza ca nu cumva problema sa fie din cutia de viteze. Nu cunosc nici un mecanic moto in Botosani, si sper sa obtin ceva sfaturi de din partea voastra. Mentionez ca am schimbat uleiul si filtrul de ulei iar clema ambreiajului de pe carcasa pare sa aiba cursa completa.

Astept sfaturi si va multumesc pentru ele anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica sa misti lateral (stanga - dreapta) schimbatorul de viteze? Ai reflexe restante de la schimbatorul de la conserva :lol:

 

» Post actualizat in 04 Jun 2017 07:55

Pedala schimbătorului are un joc lateral, nu foarte accentuat. Am căutat si pe alte pagini si am inteles ca nu se pot schimba vitezele superioare cu motorul oprit si motocicleta stationata. Voi cere ajutorului unui posesor de permis cat A pentru verificare. Trebuie să mă asigur că schimbă bine pentru a putea trece RAR-ul. Mulțumesc pentru răspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la rar nu ti-o baga nimeni in viteza, nici macr nu ii porneste motorul :)

 

serii, frane, lumini, cauciucuri, tobe si eventual jocuri in furca / bascula - dar nu prea am vazut asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 04 Jun 2017 07:55

Pedala schimbătorului are un joc lateral, nu foarte accentuat. Am căutat si pe alte pagini si am inteles ca nu se pot schimba vitezele superioare cu motorul oprit si motocicleta stationata. Voi cere ajutorului unui posesor de permis cat A pentru verificare. Trebuie să mă asigur că schimbă bine pentru a putea trece RAR-ul. Mulțumesc pentru răspunsuri.

Nepoate , cutia de viteze e conceputa sa schimbe in anumita turatie . Nu mai forta cutia si fa cum ti-a zis aiuritul , roaga pe cineva sa ti-o plimbe . Daca totusi te mananca'n ruc , pune mobra pe stender spate , si fa incercarea cu motorul pornit . Asta nu e moto in 2T sa poti schimba de pe cric , e motor de turatie , si are si 6 trepte , deci o CV stransa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nimic in neregula cu cutia ta, majoritatea fac asa.

Ai putea totusi sa cureti si sa gresezi partile mobile ale schimbatorului. La fel cu cablu de ambreiaj cat si cel de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...