Sari la conținut

Garnitura la baia de ulei


Zambilik
 Share

Postări Recomandate

Salut.

 

Am si eu nevoie de un sfat...pentru baia de ulei...credeti ca este suficient doar silicon pentru etansare? Sau ce imi recomandati?

 

Mentionez ca nu cred ca voi gasi curand garnitura.

 

Motorul in cauza este un GSF Bandit 400 din 91.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca gasesti un silicon special pentru etansarea bailor de ulei, eu zic sa nu iti faci probleme. Eu am lipit-o a mea cu ceva asemanator cu ce a postat colegul mai sus si nu a pierdut niciun gram de ulei. Aceasi problema mi-am pus-o si eu ca si tine, dar vad ca a etansat perfect. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu o sa ai nici un fel de probleme cu siliconul de etansare daca e de calitate...al meu are 3 ani de zile si nu am nici o supurare...am avut baia sparta pe filetul de la busonul de golire ulei...

am fost nevoit sa o dau jos...garnitura era praf facuta...raschetata bine, curatat si degresat apoi pus silicon si lasata 24 ore sa se ususce...

pentru ca ruptura a fost pe filet imi picura pe la buson...am dat uleiul jos iar, am dat un pic pe buson si pus la loc...nici macar un strop nu picura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremuri, atunci când treaba se făcea serios, nu aveai nevoie de garnituri. Vezi spre exemplu motoarele Bugatti. Acolo toate piesele prelucrate nu se atingeau cu mâna liberă, doar cu mănuși. Ei au și inventat testul cu paharul de apă pus pe capotă. Sau dacă vrei alt exemplu, trusele de cale. Sunt perfect prelucrate și aderă una de alta perfect.

În zilele noastre, dominate de profit and shit, e nevoie de garnituri.

Iar - on topic - cazul tău, siliconul e cel indicat. Succes la lucrare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele Delage nu aveau garnituri, motoarele Bugatti intr-adevar nu avea vibratii la ralenti, apa din pahar nu clintea.

Dar vorbim de niste monstri mecanici de 4-5000cmc, multiciclindri, de obicei in linie din care storceau un pic peste suta de cai, montate pe niste produse de hiper-lux, RR-ul actual e pistol cu apa pe liga ele.

Si monsieur Delage, si monsieur Bugatii erau pur si simplu maniaci in perfectionism.

N-a fost cazul cu mr. Ford, Model T mergea oricum, in milioane de exemplare.

Diferente de perspectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...