m72story Postat Mai 10, 2020 Autor Share Postat Mai 10, 2020 (editat) Salutam cu respect Despre adaptarea unui singur carburator pe boxere: Am cochetat cu solutia don 2012, impacandu-ma cu faptul ca se dovedea fiabila pe drum, fara surprizele date de nivelul de benzina si alte neajunsuri date de pruduaele USSR. Mentionez ca de la bun inceput erau problemele pe plaje de turatie unde motocicleta mergea prost intrerupea si apareau rateurile in carburatie toate acestea in ture mici. Nu am gasit nicaieri o explicatie la aceste simptome. Doua saptamani am gaurit, cositorit, astupat si destupat jiglere de Dacie incercand sa rezolv problema. Ori mergea impecabil la ralantiu dar tragea infect in umplere, ori mergea bine in umplere dar nu avea ralantiu. Solutia mi-a fost oferita de prietenul Lucian Andronache, inginer de calibrare injectie la Ford UK, care mi-a sugerat sa simulam o scurgere mai rapida a aerului prin tubul venturi, ceea ce am si facut, acest fapt rezolvand problema. Practic motorul SV are regimul re mers al unui diesel, acest lucru face ca carburatorul sa nu fie excitat in turatii mici. Dupa aceasta recalibrare se vor lua fiecare jigler in parte si se vor face ajustarile necesare. Fiecare ajustaj va trebui succedat de un drum de test, pentru coerenta concluziilor. Succes si sanatate Editat Mai 10, 2020 de m72story Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Mai 26, 2020 Share Postat Mai 26, 2020 De citit: https://www.bmwclassicmotorcycles.com/parts/technical-tips/assembly-a-2-cylinder-crankshaft/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Mai 26, 2020 Autor Share Postat Mai 26, 2020 (editat) Da foarte fain. Personal am cumparat un ambielaj restaurat din Ucraina de la un magazin cu 2500 grivni (cam 80 euroi) . Au schimbat bolturile, au refacut cotele de rulment dupa ce le-au incarcat cu sudura si cotele de volant si de pinion distributie aveau joc 4 zecimi. Am montat ambielajul ne stiind de aceste defecte, cand sa-l invart bloca in pinioanele de distributie. Astept si eu in Romania un atelier care poate restaura asa ceva. Editat Mai 26, 2020 de m72story Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Decembrie 10, 2020 Autor Share Postat Decembrie 10, 2020 Supapele sunt din titan de la un motor de Nascar dezafectat Initial aveau palaria de 50mm, asadar a trebuit corectata la cutit si apoi rectificata. Am experienta unor supape identice cu coada de 7mm, voi testa si acest model de 6mm si voi reveni cu detalii. Referitor la pinionul distributie din Duramit: Are un an de folosire, undeva la 2000 de km. Desi initial am fost circumspect si temator, pana in prezent nu a intervenit nimic care sa ma faca a crede ca nu a fost o solutie inspirata. La o inspectie vizuala realizata prin orificiul alternatorului am obesrvat ca dantura este ca la inceput. Are marele beneficiu de a elimina zgomotul danturilor uzate sau mai corect spus neimperecheate, realizate cu module a caror calitate este indoielnica. Voi reveni cu noi detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Decembrie 23, 2020 Autor Share Postat Decembrie 23, 2020 Am facut adaptoarele pentru suportul de pe arbore si axul cu came. Voi monta pinionul generatorului cu excentric astfel incat sa aiba si rol de intinzator al lantului. Generatorul in sine se va cupla cu axul pinionului cu ajutorul unei cuple elastice. M-ar fi ajutat daca gaseam un pinion cu mai putini dinti(vreo 4) care sa actioneze generatorul. Ramane de vazut daca patina dintre cele doua lanturi tangentiale facuta din teflon va rezista. Tinem aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Decembrie 23, 2020 Share Postat Decembrie 23, 2020 Ai putea sa castigi niste spatiu la distributie folosind pinioane mai mici in diametru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Decembrie 23, 2020 Autor Share Postat Decembrie 23, 2020 Nu zici rau. La inceput m-am jucat cu aceste pinioane cu gandul ca voi cumpara altele mai mici la timpul oportun. Apoi m-am gandit ca lantul este doar tangential pe pinionul axei unde va suporta incarcarea arcurilor supapei care nu este de neglijat in cazul M-ului. Se poate ca tocmai din cauza acestei tangentiale, si a unui pinion mai mic in diametru sa imi dau dureti de cap. Din pacate nu gasesc un pinion mai mic pentru generator cu acelasi pas. As accespta varianta de pinion mai mic dar lant dublu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Decembrie 23, 2020 Share Postat Decembrie 23, 2020 Pinioanele ai putea sa ti le faci, in functie de marimea dintelui stabilesti si diametrul. Un strungar dibaci ti le face destul de usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Decembrie 24, 2020 Autor Share Postat Decembrie 24, 2020 IPinioanele se fac mai usor pe freza decat pe strung. Da chiar si asa nu am nici bani si nici timp de investit. Un strungar dibaci iti ia 200-300 lei pe pinion, si asta cu indulgenta. Prefer pe cat posibil sa procur ceea ce este deja facut si doar cand este de negasit si neinlocuit sa recurg la a face pinioane. Iti spun sigur calitatea pieselor automotive facute de uzina o vei putea obtine greu in zilele noastre: materiale nu sunt, dibacii nu mai sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Ianuarie 16, 2021 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2021 In lucru. Un motor pe care il aveam de rezerva. Pinionul frontal cumparat fara stanta pe el , nici de dimensiune si nici macar de asezare la punct. La montaj bloca in pinionul arborelui, a fost necesar un rodaj la rece cu pasta de slefuit, cam 50min lasat la fiert in suc propriu. 