Sari la conținut

Lada Niva - pareri obiective/experiente


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

Cred ca am pe ea gumele din link, vad ca au pe ele semne de vara-iarna-ploaie-noroi, o sa ma uit si pe ale mele sa vad daca sunt la fel dar asa cred pt ca nu au fost schimbate, sunt cele din fabrica. Voltyre din cate stiu le cumperi separat si sunt f bune dar numai pentru teren (noroi-zapada). Eu nu am Voltyre. Si da, a fost o greseala de incepator, azi am mers mai atent si a fost ok. Ca si la moto cand dupa 5000 km eram tare mandru ca stiu sa merg si apoi intr-o saptamana am cazut de 2 ori. Am luat frica fierului si am invatat sa-l respect. Cu timpul frica a trecut

Ce an de fabricatie ere rusoaica ta, de nu este incaltata cu Voltyre ? eu stiam ca din fabrica vin incaltate cu Voltyre insa cauciucuri de vara, deci nu alea de care aminteam eu, cu creste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 265
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E din 2008

 

Cauciucurile originale de fabrica, pe care le am si eu sunt Kama https://www.olx.ro/oferta/anvelope-vara-iarna-kama-cauciuc-pentru-lada-niva-185x75xr16-allseason-ID6UJsQ.html#eebef78998

 

Voltyre sunt tot rusesti, dar pentru teren https://www.olx.ro/oferta/vand-anvelope-voltyre-cauciuc-pentru-lada-niva-175x80-r16-off-road-ID4GVPe.html#eebef78998

 

Din cate stiu nu s-au pus Voltyre pe Nive la iesirea din fabrica

 

Nu gasesc DOT-ul pe ele, ma mai uit, sunt cam jegoase ca l-am scos pe unu de pe camp acu 2 zile

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E din 2008

 

Cauciucurile originale de fabrica, pe care le am si eu sunt Kama https://www.olx.ro/oferta/anvelope-vara-iarna-kama-cauciuc-pentru-lada-niva-185x75xr16-allseason-ID6UJsQ.html#eebef78998

 

Voltyre sunt tot rusesti, dar pentru teren https://www.olx.ro/oferta/vand-anvelope-voltyre-cauciuc-pentru-lada-niva-175x80-r16-off-road-ID4GVPe.html#eebef78998

 

Din cate stiu nu s-au pus Voltyre pe Nive la iesirea din fabrica

 

Nu gasesc DOT-ul pe ele, ma mai uit, sunt cam jegoase ca l-am scos pe unu de pe camp acu 2 zile

Ai luat Niva de noua inteleg, din punctul tau de vedere cum ti se pare masina dupa 8-9 ani tinind cont ca esti singurul proprietar si banuiesc ca ai intretinut-o corespunzator, eu am una din 2003 insa sint al treilea proprietar, iar cei dinaintea mea nu au fost tocmai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masina am cumparat-o anul trecut in iulie de la un nene de vreo 73 de ani care era primul proprietar. A folosit-o foarte putin, avea o casa pe langa Valeni si trebuia sa treaca un vad ca sa ajunga la ea. Mai detinea 2 masini de oras. Masina avea la bord 32.000 km si era intretinuta bine, cu multe dotari: gpl, aer conditionat, proiectoare, inchidere centralizata cu alarma, carlig remorcare cu mufa pt rulota, portbagaj si cutie pt acoperis. De cand am luat-o s-a mers cu ea inca 10.000, dintre care 6000 i-am facut eu dupa ce am luat B-ul anul trecut la sf lui august. De cand am luat-o am schimbat ambreiajul si am sudat teava de esapament ca s-a desprins la o imbinare, in rest doar consumabile. Masina merge si arata bine, nu are rugina cu exceptia unei ”copturi” la spate, sub geam, o rezolv eu cat de curand. Are o singura defectiune frecventa: ventilatorul de racire pe stanga, se tot intrerupe contactul la o mufa. Cam asta e istoricul, din pacate nu pot oferi informatii despre fiabilitate. Despre cele din jurul lui 2003 am auzit ca au probleme la alternator, intre timp l-au schimbat rusii, mai stiu ca nu au servo, cum are a mea, si cam atat. Ma bucur ca mai e un detinator pe aici, ne mai sfatuim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut, e bine. Cam stricacioasa, in 13.000 km a avut cam asa: desprins teava esapament (rezolvat cu sudura), blocat etrier si papat placuta pana la fier, ambreiaj stricat (a fost greseala mea, am luat din piata, acu i-am pus Sachs si merge f bine), stricat robinet calorifer incalzire (m-am trezit cu aburi in masina la -10 grade, ca nu mai vedeam nimic afara), un cap de bara, o bucsa, contact prost care incinge siguranta de la un ventilator racire.

