greenharleyd Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Pentru ca, din mai multe motive, mi s-o pus pata, m-am hotarat sa trec la un sistem de bagaje din material textil, de tip soft luggage. Dar in acelasi timp, pentru ca lene, mizerie si nevoie de a pune si da jos bagajele, la drum lung, este strict necesara, plus ca nu-mi place deloc ideea de chingi trase peste sa (pentru ca pasager), m-am oprit la sistemele care au montaj similar cu bagajele de plastic/aluminiu. Ce am gasit eu pana acum, care sa se inscrie in cerinte: Kriega Overlander System OS2: https://kriega.com/bikepacks/os-32 Mosko Moto Backcountry: https://moskomoto.com/products/backcountry-35-pannier-kit Givi GRT709: https://www.givi.it/soft-bags/Saddle-Bags/GRT709%20UNIFIT Toate ofera cam ce vreau eu, mai ales sistemul de la Mosko Moto care-i genial cu unele chestii. Dar scumpe cu craci, pentru ca deh, asta-i viata. Idee acestui topic: ce-mi scapa? Idei mai bune decat ale mele? Furnizori pentru oricare dintre ele la preturi mai accesibile? Alte sistem de care n-am dat eu pana acum? Givi GRT709 este un sistem atat de proaspat incat nu are inca pret, e promis sa fie livrabil abia prin Aprilie. Merita sa astept? Daca vreau sa plec pe 1 Iunie in tura, care is sansele sa nu fie livrabil pana atunci? Stie cineva mai multe despre acest sistem? Pret estimat pe undeva? Foarte multam pentru idei, sugestii, contributii, sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berbec Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 ORTLIEB https://shop.touratech.de/catalogsearch/result/?q=ortlieb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 folosesc de ceva vreme doar sisteme textile, de la Wolfman, de la fender kit, tankbag, tailbag si saddlebags si tot felul de suporti pentru bidoane si fuel. Eu as merge oricand mai degraba pe aluminiu decat textil daca as face sosea. Sunt mult mai multe puncte forte pentru ele. La enduro e un pic altceva. Iar in Cluj ai chiar cele mai bune produse pe aluminiu, la colegii de la Heavy Duties. Sunt peste multe branduri mari de afara. ca si exemplu, sunt unele textile (am avut inainte) care au prindere peste sa si codita comuna, cumva sa fie mai rigide. Asta le face net inferioare fata de cele doar cu prindere laterala intrucat duc centrul de greutate al motorului mult prea sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Februarie 14, 2018 Autor Share Postat Februarie 14, 2018 Neah, ca-i cu chinga peste sa, nu-mi place deloc ideea sa stau sa desfac la catarame dimineata si seara, cu mobra in diverse stadii de noroiala... De fapt, din lista de mai sus, si Kriega prespune oleaca de lucru manual, dar nu chiar la fel de complicat. Am uitat de alternativa Enduristan Monsoon 3: https://shop.enduristan.com/at/product_info.php?cPath=30&products_id=67&osCsid=4e35a2d62d896ed1025876fed32a662d - mai ieftine, mai usoare, dar tot cu chinga si, in plus, sunt super late. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drapeanu Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Cei doi centi ai mei: am facut cu Oana peste 30 de mii de km pasager si nu s-a plans nici de Ortlieb-urile de le-am avut inainte, nici de Enduristan-urile de le avem acum.Chingile vin una in fata sezutului ei, si una pe rack. Iar demontarea si montarea lor, odata ce le-ai gasit pozitia dureaza sub 20 de secunde, fara nici o gluma. In tripul asta nici nu le-am prea dat jos de pe motor, decat de vreo 2-3 ori unde ni s-a parut riscant sa le lasam peste noapte pe motor, dar in 90% din timp nu mi-am batut capul cu asa ceva. Personal nu imi plac metalicele - in excursia asta am cazut o