RaulAndrei Postat Decembrie 10, 2017 Share Postat Decembrie 10, 2017 (editat) Salut, numele meu este Raul, si scriu aici in speranta de a primi ajutor din partea voastra. Sunt detinator de Kymco quannon 125 din vara, si am o problema asemanatoare cu ceilalti membrii de aici care au tot acelasi model. Motocicleta o am din vara, in momentul cand am cumparat aceasta motocicleta, pornea fara probleme, astfel, am adus-o din Prahova in Bistrita. La doar o saptamana distanta, s-a racorit si a plouat. M-am gandit sa ii dau o cheie, dar surpriza mare, nu a pornit. Asa ca am desfacut carena, initial crezand ca am inecat-o, si am scos bujia afara, am curatat-o si am pus-o la loc, ca sa vezi, bujia nu avea scanteie. Initial am suspectat bobina de inductie si fisa, am schimbat bujia, fisa, bobina si bateria, afara fiind tot racoare, la fel nu avea scanteie. Intr-un final am vorbit cu un tip care avea acest model, si mi-a spus sa scot afara CDI-ul si sa il incazesc cu feounu, zis si facut, l-am luat jos intr-un minut, l-am incalzit in casa cateva minute cu feounul pana s-a incalzit, il pun pe motor si porneste.... astfel am aflat ca am schimbat degeaba ce am spus mai sus, deoarece problema e CDI-ul.... Astfel i-am dat de cap problemei, CDI-ul porneste doar cand are aprox > 40 grade Celsius..., de atunci in fiecare zi am incalzit CDI-ul, si am mers asa timp de 4 luni, fara probleme, un CDI e undeva la 4 milioane, deci nu avea rost sa cumpar altul. Acum intrebarea mea e urmatoare, este vreo posibilitate sa il fac sa dea scanteie si cand e rece? are ceva in el care, cand se dilata face contact si trece curentul? eu suspectez faptul ca are un contact imperfect in el, si functioneaza doar cand se dilata ceva...Mai functioneaza si asa, doar ca mi-e cumva sa tot urc si sa cobor de la etajul 4 pentru a incalzi CDI-ul... Multumesc, si sper sa ma ajutati. Editat Decembrie 10, 2017 de RaulAndrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Decembrie 10, 2017 Share Postat Decembrie 10, 2017 (editat) CDI-ul tau e de tip DC conteaza starea bateriei. Incearca sa pornesti cu alta baterie sau sa pui contactul si sa dai la pedala nu la automat/impinsa. Editat Decembrie 10, 2017 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaulAndrei Postat Decembrie 10, 2017 Autor Share Postat Decembrie 10, 2017 (editat) CDI-ul tau e de tip DC conteaza starea bateriei. Incearca sa pornesti cu alta baterie sau sa pui contactul si sa dai la pedala nu la automat/impinsa. Bateria e noua, tocmai ce am spus, da am incercat si cu alta baterie si tot la fel face, daca incalzesc CDI-ul cu feounul atunci functioneaza si bujia da scanteie... Vara dadea scanteie fara probleme deoarece era incalzit de soare, si nu era nevoie sa il incalzesc, astfel dupa ce s-a dus caldura, a aparut problema. De dat la pedala nu prea am cum. Editat Decembrie 10, 2017 de RaulAndrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Decembrie 10, 2017 Share Postat Decembrie 10, 2017 (editat) Pentru contact imperfect trebuie sa-i refaci toate lipiturile dupa ce l-ai decapsulat (gasesti tutorial pe forum) dar s-ar puteaa sa fie degeaba ca la diferente de temperatura reactioneaza si componentele. Editat Decembrie 10, 2017 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 10, 2017 Share Postat Decembrie 10, 2017 Nu are nimic cdi ul.probabil ore un cicircuit de protectie sa nu acesti iarna! » Post actualizat in 10 Dec 2017 10:32 Racesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaulAndrei Postat Decembrie 10, 2017 Autor Share Postat Decembrie 10, 2017 E o chinezarie ieftina si proasta. Cauta un CDI Shindergen. Adica la 25 grade Celsius tot nu porneste. Nici la 15. Alternativa: un primus cu alcool pentru incalzit chinezaria la nivelul solului Ai inteles gresit, sau cel putin asa pare.... poate sa fie afara si -10 grade, atata timp cat CDI-ul este cald, motocicleta porneste, m-am dat iarna asta pana a nins... intrebarea mea era alta, ma rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 10, 2017 Share Postat Decembrie 10, 2017 Bulica, china nu e coreea. @Raul: Eu stiam de problema cu socul la modelul asta, insa de CDI nu am auzit. Daca era vorba de