DIU 46 Postat Ianuarie 16, 2018 Share Postat Ianuarie 16, 2018 Cred ca am pe ea gumele din link, vad ca au pe ele semne de vara-iarna-ploaie-noroi, o sa ma uit si pe ale mele sa vad daca sunt la fel dar asa cred pt ca nu au fost schimbate, sunt cele din fabrica. Voltyre din cate stiu le cumperi separat si sunt f bune dar numai pentru teren (noroi-zapada). Eu nu am Voltyre. Si da, a fost o greseala de incepator, azi am mers mai atent si a fost ok. Ca si la moto cand dupa 5000 km eram tare mandru ca stiu sa merg si apoi intr-o saptamana am cazut de 2 ori. Am luat frica fierului si am invatat sa-l respect. Cu timpul frica a trecut Ce an de fabricatie ere rusoaica ta, de nu este incaltata cu Voltyre ? eu stiam ca din fabrica vin incaltate cu Voltyre insa cauciucuri de vara, deci nu alea de care aminteam eu, cu creste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Ianuarie 17, 2018 Share Postat Ianuarie 17, 2018 (editat) E din 2008 Cauciucurile originale de fabrica, pe care le am si eu sunt Kama https://www.olx.ro/oferta/anvelope-vara-iarna-kama-cauciuc-pentru-lada-niva-185x75xr16-allseason-ID6UJsQ.html#eebef78998 Voltyre sunt tot rusesti, dar pentru teren https://www.olx.ro/oferta/vand-anvelope-voltyre-cauciuc-pentru-lada-niva-175x80-r16-off-road-ID4GVPe.html#eebef78998 Din cate stiu nu s-au pus Voltyre pe Nive la iesirea din fabrica Nu gasesc DOT-ul pe ele, ma mai uit, sunt cam jegoase ca l-am scos pe unu de pe camp acu 2 zile Editat Ianuarie 17, 2018 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 17, 2018 Share Postat Ianuarie 17, 2018 arata rezonabil Kama-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Ianuarie 17, 2018 Share Postat Ianuarie 17, 2018 E din 2008 Cauciucurile originale de fabrica, pe care le am si eu sunt Kama https://www.olx.ro/oferta/anvelope-vara-iarna-kama-cauciuc-pentru-lada-niva-185x75xr16-allseason-ID6UJsQ.html#eebef78998 Voltyre sunt tot rusesti, dar pentru teren https://www.olx.ro/oferta/vand-anvelope-voltyre-cauciuc-pentru-lada-niva-175x80-r16-off-road-ID4GVPe.html#eebef78998 Din cate stiu nu s-au pus Voltyre pe Nive la iesirea din fabrica Nu gasesc DOT-ul pe ele, ma mai uit, sunt cam jegoase ca l-am scos pe unu de pe camp acu 2 zile Ai luat Niva de noua inteleg, din punctul tau de vedere cum ti se pare masina dupa 8-9 ani tinind cont ca esti singurul proprietar si banuiesc ca ai intretinut-o corespunzator, eu am una din 2003 insa sint al treilea proprietar, iar cei dinaintea mea nu au fost tocmai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 18, 2018 Share Postat Ianuarie 18, 2018 la 260 de lei 4 bucati la care s-a platit vama imi imaginez ce gheara de tirgru or fi pe sosea... 260 x 4 sau 320 x 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Ianuarie 18, 2018 Share Postat Ianuarie 18, 2018 Masina am cumparat-o anul trecut in iulie de la un nene de vreo 73 de ani care era primul proprietar. A folosit-o foarte putin, avea o casa pe langa Valeni si trebuia sa treaca un vad ca sa ajunga la ea. Mai detinea 2 masini de oras. Masina avea la bord 32.000 km si era intretinuta bine, cu multe dotari: gpl, aer conditionat, proiectoare, inchidere centralizata cu alarma, carlig remorcare cu mufa pt rulota, portbagaj si cutie pt acoperis. De cand am luat-o s-a mers cu ea inca 10.000, dintre care 6000 i-am facut eu dupa ce am luat B-ul anul trecut la sf lui august. De cand am luat-o am schimbat ambreiajul si am sudat teava de esapament ca s-a desprins la o imbinare, in rest doar consumabile. Masina merge si arata bine, nu are rugina cu exceptia unei ”copturi” la spate, sub geam, o rezolv eu cat de curand. Are o singura defectiune frecventa: ventilatorul de racire pe stanga, se tot intrerupe contactul la o mufa. Cam asta e istoricul, din pacate nu pot oferi