singura data, dar atunci mi-a ramas piciorul prins sub genti. Daca nu erau textile era game over la doar 5 zile dupa ce incepusem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Februarie 14, 2018 Autor Share Postat Februarie 14, 2018 Eu as merge oricand mai degraba pe aluminiu decat textil daca as face sosea. Sunt mult mai multe puncte forte pentru ele. De ce? Eu imi aduc aminte cu groaza cat a trebuit sa car la side-case-uri si top-case amu 2 ani, prin hostelurile din Ukraina... Nu ma lasau ei sa le las pe mobra, asa ca mai bine asculti de localnici. Amu ma uit dupa textile pentru tura de Mongolia - care va fi preponderent sosea, da, dar nu exclusiv. Si pe viitor tot cam asa vor fi turele. Personal nu imi plac metalicele - in excursia asta am cazut o singura data, dar atunci mi-a ramas piciorul prins sub genti. Daca nu erau textile era game over la doar 5 zile dupa ce incepusem. Stiu ce spui, (si) la asta ma gandesc cand vreau sa schimb sistemul. Solutia celor de la Mosko Moto, ca pachet per ansamblu, mi se pare extrem de bine gandita si pana acum n-am mai vazut produse cu recenzii atat de la superlativ. Dar scumpe ca naiba. Hmmmm, o sa trebuiasca musai sa incerc si eu Monsoon-urile, daca pot fi o solutie acceptabila m-am scos . » Post actualizat in 14 Feb 2018 16:15 LE - amu vad ca si Wolfman or scos solutie cu placa de prindere: https://wolfmanluggage.com/collections/saddle-bags/products/pikes-peak-rapid-release-rack-plate , numai ca ies mai scumpe decat toate celelalte :S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 io zic ca in principiu, si tinand cont de pe unde vrei sa mergi... sansele sa trebuiasca sa le dai jos sunt minore. sau complicatia cu datul/pusul sa fie minora pt cand ai nevoie. eu am enduristanuri si le pun la inceputul turei / dau jos la final. folosesc un roll bag si tankbagul pt chestii pretioase sau buffer pt ce am nevoie zilnic si cateva seturi de schimb la haine. in sides sunt doar tools, spares, haine murdare sau curate, eventual sac si cort si cam aia e. in vreo 3 ture lungi (krg, in, ge) nu cred ca am dat enduristan-urile jos de 3 ori. si daca-ti balansezi lucrurile bine de fapt vezi ca nu umbli in ele decat la 3-4 zile sau cand ai ceva probleme tehnice... (lucru care e drept ca te face sa te intrebi daca lucrurile din ele sunt utile sau nu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Februarie 14, 2018 Autor Share Postat Februarie 14, 2018 (lucru care e drept ca te face sa te intrebi daca lucrurile din ele sunt utile sau nu ) Bine zis . Numai ca vezi tu, numai la tura asta is solo. La urmatoarele va fi cu pasager, deci se mai complica treaba. Si in doi, cu saci de dormit, cort, bucatarie, haine mai groase, etc, se cam aduna. Adica ceva de genul: https://www.flickr.com/photos/vulupe/29466652916/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 daca stai la cort in principa te doare si mai rau in basca daca poti sa dai usor bagajele jos. » Post actualizat in 14 Feb 2018 16:56si in general, alea care se dau jos usor cu placa, cleme, quick release-uri au si capacitate mica (volum si greutate suportata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brapp SV Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 (editat) Adventure Spec Magadan Pannier ( ) Nu le detin, doar ca il urmaresc pe tip (Lyndon Poskitt) de un timp pe Youtube si e multumit de ele. Are un proiect interesant (Races to Places), a plecat la drum pe un KTM 690 Rally mai bine de un an si participa la tot felul de raliuri pe diverse continente, inclusiv Dakar. E sponsorizat, asta e adevarat, dar le foloseste de peste 100.000 km cazand pe