SONYC Postat Aprilie 22 Autor Share Postat Aprilie 22 Daca te referi la tura de ieri, unul dintre participanti nu putea sa iasa din tara. A fost insa ok si asa, ne-am descurcat. Ii vine cat de curand randul si Bulgariei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Mai 15 Autor Share Postat Mai 15 77) Intinzator lant: Honda 14520-MFG-D02 + Garnitura intinzator lant: Honda 14523-MCW-003 78) Garnitura furtun pompa apa: Honda 91315-MB0-013 + Antigel: Motul motocool factory line - 35C 79) Lant: Gresat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat 6 ore în urmă Autor Share Postat 6 ore în urmă 80) Furtun golire antigel: Etansat cu pasta Tura Thracian Tomb Of Sveshtari (BG) - 451 km Las costumul moto acasa, o sa fie prea cald astazi. Ma dau cu unsoare de protectie solara si la drum cu mine. Aglomeratia de la podul prieteniei e nelipsita in aceasta perioada, dar ma strecor si scap repede de ea. Bag viteza ca sa pot suporta mai usor valul de caldura, dar resimt cu adevarat racoarea doar in zonele cu padure sau vegetatie deasa, sa le dea Dzeu sanatate ca n-au taiat tot ce putea fi taiat. Drumul e liber si placut, doar ca aluneca mobra pe virajele mai stranse, pesemene ca asfaltul nu e tocmai curat. Modul in care am setat navigatia de acasa ma baga pe niste drumuri pustii de-a dreptul, dar cu asfalt. Nu intalnesc alti motociclisti pe traseu, or fi toti la birt savurand o bere rece. Ajung la obiectiv, trag mobra la umbra in cantecul cicadelor si caut intrarea. Ma intampina ghidul care, spre fericirea mea, stie bine engleza astfel incat comunicarea e foarte usoara. Imi spune ca sunt 3 movile care se pot vizita. Platesc 22 de leva pentru doua din ele, desi ulterior vizitei o recomand doar pe prima, cea principala. Sunt singurul client astfel incat voi avea parte de un tur "privat", sau cel putin asa credeam. Cand abia incepea ghidul sa prezinte istoria locului, mai sosesc doua masini cu numar de BG. Doamna ghid se duce sa ii intampine si sa ii alature turului. Ii aud de la distanta, sunt nemti. Incepe turul pe o alee cu lavanda de ambele parti, ioi ce mireasma. Movila principala: Temperatura interioara e controlata prin intermediul unui sistem de aer conditionat in timp ce usa principala de acces este groasa si are un sistem electric de deschidere/inchidere. Inauntru avem parte de o lectie de istorie mai detaliata: Nu este permis fotografierea obiectivului, dar cum sunt roman, m-am descurcat: Exista un automat de bauturi, dar functioneaza numai cu monede, ori eu aveam doar bancnote mari. Mi s-a recomandat sa beau apa de la robinetul baii, dar am zis pas. Aveam aproximativ 51 de km pana la restaurantul din Tutrakan, asa ca i-am dat bice. Odata ajuns aici, am comandat din start 3 sticle de pepsi cu gheata si lamaie ca sa alin setea. S-a uitat putin ciudat la mine chelnerul, dar mi-a adus. Kavarma de porc a urmat si ea, prea buna, prea ca la tara. De aici si pana la bacul din Silistra a mai fost doar o aruncatura de bat. De la Chiciu si pana acasa insa, mai ales ca am ocolit autostrada, mi s-a parut o vesnicie. Cald, mult prea cald, chiar si in tricou fiind. 81) Baterie: Yuasa YTZ10S 82) Lant: Gresat Tura Pasul Shipka + Pasul Troian (BG) - 750 km Damascena Ethnographic Complex Masa pranz restaurant White River Sat Tabashka Kravenik Pauza de hidratare Sevlievo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.