Sari la conținut

Cel mai potrivit pentru soft enduro


Rpm10
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor!De curand am inceput sa ma tot uit dupa un motor de enduro.
Stiu ca s-a mai discutat pe aici pe forum,dar nu m-am lamurit...
Am urmatoarele intrebari:
1.La motoarele de cross in 4t,uzura se masoara in ore?Trebuie schimbat pistonul regulat,la fel ca la cele in 2t?
Nu am un buget foarte mare,si cele de cross au cateva plusuri,cum ar fi greutatea mai mica,pretul putin mai mic etc. Dar si minusuri cum ar fi suspensiile rigide... Ce ma sfatuiti?
2.Pana in 2000 de euro,credeti ca gasesc ceva bun,2002+,de 250-450 in 4t?Si nu foarte greu?Am 1.77 si 65 de kg.
Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu as vrea sa ies in fiecare weekend,si vara,cat de des,ca na,vacanta,acum depinzand si de program.Da am padure si chiar munte,sunt din Gorj,deci asta nu e o problema,si nu am nevoie de ceva inmatriculat.

Nu doresc sa investesc exagerat de mult in intretinere,pe langa consumabile(ulei,cauciucuri,placute de frana,lant/pinioane etc)de aceea am intrebat de cele de cross in 4t,si nu vreau un 2t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in principiu motoarele in 4 timpi sunt mult mai fiabile decat cele in 2t .....pistonul si cilindrul nu se uzeaza atat de repede ....acum daca esti harnic poti freca si un 4t urgent si nu doar din punct de vedere piston cilindru....setul la un 2t nu e un capat de tara si se schimba mai usor decat la 4t

o reparatie capitala la un 4t deobicei e mai scumpa si necesita un grad mai mare de abilitati si scule potrivite modelului tau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bun la soft enduro e un motor de enduro.

Astfel, nici nu o sa ai bataturi in maini sau dureri in brate daca mergi cu viteza pe forestiere, nici nu o sa injuri jumatate de ora tot dand la pedala cand o sa se innece motorul ca il dai peste cap, etc.

La un enduro in 4t trebuie sa-i schimbi pistonul la 300-400 ore, eventual, iar la un cross la jumatate din acest timp, daca-mi amintesc bine.

Per total, cred ca 4-500 euro in plus pt un enduro sut justificati din plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initiatorul topicului face confuzie intre motocicletele pentru enduro si cele cross. Motoretele de cross sunt destinate competitiilor de motocross, alte suspensii, alta etajare a cutiei, alta livrare a puterii. Nu cred ca este genul de motoreta cu care ai vrea sa faci endureala. Pentru enduro, sunt motociclete special destinate: motocicletele enduro. Dupa ce ai clarificat cum sta treaba cu cross-ul si cu enduro, ramane sa te decizi: 4T sau 2T. Pentru ceea ce vrei tu, merge foarte bine un 4T si as recomanda ceva fiabil, adica japoneze, gen Yamaha WR250/450F, Honda 250/450CRF, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initiatorul topicului face confuzie intre motocicletele pentru enduro si cele cross. Motoretele de cross sunt destinate competitiilor de motocross, alte suspensii, alta etajare a cutiei, alta livrare a puterii. Nu cred ca este genul de motoreta cu care ai vrea sa faci endureala. Pentru enduro, sunt motociclete special destinate: motocicletele enduro. Dupa ce ai clarificat cum sta treaba cu cross-ul si cu enduro, ramane sa te decizi: 4T sau 2T. Pentru ceea ce vrei tu, merge foarte bine un 4T si as recomanda ceva fiabil, adica japoneze, gen Yamaha WR250/450F, Honda 250/450CRF, etc.

Va mulțumesc! Acum m-am lămurit, și o sa ma decid intre Yamaha wr250f/450 și Honda..

Ce părere aveți despre Crf250L? Ce diferență e între 250L și 250?

» Post actualizat in 06 Mar 2018 20:00

Up

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ce părere aveți despre Crf250L? Ce diferență e între 250L și 250?

 

Nu pot avea o parere personala despre CRF250L, pentru ca nu m-am dat pe asa ceva pana acum, insa ceea ce pot sa iti spun, este ca CRF250L este un dual sport usor, ca si Yamaha WR250R, in timp ce CRF250X este o motocicleta pentru enduro propriu-zis, ca si Yamaha WR250F. Asadar, vorbim despre doua clase de motociclete: enduro (motorete dedicate competitiilor de gen si dual sport (motorete pentru uz cotidian, cu veleitati enduristice). Primele presupun operatii de mentenanta la nr de ore de exploatare, in timp ce motocicletele dual sport au mentenanta la nr de km, ca orice motocicleta. Evident, cele dedicate competitiilor enduro joaca in alta liga,in ceea ce priveste puterea motorului, supsensii, etc, etc..

In ceea ce priveste comparativele intre dual sporturile Yamaha WR250R si Honda CRF250L, cam tot ce am citit inclina spre Yamaha. Personal as opta pentru Yamaha fara sa stau pe ganduri. Motor mai puternic, suspensii mai bune, ciclistica Yamaha este excelenta, mai orientata spre enduro, etc. Cum modelul WR250R este construit pe platforma WR250F, cred ca asta spune multe.

 

Ca sa te lamuresti, arunca un ochi pe site-urile astea: http://www.motorcyclespecs.co.za/index.htm Aici ai cam toti producatorii si cam toate modelele. Poti sa iti faci lectiile.

Aici un comparativ intre dual sporturile de 250 cmc: http://www.motorcycle-usa.com/2013/03/article/2013-250-dual-sport-motorcycle-shootout/

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...