 

In rest e fun, nu te plictisesti, sambata am fost 4 adulti si un copil cu ea pana la Tabla Butii, urcus cam de o ora pe drum de pamant. Planuiesc iesiri mai lungi cu cortul gen turul Dobrogei offroad

 

Ms de link-ul de pe celalalt topic

 

Stie cineva in Buc un service bun la tabla, eventual Sect.6, am 2 puncte de rugina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Buna ziua tuturor. Legat de niva, sunt nou pe aici, mai ca nu stiu exact cu ce se mănâncă acest forum si doar as vrea putin sa intreb cateva chestii legatbde niva 1.7 i 2007, as vrea sa schimb grupul spate si fata de 11 / 43 cu 10/41 si daca e nevoie sa schimb si reductorul daca ramane aceleasi rapoarte in diff blocabil? Rog ca cineva care a facut asta sa ma ajute. Folosesc simex 195 80 15 si am rupt deja 2 buc pe spate, si as vrea sa omit problema.  Multumesc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, si bine ai venit printre noi ! Diferentiarul pe Niva este central blocabil, de aceeia schimbarea grupurilor este greoaie si nu prea merita, tre sa modifici foarte multe pe ea. Eu nu am facut schimbari tocmai din cauza asta, simexurile sint bune insa nu pe Niva, sint prea late si forteaza tot ceea ce inseamna transmisie grupuri, diferential, planetare etc. Daca vrei Niva tre, sa te multumesti cu ce au pus rusi pe ea, daca nu iei altceva si modifici dupa bunul plac. Scimba caucicurile la fel si gentile, pune gentile ei originale de 16 si baga cauciucuri de 185 maxim sau cele de 175 originale merg bine mai ales pe zapada, si nu vei rupe nimic. Mai baga un ochi aici, sectiunea Niva  https://forum.club4x4.ro/

Editat de DIU 46
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zwn raz, poti pune liniștit grupuri mai scurte atâta timp cât păstrezi raporturi egale față cu spate. Și neapărat anvelope identice pe toate roțile!

Diferențialul complet se schimbă relativ ușor, dacă schimbi doar grupul conic trrbuie reglat și asta e o operațiune pe care nu o pot face corect prea mulți mecanici. Nu pt că ar fi rocket science, ci pt că nivelul de pregătire și competența sunt de 

 

Ai mai mari șanse cu un mecanic sau service de camioane, ăia mai știu cu ce se mănâncă reglajul grupului.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.01.2019 la 19:28, DIU 46 a spus:

Salut, si bine ai venit printre noi ! Diferentiarul pe Niva este central blocabil, de aceeia schimbarea grupurilor este greoaie si nu prea merita, tre sa modifici foarte multe pe ea. Eu nu am facut schimbari tocmai din cauza asta, simexurile sint bune insa nu pe Niva, sint prea late si forteaza tot ceea ce inseamna transmisie grupuri, diferential, planetare etc. Daca vrei Niva tre, sa te multumesti cu ce au pus rusi pe ea, daca nu iei altceva si modifici dupa bunul plac. Scimba caucicurile la fel si gentile, pune gentile ei originale de 16 si baga cauciucuri de 185 maxim sau cele de 175 originale merg bine mai ales pe zapada, si nu vei rupe nimic. Mai baga un ochi aici, sectiunea Niva  https://forum.club4x4.ro/

Pot sa spun ca am rotile pe 16 care leam dat deoparte desi nu era cn stie ce de profil, fiind uzate si am recurs sa pun de vitarape 15, ma gandeam sa dau simex jos 195 80 15 care le am acum si sa pun 205 70 15 kobra sau sahara. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca cu cit pui caucicuri mai mari, cu atit vei pierde din agilitate in teren, in plus de asta caucicurile iti vor freca in caroserie la treceri mai dificile. Incearca sa gasesti niste cauciucuri ok pt. gentile pe 16, in off cu cit ai genti mai mari este mai bine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Salutare, am si eu o problema la Bubulina, uneori, cand sa plec de pe loc, parca pedala de ambreiaj e mai moale, se simte altfel, prinde un pic mai sus si atunci masina smuceste, se intampla sa moara si motorul. Dimineata nu face niciodata, cand merg cu ea un timp apare problema, dar nu mereu. La service cand am ajuns mergea perfect asa ca am dat banii degeaba pe constatare. Are kit de ambreiaj Sachs, schimbat acu 25 k, nu patineaza. Aveti vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa sau cilindrul de ambreiaj, banuiesc ca e hidraulic. Vezi in primul rand daca sunt cumva pierderi pe la cilindru, daca lichidul e negru (cauciuc "mancat")

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...