chetzemiah Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Salut pe toata lumea. De curand am achizitionat un Simson AWO 425 T inmatriculat si in stare de functionare insa planul este sa-l reconditionez pe cat posibil la starea originala. Este primul proiect de acest fel pentru mine si am o gramada de chestii pe care nu le cunosc. Nu prea am idee nici cu ce sa incep. Am initiat acest topic in speranta ca cei care au trecut prin acest gen de proiecte (vazand cateva exemplare restaurate exceptional) sa impartaseasca experienta lor ( de unde au pornit, ce au facut (cat mai detaliat) si unde au ajuns. Am multe de invatat (si cred ca mai sunt si altii in aceeasi situatie ca mine) si sunt convins ca pot invata din experientele voastre. Motorul este din 1952. Va multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Eu as putea sa fac o oferta : manopera ar fi 2000 eur platiti in doua transe, una la inceput si una la final, piesele si operatiunile ar costa minim 2500 eur. Asadar, fara un buget de 5000 eur nu are sens sa te apuci de asa ceva. » Post actualizat in 17 Oct 2017 10:54 Am inceput un astfel de proiect la un momentdat, dar proprietarul nu a mai dorit sa continue, din lipsa de bani, a vandut proiectul neterminat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 5000 euro ca sa reconditionezi o mobra in stare buna, intr-un garaj din spatele blocului? ) Asta mi se pare tupeu maxim, nici macar nu te-ai uitat la ea de aproape... In plus, omul a spus ca vrea sa-l reconditioneze el, nu sa-l jecmaneasca cvasimecanicii autohtoni.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 @ initiator. Este laudabil ca doresti sa te apuci de un asa proiect. Te asigur ca indiferent daca il vei finaliza sau nu, cunostintele acumulate, nervii dar si bucuria reusitei, precum si experienta in sine sunt de nepretuit. Stii tu cliseul: importanta e calcatoria nu destinatia. Te sfatuiesc sa iti faci cat de cat un plan pe hartie. Eu as incepe prin a ma uita pe worklog-uri si prin filmulete sa vad cum au facut altii inainte. De acolo incepi. Uita-te pe ebay, olx si site-uri de specialitate dupa piese (binenteles ulterior crearii unui necesar) si vaneaza preturile bune. Nu te arunca cu banii sa cumperi totul odata de la primul ofertant. Nu ar fi rau sa tii un jurnal si aici. Poate inspira si pe altii. Mult succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chetzemiah Postat Octombrie 17, 2017 Autor Share Postat Octombrie 17, 2017 Am initiat acest topic in speranta sa invat cat pot de multe despre reconditionari moto in special din experientele altora. Nu pentru oferte de pret sau alte certuri. O vaga cunostinta de preturi am si eu si 2500 euro imi pare exagerat. Doream in principal informatii, ponturi link-uri...etc.Multumesc mult » Post actualizat in 17 Oct 2017 12:26 P.S. In speranta ca acest topic nu se va transforma intr-o continua polemica sau cearta, astept cu mare interes orice informatie pertinenta.Multumesc inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Desfaci tot tablarie dat jos motor etc. Foarte mare atentie la cum desfaci ca este f. imp. Daca esti atent vei putea si monta. Studiezi tablaria daca este nevoie de suduri duci la un atelier. Toata tablaria cadru etc se sableaza si vopseste electrostatic. Intre timp desfaci motor cutie telescoape daca crezi faci cateva poze pentru nu a avea probleme la montare. La motor ai nevoie de prese cumperi iti faci sau ceri imprumut. Dupa ce este curat totul analizezi piesele Ambielaj (sa nu aiba bataie) piston segmenti supape. Cauti la sectiunea Simson ca vei gasi tot felul de piese de la masini care se potrivesc. De ex. camasa si piston de Skoda etc. Piesele de care ai nevoie prima data ceri pe forum sunt ferm convins ca te vor ajuta multi. Cat despre colegul care apreciaza manopera la 2000 eur cred ca are dreptate . Am cerut acelasi pret