Sari la conținut

Postări Recomandate

La multi ani!

As avea o rugaminte la colegii din Arad sau din imprejurimi.

Vrea sa imi cumpar un BMW R 1200 GSA si as vrea sa vad cat este de inalt si cum este pozitia pe el.

As vrea doar sa stau in sa putin ca sa imi dau seama daca mai merita sa visez la asa ceva. Vreau sa vad daca ajung cu picioarele pe pamant.

Ma pot deplasa in Arad si in imprejmuiri.

Multumesc.

Telefon 0744 786017

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani!

As avea o rugaminte la colegii din Arad sau din imprejurimi.

Vrea sa imi cumpar un BMW R 1200 GSA si as vrea sa vad cat este de inalt si cum este pozitia pe el.

As vrea doar sa stau in sa putin ca sa imi dau seama daca mai merita sa visez la asa ceva. Vreau sa vad daca ajung cu picioarele pe pamant.

Ma pot deplasa in Arad si in imprejmuiri.

Multumesc.

Telefon 0744 786017

 

Poate iti este util ---->http://cycle-ergo.com/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai o constitutie mai ciudata gen picioare scurte si trunchiul lung, nu ar trebui sa ai probleme, asta dupa o perioada de acomodare. Saua se regleaza pe doua pozitii, si e un avantaj. Nu cred ca e cazul sa te gandesti la modificari ale suspensiei si alte nebunii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea doar sa stau in sa putin ca sa imi dau seama daca mai merita sa visez la asa ceva. Vreau sa vad daca ajung cu picioarele pe pamant.

Ma pot deplasa in Arad si in imprejmuiri.

 

Daca ai fi specificat de care GS, primeai si raspunsul mai la obiect, in sensul ca de exemplu la LC exista si Adventure cu suspensia low din fabrica, in timp ce la unul racit cu aer te poate ajuta doar o sa mai joasa.

In mod normal, Adv cam este recomandat de la 1,85 in sus (conform sfaturilor din reviste) dar cu putin efort de poti descurca si asa (la 1.78 ai tai) cu o sa joasa. Problema este ca la o proba standard cu moto altcuiva in parcare s-ar putea sa ti se para ok dar in viata reala (fie cand e rpata fata putin urcata pe ceva, fie cand esti pe teren putin inclinat, off-road etc) sa nu mai ajungi jos prea usor.

Stiu ca se poate, stiu ca sunt raideri si mai mici de 1.78 care merg pe Adv, dar e vorba si de cum faci totul, cat de usor/comod iti este.

Poate totusi te gandesti si la un GS normal si problema este din start rezolvata.

 

 

Nu stiu daca era necesar sa deschizi topic separat, primeai acelasi feedback, cred, si cu un post pe topicul de GS (in functie de care GS, racit cu aer sau LC). Sau daca tot ai deschis topic, puneai ceva cu "Arad" in titlu ca sa atragi atentia la subiect ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

GSA-ul (2018, nu stiu alte variante) ajunge cu o sa joasa la 84cm, iar daca iti comanzi versiunea Low, ajunge la 79, adica mai joasa decat GS-ul Low cu un cm.

De ajuns, ajung si eu la 1.58, dar o posibila problema poate sa apara cand tre' s-o manevrezi pe loc, cu rezervorul full. In cel mai rau caz te poti orienta catre un GS, care cu siguranta nu ti-ar pune nici o problema.

 

Ah, si daca esti din Arad, poti sa dai o fuga pana in Oradea la reprezentanta. Acum au 5 GS-uri pe stoc din cate tin minte, si una parca era chiar cu sa joasa. Cel mai bine vezi la fata locului.

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...