20210114_211729.mp4 Pistoanele subt de Ford Taunus sau Capri, model de 1300 parca, alezaj de 78,3,(002OS)sunt pe model de USA, cotele de segmenti 2,3mm latime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Ianuarie 22, 2021 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2021 Pompa stea. Nu neaparat necesar avand in veder ca este ambielaj si nu cuzinet. In circuit va avea un filtru de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Februarie 12, 2021 Autor Share Postat Februarie 12, 2021 NU205 E/C3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Martie 29, 2021 Autor Share Postat Martie 29, 2021 Primul drum pe acest an. Pistoanele de Alro, cota 79,5, model cu 3 segmenti, foc si compresie de 2mm iar cel de ungere de 4, pentru interesati pot reveni cu un PN al segmentilor. Primii 15 km au decurs bine, viteza de cruaziera 50km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Aprilie 4, 2021 Share Postat Aprilie 4, 2021 Se mai fac pe comanda pistoane la Alro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Aprilie 6, 2021 Autor Share Postat Aprilie 6, 2021 Astea sunt din stoc vechi, mi le-a dat cineva poate le pot pune pe M. Aveau bolt de 22 si cota de 80mm. Nu pot sa stiu daca mai fac asa ceva, n-am intrebat. Din ceea ce am putut afla se pare ca masina care prelucra ovalitatea pistoanelor a fost data la fier vechi, sau exportata ca atare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Aprilie 13, 2021 Autor Share Postat Aprilie 13, 2021 Asa se reparau inainte vreme setul. Se corectau cilindrii la curat si apoi se prelucrau pistoanele in functie de cota cilindrului. Un test asupra bolturilor din dotare majoritatea cu cusur, din punct de vedere al duritatii a reiesit ca au intre 50-55 HRC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Ianuarie 3, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2022 Carburator de Trabant montat pe o galerie inca fara pata calda. Revenim in urmatorul episod. 20220103_193951.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Ianuarie 3, 2022 Share Postat Ianuarie 3, 2022 (editat) Nu arata rau cu carburator de Trabi si se aude bine. E off topic dar ma mut in Rusia: Editat Ianuarie 3, 2022 de mobiletron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Ianuarie 4, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2022 Acum 3 ore, patrick1 a spus: Ar mai fi unul care pus carburator de Trabant pe motocicleta (cu tot cu motor): Arata intr-un mare fel motocicleta asta si nu atat ea cat motorul ala in cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Ianuarie 12, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2022 Rulmentii sunt dedicati palierul de Planeta, achizitie Aliexpress. Se potrivesc in versiunea M72atrix Reloaded 20220112_165418.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Ianuarie 12, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2022 Acum 14 minute, GoodKat a spus: Ce baza ai in rulmentii de pe Aliexpress? Intreb serios. Mai multa decat ce au fost ele originale ca sa raspund punctual. Alegerea producatorului rulmentilor o faceti voi la fata locului, fiecare dupa preferinte. Tot ceea ce pot face este sa promit ca voi reveni cu date concrete asupra functionalitatii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Ianuarie 12, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2022 Acum 2 ore, patrick1 a spus: Un rulment C3 Koyo (Jap.) ar fi fost prea scump? https://www.rulmentika.ro/rulment-nu2205-etvp2-c3-koyo.html Raspunsul este negativ. Avand in vedere ca China vrea 300 de euro cu transport inclus pentru unul de CJ, ca Ucraina tot pe acolo pentru NOS-uri....nu e scump. Rulmentii presati in biela aveau colivie din bronz, am acelasi producator la jug pe modelul conic de 3 ani fara probleme. Ma voi gandi daca merg pe mana China ori ba. Apropo: V-ati intrebat vreodat cat din ceea ce folosim noi zilnic, masina, fierbator de cafea sau telefon sunt facute in China? Ati fi surprinsi.....foarte surprinsi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Ianuarie 13, 2022 Share Postat Ianuarie 13, 2022 5 hours ago, patrick1 said: Bună dimineaţa! 300 de euro un rulment C3 de China? Cred ca se referea la ambielaj complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Ianuarie 13, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2022 Acum 3 ore, mobiletron a spus: Cred ca se referea la ambielaj complet. Confirm https://www.aliexpress.com/item/4000328533472.html https://www.aliexpress.com/item/1005003696701263.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.71164567Px14KZ&algo_pvid=83d1baa9-2353-499e-be9e-d4bdfea22ad5&algo_exp_id=83d1baa9-2353-499e-be9e-d4bdfea22ad5-5&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000026840926901"}&pdp_pi=-1%3B179.82%3B-1%3B-1%40salePrice%3BUSD%3Bsearch-mainSearch http://www.fushibearing.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Ianuarie 18, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2022 Ambielaj de M in bloc de Ural. Sper sa avansez cat mai repede. Pistoanele sunt de Toyota cu cilindrii la 20mm fata de fata blocului ies cu picioarele 5mm din fusta la PMI. Iulian Casalean mi-a sugerat de a monta biele de Ural, indezirabil zic eu datorita fortelor de basculare a pistonului in cilindru care vor aparea. Tije mai lungi, tevi mai lungi si vedem ce pleasa va iesi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.