ele de nenumarate ori si par sa reziste foarte bine.Ti-am vazut postarea de mai devreme cu calatoria prin Rusia, Mongolia si prin Stan-uri, pot sa zic ca imi e o ciuda de mor ). Iti urez drum bun si sa te distrezi in fiecare minut! Editat Februarie 14, 2018 de Brapp SV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 io zic ca in principiu, si tinand cont de pe unde vrei sa mergi... sansele sa trebuiasca sa le dai jos sunt minore. sau complicatia cu datul/pusul sa fie minora pt cand ai nevoie. eu am enduristanuri si le pun la inceputul turei / dau jos la final. folosesc un roll bag si tankbagul pt chestii pretioase sau buffer pt ce am nevoie zilnic si cateva seturi de schimb la haine. in sides sunt doar tools, spares, haine murdare sau curate, eventual sac si cort si cam aia e. in vreo 3 ture lungi (krg, in, ge) nu cred ca am dat enduristan-urile jos de 3 ori. si daca-ti balansezi lucrurile bine de fapt vezi ca nu umbli in ele decat la 3-4 zile sau cand ai ceva probleme tehnice... (lucru care e drept ca te face sa te intrebi daca lucrurile din ele sunt utile sau nu ) s/enduristan/adventure spec/g - pls. m-am zapacit eu, in tot ce am zis era vb de fapt de adv spec panniers, nu enduristan - cu care am mixed experiences. » Post actualizat in 14 Feb 2018 18:09 Adventure Spec Magadan Pannier ( ) Nu le detin, doar ca il urmaresc pe tip (Lyndon Poskitt) de un timp pe Youtube si e multumit de ele. Are un proiect interesant (Races to Places), a plecat la drum pe un KTM 690 Rally mai bine de un an si participa la tot felul de raliuri pe diverse continente, inclusiv Dakar. E sponsorizat, asta e adevarat, dar le foloseste de peste 100.000 km cazand pe ele de nenumarate ori si par sa reziste foarte bine. Ti-am vazut postarea de mai devreme cu calatoria prin Rusia, Mongolia si prin Stan-uri, pot sa zic ca imi e o ciuda de mor ). Iti urez drum bun si sa te distrezi in fiecare minut! cu nota de mai sus. am scris enduristan dar ma gandeam la adv spec / gentile lu' colebatch. tot ce am scris ref side-uri e pt adv spec / gentilelu'cole. enduristan fac roll-uri fain da' la genti inca nu m-au convins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Adventure Spec Magadan Pannier ( ) Nu le detin, doar ca il urmaresc pe tip (Lyndon Poskitt) de un timp pe Youtube si e multumit de ele. Are un proiect interesant (Races to Places), a plecat la drum pe un KTM 690 Rally mai bine de un an si participa la tot felul de raliuri pe diverse continente, inclusiv Dakar. E sponsorizat, asta e adevarat, dar le foloseste de peste 100.000 km cazand pe ele de nenumarate ori si par sa reziste foarte bine. Ti-am vazut postarea de mai devreme cu calatoria prin Rusia, Mongolia si prin Stan-uri, pot sa zic ca imi e o ciuda de mor ). Iti urez drum bun si sa te distrezi in fiecare minut! Cele de la As sunt bune, dar cum ziceai, sunt sponsori la Lyndon, deci nu esti sigur ca sunt obiective review-urile. Ca si genti laterale am incercat doua modele de la Wolfman in timp (nu neaparat firma e importanta ci materialul) cele vechi din Cordura si cele noi dintr-un Vynil ceva mai special care cica rezista la cazaturi. Dupa mine, cele vechi din Cordura sunt mult mai rezistente, insa nu sunt waterproof. Asa ca eu folosesc saci waterproof pe interior, iar cand intru in cort iau doar acei saci, niciodata gentile. Am preferat sa fie mai rezistente. la orice variante te gandesti cu Quick release care implica o placa sa stii ca ajungi aproape la greutatea de cutii de aluminiu. daca e vorba de comoditate si usurinta in exploatare, textilele sunt spre coada. acuma eu tanjesc spre cutii dupa multi ani si ture de textile. tu probabil invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebius Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Baga o privire si la astea: https://sw-motech.com/en/products/luggage/saddlebags/DAKAR/4052572027950.htm Inca nu am facut nici o iesire serioasa cu ele dar filingu e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Februarie 15, 2018 Share Postat Februarie 15, 2018 De ce nu mergi pe Kriega ? Le vand cei de la Yamaha din Pipera Dual Motors. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Februarie 15, 2018 Autor Share Postat Februarie 15, 2018 Adventure Spec Magadan Pannier ( ) Le gasisem si eu dar m-am tinut deoparte de ele din cauza suportului, care implica chingile trecute peste sa. Imi e clar ca trebuie sa analizez mai cu atentie problema asta, sa vad daca si in ce fel afecteaza de fapt pasagerul. la orice variante te gandesti cu Quick release care implica o placa sa stii ca ajungi aproape la greutatea de cutii de aluminiu. daca e vorba de comoditate si usurinta in exploatare, textilele sunt spre coada. acuma eu tanjesc spre cutii dupa multi ani si ture de textile. tu probabil invers Am vazut cum e cu greutatea, nu castig mai nimic, e drept (2-3Kg per total, cel mult) dar pare ca-i asezata mai bine pe cadru. Hai sa facem schimb. Baga o privire si la astea: https://sw-motech.com/en/products/luggage/saddlebags/DAKAR/4052572027950.htm Hmmm, le stiu, dar nu-mi plac mai deloc. Ciudata forma, se prind foarte sus pe cadru, par OK pentru sosea dar nu pentru ceva mai solicitant. Bun pretul, recunosc... Cum fac, tot pe langa Mosko Moto ma invart - per total mi se pare cele mai bine gandite/executate. Iar despre Kriega, un review destul de bine detaliat aici: https://adventure-motorcycling.com/2017/04/03/tested-kriega-overlander-s-system/ Trebuie sa ma mai uit la Adventure Spec Magadans, par sa fie OK, daca nu-s probleme cu sistemul de chingi peste sa (oare pot fi trecute pe sub sa?). PS - pentru cine-i interesat, o sa am AM7 pe la sfarsitul lui Martie, dupa ce o savurez o pot imprumuta mai departe. » Post actualizat in 15 Feb 2018 11:32 De ce nu mergi pe Kriega ? Le vand cei de la Yamaha din Pipera Dual Motors. Nu le gasisem la noi. Par OK, dar cum ziceam mai sus, Mosko Moto par mai bine gandite. Si per total ies si (putin) mai ieftine. Daca ai apucat sa te joci cu ele, cum ti se par? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Februarie 15, 2018 Share Postat Februarie 15, 2018 Le gasisem si eu dar m-am tinut deoparte de ele din cauza suportului, care implica chingile trecute peste sa. Imi e clar ca trebuie sa analizez mai cu atentie problema asta, sa vad daca si in ce fel afecteaza de fapt pasagerul. Am vazut cum e cu greutatea, nu castig mai nimic, e drept (2-3Kg per total, cel mult) dar pare ca-i asezata mai bine pe cadru. Hai sa facem schimb. Hmmm, le stiu, dar nu-mi plac mai deloc. Ciudata forma, se prind foarte sus pe cadru, par OK pentru sosea dar nu pentru ceva mai solicitant. Bun pretul, recunosc... Cum fac, tot pe langa Mosko Moto ma invart - per total mi se pare cele mai bine gandite/executate. Iar despre Kriega, un review destul de bine detaliat aici: https://adventure-motorcycling.com/2017/04/03/tested-kriega-overlander-s-system/ Trebuie sa ma mai uit la Adventure Spec Magadans, par sa fie OK, daca nu-s probleme cu sistemul de chingi peste sa (oare pot fi trecute pe sub sa?). PS - pentru cine-i interesat, o sa am AM7 pe la sfarsitul lui Martie, dupa ce o savurez o pot imprumuta mai departe.» Post actualizat in 15 Feb 2018 11:32 Nu le gasisem la noi. Par OK, dar cum ziceam mai sus, Mosko Moto