pentru un MZ gat de lup de 250. La un astfel de proiect se lucreaza foarte mult timp numai chiria garajului si incalzirea costa o gramada de bani. Nu am reusit sa fac mai repede un Simson de 9 luni procuratul de piese cautatul dureaza mult. In rest daca te pot ajuta cu ceva putem comunca pe P.M. Ar fi bine sa ai o carte tehnica este foarte buna cu sectiune motor reglaje etc. Spor sa ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 (editat) Eu as putea sa fac o oferta : manopera ar fi 2000 eur platiti in doua transe, una la inceput si una la final, piesele si operatiunile ar costa minim 2500 eur. Asadar, fara un buget de 5000 eur nu are sens sa te apuci de asa ceva. » Post actualizat in 17 Oct 2017 10:54 Am inceput un astfel de proiect la un momentdat, dar proprietarul nu a mai dorit sa continue, din lipsa de bani, a vandut proiectul neterminat. Pai nu ziceai alexene ca nu iei clienti de pe forum? Pretul include TVA? Cum faci cu franele ca ai zis ca nu esti autorizat de RAR sa faci frane? Cum ai ajuns la pretul asta daca tu iei 4 lei (patru) pe ora de manopera conform informatiilor fiscale ale firmei tale afisate pe mfinante.ro? Editat Octombrie 17, 2017 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Cum ai ajuns la pretul asta daca tu iei 4 lei (patru) pe ora de manopera conform informatiilor fiscale ale firmei tale afisate pe mfinante.ro? Doamne, pui si tu niste intrebari. Cred ca din comoditate, ca altfel nu imi explic. Pai ai 2000 de euro = ~ 9200 LEI / 4 lei/ora de panopera = 2300 ore de manopera, adica 191 zile (cu lucrat 12 ore ca in capitalism), adica 6 luni de munca. Asta inseamna 333 de euro pe luna lucrat zilnic 12 ore pe zi inclusiv sambata si duminica. Si voi mai spuneati ca a cerut multi bani, cand el abia isi scoate salariul minim. Sunteti niste oameni rai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Doamne, pui si tu niste intrebari. Cred ca din comoditate, ca altfel nu imi explic. Pai ai 2000 de euro = ~ 9200 LEI / 4 lei/ora de panopera = 2300 ore de manopera, adica 191 zile (cu lucrat 12 ore ca in capitalism), adica 6 luni de munca. Asta inseamna 333 de euro pe luna lucrat zilnic 12 ore pe zi inclusiv sambata si duminica. Si voi mai spuneati ca a cerut multi bani, cand el abia isi scoate salariul minim. Sunteti niste oameni rai! Esti bun la calcule, deci pana la urma a cerut putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Eu, spre deosebire de multi de pe aici, stiu cu ce se mananca aceasta meserie! Ca idee, la Simsonul la care am inceput restaurarea, la un moment dat aveam 300 de ore de manopera, motorul era facut bucati, toate piesele pregatite pentru montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 (editat) Initiator, nu vopsi nimic electrostatic. Cel mult cadrul, dar nici la ala eu nu sunt de acord. O vopsea 2k e mai potrivita. Vopsitoria fa-o la Iuliu de la Cluj. Czauner pe forum, parca. Inainte de vopsitorie, toata tablaria se desface, sablare si apoi grund epoxidic. Colorat, eu il fac galben pai, imi ies in evidenta defectele mai repede. Mai scump decat grundul obisnuit, de n ori mai bun. Fa-i premontajul ca sa elimini posibile defecte la montajul final, dupa finalizarea vopsitoriei. Motorul, cutia, grupul - desfacute, sablate cu sticla sau gheata. Puse la loc de om care a lucrat Simson care o face ingrijit sau de tine daca te pricepi. Daca nu te pricepi, adreseaza-te unuia care stie. Treaba aia cu @sunt prea sarac sa iau lucruri ieftine e perfect adevarata. Piesele le cumperi de pe ebay sau site-uri dedicate. O sa se adune o suma considerabila. Cat despre pretul cerut de Zenklawa, e pretul lui si se obliga sa faca un lucru fain in banii aia. Asa cred eu. Restul care comenteaza, va invit sa o faceti voi mai ieftin. Eu o sa aplaud de pe margine reusita voastra, iar initiatorul topicului se alege cu un AWO restaurat la un pret mai