Pride Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 Salut, stie cineva unde pot executa o trecere de la Map1 la Map2 in CDI-ul unui RSV1000RR? Aceasta modificare se face in urma trecerii la evacuari aftermarket, renuntand astfel la sonda lambda inclusa in evacuarea originala, fapt care provoaca o eroare in bord. Din ce informatii am gasit pe net este nevoie de un tester/diagnoza tip AXONE. Mie nu imi spune nimic dar am sunat cam la toate service-urile din Bucuresti si aparent nimeni nu are asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 Nu au cei de la United asa ceva? Chiar daca au intrerupt legatura cu Aprilia, ei inca mai fac service pentru ele. De asemenea, vad ca baietii astia se lauda ca ar fi noii importatori Aprilia in Bucuresti. https://www.thebikehub.ro/ Nu stiu in schimb cu ce se lauda pe partea de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Aprilie 4, 2018 Autor Share Postat Aprilie 4, 2018 Voi incerca si aici, multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 (editat) Eu am trimis ECU in Anglia la Aprilia Performance. Foarte ok oamenii, doar ca am dat pe transport cat a fost interventia. Cred ca undeva la 300-400 lei a fost toata distractia. Daca galeria nu mai are sonda lambda trebuie sa specifici ca vrei sa o dezactiveze din soft. Eu am doar finalele schimbate si am facut doar trecerea la map2, lambda e inca functionala, desi map2 cica nu tine cont de ea, dar daca nu e dezactivata din soft, chiar si la map2, tot vei avea eroarea. Editat Aprilie 4, 2018 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omu79 Postat Aprilie 5, 2018 Share Postat Aprilie 5, 2018 Daca ai un pic de cunostinte tehnice, aproape sigur poti sa o faci si singur. TuneECU e un soft gratuit ce suporta si remapare. Multe harti le gasesti pe site la ei. Nu ai nevoie decat de o interfata OBD II ca ACEASTA si un calculator/laptop. Posibil ca modelul tau de motocicleta sa nu aiba mufa OBD clasica si sa mai ai nevoie de un adaptor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 5, 2018 Share Postat Aprilie 5, 2018 Din cat imi aduc aminte TUNEECU nu poti face RSV 1000 RR Poate vorbesti RSV4,Caponord,Tuono..etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Aprilie 5, 2018 Autor Share Postat Aprilie 5, 2018 Nu m-as prea baga eu sa modific prin soft ca precis dau peste cap ceva mai ales daca trebuie sa improvizez chestii. Foarte ciudat ca nu exista prin Bucuresti service-uri care sa aibe asemenea testere. Oare chiar toata lumea din RO se da numai pe japoneze ? Eu am trimis ECU in Anglia la Aprilia Performance. Foarte ok oamenii, doar ca am dat pe transport cat a fost interventia. Cred ca undeva la 300-400 lei a fost toata distractia. Daca galeria nu mai are sonda lambda trebuie sa specifici ca vrei sa o dezactiveze din soft. Eu am doar finalele schimbate si am facut doar trecerea la map2, lambda e inca functionala, desi map2 cica nu tine cont de ea, dar daca nu e dezactivata din soft, chiar si la map2, tot vei avea eroarea. Astept sa primesc un raspuns dupa sarbatori iar daca nu se poate cel mai probabil voi proceda si eu la fel. De curiozitate se simte vreo diferenta dupa remapare sau doar scapi de eroare? Multumesc pentru info tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omu79 Postat Aprilie 5, 2018 Share Postat Aprilie 5, 2018 Din cat imi aduc aminte TUNEECU nu poti face RSV 1000 RR Poate vorbesti RSV4,Caponord,Tuono..etc Corect. Stiam ca am vazut RSV in lista de modele suportate, dar e doar RSV4. Mea culpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Aprilie 5, 2018 Share Postat Aprilie 5, 2018 (editat) Astept sa primesc un raspuns dupa sarbatori iar daca nu se poate cel mai probabil voi proceda si eu la fel. De curiozitate se simte vreo diferenta dupa remapare sau doar scapi de eroare? Multumesc pentru info tuturor! Eu nu aveam eroare ca nu am renuntat la sonda lambda. In schimb, cu filtru sport si tobe sport la relanti mergea cam balbait si dadea mici rateuri in una din tobe. Dupa schimbarea hartii am scapat de balbaiala aia si e ceva mai nervoasa in ture joase medii, per total imi da impresia de putere liniara/constanta din ture joase pana spre capat. Editat Aprilie 5, 2018 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.