Sari la conținut

Sfat sudare Kick start


sbk750
 Share

Postări Recomandate

tocmai ce m-am fericit acuma in plin sezon cu kick-ul rupt si nu are electromotor , intrebarea mea este daca ca si metoda de avarie ar merge sudat si daca da ce fel de sudura trebuie sa fac sa tina ca sa stiu ce meserias sa caut , o mai incercat cineva , tine sau sa nici nu ma chinui . merci anticipat de orice sfat .

post-30359-0-14688300-1496681004_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge sudat fara probleme, este din otel , nimic special , orice proces de sudura e ok doar sa stie sudorul ce face... se pune o teava aluminiu/cupru de diametrul respectiv pt a nu se deforma canelurile, ceva material in exces se indeparteaza cu o pila .

 

o sa tina 100 de ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E chiar asa greu sa te scobesti un pic sa-ti iei o pedala?

Pana iti vine ce comanzi o iei la impins.

 

m-am interesat si probabil c-o sa fiu nevoit sa iau , insa daca-ti zic ca ciotul ala din poze costa 100 euro nou , fara pedala , doar el , ce zici , si nici nu este pe stoc este pe comanda , eu caut o solutie rapida de moment , cat despre pornire impinsa .... e un monocilindru de 600 cc , am gasit pe youtube o filmare cu un tt600r impins , pare c-ar porni impinsa in viteza a 3 la vale :D oricum nu cred ca voi apela la metoda impinsa ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da exemplu de una cu pedala care tu nu o poti porni impinsa. Sa nu-mi zici de IJ ca si ala il pornesti impins.

DR650RS. Greu de tot porneste impins prin a 4a. La genul asta de motociclete ai o problema cu suspensiile si o alta problema cu pneul. De cele mai multe ori sunt pneuri cu crampoane, crampoane care au o pata de contact cu asfaltul mult mai mica decat un pneu de strada. Nu poti nici sa zici ca sari in sa la momentul potrivit sa pui greutate pe pneu si sa maresti pata de contact pentru ca suspensia e mai moale ca la o motocicleta de strada, are cursa mai lunga si absoarbe socul fundului tau. Roate se duce taras juma de metru. Nici macar nu poti sa o invarti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da exemplu de una cu pedala care tu nu o poti porni impinsa. Sa nu-mi zici de IJ ca si ala il pornesti impins.

aproape toate mobrele de 600 (si multe altele de diferite capacitati). Garantat nu le pornesti singur impinse si cu ajutor ai sanse poate in treptele superioare. E greu sa dai motorul peste cap fara decompresor actionat.

Pana si ijul meu nu e cel mai prietenos la pornit impins

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DR650RS. Greu de tot porneste impins prin a 4a. La genul asta de motociclete ai o problema cu suspensiile si o alta problema cu pneul. De cele mai multe ori sunt pneuri cu crampoane, crampoane care au o pata de contact cu asfaltul mult mai mica decat un pneu de strada. Nu poti nici sa zici ca sari in sa la momentul potrivit sa pui greutate pe pneu si sa maresti pata de contact pentru ca suspensia e mai moale ca la o motocicleta de strada, are cursa mai lunga si absoarbe socul fundului tau. Roate se duce taras juma de metru. Nici macar nu poti sa o invarti.

 

650 RS porneste greu daca este cu decompresor cu solenoid.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...