informatii despre fiabilitate. Despre cele din jurul lui 2003 am auzit ca au probleme la alternator, intre timp l-au schimbat rusii, mai stiu ca nu au servo, cum are a mea, si cam atat. Ma bucur ca mai e un detinator pe aici, ne mai sfatuim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 7, 2018 Share Postat Mai 7, 2018 ce mai face Niva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Salut, e bine. Cam stricacioasa, in 13.000 km a avut cam asa: desprins teava esapament (rezolvat cu sudura), blocat etrier si papat placuta pana la fier, ambreiaj stricat (a fost greseala mea, am luat din piata, acu i-am pus Sachs si merge f bine), stricat robinet calorifer incalzire (m-am trezit cu aburi in masina la -10 grade, ca nu mai vedeam nimic afara), un cap de bara, o bucsa, contact prost care incinge siguranta de la un ventilator racire. In rest e fun, nu te plictisesti, sambata am fost 4 adulti si un copil cu ea pana la Tabla Butii, urcus cam de o ora pe drum de pamant. Planuiesc iesiri mai lungi cu cortul gen turul Dobrogei offroad Ms de link-ul de pe celalalt topic Stie cineva in Buc un service bun la tabla, eventual Sect.6, am 2 puncte de rugina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 practicabil drumul spre Tabla Butii? ma bate un gand, dar banuiam ca ar fi prudent sa mai astept 1-2 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 /index.php?/topic/752080-pasul-tabla-butii/page-2&do=findComment&comment=4453153 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zwn raz Postat Ianuarie 26, 2019 Share Postat Ianuarie 26, 2019 Buna ziua tuturor. Legat de niva, sunt nou pe aici, mai ca nu stiu exact cu ce se mănâncă acest forum si doar as vrea putin sa intreb cateva chestii legatbde niva 1.7 i 2007, as vrea sa schimb grupul spate si fata de 11 / 43 cu 10/41 si daca e nevoie sa schimb si reductorul daca ramane aceleasi rapoarte in diff blocabil? Rog ca cineva care a facut asta sa ma ajute. Folosesc simex 195 80 15 si am rupt deja 2 buc pe spate, si as vrea sa omit problema. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Ianuarie 26, 2019 Share Postat Ianuarie 26, 2019 (editat) Salut, si bine ai venit printre noi ! Diferentiarul pe Niva este central blocabil, de aceeia schimbarea grupurilor este greoaie si nu prea merita, tre sa modifici foarte multe pe ea. Eu nu am facut schimbari tocmai din cauza asta, simexurile sint bune insa nu pe Niva, sint prea late si forteaza tot ceea ce inseamna transmisie grupuri, diferential, planetare etc. Daca vrei Niva tre, sa te multumesti cu ce au pus rusi pe ea, daca nu iei altceva si modifici dupa bunul plac. Scimba caucicurile la fel si gentile, pune gentile ei originale de 16 si baga cauciucuri de 185 maxim sau cele de 175 originale merg bine mai ales pe zapada, si nu vei rupe nimic. Mai baga un ochi aici, sectiunea Niva https://forum.club4x4.ro/ Editat Ianuarie 26, 2019 de DIU 46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 26, 2019 Share Postat Ianuarie 26, 2019 (editat) @Zwn raz, poti pune liniștit grupuri mai scurte atâta timp cât păstrezi raporturi egale față cu spate. Și neapărat anvelope identice pe toate roțile! Diferențialul complet se schimbă relativ ușor, dacă schimbi doar grupul conic trrbuie reglat și asta e o operațiune pe care nu o pot face corect prea mulți mecanici. Nu pt că ar fi rocket science, ci pt că nivelul de pregătire și competența sunt de Ai mai mari șanse cu un mecanic sau service de camioane, ăia mai știu cu ce se mănâncă reglajul grupului. Editat Ianuarie 26, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Ianuarie 27, 2019 Share Postat Ianuarie 27, 2019 Acum 10 ore, john17 a spus: dacă schimbi doar grupul conic trrbuie reglat și asta e o operațiune pe care nu o pot face corect prea mulți mecanici. Aia