Sari la conținut
bang-bang

Mandru posesor de IJ planeta 5 cu atas

Postări Recomandate

Salutare ,

 

de vineri am si eu IJ planeta 5 din 1990 cu atas , o veche pasiune de a mea ... Stiu ca am fost un pic inconstient si am plecat 450 de km la drum cu el , nemaiconducand cu atas pana atunci , dar am ajuns pana acasa fara nici un eveniment major , doar pedala pornire rupta si ramas in pana prostului .... am facut 2 zile pe drum :) .

 

Va doresc la toti asfalt uscat si sper sa ma primiti si pe mine in randul vostru . Daca sunt posesori de comuniste prin Hunedoara as fi incantat sa va cunosc ( sunt de cateva luni mutat aici ) .

 

post-7569-0-77160000-1529935245_thumb.jpg

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

 

de vineri am si eu IJ planeta 5 din 1990 cu atas , o veche pasiune de a mea ... Stiu ca am fost un pic inconstient si am plecat 450 de km la drum cu el , nemaiconducand cu atas pana atunci , dar am ajuns pana acasa fara nici un eveniment major , doar pedala pornire rupta si ramas in pana prostului .... am facut 2 zile pe drum :) .

 

Va doresc la toti asfalt uscat si sper sa ma primiti si pe mine in randul vostru . Daca sunt posesori de comuniste prin Hunedoara as fi incantat sa va cunosc ( sunt de cateva luni mutat aici ) .

 

attachicon.gifIJ planeta 5.jpg

Tu ai timp.. nu gluma...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da? Ce zici dacă omul e in concediu?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da? Ce zici dacă omul e in concediu?

Chiar si asa... stai linistit... il invidiez... din pacate eu trebuie sa imi valorific altfel zilele de co...

Editat de -UFO-

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La panaramele astea sovietice daca nu ramai in drum cu ele inseamna ca nu merg bine.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am si niste intrebari pentru posesori de asa ceva :

- e normal sa mearga maxim 70 cu atas? Nu ca as vrea mai mult , doar intreb...

- am inteles ca instalatia electrica ar trebui sa fie pe 6V , eu am baterie de 12V ..am gasit unele becuri de 6V , unele de 12V ... vi se pare normal?

- carburatorul e K62..se poate pune K65...K68?

 

In rest ce sa zic ... pierde ulei peste tot , benzina pe undeva pe la carburator .. dar eu tot sunt fericit :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Normal nu are cum sa ai becuri de 6 si de 12. Pentru modelul tau instalatia este pe 12V .Verifica incarcarea... daca Incarca in parametrii becurile de 6v trebuiau sa se arda. Carburatoare merg toate tipurile mentionate mai sus de tine. Important este sa fie de IJ. aceleasi carburatoare s-au montat pe mai multe motociclete dar cu diferite componente interne. Daca motorul este in toti parametrii trece bine de 70 viteza maxima cu atas . Dupa ce faci o reparatie a motorului corespunzatoare nu va mai pierde nici ulei. Odata adus la adevar este destul de fiabil. Succes!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am si niste intrebari pentru posesori de asa ceva :

- e normal sa mearga maxim 70 cu atas? Nu ca as vrea mai mult , doar intreb...

- am inteles ca instalatia electrica ar trebui sa fie pe 6V , eu am baterie de 12V ..am gasit unele becuri de 6V , unele de 12V ... vi se pare normal?

- carburatorul e K62..se poate pune K65...K68?

 

In rest ce sa zic ... pierde ulei peste tot , benzina pe undeva pe la carburator .. dar eu tot sunt fericit :)

 

- 70 km/h cu ataș este mai mult decât normal

- becurile de 6V nu au ce căuta în instalația ta. Modelul tău e de 12V

- dacă merge bine iar la 70 km/h cu ataș consumul e între 4-8 l/100km, atunci nu ai ce umbla la carburator. Consumul diferă mult în funcție de relief, viteza cu care mergi și încărcătura din ataș.

- uleiul peste tot este cartea de vizită a comunistelor în general, mai ales după 300-400 km.

 

Părererea mea este să te bucuri de ea cât de mult poți și nu pierde vremea cu chițibușuri la un astfel de motor. Acest tip de motoare pot fi un sac fără fund din punctul de vedere al timpului pierdut cu ele dacă nu ești atent. Cel mai important este să ai set motor bun, restul sunt frecții. Orice și oricâte garnituri noi ai pune, după un timp tot vei vedea ulei peste tot, deci dacă nu vezi pete de ulei semnificative sub motor nu are rost să pierzi timp.

Editat de Dr_krl

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O vorba din bătrâni spune: daca la un Ij nu curge ulei pe undeva, inseamna ca nu are

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×