contacte dezlipite cred ca facea figuri si cu alte ocazii. Poti incerca sa ii misti mufa cat dai si la automat sau sa il desfaci si sa refaci lipiturile cum zicea colegul. Pot fi la mufa, pot fi la alte piese. Personal, as fi incercat cu alt CDI si daca mergea, luam unul nou. Sau iei unul nou, vezi daca merge, de nu, returnezi si ceri scuze vanzatorului ca l-ai deranjat eventual ii lasi un 20 de lei si asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BitKode Postat Decembrie 10, 2017 Share Postat Decembrie 10, 2017 (editat) Credeam că sunt singurul care încălzește cdi-ul cu feonul )) Aceiași problema o am și eu, nu porneste la rece! Mă gândesc serios sa incerc sa fac o adaptare de la un cdi de pe alta motocicleta! Ai reușit să rezolvi ceva? Editat Decembrie 10, 2017 de BitKode Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Decembrie 10, 2017 Share Postat Decembrie 10, 2017 nu e mai simplu sa cumperi unul nou. Inteleg, 350-400 lei, dar scapi de o problema mare, zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 10, 2017 Share Postat Decembrie 10, 2017 Bujie incandescenta pe cdi. Sau lampa cu gaz de instalator in buzunar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Decembrie 10, 2017 Share Postat Decembrie 10, 2017 CDI de scuter, chinezesc ieftin dar care funcţionează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free ride Postat Decembrie 10, 2017 Share Postat Decembrie 10, 2017 Pune o poza cu cdi-ul.Poate merge de la un first bike.Eu am o chinezarie care are 40 de mii de km fara nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Decembrie 11, 2017 Share Postat Decembrie 11, 2017 http://www.bashanmotor.ro/scule-speciale/cdi-reglabila-dc-12v Pentru turometru, cric lateral, neutru se gasesc solutii. Nu stiu la ce foloseste ultima intrare din dreapta, sa fie de fapt alimentarea iar cea de langa ea conditionarea? Nu imi dau seama ce este simbolul de sub rezistor. Sa fie problema pe partea aia iar incalzirea sa nu faca altceva decat sa-i dea un "sut" ? Eu as masura rezistenta respectiva si daca are de ordinul ohmilor as incerca scaderea ei cu 10%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaulAndrei Postat Decembrie 11, 2017 Autor Share Postat Decembrie 11, 2017 (editat) Credeam că sunt singurul care încălzește cdi-ul cu feonul )) Aceiași problema o am și eu, nu porneste la rece! Mă gândesc serios sa incerc sa fac o adaptare de la un cdi de pe alta motocicleta! Ai reușit să rezolvi ceva? Nu esti singurul )) am gasit o solutie care cred ca functioneaza, acum astept sa ajunga : https://www.aliexpress.com/item/12V-10W-Universal-Motorcycle-Motorbike-Handlebar-Warm-Heated-Grip-Kit-Pads-9-x-9cm-E/32717023166.html?spm=2114 Este 3.5$, iar eu planuiesc sa fac asa : infasor in el CDI-ul, conectez la baterie, si când este frig doar dau de switch si astept 1-2 minute pana pornesc motorul, dupa dau pe off si iau jos banda, sa nu se incalzeasca prea tare CDI-ul in mers. nu e mai simplu sa cumperi unul nou. Inteleg, 350-400 lei, dar scapi de o problema mare, zic eu. De banii astia pot sa iau o guma sau ceva, nu prea as vrea sa arunc banii in aer atata timp cat mai functioneaza.. CDI de scuter, chinezesc ieftin dar care funcţionează. Nu functioneaza, asta e unul mai complex, Pune o poza cu cdi-ul.Poate merge de la un first bike.Eu am o chinezarie care are 40 de mii de km fara nici o problema. Am pus mai jos o poza cu CDI Multumesc tuturor pentru ajutor, cam asta e solutia mea temporara, daca aveti alte sugestii va ascult cu drag. EDIT: Concluzia mea ar fi urmatoarea : Când este rece un anumit circuit din CDI are o rezistenta mai scazuta ( circuitul care este pentru scanteia la bujie) si astfel nu da destul curent pentru a functiona corect, dupa ce este incalzit destul de bine ( orice tip de sursa, soare, feon etc ) ) circuitul functioneaza corect... Asta am putut deduce pana aici, alta explicatie nu am. in timpul mersului datorita degajarii de caldura din curentul ce trece, CDI-ul se mentine cald, chiar fierbinte, astfel o data incalzit, functioneaza corect pana ce este rece iarasi. Editat Decembrie 11, 2017 de RaulAndrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.