par mai bine gandite. Si per total ies si (putin) mai ieftine. Daca ai apucat sa te joci cu ele, cum ti se par? Si eu am fost tot la fel in dilema ta si in cele din urma am ales full kriega. Sunt scumpe intr-adevar insa mi s/au parut cel mai calitative si mai rezistente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Februarie 15, 2018 Autor Share Postat Februarie 15, 2018 (editat) Si cum sunt? Multumit de ele? Ai apucat sa le scoti la drum mai serios? Spatioase, in sensul in care poti folosi toti cei "32 de litri" sau numai partial? Editat Februarie 15, 2018 de greenharleyd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 15, 2018 Share Postat Februarie 15, 2018 De ce? Eu imi aduc aminte cu groaza cat a trebuit sa car la side-case-uri si top-case amu 2 ani, prin hostelurile din Ukraina... Nu ma lasau ei sa le las pe mobra, asa ca mai bine asculti de localnici. Amu ma uit dupa textile pentru tura de Mongolia - care va fi preponderent sosea, da, dar nu exclusiv. Si pe viitor tot cam asa vor fi turele. stai ca nu pricep, tu te plangi ca o trebuit sa cari cutiile dupa tine? pai de ce sa le cari?!!? cumperi un set de genti interioare si cand ai ajuns deschizi cutiile si-ti iei bagajele sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Februarie 15, 2018 Share Postat Februarie 15, 2018 stai ca nu pricep, tu te plangi ca o trebuit sa cari cutiile dupa tine? pai de ce sa le cari?!!? cumperi un set de genti interioare si cand ai ajuns deschizi cutiile si-ti iei bagajele sus... n-ai inteles, omul fuge de cutii metalice. dauna e mai mare cand dai cu tablele pe jos, asa textilul ti-l reface un croitor priceput. » Post actualizat in 15 Feb 2018 19:45 Si cum sunt? Multumit de ele? Ai apucat sa le scoti la drum mai serios? Spatioase, in sensul in care poti folosi toti cei "32 de litri" sau numai partial? foarte multumit, nu ca doar multumit. nu se compara cu cele de tabla. am avut de la sw motech de metal negru mat si le-am vandut dupa 2 saptamani. prea ziceam ca sunt autobuz cu ele. Astea sunt mai finute, mai practice, nu zdrangane nimic cand o iei pe forestiere. Tu alegi ceea ce vrei, vba aia, nu e dai pe motor de 2-3 ani sa zici ca nu stii cu ce se mananca gentile textil. kriega le-a facut albe pe interior, au sac separat precum sunt astea de mai sus de la TT, sunt impermeabile, pastreaza alimentele reci daca pui o pastila d-aia de cutie frigorifica inauntru. Te duci tu pana in Mongolia si te mai uiti la 1000 euro cat costa un set complet ? daca stai cu bistarii rau, vezi Givi, Kappa ca sunt mai accesibile astea la pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 16, 2018 Share Postat Februarie 16, 2018 n-ai inteles, omul fuge de cutii metalice. dauna e mai mare cand dai cu tablele pe jos, asa textilul ti-l reface un croitor priceput. Eu am inteles ce vrea omu. Alta era intrebarea mea catre el. Si apropos de cazut poate ne impartasesti din experienta ta cu side case uri pocnite in cazaturile tale. Ca din ce am inteles eu pana cum, tie nu-ti plac cutiile laterale din al, ca nu dau bine in poze. Da nu ne-am luat toti motor sa ne pozam prin centru orasului. Si la practicalitate nu stiu zau cum pot sa castige textilele. Daca vrei sa vizitezi ceva inchizi tot si iti vezi de treaba. Nu e nimic la vedere sa tenteze pe careva si nu stai cu grija lor. Si cu zgomotele pe offroad nu stiu ce sa zic, dar la bmw cutiile stau f bine si nu se aude nimic... Tu pui o pastila sa iti tina alimentele reci? Eu pot umple o cutie cu gheata si bere la nevoie. Beat that. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Februarie 16, 2018 Autor Share Postat Februarie 16, 2018 stai ca nu pricep, tu te plangi ca o trebuit sa cari cutiile dupa tine? pai de ce sa le cari?!!? cumperi un set de genti interioare si cand ai ajuns deschizi cutiile si-ti iei bagajele sus... Or fost locuri unde o trebuit sa las mobra in strada, dar cei de la hostel or insistat sa nu las nimic pe mobra, gol sau nu. Deci, spor la carat. Nu s-o intamplat de multe ori, dar ii distractie cand ii nevoie. daca stai cu bistarii rau, vezi Givi, Kappa ca sunt mai accesibile astea la pret. Poi Givi inca nu zice nica de pret, ce la caut eu, la Kappa n-am vazut sa aibe ceva similar, dar ma uit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Martie 3, 2018 Share Postat Martie 3, 2018 Eu am inteles ce vrea omu. Alta era intrebarea mea catre el. Si apropos de cazut poate ne impartasesti din experienta ta cu side case uri pocnite in cazaturile tale. Ca din ce am inteles eu pana cum, tie nu-ti plac cutiile laterale din al, ca nu dau bine in poze. Da nu ne-am luat toti motor sa ne pozam prin centru orasului. Si la practicalitate nu stiu zau cum pot sa castige textilele. Daca vrei sa vizitezi ceva inchizi tot si iti vezi de treaba. Nu e nimic la vedere sa tenteze pe careva si nu stai cu grija lor. Si cu zgomotele pe offroad nu stiu ce sa zic, dar la bmw cutiile stau f bine si nu se aude nimic... Tu pui o pastila sa iti tina alimentele reci? Eu pot umple o cutie cu gheata si bere la nevoie. Beat that. Om, am doua seturi de genti in prezent.Unele metalice de la sw motech si cele textil de la Kriega si crede-ma ca sunt mult mai ok astea textil pe enduro. Povestea de care spui tu, s-a intamplat cu gentile textil de la sw motech dakar pe care le-am reparat la un croitor de nu se mai cunosteau pentru ca am folosit un material identic. Astea metalice odata zgariate, indoite, adio, nu le mai aduci la forma initiala. Sunt mai practice in touring, dar in enduro, tot textila e mai ok. Berea de care zici tu, e ok sa o tii la rece asa, insa pana la destinatie descoperi ca ai doar cioburi pentru ca vibratii, denivelari, etc, intelegi acum ? Iar cele de la Kriega au un fel de centura cu incuietoare, intocmai ca sa nu stai cu griji cand te duci sa vizitezi un obictiv turistic. Cand le pun pe cele metalice, deja parca ma simt un Matiz ca latime, astea textile sunt mai inguste, mai practice, mai silentioase si mai utile pe enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 3, 2018 Share Postat Martie 3, 2018 Pai omu zice de drum lung si de pasager. Presupun ca nu e vorba de enduro. Textile nu am si cu cele de aluminiu nu am cazut, dar pe net am vazut cativa care le-au ciocanit si le-au adus la forma initiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Martie 5, 2018 Autor Share Postat Martie 5, 2018 (editat) Hai sa incerc sa lamuresc problema. Caut bagaje textil pentru ca: - sunt mai sigure (riscul de a prinde piciorul este mai mic, cu pagube mai mici, riscul de a se agata in locuri stramte iarasi mai mic, cu pagube potentiale mai mici) - sunt mai usoare - urmeaza sa fac o tura (solo de data asta) prin locuri unde posibilitatea sa scap mobra pe jos este maricica Enduro ca atare nu fac in mod normal, dupa tura asta cel mai probabil vor urma iarasi altele 99% asfalt, cu pasager. Dar avand in vedere cele mai sus, gentile din textil ar trebui sa-si faca treaba la fel de bine. Sper ca e mai clar acum ce caut . Editat Martie 5, 2018 de greenharleyd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 21, 2020 Share Postat Februarie 21, 2020 Ca sa nu mai deschid alt topic, a folosit cineva gentile de textil de la Oxford? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.