Jump to content

Honda Crf 250


Recommended Posts

Salut! Vreau să cumpăr o Honda Cr250f din 2008, modelul cu 2 tobe! Motocicleta arata foarte ok, iar din poze și video se vede că a fost îngrijita. Are 116 ore, proprietarul zice ca nu a fost umblat nicio data în motor, n.a fost schimbat nimic la motocicleta! E ok sa o iau? Vreau să menționez că o să o folosesc ptr plimbări pe drumuri forestiere, nu fac enduro sau motocross!

Link to post
Share on other sites

Ms de raspuns. Ce.mi recomanzi tu e enduro.E ceva mai scump decât asta! De ce nu ar fi ok crossul?

Pai difera suspensiile, ambreiajul, cutia de viteze. Incearca sa te dai pe un motor de enduro si apoi pe unul de cross (plecare din panta mai abrupta, cum se comporta la trecerea peste obstacole) si sa iti faci o parere. Ca si pret e adevarat ca sunt mai ieftine cross-urile.

Link to post
Share on other sites

Intradevar e diferenta intre motoare, fiecare fiind conceput pentru o anumita treaba unde trebuie sa dea randament.

Dar, e la fel de adevarat ca multi se dau pe offroad cu motoare de cross...

Ce sa zic, daca ti-e de diferenta de bani, un pic de fun poti avea si cu un motor de cross, mai ales daca nu te intereseaza sa faci performanta, doar asa de distractie.

Link to post
Share on other sites

Intradevar e diferenta intre motoare, fiecare fiind conceput pentru o anumita treaba unde trebuie sa dea randament.

Dar, e la fel de adevarat ca multi se dau pe offroad cu motoare de cross...

Ce sa zic, daca ti-e de diferenta de bani, un pic de fun poti avea si cu un motor de cross, mai ales daca nu te intereseaza sa faci performanta, doar asa de distractie.

Exact! Ptr asta vreau sa.l folosesc, nu fac performanță sau sa urc in cine știe ce pădure! O iesire, doua in weekend, pe lângă București!
Link to post
Share on other sites

Deci pentru o distractie de week-end, merge si un cross fara probleme, mai ales daca nu ai de "violat" vreun drum public...

Dar atunci cand patesti (ca mine de exemplu) sa-ti placa foarte mult si sa fi ( si sigur vei fi ) nevoit sa calci si pe drumuri publice, va fi musai sa-ti iei un enduro si sa-l inmatriculezi...

Alta solutie ar fi remorca si ai eliminat chestii ca inmatriculare, cheltuieli cu ITP, asigurari etc...

Acuma, pana vezi ce si cum , merge si un cross, mai incolo o sa vezi tu ce si cum ca esti mare.

Oricum ai decide, nu sta mult pe ganduri si ia-ti chiar si cross.

 

Mai tarziu tot la motor de enduro ajungi !

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Nu iti lua motor de cross pentru enduro!

Ia de pe net manualul de crf250r si vezi la cate ore ar fi trebuit umblat in motor. ;)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salut din nou! Până la urma mi.am luat crf.ul de care am zis mai sus. Fostul proprietar mi.a zis ca a băgat același ulei și în motor și in cutie! Mie mi s.a părut puțin cam ciudat.Ce părere aveți? La următorul schimb, pe care vreau sa.l fac zilele astea, ce ulei îmi recomandați? Am pus o poza cu uleiul pe care l.a folosit cel de la care am luat motocicleta!

» Post actualizat in 12 Oct 2017 16:46

E ok sa merg pe același ulei și, și?

post-96897-0-20207900-1507826722_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Salut! Manualul l.am descărcat încă de când am luat motocicleta! În manual scrie ce indicativ trebuie să aiba uleiul, eu voiaă știu dacă uleiul folosit de fostul proprietar e ok! Atât! Restul de detalii, le știu! Salut!

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

eu sunt de parere pt ca plimbari, forestiere e mult mai indicat cross-ul, enduro-ul iti ofera avantaj in sectiune tehnice, dar pe chestii de viteza cross-ul sta mult mai bine.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Asculta ce ti spun.pe bikeshop are Istvan de la tg mures 2 bucati in stare exceptionala.am luat de la el 4 buc,niciuna cu defect si f serios. toate au fost diferite marci.acum are un RMZ si CRF.sa ma injuri daca are una defect.poti sa i zici k sti de la unu Aurel de la pitesti.bafta.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

O motocicleta de cross este mai ieftina decat una de enduro si datorita faptului ca motocicleta de cross nu are electromotor are doar pedala de pornire. Asta poate fi un dezavantaj daca iti moare motorul in panta, incepi sa te joci cu frana sa iti mai tii si echilibru tu fiind in panta cu inclinatie mare atunci cand dai la pedala...... Iar daca ai prins si noroi pe pedalasau pe talpa ghetei iti mai aluneca etc mici incoveniente.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Aceeasi dilema am avut-o si eu la primul motor de padure,cu cativa ani in urma.

 

Cel mai indicat este sa faci o proba pe un cross si o proba pe un enduro.

Eu personal am ales enduro (un KTM 200 exc) pentru ca nu trebuie turat asa mult precum un cross.

Chiar daca omori motorul in panta, porneste destul de usor la pedala (neavand electromotor).

 

Totul este subiectiv. Mergi , fa o proba si te decizi dupa aceea.

Daca ai drum la Brasov, iti dau o tura ktm-ul sa vezi despre ce este vorba.

 

Numai bine !

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...