vladvalah Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 sal am un bmw f 650.....de curand achizitionat.....am facut 1000 de km de cand l-am luat....si parca am inceput sa aud un tacanit la motor ...e normal sa se auda?....sau e un inceput de vreo stricaciune....? la astea enduro (cel putin cu care m-am mai dat eu), am mai auzit tacanitul asta....unii zic ca trebuie sa fluiere motorul de enduro....al meu si fluiera si parca si tacane......e ceva in neregula....? astept pareri ,verdicte....s.a.m.d.... de la voi ......cu respect vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 sal am un bmw f 650.....de curand achizitionat.....am facut 1000 de km de cand l-am luat....si parca am inceput sa aud un tacanit la motor ...e normal sa se auda?....sau e un inceput de vreo stricaciune....? la astea enduro (cel putin cu care m-am mai dat eu), am mai auzit tacanitul asta....unii zic ca trebuie sa fluiere motorul de enduro....al meu si fluiera si parca si tacane......e ceva in neregula....? astept pareri ,verdicte....s.a.m.d.... de la voi ......cu respect vlad pai bat tachetii sau culbutorii... trebuie reglati bine - bine ca sa nu bata... sau e un inceput de uzura la axul cu came... ceva pe acolo... dar nu te speria prea tare. Fa-i reglajul, vezi manualul si cat trebuie sa fie jocul la supape si gata.. vezi daca tacanitul dispare... la mine tacane si de obicei tacane... motorul merge si cu tacanit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvalah Postat Ianuarie 15, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2007 (editat) pai bat tachetii sau culbutorii... trebuie reglati bine - bine ca sa nu bata... sau e un inceput de uzura la axul cu came... ceva pe acolo... dar nu te speria prea tare. Fa-i reglajul, vezi manualul si cat trebuie sa fie jocul la supape si gata.. vezi daca tacanitul dispare... la mine tacane si de obicei tacane... motorul merge si cu tacanit... multam.....da ar putea fi si din intinzatorul lantului de distributie? am gasit resortul rupt...si l-am inlocuit..cu altul cu acelasi nr de spire da clar nu la fel de dur sau ma rog...tre sa mai astept pana pe 01.02 .2007 pana deschide la paula la noi in ploiesti ca sa pot comanda de la louis intizatorul cu tot cu resort .. sper sa aibe........e ce te intreb? are ceva daca mai merg asa inca 500 km maxim...pana il schimb>? multa bafta ... astept raspuns Editat Ianuarie 15, 2007 de vladvalah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 multam.....da ar putea fi si din intinzatorul lantului de distributie? am gasit resortul rupt...si l-am inlocuit..cu altul cu acelasi nr de spire da clar nu la fel de dur sau ma rog...tre sa mai astept pana pe 01.02 .2007 pana deschide la paula la noi in ploiesti ca sa pot comanda de la louis intizatorul cu tot cu resort .. sper sa aibe........e ce te intreb? are ceva daca mai merg asa inca 500 km maxim...pana il schimb>? multa bafta ... astept raspuns In primul rand F650 nu are culbutoare .Distributia este tip 2ax cu came in cap ,reglajul se face cu pastile.Dar la tine se pare ca ai gasit problema(arc intinzator) Arc intinzator are o anumita lungime si elasticitate si nu se poate inlocui cu nici un alt arc nici ptr probe decat cu unul original.Louis nu vinde piese originale de moto ci accesorii si consumabile de producator.Arcul il comanzi la BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvalah Postat Ianuarie 15, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2007 (editat) In primul rand F650 nu are culbutoare .Distributia este tip 2ax cu came in cap ,reglajul se face cu pastile.Dar la tine se pare ca ai gasit problema(arc intinzator) Arc intinzator are o anumita lungime si elasticitate si nu se poate inlocui cu nici un alt arc nici ptr probe decat cu unul original.Louis nu vinde piese originale de moto ci accesorii si consumabile de producator.Arcul il comanzi la BMW. mare om esti...bravo...daca ma poti indruma cum si unde as fi tare recunoscator.....astept raspuns...multa bafta si multam fain a si inca