Sari la conținut

Aprindere Si Carburator Pt Simson


bordu
 Share

Postări Recomandate

salut!

ideal ar fi de japan, dar cred ca o sa-i dublezi valoarea simsonului :rose:

merge ff bine cu carb de minsk. am vazut ca nici nu consuma mult cu asa ceva

tre doar sa-i faci reglajele corespunzatoare.

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

de jupiter 4 nou! :rose: k-36 sau 38 nu mai gasesti din'80! :blink:

 

p.s. ia-ti un k-68 d sau h, sunt la fel cu exceptia jiglorului principal, la h e o idee mai mic pt. ca este pt. jupiter-ul cu racire pe apa care isi permite sa mearga mai sarac! oricum ar fi ambele merg pe 250 cmc 4t! :lol:

 

p.s. 2: ia-ti nou indiferent de ce ar fi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

@ bordu: vezi ca un k... 63, 65, 68, oricare este pt. cate un motor! k-68 d si h sunt pt. jupiter, altele sunt pt. nepra, altele pt. ural, altele pt. planeta... difera nu numai jigloarele cat si difuzorul! tie iti trebuie unul de jupiter! de minsk nu prea recomand pt. ca in ture mai mari nu face fatza si ai amestec sarac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Important este sa aiba difuzorul de 25 - 26 mm, NU mai mult

Eu am un carburator de ETZ si nu porneste decat impins

Are difuzorul de 30 sau 31 mm nu stiu exact, dar e mare, primeste prea mult aer si nu ai ce sa-i faci, pentru ca diametrul galeriei de admisie la Simson e cam de 25 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Important este sa aiba difuzorul de 25 - 26 mm, NU mai mult

Eu am un carburator de ETZ si nu porneste decat impins

Are difuzorul de 30 sau 31 mm nu stiu exact, dar e mare, primeste prea mult aer si nu ai ce sa-i faci, pentru ca diametrul galeriei de admisie la Simson e cam de 25 mm

@Nick 61:nu din cauza diametrului difuzorului nu iti porneste decat impins.mai degraba ash suspecta un magnetou slabit sau un avans reglat necorespunzator.am avut 425S cu set de 1300[Dacia] cu cilindreea impinsa la 285 cm3 si pana nu i-am reglat la fix avansul static[10 grade]nu vroia sa porneasca la pedala nici in ruptul capului.cat despre carburator as sugera un Jikov 2928CE[de pe Jawa 638 TS] cu set de jicloare:principal 92,ralanti 40,starter 72.Garantez o functionare impecabila la orice regim de turatie[mai ales daca largesti si sectiunea galeriei de admisie din chiulasa].In lipsa de 2928CE poti folosi si un 2926 SBD[de pe o Jawa 250] cu :jiclor principal 92,ralanti 45 si surub de aer ralanti la 1-1,25 ture.Mult succes! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ bordu: vezi ca un k... 63, 65, 68, oricare este pt. cate un motor! k-68 d si h sunt pt. jupiter, altele sunt pt. nepra, altele pt. ural, altele pt. planeta... difera nu numai jigloarele cat si difuzorul! tie iti trebuie unul de jupiter! de minsk nu prea recomand pt. ca in ture mai mari nu face fatza si ai amestec sarac.

ma gandeam la unul de voshod ca e de 175 dar inca o data nu stiu care e modelul :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am de minsk - K65. sunt foarte multumit de el. jigler principal de 1 mm, se relanti si soc de 0,5 mm. se regleaza aerul asa: inchis la max si deschis 1/4 ture. cuiul dozator ridicat o treapta fata de mijloc. motorul trage ca original (nu mai tare), dar consumu' scade simtitor: 2,8l/100km afara din oras, max. 3,7 l/100 km in oras.

 

ar fi bine sa pui niste prezoane mai lungi in chiulasa si sa inserezi intre carb si chiulasa doua garnituri de klingerit intre care bagi un distantier de textolit de 5-10 mm. ajuta la fiabilitatea carbului (nu se decalibreaza din cauza temperaturii) cat si la pornire (benzina din paharel se evapora in timp indelungat).

 

carburile K sunt toate la fel in ce priveste corpul lor... doar jiglerele difera in functir de numar. la nevoie schimbi jiglerele cu altele noi de la rusi sau facute de strungar.

 

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de jupiter 4 nou! :rose: k-36 sau 38 nu mai gasesti din'80! :blink:

 

p.s. ia-ti un k-68 d sau h, sunt la fel cu exceptia jiglorului principal, la h e o idee mai mic pt. ca este pt. jupiter-ul cu racire pe apa care isi permite sa mearga mai sarac! oricum ar fi ambele merg pe 250 cmc 4t! :D

 

p.s. 2: ia-ti nou indiferent de ce ar fi!

Ce k 68?..... :lol: :D Dak vrei sa ai un simson numai "al tau", punei KENHIN sx200.

II special pentru 4 timpi...dela am avut pe simson, si acum e pe la fratemio la murat.. :D vb cu le pote ti-l vinde eftin moto_comuniste!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce k 68?..... :rose: :blink: Dak vrei sa ai un simson numai "al tau", punei KENHIN sx200.

II special pentru 4 timpi...dela am avut pe simson, si acum e pe la fratemio la murat.. :lol: vb cu le pote ti-l vinde eftin moto_comuniste!!

marca asta Kenhin nu exista,si daca ai vrut sa zici Keihin,atunci modelul ala de carburator SX200 nu exista.este un Nissan model SX200! :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...