smokefield Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Am dat cautare pe site dar nu am gasit un topic legat de asta..daca e vre-unul puneti link. M-am uitat zilele astea de metode pentru prevenirea intepaturilor in offroad, sau cel putin pentru o protectie mai buna. Pe partea de moto am gasit cateva alternative - tu-bliss, mousse, balls sau cauciucuri cu intarituri. Pe partea de biciclete am gasit un fel de tire liners/benzi de protectie - dar care nu se gasesc si pt moto. am vazut ca se gasesc benzi din kevlar dar nu sunt anti penetrare... alte idei ? Voi ce folositi ? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mome Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 (editat) salutare...eu am la vanzare un kit cu petice,in principiu posibil sa mearga si la mobra,daca te-ar interesa PM...stima http://www.oxfordproducts.com/motorcycle/brands/oxford/tyre_and_wheel_care/oxford_co2yre_repair1_motorcycle_tyre_kit/?PHPSESSID=o6v4pu94dtn9k187p3d2r12r61 sau http://www.oxfordproducts.com/motorcycle/brands/oxford/tyre_and_wheel_care/oxford_co2yre_repair1_motorcycle_tyre_kit/ Editat Iunie 13, 2017 de Gangsterik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Camere si leviere la tine si aia e. » Post actualizat in 13 Jun 2017 07:50Si inca ceva: de cand o ard enduro-touring (vreo 90.000 km in total) am facut vreo 5-6 pene, dar niciuna afara de pe asfalt. Pe macadam mai rar cuie, suruburi, sarme si alte rahaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Leviere,camere,pompe...aia se mai numeste plimbare? Motociclismul e frumos asa, cu bune si rele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Iunie 13, 2017 Autor Share Postat Iunie 13, 2017 nu stiu pe unde merg altii da eu tot mai scot cate 2-3 ghimpi dupa fiecare tura, si parca as vrea sa minimizez riscurile. un cunoscut a facut 3 pene intr-o singura zi. norocul lui ca au mai avut si altii camere de rezerva. nu cred ca strica nimanui sa minimizeze riscurile daca se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soran Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Salut, eu am folosit "Michelin Ultra Heavy Duty Inner Tube". Inclin sa cred ca ofera protectie foarte buna anti-ghimpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Leviere,camere,pompe...aia se mai numeste plimbare? Motociclismul e frumos asa, cu bune si rele. Adica? Daca ramai in varf de munte pe pana se mai numeste plimbare?! Sau pe DN intr-un sat gen Buzescu?! » Post actualizat in 13 Jun 2017 12:43 Salut, eu am folosit "Michelin Ultra Heavy Duty Inner Tube". Inclin sa cred ca ofera protectie foarte buna anti-ghimpi. Camerele groase (HD, Supertuff, etc) nu prea sunt indicate pentru mersul pe asfalt. Aia de Kenda au unele intermediare, Tuff. Alea mi s-au parut cel mai bun compromis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Leviere,camere,pompe...aia se mai numeste plimbare? Motociclismul e frumos asa, cu bune si rele. poti sa ii spui adventure riding trebuie sa fii pregatit ptr situatiile comune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 nu stiu pe unde merg altii da eu tot mai scot cate 2-3 ghimpi dupa fiecare tura, si parca as vrea sa minimizez riscurile. un cunoscut a facut 3 pene intr-o singura zi. norocul lui ca au mai avut si altii camere de rezerva. nu cred ca strica nimanui sa minimizeze riscurile daca se poate. Apropos, ca sa-ti putem da oaresce sfaturi ar fi util sa ne spui si ce mobra ai. Mai simplu, sa-ti completezi profilul. Pentru ca una e sa ai un enduro-touring usor e una, daca ai o vaca de 200+ kile e alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Iunie 13, 2017 Autor Share Postat Iunie 13, 2017 wr250r. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Solutia de se pune in camerele de bicicleta nu merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 (editat) Am facut pana la dracu'n'praznic in 97... Am umplut anvelopa cu muschi de pe copac si a tinut vreo 15 km... dupa vreo 6 luni la fel, doar ca aveam o groapa de gunoi relativ aproape... umplut anvelopa cu carpe si plecat spre casa. In rest, am venit pe pana pana acasa (<30km) Editat Iunie 13, 2017 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Iunie 13, 2017 Autor Share Postat Iunie 13, 2017 heh. eu ma gandeam la ce facem sa nu ajungem in situatia aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 wr250r. Pe asta merge si mousse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 (editat) Pentru tine rezolvarea este mousse sau tyre balls. Te tine destul de mult un Mousse/balls si merita daca nu faci hard enduro. Pentru Hard tubliss-ul e sfant, daca ai camera rosie umflata corespunzator poti merge linistit cu cauciucul cu presiune ZERO sau pana fara nicio problema pe termen scurt (zeci de km). Cu tubliss sau camere de orice grosime sau orice alta "inginerie" band kevlar, etc, exista riscul de pana. In cazul meu daca se intampla sa fac pana merg pe ea, de multe ori distante de 40 de km, depinde unde se nimereste. Daca am pana pe fata ma trag cu poponeata pe spatele seii sa descarc fata si pe spate fac invers, ma sui pe rezervor cat se poate ca sa descarc spatele si merg incet si cu grija pana acasa. In 8 ani de enduro n-am stricat nici macar o roata/janta. Cauciucul de multe ori l-am salvat, camera nu. Adevarata problema apare daca mergi pe contra panta si dejantezi guma, atunci e belea, tre' sa chemi elicopterul Editat Iunie 22, 2017 de CazyRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Eu am camere subtiri dar trei rimloace pe roata, atat pt echilibrarea mai buna a rotilor la viteze mari, cat si pt. micsorarea riscului de dejantare pe curba de nivel / off camber (contrapanta in jargou ). Exista mousse pt hard enduro si exista mousse pt rally raid. Mousse-ul de hard enduro sucks la viteze mari, pe forestiere sau asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.