radiusG Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 Va salut. tocmai am schimbat releul de incarcare la un gsxr 750. Imi incarca in jur de 13.80 - 13.90 la relantiu si in accelerare se duce pe la 14.10 - 14.30... Unui prieten cu un gsxr600 ii incarca in jur de 14 - 14.20 la relantiu, dar in accelerare scade pana pe la 13.20...El zice ca asa e normal...Imi poate spune cineva cum e "normal" sa incarce ? eu stiam ca in accelerare trebuie sa incarce mai mult.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 Probabil gasesti in manualul motocicletei niste valori de referinta. Al tau pare in regula in orice caz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 Depinde si de anul motocicletei, de consumatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 eu am un rr 2005-2006 si cu faza scurta merge undeva la 14,20 si cu faza lunga undeva la 13 20 » Post actualizat in 30 Mar 2018 17:36si oricum ca sa incarce o baterie trebuie sa bage cu 1-2 v mai mult decat este bateria ,gasisem odata intr-un manual de f2 scria sa nu depasasca 15 de la 15 e cam naspa,posibil releu de incarcare sa fie dus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 (editat) Faci asa: te uiti in manualul mobrei si vezi la ce turatie se masoara incarcarea si cu ce consumatori porniti (la mine zice 4000 rpm cu faza scurta aprinsa). Apoi verifici ca releul ala sa fie exact ce trebuie pentru modelul si anul mobrei tale. Pe urma masori. Daca iesi in limitele date de manualul mobrei iti vezi de treaba, totul e OK. Daca n-ai manual du-te la un service. daca ai bani de gixer, ai bani si de service. Si cu asta tropicul se poate inchide, restul sunt discutii gen "sa vorbim ca sa nu tacem" pentru ca...vezi mai jos: » Post actualizat in 30 Mar 2018 17:40 eu am un rr 2005-2006 si cu faza scurta merge undeva la 14,20 si cu faza lunga undeva la 13 20 » Post actualizat in 30 Mar 2018 17:36si oricum ca sa incarce o baterie trebuie sa bage cu 1-2 v mai mult decat este bateria ,gasisem odata intr-un manual de f2 scria sa nu depasasca 15 de la 15 e cam naspa,posibil releu de incarcare sa fie dus Ce rahat ne intereseaza pe noi sau pe flacaul asta cat iti incarca tie?! Ce relevanta are masurarea cu faza lunga si apoi cu faza scurta?! Stii exact cum se masoara incarcarea la mobra ta?! Nu stii, ca altfel raspundeai corect. Atunci la ce rahat comentezi aiurea?! » Post actualizat in 30 Mar 2018 17:43 Depinde si de anul motocicletei, de consumatori. Ce rahat legatura au consumatorii cu incarcarea?! In manual tre' sa scrie cu ce consumatori se face masuratoarea. E la mintea cocosului ca daca ai 10 proiectoare pe mobra, mansoane incalzite, incarcator de telefon si altele si in manual zice ca se masoara doar cu faza scurta aprinsa tre' sa deconectezi toti consumatorii ceilalti cand masori. Pe bune, suntem iun 2018, alarma si proiectoarele nu s-au inventat ieri, cine nu stie ca astea influenteaza in negativ performantele instalatiei electrice inseamna ca habar n-are de nimic si n-ar trebui sa-si masoare incarcarea singur, sa se duca la un service. » Post actualizat in 30 Mar 2018 17:45 Chiar azi mi s-a plans un cunoscut ca Yuasa sunt baterii de kakat, ca dupa un an s-a nasolit bateria. Ca dupa zece minute de discutii sa aflu ca el a tinut toata iarna mobra cam la zero grade cu bateria pe ea si alarba in functiune... Pai...plm, dupa aia veniti pe forum si va plangeti sau va duceti la magazin cu scandal ca sa va schimbe bateria pe garantie... Editat Martie 30, 2018 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 (editat) Pai depinde, ca daca ai LED-uri aftermarket de exemplu, alea sug mai putin si astfel se incinge mai tare regulatorul. Si cand se incinge, o ia razna si iti da alt voltaj. Si mai conteaza si daca sta pe loc sau daca e aerisit in mers. Si mai conteza si anul, ca sa vezi daca au Mosfet din fabrica sau nu. Editat Martie 30, 2018 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 Pai depinde, ca daca ai LED-uri aftermarket de exemplu, alea sug mai putin si astfel se incinge mai tare regulatorul. Si cand se incinge, o ia razna si iti da alt voltaj. Si mai conteaza si daca sta pe loc sau daca e aerisit in mers. Si mai conteza si anul, ca sa vezi daca au Mosfet din fabrica sau nu. Pai si?! Opresti ledurile si legi un bec similar cu ala pe care-l avea din fabrica pe scurta. Cat despre aeriseala...ma lasi?! Doar nu se incenge releul in z minute cat iti ia sa masori incarcarea. Ce e din fabrica e cuprins in conditiile de masurare din manual. Ce nu, aia e, iti asumi cand faci modificari la mobra. De unde sa stiu eu sa-i spun unuia cat tre' sa-i incarce tartareata daca el n-are manual, are xenoane, alarma, sa incalzita si alte kakaturi puse de gigel in spatele blocului. Da' facem topicuri, ca "tre' sa stie baietii...". Aia din Victoriei sigur l-ar putea lamuri, da' ei n-au net, ca e mai scump decat semintele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 (editat) Ba, dar acid mai esti azi Lasa copiii in pace, sa invete si ei. Editat Martie 30, 2018 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 Ai dreptate, scuza-ma. Dar ramane valabil, nu mai suntem pe vremea IJ-urilor noastre cand nema serviceuri, nema manuale, nema...nimic. Se gasesc toate informatiile pe net, serviceurile sunt mai cat de cat. Pentru initiator, concret: du-te la Mymoto Bacau. Baietii se pricep si pentru o suma modica te pot ajuta sa rezolvi dilema in 10 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 La pariu ca dupa ce-l conving pe bietul baiat ca-i releul de vina, omul cumpara releul, tot tensiunea accea o va citi, dupaia eventual arunca vina pe stator, schimba si statorul, tot aceeasi valoare de tensiune? Vor incheia ca asa trebuie de fapt sa mearga incarcarea, banii si i-au luat. Si problema e in alta parte. La pomul laudat se duc toti. Sau, cum era vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 31, 2018 Share Postat Martie 31, 2018 Nu m-ai inteles: eu doar l-am sfatuit sa se duca la cineva care a mai pus mana pe un releu vreodata in viata si are cat de cat idee despre masurare. Si cum singurii in Bacau pe care-i stiu sunt baietii aia, l-am trimis la ei. N-am zis ca sunt cristosii motocicletelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 31, 2018 Share Postat Martie 31, 2018 Nu se aplica unui service, mecanic, etc. E cam generalizata problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 31, 2018 Share Postat Martie 31, 2018 Bine, atunci sa nu se duca. Sa astepte sa il lamureasca "baietii da pa net". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.