Marius03NMG Postat Septembrie 15, 2017 Share Postat Septembrie 15, 2017 Salut! Vreau să cumpăr o Honda Cr250f din 2008, modelul cu 2 tobe! Motocicleta arata foarte ok, iar din poze și video se vede că a fost îngrijita. Are 116 ore, proprietarul zice ca nu a fost umblat nicio data în motor, n.a fost schimbat nimic la motocicleta! E ok sa o iau? Vreau să menționez că o să o folosesc ptr plimbări pe drumuri forestiere, nu fac enduro sau motocross! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Septembrie 15, 2017 Share Postat Septembrie 15, 2017 Incearca sa cauti un crf 250 X, e mai apropiat de cea ce ai tu nevoie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius03NMG Postat Septembrie 15, 2017 Autor Share Postat Septembrie 15, 2017 Ms de raspuns. Ce.mi recomanzi tu e enduro.E ceva mai scump decât asta! De ce nu ar fi ok crossul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Septembrie 15, 2017 Share Postat Septembrie 15, 2017 Ms de raspuns. Ce.mi recomanzi tu e enduro.E ceva mai scump decât asta! De ce nu ar fi ok crossul? Pai difera suspensiile, ambreiajul, cutia de viteze. Incearca sa te dai pe un motor de enduro si apoi pe unul de cross (plecare din panta mai abrupta, cum se comporta la trecerea peste obstacole) si sa iti faci o parere. Ca si pret e adevarat ca sunt mai ieftine cross-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Septembrie 15, 2017 Share Postat Septembrie 15, 2017 Intradevar e diferenta intre motoare, fiecare fiind conceput pentru o anumita treaba unde trebuie sa dea randament. Dar, e la fel de adevarat ca multi se dau pe offroad cu motoare de cross... Ce sa zic, daca ti-e de diferenta de bani, un pic de fun poti avea si cu un motor de cross, mai ales daca nu te intereseaza sa faci performanta, doar asa de distractie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius03NMG Postat Septembrie 15, 2017 Autor Share Postat Septembrie 15, 2017 Intradevar e diferenta intre motoare, fiecare fiind conceput pentru o anumita treaba unde trebuie sa dea randament. Dar, e la fel de adevarat ca multi se dau pe offroad cu motoare de cross... Ce sa zic, daca ti-e de diferenta de bani, un pic de fun poti avea si cu un motor de cross, mai ales daca nu te intereseaza sa faci performanta, doar asa de distractie. Exact! Ptr asta vreau sa.l folosesc, nu fac performanță sau sa urc in cine știe ce pădure! O iesire, doua in weekend, pe lângă București! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Septembrie 15, 2017 Share Postat Septembrie 15, 2017 Diferența de pret vine din faptul că enduro se pot inmatricula in timp ce Cross nu.O sa vezi că e diferența mare intre ele,dacă apuci sa te dai cu amândouă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Deci pentru o distractie de week-end, merge si un cross fara probleme, mai ales daca nu ai de "violat" vreun drum public... Dar atunci cand patesti (ca mine de exemplu) sa-ti placa foarte mult si sa fi ( si sigur vei fi ) nevoit sa calci si pe drumuri publice, va fi musai sa-ti iei un enduro si sa-l inmatriculezi... Alta solutie ar fi remorca si ai eliminat chestii ca inmatriculare, cheltuieli cu ITP, asigurari etc... Acuma, pana vezi ce si cum , merge si un cross, mai incolo o sa vezi tu ce si cum ca esti mare. Oricum ai decide, nu sta mult pe ganduri si ia-ti chiar si cross. Mai tarziu tot la motor de enduro ajungi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Octombrie 3, 2017 Share Postat Octombrie 3, 2017 Nu iti lua motor de cross pentru enduro! Ia de pe net manualul de crf250r si vezi la cate ore ar fi trebuit umblat in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius03NMG Postat Octombrie 12, 2017 Autor Share Postat Octombrie 12, 2017 Salut din nou! Până la urma mi.am luat crf.ul de care am zis mai sus. Fostul proprietar mi.a zis ca a băgat același ulei și în motor și in cutie! Mie mi s.a părut puțin cam ciudat.Ce părere aveți? La următorul schimb, pe care vreau sa.l fac zilele astea, ce ulei îmi recomandați? Am pus o poza cu uleiul pe care l.a folosit cel de la care am luat motocicleta! » Post actualizat in 12 Oct 2017 16:46 E ok sa merg pe același ulei și, și? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Nu te-ai obosit sa cauti manualul. Macar descarca-l si printeaza-l. Scrie in el tot ce trebuie sa sti. https://ownersmanuals2.com/honda/crf250r-2008-owner-s-manual-60743/page-47 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius03NMG Postat Octombrie 18, 2017 Autor Share Postat Octombrie 18, 2017 Salut! Manualul l.am descărcat încă de când am luat motocicleta! În manual scrie ce indicativ trebuie să aiba uleiul, eu voiaă știu dacă uleiul folosit de fostul proprietar e ok! Atât! Restul de detalii, le știu! Salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Noiembrie 11, 2017 Share Postat Noiembrie 11, 2017 eu sunt de parere pt ca plimbari, forestiere e mult mai indicat cross-ul, enduro-ul iti ofera avantaj in sectiune tehnice, dar pe chestii de viteza cross-ul sta mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 18, 2018 Share Postat Ianuarie 18, 2018 Asculta ce ti spun.pe bikeshop are Istvan de la tg mures 2 bucati in stare exceptionala.am luat de la el 4 buc,niciuna cu defect si f serios. toate au fost diferite marci.acum are un RMZ si CRF.sa ma injuri daca are una defect.poti sa i zici k sti de la unu Aurel de la pitesti.bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Ianuarie 18, 2018 Share Postat Ianuarie 18, 2018 Ai vreun link, ceva? Cum vad si eu motoarele lui ? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Martie 23, 2018 Share Postat Martie 23, 2018 O motocicleta de cross este mai ieftina decat una de enduro si datorita faptului ca motocicleta de cross nu are electromotor are doar pedala de pornire. Asta poate fi un dezavantaj daca iti moare motorul in panta, incepi sa te joci cu frana sa iti mai tii si echilibru tu fiind in panta cu inclinatie mare atunci cand dai la pedala...... Iar daca ai prins si noroi pe pedalasau pe talpa ghetei iti mai aluneca etc mici incoveniente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Martie 23, 2018 Share Postat Martie 23, 2018 Cine a spus că nu are electromotor?Ktm sx 450 sau 525 sx au electromotor și sunt Cross,Ktm 200 exc sau 250 exc sunt enduro și nu au electromotor,cel puțin până în 2013. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Martie 24, 2018 Share Postat Martie 24, 2018 Sunt si, si. Bine, unii mai scriu de prin carti de rețete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mickey20 Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 Aceeasi dilema am avut-o si eu la primul motor de padure,cu cativa ani in urma. Cel mai indicat este sa faci o proba pe un cross si o proba pe un enduro. Eu personal am ales enduro (un KTM 200 exc) pentru ca nu trebuie turat asa mult precum un cross. Chiar daca omori motorul in panta, porneste destul de usor la pedala (neavand electromotor). Totul este subiectiv. Mergi , fa o proba si te decizi dupa aceea. Daca ai drum la Brasov, iti dau o tura ktm-ul sa vezi despre ce este vorba. Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.