Sari la conținut

HELP! Scanteieste, benzineste, nu porneste!


Postări Recomandate

Incerc sa le iau punctual si dupa aceea fug la garaj:

 

Ca un preambul, citeam undeva ca e posibil din cauza aditivului pe care l-am pus acesta sa fi dezlipit mizerie si sa o fi dus in injectoare. Totusi din momentul in care am pus aditivul si pana am garat motocicleta am mers doar 4-5 km.

 

TNG> cand am schimbat benzina am schimbat si pompa de benzina. Am scos absolut toata benzina din rezervor si l-am uscat cu pistolul cu aer cald. Nu a mai ramas nici un strop.

 

Cand am verificat scanteia la bujii era rosiatica. Totusi bujiile sunt Iridium si au maxim 20.000 km. E posibil sa fie bujiile si totusi sa porneasca cu spray-ul?

 

Naenero:

1. Benzina am schimbat-o deja. Pun doar FX de la Rompetrol.

2. Motocicleta porneste daca ii dau cu spray de pornire in airbox. Daca erau bujiile duse cum spui mai pornea cu spray? Aceiasi intrebar si pentru cazul in care nu merg toate 4 bujiile. Mai pornea la spray? Ar fi mult mai simplu sa schimb bujiile decat sa incep operatiuni la injectoare :)

3. Cu injectoarele m-am lamurit ca daca ticaie cand sunt ascultate, primesc impuls si nu sunt arse.

4. Merg sa incerc a masura presiunea pompei cu manometrul de roti de la compresor :)) Sa vad ce iese. Mai am unul electronic dar in ala nu as baga bezina :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am verificat scanteia la bujii era rosiatica. Totusi bujiile sunt Iridium si au maxim 20.000 km. E posibil sa fie bujiile si totusi sa porneasca cu spray-ul?

 

Scanteie rosiatica e semn de scanteie slaba, pot fi n motive (bobina, CDI, bujii, fise, samd). Substantele din spray se aprind mai usor, char si cu o scanteie slaba. Verifica totusi mufele, parca ziceai ca ai spalat moto cu furtunul, sa nu fie umezeala pe undeva.

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-9511-0-95332100-1525081617_thumb.jpg

 

Am fost la garaj si am improvizat un manometru din cel pe care il foloseam la facut presiunea in cauciucuri (Modificarile sunt aproape reversibile :)) )

 

Desi pare putin probabil sa se defecteze doua pompe de benzina, din ce se vede si in fotografie, se pare ca aceasta ar fi problema. Nu imi urca presiunea deloc, desi jet de benzina baga.

Aceasta pompa este cea cu care am mers sezonul trecut, pe care am scos-o functionala de pe motocicleta, insa asupra careia aveam dubii deoarece era foarte zgomotoasa, si ascultata cu atentie se aude cum agata ceva in interior cand invarte.

 

Cea pe care am cumparat-o noua acum 1000 de km, si pe care am scos-o ieri nu am masurat-o inca cu manometrul. Insa si aceasta scoatea cateodata niste sunete ciudate. In momentul de fata daca o agit se aude ceva in interiorul ei. Cand era noua nu facea asa. In plus mi s-a parut ciudat ca in momentul in care scoateam furtunul de benzina, incepea sa curga benzina liber chiar daca pompa nu era alimentata. Chestia asta nu cred ca e normala. Mai multe detalii despre problema mea cu pompa de benzina AICI

 

Ma gandesc deci sa imi cumpar o alta pompa de benzina, insa nu as lua acelasi model ca cea care m-a tinut 1000 km. M-am uitat pe ebay si sunt tentat spre doua modele: Aceasta imi pare cea mai calitativa insa ar mai fi si aceasta.

Ce parere aveti?

 

Exista vreo varianta de a testa daca intr-adevar e vorba de pompa, pana imi vine cea noua?

Editat de Fiziflash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa verific diseara. Daca pun manometrul direct pe pompa fara regulator ar trebui sa am presiune sau risc sa o stric? Daca e regulatorul banuiesc ca trebuie schimbat tot ansamblul pentru ca in manual zice ca nu se poate desface.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad astazi si scriu. Multumesc pentru suport TNG si celorlalti care au raspuns. Chiar sunt curios ce e...

