Sari la conținut

Postări Recomandate

Incet, incet il pun la punct. AM observat diverse lucuri si intreb...

 

In clip observati ce voi descrie.

 

 

1. Cablul de acceleratie. E pus ceva mai subtire, probabil de scuter. Pentru ca nu este fix, se blocheaza.

Se potrivește de la alte motorete? M-ar interesa ceva cu plastic pe interior, ca sa culiseze mai bine cablul.

 

2. Scarita din dreapta este stramba. Daca ma uit la ea, imi dau seama ca daca ar fi dreapta nu prea ar avea cum sa intre motorul. Ce s-a intamplat? A cazut cu ea sau e strambata special?

 

3. La transport a curs o parte a uleiului din cutie. PE unde ar fi putut curge daca dopul de umplere e bun? Ar curge printre semicartere daca sunt etansate bine?

 

4. Anvelopa spate este 3.25 - 16. Inteleg ca cercul este de Jawa spițat pe butuc de Hoinar. Se poate pune anvelopa 21 - 2,75 ca pe față și cum scrie în manual? Vreau sa merg la RAR și banuiesc ca se vor uita la anvelope. Vizual nu vad diferenta de diametru. O fi un țol, doi...

 

In plus, am nevoie de o camera, pentru ca la a mea rasufla pe la valva. Nu a fost prinsa piulita pe janta si probabil s-a smuls cand cineva a incercat sa o umfle,

 

5. Cum deschid cutia de scule? Nu am cheia. Constat ca un surub se desface. L-am scos, dar nu se clintește capacul. Yala ramane pe poziție....

 

 

 

 

 

 

post-9285-0-06221900-1534101309_thumb.jpg

post-9285-0-65999900-1534101323_thumb.jpg

post-9285-0-65559300-1534101338_thumb.jpg

post-9285-0-32032500-1534103418_thumb.jpg

post-9285-0-68230600-1534103429_thumb.jpg

post-9285-0-71006600-1534103477_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1, Nu pare original. Chiar și așa se poate regla lungimea mutând un capăt (se recositorește mai jos). Încearcă totuși să-l mai reglezi din șurubul de reglaj, văd ca mai are loc.

2. Se îndreaptă cu o lovitură de ciocan.

3. Probabil pe la bușonul de umplere sau pârghia ambreiajului.

4. Pentru RAR îți împrumut eu o roată originală.

5. Nu pare originală. Cea originală se putea desface chiar și închisă cu o lovitură ușoară în partea de sus-lateral.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ai grija la scaritza, e destul de firava, material subtire, sa nu se rupa cand incerci sa o indrepti.Fiind goala pe interior, eu o ranforsam cu ceva fier beton, eventual un ax de ceva.

Roata de jawa este mai mica in diametru, si scade top speedul dar se imbunatateste demarajul..

Faina motoreta, Hoinar a fost prima mea dragoste..inca il mai am, dar trebuie sa il reconditionez serios.

Daca stiti ceva surse de piese, raman dator..as avea nevoie de un diverse in viitor, poate la iarna ma bag in garaj.

 

Toate bune!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sursa de piese nu stiu, ma uit pe OLX si Okazii. Sa nu cumparati de la cel din Rosiorii de Vede, Cristi Naiboiu. A trimis gunoaie cuiva si omul a pus pe OLX

 

https://www.olx.ro/oferta/piese-noi-mobra-hoinar-IDbrtJn.html#8af56b5d82

 

LA motorul de hoinar ce arcuri se uzeaza sau se rup in cutia de viteze? Stiu ca este unul de recuperare a pedalei de pornire care înțeleg că se baga greu. Iar celalalt este undeva in cutie, dar nu stiu ce rol are... Are cineva o poza cu ele?


» Post actualizat in 31 Aug 2018 21:39

Revin la cablul de acceleratie.

