bordu Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 fratilor am si eu un simson luat de curand cu un carburator cam de cacao DATIVA SI VOI CU PAREREA CAM CE AR MERGE MAI BINE CAM CE AVETI SI VOI PE ELE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_mondialu Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 fratilor am si eu un simson luat de curand cu un carburator cam de cacao DATIVA SI VOI CU PAREREA CAM CE AR MERGE MAI BINE CAM CE AVETI SI VOI PE ELE de jupiter 4 , cea mai buna alegere. preferabil nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 salut! ideal ar fi de japan, dar cred ca o sa-i dublezi valoarea simsonului merge ff bine cu carb de minsk. am vazut ca nici nu consuma mult cu asa ceva tre doar sa-i faci reglajele corespunzatoare. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 de ij am si eu nou.merge bine brm brm poc poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 de jupiter 4 nou! k-36 sau 38 nu mai gasesti din'80! p.s. ia-ti un k-68 d sau h, sunt la fel cu exceptia jiglorului principal, la h e o idee mai mic pt. ca este pt. jupiter-ul cu racire pe apa care isi permite sa mearga mai sarac! oricum ar fi ambele merg pe 250 cmc 4t! p.s. 2: ia-ti nou indiferent de ce ar fi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bordu Postat Ianuarie 15, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2007 de ij am si eu nou.merge bine brm brm poc poc Ce model de carb de ij...? Eu am pe el un K63 si nu sunt multunmit deloc .... pe jupiter 4 ce carb e pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 @ bordu: vezi ca un k... 63, 65, 68, oricare este pt. cate un motor! k-68 d si h sunt pt. jupiter, altele sunt pt. nepra, altele pt. ural, altele pt. planeta... difera nu numai jigloarele cat si difuzorul! tie iti trebuie unul de jupiter! de minsk nu prea recomand pt. ca in ture mai mari nu face fatza si ai amestec sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 Important este sa aiba difuzorul de 25 - 26 mm, NU mai mult Eu am un carburator de ETZ si nu porneste decat impins Are difuzorul de 30 sau 31 mm nu stiu exact, dar e mare, primeste prea mult aer si nu ai ce sa-i faci, pentru ca diametrul galeriei de admisie la Simson e cam de 25 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 Important este sa aiba difuzorul de 25 - 26 mm, NU mai mult Eu am un carburator de ETZ si nu porneste decat impins Are difuzorul de 30 sau 31 mm nu stiu exact, dar e mare, primeste prea mult aer si nu ai ce sa-i faci, pentru ca diametrul galeriei de admisie la Simson e cam de 25 mm @Nick 61:nu din cauza diametrului difuzorului nu iti porneste decat impins.mai degraba ash suspecta un magnetou slabit sau un avans reglat necorespunzator.am avut 425S cu set de 1300[Dacia] cu cilindreea impinsa la 285 cm3 si pana nu i-am reglat la fix avansul static[10 grade]nu vroia sa porneasca la pedala nici in ruptul capului.cat despre carburator as sugera un Jikov 2928CE[de pe Jawa 638 TS] cu set de jicloare:principal 92,ralanti 40,starter 72.Garantez o functionare impecabila la orice regim de turatie[mai ales daca largesti si sectiunea galeriei de admisie din chiulasa].In lipsa de 2928CE poti folosi si un 2926 SBD[de pe o Jawa 250] cu :jiclor principal 92,ralanti 45 si surub de aer ralanti la 1-1,25 ture.Mult succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bordu Postat Ianuarie 16, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2007 @ bordu: vezi ca un k... 63, 65, 68, oricare este pt. cate un motor! k-68 d si h sunt pt. jupiter, altele sunt pt. nepra, altele pt. ural, altele pt. planeta... difera nu numai jigloarele cat si difuzorul! tie iti trebuie unul de jupiter! de minsk nu prea recomand pt. ca in ture mai mari nu face fatza si ai amestec sarac. ma gandeam la unul de voshod ca e de 175 dar inca o data nu stiu care e modelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 Pune un Pacco de Misnsk nou. E ieftin si cel mult trebuie sa-i maresti jiglerul principal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Ianuarie 21, 2007 Share Postat Ianuarie 21, 2007 eu am de minsk - K65. sunt foarte multumit de el. jigler principal de 1 mm, se relanti si soc de 0,5 mm. se regleaza aerul asa: inchis la max si deschis 1/4 ture. cuiul dozator ridicat o treapta fata de mijloc. motorul trage ca original (nu mai tare), dar consumu' scade simtitor: 2,8l/100km afara din oras, max. 3,7 l/100 km in oras. ar fi bine sa pui niste prezoane mai lungi in chiulasa si sa inserezi intre carb si chiulasa doua garnituri de klingerit intre care bagi un distantier de textolit de 5-10 mm. ajuta la fiabilitatea carbului (nu se decalibreaza din cauza temperaturii) cat si la pornire (benzina din paharel se evapora in timp indelungat). carburile K sunt toate la fel in ce priveste corpul lor... doar jiglerele difera in functir de numar. la nevoie schimbi jiglerele cu altele noi de la rusi sau facute de strungar. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Ianuarie 21, 2007 Share Postat Ianuarie 21, 2007 de jupiter 4 nou! k-36 sau 38 nu mai gasesti din'80! p.s. ia-ti un k-68 d sau h, sunt la fel cu exceptia jiglorului principal, la h e o idee mai mic pt. ca este pt. jupiter-ul cu racire pe apa care isi permite sa mearga mai sarac! oricum ar fi ambele merg pe 250 cmc 4t! p.s. 2: ia-ti nou indiferent de ce ar fi! Ce k 68?..... Dak vrei sa ai un simson numai "al tau", punei KENHIN sx200. II special pentru 4 timpi...dela am avut pe simson, si acum e pe la fratemio la murat.. vb cu le pote ti-l vinde eftin moto_comuniste!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 21, 2007 Share Postat Ianuarie 21, 2007 Ce k 68?..... Dak vrei sa ai un simson numai "al tau", punei KENHIN sx200. II special pentru 4 timpi...dela am avut pe simson, si acum e pe la fratemio la murat.. vb cu le pote ti-l vinde eftin moto_comuniste!! marca asta Kenhin nu exista,si daca ai vrut sa zici Keihin,atunci modelul ala de carburator SX200 nu exista.este un Nissan model SX200! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 22, 2007 Share Postat Ianuarie 22, 2007 (editat) Mai ales ca carburatoarele Keihin se gasesc la toate aprozarele Editat Ianuarie 22, 2007 de Nick61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bordu Postat Ianuarie 22, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2007 tocmai am facut comanda de un carburator care cica ar merge si la minsk si la voshod o sa il iau diseara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLAGA_OCTAVIAN_84 Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 eu merg cu unul de minsk(k2401) are consum mai mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.