» Post actualizat in 30 Apr 2018 20:58

Am sa ma intind putin in acest post.

Dupa experienta de dimineata cu manometrul meu improvizat, eram plin de speranta si abia asteptam sa termin mica mea excursie cu conserva pentru a reveni la garaj.

Odata ajuns acolo (pe la ora 18) am luat pompa scoasa de pe motor (cea cu 1000 km) i-am lipit doua fire, am prins furtunul de silicon securizat cu un colier de plastic, la capatul celalalt fiind manometrul, am scufundat-o intr-o sticla de 5 L de la apa, plina cu benzina si am alimentat firele.

Surpriza: presiunea a urcat pana la 2,3 bari cand s-a auzit un "vlup" si mi-a aruncat furtunul de pe pompa. NICE! Deci manometrul functioneaza si pompa de asemenea.

 

Urmatorul pas a fost sa scot pompa veche care era acum montata pe motor, si sa fac aceiasi miscare, lipit doua fire, instalat furtunul de silicon, securizat cu doua coliere, si dat tensiune in impulsuri. La 2 bari m-am oprit. Tinea instalatia, iar furtunul era tare la pipait :)). Deci si pompa veche functionala.

 

Urmatorul pas a fost sa ma uit la indiciile date de TNG, pentru ca lucrurile convergeau in acel punct. Adica aveam presiune la pompa insa din ansamblul pompei nu aveam presiune. Atat garnitura indicata de TNG in poza cat si regulatorul erau in stare foarte buna. Deja eram putin confuz insa am zis ca in cel mai rau caz cumpar alt corp de pompa. Apucandu-ma sa instalez din nou pompa cu 1000km vad ca intr-un orificiu al componentei de plastic, unde intra un stut al componentei din aluminiu, era o garnitura care statea oblic. Acea garnitura o observasem si cand am schimbat pompa in martie, insa stand drept nu mi-a pus semne de intrebare. Am scos garnitura sa vad in ce stare e (ca noua, a fost schimbata de vechiul proprietar) insa odata scoasa am observat ca locul ei nu e in orificiu ci pe stut, avand profilul in asa fel facut incat sa o tine. Practic eu montasem in martie gresit corpul de pompa, lasand acea garnitura in orificiu in loc sa o pun inapoi la locul ei pe stut.

 

Am remontat totul la loc insa mi s-au frecat suruburile care securizeaza partea de plastic. la unul filetul, iar la celalalt capul. Am rezolvat dupa ceva timp si aceasta problema, am testat pompa cu tot cu corp in sticla de 5 L si surpriza: presiunea a urcat brusc la 2 bari unde am oprit alimentarea.

 

Plin de optimism am montat rapid pompa in rezervor, am bagat furtunul si mufa de alimentare pompa si am dat la automat. A pornit mai rapid decat eram obisnuit.

VICTORIE. Oxitocina in creier la greu. Tot tacamul :)

In plus sunetul acela aiurea pe care il scotea pompa cea noua cateodata a disparut. Probabil aparea pentru ca stutul acela atingea marginile din plastic.

Deci motoreta este super-functionala si o ia la sfert.

 

Acum mai am doua mici nelamuriri oarecum retorice. Cum am mers eu totusi 1000km cu garnitura aia pozitionata aiurea, si cat noroc sa am sa ma lase exact in garaj, in conditiile in care ultima tura fusese la aproape 200 km departare de casa .

 

Multumesc inca odata pentru suportul tuturor, sper din acest topic sa mai invete si altii.

 

LUV: ai avut dreptate, nu era pompa propriu-zisa :)

» Post actualizat in 30 Apr 2018 21:11

post-9511-0-74613900-1525122690_thumb.jpg

» Post actualizat in 30 Apr 2018 21:18

post-9511-0-40932300-1525123078_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai montat pompa nu ai pus oring-ul in locasul lui dedicat si doar l-ai lasat in orificiu, asa ca etansarea s-a facut doar prin presare pe oring si este normal ca pompa sa nu realizeze presiunea necesara.🤗

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...