Am cumparat de pe OLX unul despre care se zicea ca e nou. AM crezut ca e nou din stocuri vechi, insa e ca cel pe care il am. Adica subtire care flencăne în comandă și în carburator. Are capsa care inveleste camasa ca 5,8mm diametru, în timp ce restul cablurilor au cam 7,3mm. Pentru că e capsa subtire nu se poate regla de unde intra in carburator.

 

Are cineva un cablu original? As vrea sa vad daca are si piulita de reglaj la capatul dinspre mâner.

post-9285-0-28436200-1535751478_thumb.jpg

post-9285-0-27172900-1535751491_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am încercat să îl pornesc. Dă să pornească atât timp cât are benzina care a curs prin inundarea camerei de nivel. Dacă trag de accelerație face ca porcu și moare.

Am luat carburatorul în casă să văd despre ce e vorba. E primul lucru pe care îl suspectez, alături de cablu care nu culisează cum trebuie...

 

Are 3 șuruburi de reglaj. Ce trebuie făcut din ele? Ce nivel trebuie să aiba plutitorul? Orice știți mă ajută.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Plutitorul la 6 mm. Cele trei șuruburi sunt:

- cel de sus reglează cursa liberă a manșonului de accelerație (Deșurubează sau înșurubează pâna când cablul are puțin joc);

- șurubul mai gros reglează turația de mers în gol (Îl înșurubezi compret, apoi desfaci 4-4,5 ture);

- șurubul mic reglează amestecu l(Înșurubat complet, apoi desfăcut 1,5 ture). Astea sunt orientative, date în carte.

Cu avansu l(1 mm înainte de PMI), platina (0,3 mm) și distanța dintre electrozii bujiei (0,6 mm) reglate corect, trebuie să pornească.

După pornire reglezi carburatorul:

- cobori turația de mers în gol (șurubul mare) până observi că începe să nu mai meargă rotund fără să se oprească;

- reglezi amestecul (șurubul mic), rotind ușor stânga-dreapta, până ajunge la poziția în care merge cel mai turat;

- reduci turația de mers în gol cu un sfert de tură de șurub.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mersi. Incerc zilele astea...


» Post actualizat in 01 Oct 2018 15:32

Am desfacut carburatorul si pare în regulă. Plutitorul nu e spart și nici deformat. L-am probat într-un vas cu apă.

 

Totuși:

 

1. Cred că e uzat cuiul pontou (are un guler rotund), oricum, mai puțin uzat față de altul pe care îl am. Nu cred că se poate regla nivelul plutitorului sau nu stiu eu față de ce să compar momentul deschiderii.

 

2. Surubul de alama nu e menționat în manual. Ce face? E normal să se desfaca în două?

 

 


» Post actualizat in 14 Oct 2018 18:57

Progrese:

 

1. Am pornit-o. Motorul pare că merge binisor.

 

 

Am incercat să merg cu ea (desi are roata spate pe janta) si nu prea trage. Abia se misca. Am incercat sa ii dau treapta a doua si constat ca distanta de la 1 la 2 e foarte mare. Trebuie sa ridic piciorul de pe scarita, nu merge sa ridic doar laba piciorului. La alta motoreta (VOshod, MZ) daca ridicam atat ajungeam in treapta 4-5.

 

Ar putea avea si o problema de alimentare, avand in vedere ca daca accelerez nu are tendința să fuga, ci scoate sunet infundat si abia se misca.

 

2. Busonul de golire a uleiului din cutie loveste in cadru. Nu pot baga o inelara, iar daca desfac cu fixa, după cateva ganguri hexagonul loveste de cadru.

 

IMG-20181008-195626.jpg

 

IMG-20181008-195614.jpg

 

IMG-20181008-195023.jpg

 

 

post-9285-0-80646900-1538407853_thumb.jpg

post-9285-0-20421800-1538407873_thumb.jpg

post-9285-0-33697300-1538407891_thumb.jpg

post-9285-0-02594000-1538407913_thumb.jpg

post-9285-0-84554900-1538407927_thumb.jpg

post-9285-0-13670100-1538407941_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×