ceva....are ceva daca mai merg cu el asa cateva sute de km pana il schimb? Editat Ianuarie 15, 2007 de vladvalah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 http://www.bmw.ro/frameset_static.asp?Sect...vices_retea.asp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 F 650 are intinzator de lant de distributie actionat hidraulic de presiunea uleiului din motor. In cazul tau mai mult ca sigur ai joc mare intre axele cu came si pastilel din capul supapelor. Jocul normal este 0,1-0,15 masurat la rece atat la admisie cat si la evacuare. Aproape tot despre F650 gasesti in www.F650.com la:Clasic FAOs . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 mare om esti...bravo...daca ma poti indruma cum si unde as fi tare recunoscator.....astept raspuns...multa bafta si multam fain a si inca ceva....are ceva daca mai merg cu el asa cateva sute de km pana il schimb? Nu m-am uitat in manual,dar de vreme ce ai intinzator hidraulic treaba e cat se poate de clara,atata timp cat e sigur ca zgomotul vine de sus(asculta-al cu un stetoscop altfel te poti insela):ori e zornait-lantul intins peste limita admisa(te uiti in manual si vezi cum se masoara), ori jocul la supape este peste limita admisa.In acest caz trebuie masurat exact jocul existent pe fiecare supapa in parte,dupa care se demonteaza axele cu came si se masoara grosimea pastilelor(micrometru) apoi se face diferenta in functie de jocul dorit si se obtine valoarea pastilelor necesare.Acestea le poti comanda la BMW sau se pot si face(daca stie cine le face). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 (editat) la turatii mici iti bate motorul?? sub 1000 sau pe acolo? sau la relanti (1400) normal? cand ii rece? sau cand ii si cald? vezi ca o mica bataie o mai ai si de la cutie si ambreiaj ...trage maneta si ascultal mai bate? ...........daca iti bate la turati mici sub relanti nu iti fa probleme asa bat bmw-urile astea ..dar numai la turatii mici sub 1000 si un sfat! poate ca il stiai sorry ...sa nu mergi subturat niciodata si nu il deschide la fiecare ciudatenie...si fereste-te de mecanici care repara orice tip de motor uite ia de aici si invata http://faq.f650.com/dvd/ tot ce trebuie pt un beemer f650 Editat Ianuarie 23, 2007 de sohei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvalah Postat Februarie 7, 2007 Autor Share Postat Februarie 7, 2007 la turatii mici iti bate motorul?? sub 1000 sau pe acolo? sau la relanti (1400) normal? cand ii rece? sau cand ii si cald? vezi ca o mica bataie o mai ai si de la cutie si ambreiaj ...trage maneta si ascultal mai bate? ...........daca iti bate la turati mici sub relanti nu iti fa probleme asa bat bmw-urile astea ..dar numai la turatii mici sub 1000 si un sfat! poate ca il stiai sorry ...sa nu mergi subturat niciodata si nu il deschide la fiecare ciudatenie...si fereste-te de mecanici care repara orice tip de motor uite ia de aici si invata http://faq.f650.com/dvd/ tot ce trebuie pt un beemer f650 merci mult de sfat ....cu subturatull il stiam deja ca nu-i prima moto pe care o am.....si ai dreptate cand trag ambreiajul nu se mai aude.....nu am umblat in el deloc......nici nu am de gand ....merg pe principiul ca daca nu e stricat nuam de ce sail repar....multam inca odata pt sfaturi.....multa bafta si sa vina vara aia odata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pyter82 Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 (editat) Si eu am o bataie la motor destul de puternica care se aude dupa ce se incalzeste motorul,in special cand il turez pe la 2-3000 de ture dar si la relanti.Nu se aude cand sunt in frana de motor.Am desfacut capacul de la axele cu came si pare in regula intinzatorul lantului de distributie,adica sta intins.Ce se intampla daca mergi subturat?Un prieten mi-a zis ca e bataie de bolt la piston.Ramane sa verific pistonul si sa am pregatiti 1500 ron ca atat costa pistonul cu segmentii si doua garnituri. Editat Septembrie 3, 2011 de pyter82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.