MensSana Postat Mai 18, 2004 Share Postat Mai 18, 2004 Mi-am chopperit niprul, designul curent fiind acceptabil ! Am recurs la tot tacamul de schimbari (aripi,sha,rezervor,furca fata aplecata,instalatie electrica,etc). Insa rezervorul de tip lacrima pierdea benzina si l-am dus la alamit. Bineinteles ca fusese inainte lipit cu cositor iar la autogen a inceput sa curga prin toate partile Rezervorul este bricolat din 2 rez. de java Acum am nevoie sa-l repar p'asta, ceea ce incerc (cu cositor si apoi o rasina epoxi sau un bicomponent special, chit, etc), sau sa cumpar unul bun. Daca stie cineva cum se rezolva problema, sau daca are cineva un rezervor tip lacrima cu consola pe mijloc (pentru kilometraj, contact, cateva becuri, etc), de preferinta cat mai mare (peste 20 - 25 litri), PLEASE HELP !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Mai 18, 2004 Share Postat Mai 18, 2004 cel mai bine ar fii sal duci la alamit ...dar la un sudor care sudeaza rezervoare de masini...sigur til face bine alamit iasa cel mai bine ,nu se dezlipeste la vibratii...cositorul cu timpul de la vibratii daca e sudura mai mare de 5 mm se deslipeste satul meu alamestel inca o data dar bine...sau daca nu cumpara altul gata facut:)salut si bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarluceanu Postat Mai 19, 2004 Share Postat Mai 19, 2004 Pai eu mi-am pus pe un rezervor de festival gat de rezervor de dacie. Asta ca sa pot incuia cat de cat benzina inauntru cu un capac de rezervor de dacie sa nu "fuga" . Poate ea sa "fuga" si pe la robinet dar... macar nu se combina cu tarana, gunoaie sau cine stie ce ii trece vreunui binevoitor prin cap sa bage inauntru. Gatul fusese anterior pus pe un rezervor de mobra pe care l-am taiat astfel ca am facut o flansa la capatul ce trebuia sudat pe rezervorul meu. Aceasta flansa am fixat-o in cateva puncte de sudura electrica si apoi am cositorit-o pe contur de rezervor. Cred ca sudura cu flacara nu ar fi posibila datorita tablei subtiri si ... partial putrezite. Dupa aia ceva chit a dat o continuitate a suprafetei si vopseaua a astupat totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SVR Postat Mai 20, 2004 Share Postat Mai 20, 2004 Se poate suda in argon. Suna la 0722659618 Victor. Te rezolva sigur si e ieftin de tot. Spunei ca te-a trimis "Razvan cu Pegaso de 125". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Mai 20, 2004 Share Postat Mai 20, 2004 Eu am avut aceeasi problema cu rezervorul de festival de pe motorul meu, avea vreo doi pori iar cand i-am alamit p-astia au inceput sa apara altii cum apar capetele la balaurii din povesti. Nu am avut decat sa ma rog de sudor sa insiste pana acopera tot iar de un an de zile nu am mai avut probleme (daca rezervorul e vopsit pe exterior iar in interior are tot timpul benzina, fara apa , atunci nu are de ce sa rugineasca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Mai 31, 2004 Share Postat Mai 31, 2004 Acum este fercit si nu mai da nici un semn de viata ....( rezervorul este reparat si vopsit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.