Zambilik Postat Aprilie 28, 2018 Share Postat Aprilie 28, 2018 Salut. Am si eu nevoie de un sfat...pentru baia de ulei...credeti ca este suficient doar silicon pentru etansare? Sau ce imi recomandati? Mentionez ca nu cred ca voi gasi curand garnitura. Motorul in cauza este un GSF Bandit 400 din 91. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 28, 2018 Share Postat Aprilie 28, 2018 Refuz să cred că există altceva mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Daca gasesti un silicon special pentru etansarea bailor de ulei, eu zic sa nu iti faci probleme. Eu am lipit-o a mea cu ceva asemanator cu ce a postat colegul mai sus si nu a pierdut niciun gram de ulei. Aceasi problema mi-am pus-o si eu ca si tine, dar vad ca a etansat perfect. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondarok Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 nu o sa ai nici un fel de probleme cu siliconul de etansare daca e de calitate...al meu are 3 ani de zile si nu am nici o supurare...am avut baia sparta pe filetul de la busonul de golire ulei... am fost nevoit sa o dau jos...garnitura era praf facuta...raschetata bine, curatat si degresat apoi pus silicon si lasata 24 ore sa se ususce... pentru ca ruptura a fost pe filet imi picura pe la buson...am dat uleiul jos iar, am dat un pic pe buson si pus la loc...nici macar un strop nu picura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Pe vremuri, atunci când treaba se făcea serios, nu aveai nevoie de garnituri. Vezi spre exemplu motoarele Bugatti. Acolo toate piesele prelucrate nu se atingeau cu mâna liberă, doar cu mănuși. Ei au și inventat testul cu paharul de apă pus pe capotă. Sau dacă vrei alt exemplu, trusele de cale. Sunt perfect prelucrate și aderă una de alta perfect. În zilele noastre, dominate de profit and shit, e nevoie de garnituri. Iar - on topic - cazul tău, siliconul e cel indicat. Succes la lucrare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 De fiecare data cand schimbi uleiul dai cu silicon pe buson? nu , ca se vinde repede, ie tzipla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Aprilie 30, 2018 Share Postat Aprilie 30, 2018 Motoarele Delage nu aveau garnituri, motoarele Bugatti intr-adevar nu avea vibratii la ralenti, apa din pahar nu clintea. Dar vorbim de niste monstri mecanici de 4-5000cmc, multiciclindri, de obicei in linie din care storceau un pic peste suta de cai, montate pe niste produse de hiper-lux, RR-ul actual e pistol cu apa pe liga ele. Si monsieur Delage, si monsieur Bugatii erau pur si simplu maniaci in perfectionism. N-a fost cazul cu mr. Ford, Model T mergea oricum, in milioane de exemplare. Diferente de perspectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.