bozomego Postat Iulie 28, 2018 Share Postat Iulie 28, 2018 Salut ! De 2 saptamani merg pe un cbr 500 din 2014 ! Astazi am observat ca amortizorul din dreapta a inceput sa aibe scugeri de ulei. Precizez ca locuiesc la tara si 8 km din drumul pana acasa este terminat , denivelari+piatra . Adaptez viteza la un 20-30 la ora, nu o fugaresc . Acum va intreb pe voi ce sa fac sau la ce sa ma astept deoarece incepatator fiind nu am raspunsul la aceasta intrebare . Sa ma ingrijorez cu amortizorul ? Cam cat ar costa sa mi-l desfaca si sa imi schimbe bucsele alea si sa puna uleiul inapoi ? Pot sa mai merg asa cu el ? Cand cedeaza de tot ? Deci daca il apas revine mereu la pozitia initiala si la gropi nu ajunge pana in capat ca sa pocneasca ! Astept raspunsuri ! P.S : Stiu ca motocicleta nu este adecvata pentru drum , va rog sa nu ma judecati pentru alegerea facuta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozomego Postat Iulie 28, 2018 Autor Share Postat Iulie 28, 2018 Stiu ca pot fi probleme , de asta am si intrebat ! Ai fost de mare ajutor . Mai bine taceai . Eu am cerut un sfat , un ajutor .Daca cautam o critica mergeam sa te gasesc . De-al de tine sunt multi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 28, 2018 Share Postat Iulie 28, 2018 Pai daca se scurge complet uleiul nu o sa mai amortizeze. Normal ca sa te ingrijoreze. Iti afecteaza mersul si franarea. Posibil sa fi ajuns ulei si pe placute si sa fie nevoie sa le inlocuiesti. Nu ai vazut pana acuma o masina cu amortizoarele praf, care merge de zici ca este pe valuri? Problema principala nu este mersul pe un drum prost ci mersul prin praf. Ai simeringul stricat si pe acolo pierde ulei. Trebuie sa dai jos amortizorul si sa inlocuiesti simeringul defect sau la amandoua amortizoarele. Nu uleiul aduce amortizorul in pozitia initiala ci arcul. Sunt 2 chestii diferite, fiecare avand roluri diferite. Daca tot mergi la un service sa iti faca treaba, spune-le sa iti puna burdufuri de protectie la amortizoare ca sa nu mai intre praf pe acolo. Nu stiu daca are un aspect bestial pe CBR dar avand in vedere pe unde circuli zilnic nu strica sa o faci. Ai grija la cine mergi, este foarte important sa se puna cantitatea corecta de ulei in ambele amortizoare. Asa arata ce am pus acuma 1 saptamana pe Transalp. Se mai vede pe aripa urma de ulei de amortizorul drept. Nu inteleg de ce cand un om cere o informatie mai intai incepeti sa ii dati note despre motor? Poate asta i-a placut, poate nu a avut bani de altceva, si multe alte motive. Bozomego: stai bland si nu te enerva. Ai o motocicleta noua, care sigur ca are limitarile ei, dar asta nu inseamna ca nu te poti bucura de ea. Important este sa stii cat poate ea si cat poti tu. Si mai studiaza si tu cum functioneaza diversele componente ale mobrei, asta ca sa stii pe ce se bazeaza siguranta ta cand mergi pe mobra si cand trebuie sa intri in alerta si cand nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozomego Postat Iulie 28, 2018 Autor Share Postat Iulie 28, 2018 @ Silver Arrow multumesc de lamuriri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 28, 2018 Share Postat Iulie 28, 2018 (editat) cel mai simplu si mai rapid ar fi sa mergi la un service si sa inlocuiesti semeringurile de ulei si uleiu. daca pierzi prea mult ulei o sa uzezi si cuzinetii furcii si atunci te duci in alte distractii/cheltuieli Editat Iulie 28, 2018 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Iulie 31, 2018 Share Postat Iulie 31, 2018 Simplu: - ai nevoie de servisat furca - schimbat simeringuri, garnituri si ce-or mai fi, schimbat uleiul, etc - daca nu rezolvi asta *repede*, se intampla: i. iti curge uleiul peste placutele de frana, care se imbiba -> direct schimbate ii. se duce dracului comportamentul mobrei, in special la franare si la denivelari iii. cum spunea si colegul, se busesc alte piese in furca. Raspunsul ar fi ca imediat sa programezi o vizita la atelier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.