Sari la conținut
Fiziflash

Atentionare presiune ulei la ralanti.

Postări Recomandate

Am scos azi bestia (Z750 - 2008) dupa o pauza de aproape 2 saptamani.

 

Ca de obicei, pornita, lasata sa se incalzeasca, apoi plecat si mers cu ea, nici o problema.

 

La aproximativ 30 de km de casa, cand am incetinit la o trecere la nivel cu calea ferata imi atrage atentia ledul rosul de pe bord. Dau drumul la ambreiaj si problema dispare. Hmmm.

 

Ma gandesc sa o las iar putin la ralanti si surpriza: ledul incepe sa clipeasca.

 

Practic cand o las la ralanti clipeste ledul de presiune ulei, cum o turez putin (1900-2000 de ture) se stinge.

 

Am citit pe net ca ar putea fi senzorul de presiune care citeste eronat, sau o lista lunga de alte belele care mai de care mai serioase.

 

Am incercat sa desfiletez putin filtrul de ulei pana incepe sa curga pentru a aerisi instalatia, insa problema persista.

 

Nivelul uleiului este bun.

 

Uleiul si filtrul schimbate acum 3500 km.

 

Ma gandesc ca ar trebui sa fac rost de un manometru sa masor presiunea uleiului, insa intai intreb aici pentru ca de fiecare data cand am avut o problema, informatiile de aici m-au ajutat sa o rezolv.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

simptom de ulei prost. schimba-l. n-ai nimic de pierdut si e cea mai simpla solutie.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A dracu treaba, ieri Z750 2008 a inceput sa clipeasca becul rosu si in bord a aparut F1, am dat sa trag dreapta dar sa stins si nu a msi aparut, am facut cam 200 km dupa.Kawa ce sa.i ceri:))))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

FI este o eroare al carui cod poate fi identificat si vazut de unde vine. La mine e vorba de atentionare la presiunea de ulei (chiar daca e vorba de acelasi led).

 

Robyb> oricum urma sa schimb uleiul peste doua saptamani. Insa acesta este inca rosu, are doar 3500 km, motul 7100 si am mers cu el in ture destul de joase.

 

Cu alte motoare mergeam cate 5000km cu motul 4100, turate serios si nu se intampla. Il schimb dar e foarte putin probabil sa fie asta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Am incercat sa desfiletez putin filtrul de ulei pana incepe sa curga pentru a aerisi instalatia, insa problema

 

Funny!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Goe> nu e funny. E un trick la Kawasaki. Am patit si eu anul trecut cand am pus-o la propriu jos in timp ce mergea motorul si din momentul acela imi statea aprins led-ul la ulei. Am gasit pe net smecheria, am desfiletat filtrul, s-a auzit cum a iesit aerul si apoi ledul s-a stins.

 

Am rezolvat si problema care era alta. Se vede din poza de mai jos ce era.


» Post actualizat in 01 Sep 2018 19:14
post-9511-0-15681700-1535829239_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda, la cate auto am intalnit bec de ulei aprins sau care palpaia niciodata nu a fost de vina senzorul... Dar e cel mai simplu de eliminat, asa ca manometrul e sfant. Draq i-a pus sa monteze senzor de presiune si nu de nivel ca la Yamaha :P

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Manometru si stii clar ce ai de facut!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am curatat aseara bine contactele, era foarte multa rugina si oxid. Dupa aceea la ralanti nu s-a mai aprins.

 

Astazi am mers cu ea si am tot urmarit. Totul este ok.

 

Oricum doresc sa va urmez sfatul si sa ii fac si un test de presiune ulei. Am sa profit de ocazie pentru a cumpara un manometru.

Puteti sa imi recomandati voi unul? Eventual (daca nu spun o prostie) sa se poata masura si compresia cu el.

 

Si daca tot suntem la recomandari daca se poate o camera endoscopica care si/sau laptop.

 

Multumesc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca in bord clipeste becul FI (fuel injection) el are un cod, de exemplu clipeste de 5 ori lung apoi o pauza si de 3 ori scurt. (Cod 5.3).Daca nu ai manual dai o cautare pe goagal "tigaia ta + error codes" si afli ce incearca sa iti zica.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da yuk, stiu chestiile astea. Mie imi clipea impreuna cu iconu-ul pompitei de ulei, care nu are cod. Pur si simplu inseamna problema la presiunea de ulei.

 

Problema era din senzor, contactele fiind foarte corodate. Am scris deja, am pus si poza.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×