nu sunt mecanici, ci schimbatori de piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 27, 2019 Share Postat Ianuarie 27, 2019 Tocmai ai definit 99% din prestatorii în domeniul reparațiilor auto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Ianuarie 27, 2019 Share Postat Ianuarie 27, 2019 Sper ca nu te afli printre ei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zwn raz Postat Ianuarie 27, 2019 Share Postat Ianuarie 27, 2019 La 26.01.2019 la 19:28, DIU 46 a spus: Salut, si bine ai venit printre noi ! Diferentiarul pe Niva este central blocabil, de aceeia schimbarea grupurilor este greoaie si nu prea merita, tre sa modifici foarte multe pe ea. Eu nu am facut schimbari tocmai din cauza asta, simexurile sint bune insa nu pe Niva, sint prea late si forteaza tot ceea ce inseamna transmisie grupuri, diferential, planetare etc. Daca vrei Niva tre, sa te multumesti cu ce au pus rusi pe ea, daca nu iei altceva si modifici dupa bunul plac. Scimba caucicurile la fel si gentile, pune gentile ei originale de 16 si baga cauciucuri de 185 maxim sau cele de 175 originale merg bine mai ales pe zapada, si nu vei rupe nimic. Mai baga un ochi aici, sectiunea Niva https://forum.club4x4.ro/ Pot sa spun ca am rotile pe 16 care leam dat deoparte desi nu era cn stie ce de profil, fiind uzate si am recurs sa pun de vitarape 15, ma gandeam sa dau simex jos 195 80 15 care le am acum si sa pun 205 70 15 kobra sau sahara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Ianuarie 28, 2019 Share Postat Ianuarie 28, 2019 Vezi ca cu cit pui caucicuri mai mari, cu atit vei pierde din agilitate in teren, in plus de asta caucicurile iti vor freca in caroserie la treceri mai dificile. Incearca sa gasesti niste cauciucuri ok pt. gentile pe 16, in off cu cit ai genti mai mari este mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zwn raz Postat Ianuarie 28, 2019 Share Postat Ianuarie 28, 2019 as vrea sa pun asa ceva, momentan am simex 195 80 15, am rupt de 2x grupul pe spate, si as inlovui cu cv mai mic,st foarte mari si grele. Iar cele pe 175 80 16 nush ce sa zic... ar fi tot acelasi model din imagine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Februarie 4, 2019 Share Postat Februarie 4, 2019 DE astea ce parere aveti? https://www.olx.ro/oferta/anv-4x4noi-lada-niva-ID8uJ3p.html#dccc78df93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 25, 2019 Share Postat Februarie 25, 2019 Resapate... sunt o copie trista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zwn zwn Postat Aprilie 17, 2019 Share Postat Aprilie 17, 2019 Salutare. Dacă este cineva pe aici si detine info despre rapoartele la.niva din 2007? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 22, 2019 Share Postat Aprilie 22, 2019 uite ce zice nenea asta in descriere legat de rapoarte, masina din 2005, cred ca in 2 ani nu au umblat rusii la ele https://www.olx.ro/oferta/vand-lada-niva-IDaRlEn.html#aa08199505 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Mai 14, 2019 Share Postat Mai 14, 2019 Salutare, am si eu o problema la Bubulina, uneori, cand sa plec de pe loc, parca pedala de ambreiaj e mai moale, se simte altfel, prinde un pic mai sus si atunci masina smuceste, se intampla sa moara si motorul. Dimineata nu face niciodata, cand merg cu ea un timp apare problema, dar nu mereu. La service cand am ajuns mergea perfect asa ca am dat banii degeaba pe constatare. Are kit de ambreiaj Sachs, schimbat acu 25 k, nu patineaza. Aveti vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 14, 2019 Share Postat Mai 14, 2019 Pompa sau cilindrul de ambreiaj, banuiesc ca e hidraulic. Vezi in primul rand daca sunt cumva pierderi pe la cilindru, daca lichidul e negru (cauciuc "mancat") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.