mic fata de o prima oferta. O situatie win-win. Despre o restaure cat mai amanuntita, cauta in topic sa vezi ce au facut oamenii. Editat Octombrie 17, 2017 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Eu, spre deosebire de multi de pe aici, stiu cu ce se mananca aceasta meserie! Ca idee, la Simsonul la care am inceput restaurarea, la un moment dat aveam 300 de ore de manopera, motorul era facut bucati, toate piesele pregatite pentru montaj. Oare motorul de Simson are 300 de componente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Apropo, timpul de executie este 2 ani. Da, ati citi bine, 2 ANI! Daca e mai repede, cu atat mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Apropo, timpul de executie este 2 ani. Da, ati citi bine, 2 ANI! Daca e mai repede, cu atat mai bine! Ai mai restaurat motociclete vechi? Poti sa ne arati ceva din palmaresul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 (editat) Asta e o intrebare fara sens. Am un atas valoros. Mi l-am dus la restaurat la un motociclist de aici de pe forum care restaureaza Broscute si T-uri. Nu a mai restaurat nici un atas pana acum. Am primit referinte despre el ca este maestru in tablarie. Daca nu a mai restaurat atase, nu ar fi trebuit sa il duc? Editat Octombrie 17, 2017 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 (editat) Vad ca au aparut pe aici mizeriile forumului petrica si cu geolica si isi dau cu parerea. Jettttt! Editat Octombrie 17, 2017 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Octombrie 18, 2017 Share Postat Octombrie 18, 2017 Vad ca au aparut pe aici mizeriile forumului petrica si cu geolica si isi dau cu parerea. Jettttt! Am inteles, nu ai mai facut pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 18, 2017 Share Postat Octombrie 18, 2017 Orice restaurare ca la carte costa la final intre 5000-8000 euro, peste pretul de achizitie al motocicletei. Mai putin inseamna ca aia nu este o restaurare, ci o reconditionare. Cred ca foarte multi fac confuzie intre restaurare si reconditionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 18, 2017 Share Postat Octombrie 18, 2017 Pt ce motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Octombrie 18, 2017 Share Postat Octombrie 18, 2017 (editat) Scuze pentru interventie, defapt intrebare. @mihai_prd imi poti spune daca stii surse de cercuri de roti pe 17 / 18 din aluminiu si spite de inox? Multam! http://myworld.ebay.it/heumannzweirad Salutare , aici gasesti toate tipurile de spite de inox cit si cercuri . Cumparat testat ,ok Editat Octombrie 18, 2017 de mihaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 19, 2017 Share Postat Octombrie 19, 2017 (editat) Apropo, timpul de executie este 2 ani. Da, ati citi bine, 2 ANI! Daca e mai repede, cu atat mai bine!Poate sa fie si 20 de ani, depinde cat munciti....» Post actualizat in 19 Oct 2017 21:10 Salut pe toata lumea.De curand am achizitionat un Simson AWO 425 T inmatriculat si in stare de functionare insa planul este sa-l reconditionez pe cat posibil la starea originala. Este primul proiect de acest fel pentru mine si am o gramada de chestii pe care nu le cunosc. Nu prea am idee nici cu ce sa incep. Am initiat acest topic in speranta ca cei care au trecut prin acest gen de proiecte (vazand cateva exemplare restaurate exceptional) sa impartaseasca experienta lor ( de unde au pornit, ce au facut (cat mai detaliat) si unde au ajuns. Am multe de invatat (si cred ca mai sunt si altii in aceeasi situatie ca mine) si sunt convins ca pot invata din experientele voastre.Motorul este din 1952.Va multumesc multStrange banii prima data, altfel o sa stai cu fierul desfacut o vesnicie... Merita sa iti pui intrebarea daca dupa restaurare, valoarea va fi direct sau indirect proportionala cu cheltuiala... Editat Octombrie 19, 2017 de 1xu1xf1xu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.