Sari la conținut
bozomego

Amortizor furca CBR care curge

Postări Recomandate

Salut ! De 2 saptamani merg pe un cbr 500 din 2014 ! Astazi am observat ca amortizorul din dreapta a inceput sa aibe scugeri de ulei. Precizez ca locuiesc la tara si 8 km din drumul pana acasa este terminat , denivelari+piatra . Adaptez viteza la un 20-30 la ora, nu o fugaresc . Acum va intreb pe voi ce sa fac sau la ce sa ma astept deoarece incepatator fiind nu am raspunsul la aceasta intrebare :D . Sa ma ingrijorez cu amortizorul ? Cam cat ar costa sa mi-l desfaca si sa imi schimbe bucsele alea si sa puna uleiul inapoi ?

 

Pot sa mai merg asa cu el ?

Cand cedeaza de tot ?

Deci daca il apas revine mereu la pozitia initiala si la gropi nu ajunge pana in capat ca sa pocneasca !

 

 

Astept raspunsuri !

 

 

P.S : Stiu ca motocicleta nu este adecvata pentru drum , va rog sa nu ma judecati pentru alegerea facuta !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

lol, ai dat bani pe un cotet da' nu te duci la mecanic! tipic rromalez! ce daca suspensia are legatura directa cu directia si franarea? ce daca ajunge ulei pe disc? meh! merge si asa! io zic sa mergi pana nu mai are ulei si atunci nu o sa mai aiba ce curge!

p.s. cbr-ul de 500 nu a fost, nu este si nici nu va fi o motocicleta, ci doar o ragalie infecta!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca pot fi probleme , de asta am si intrebat ! Ai fost de mare ajutor . Mai bine taceai . Eu am cerut un sfat , un ajutor .Daca cautam o critica mergeam sa te gasesc . De-al de tine sunt multi !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca se scurge complet uleiul nu o sa mai amortizeze.

Normal ca sa te ingrijoreze. Iti afecteaza mersul si franarea.

Posibil sa fi ajuns ulei si pe placute si sa fie nevoie sa le inlocuiesti.

 

Nu ai vazut pana acuma o masina cu amortizoarele praf, care merge de zici ca este pe valuri?

 

Problema principala nu este mersul pe un drum prost ci mersul prin praf. Ai simeringul stricat si pe acolo pierde ulei.

 

Trebuie sa dai jos amortizorul si sa inlocuiesti simeringul defect sau la amandoua amortizoarele.

 

Nu uleiul aduce amortizorul in pozitia initiala ci arcul. Sunt 2 chestii diferite, fiecare avand roluri diferite.

 

Daca tot mergi la un service sa iti faca treaba, spune-le sa iti puna burdufuri de protectie la amortizoare ca sa nu mai intre praf pe acolo. Nu stiu daca are un aspect bestial pe CBR dar avand in vedere pe unde circuli zilnic nu strica sa o faci. Ai grija la cine mergi, este foarte important sa se puna cantitatea corecta de ulei in ambele amortizoare.


post-89376-0-31289500-1532784345_thumb.jpg

 

Asa arata ce am pus acuma 1 saptamana pe Transalp. Se mai vede pe aripa urma de ulei de amortizorul drept.

 

post-89376-0-52568900-1532784958_thumb.jpg

 

Nu inteleg de ce cand un om cere o informatie mai intai incepeti sa ii dati note despre motor? Poate asta i-a placut, poate nu a avut bani de altceva, si multe alte motive.

 

Bozomego: stai bland si nu te enerva. Ai o motocicleta noua, care sigur ca are limitarile ei, dar asta nu inseamna ca nu te poti bucura de ea.

Important este sa stii cat poate ea si cat poti tu. :)

Si mai studiaza si tu cum functioneaza diversele componente ale mobrei, asta ca sa stii pe ce se bazeaza siguranta ta cand mergi pe mobra si cand trebuie sa intri in alerta si cand nu.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

cel mai simplu si mai rapid ar fi sa mergi la un service si sa inlocuiesti semeringurile de ulei si uleiu.

 

daca pierzi prea mult ulei o sa uzezi si cuzinetii furcii si atunci te duci in alte distractii/cheltuieli

Editat de Cavaleru

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Simplu:

- ai nevoie de servisat furca - schimbat simeringuri, garnituri si ce-or mai fi, schimbat uleiul, etc

- daca nu rezolvi asta *repede*, se intampla:

i. iti curge uleiul peste placutele de frana, care se imbiba -> direct schimbate

ii. se duce dracului comportamentul mobrei, in special la franare si la denivelari

iii. cum spunea si colegul, se busesc alte piese in furca.

 

Raspunsul ar fi ca imediat sa programezi o vizita la atelier.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×